Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

GPS לניווט - האם קיים גם למחשב נישא?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התשובה פשוטה ,כמעט כל GPS מתחבר למחשב נייד ,וודאי שיש לGPS יציאות כבל סיריליות ו- USB

יש יתרון במסך של נייד כיוון ששטח המפה שתראה יהיה גדול יותר , יש את תוכנת נוויגייטור ,אוזי ,ועוד ,

הרבה אנשים כבר משתמשים בדרך זו בעיקר לטיולי שטח

אתה יכול לקנות את זה אצל רז היימן (מתחרה ראלי באופנועים/רכבים ) חב' NAV&GO בהרצליה

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בחברת GPS&MORE אמרו לי שאין להם תוכנה שמתאימה לניווט עירוני למחשב נייד.

כמו כן, למיטב ידיעתי, תוכנת ה-NAV&GO מיועדת למחשבי כף יד בלבד. האם מישהו יכול לומר לי מנסיון שאני טועה?

פורסם
התשובה פשוטה ,כמעט כל GPS מתחבר למחשב נייד ,וודאי שיש לGPS יציאות כבל סיריליות ו- USB

יש יתרון במסך של נייד כיוון ששטח המפה שתראה יהיה גדול יותר , יש את תוכנת נוויגייטור ,אוזי ,ועוד ,

הרבה אנשים כבר משתמשים בדרך זו בעיקר לטיולי שטח

אתה יכול לקנות את זה אצל רז היימן (מתחרה ראלי באופנועים/רכבים ) חב' NAV&GO בהרצליה

ז"א תוכנת NAVIGATOR יכולה לרוץ על גבי PC?

KIA NIRO PHEV 2020

טויוטה קורולה HYBRID 2019

פורד פוקוס 1.6 PS 2012 - פ, LR DISCOVERY 3 2006 HSE

פיאט טיפו 2.0 16V ידנית - מתגעגע

פורסם
התשובה פשוטה ,כמעט כל GPS מתחבר למחשב נייד ,וודאי שיש לGPS יציאות כבל סיריליות ו- USB

יש יתרון במסך של נייד כיוון ששטח המפה שתראה יהיה גדול יותר , יש את תוכנת נוויגייטור ,אוזי ,ועוד ,

הרבה אנשים כבר משתמשים בדרך זו בעיקר לטיולי שטח

אתה יכול לקנות את זה אצל רז היימן (מתחרה ראלי באופנועים/רכבים ) חב' NAV&GO בהרצליה

ההבדל הוא שGPS "אמיתי" עולה אלפי שקלים.

אנטנת GPS בחיבור USB עולה כמה עשרות דולרים + תוכנה.

את התוכנה אפשר לגנוב - או לקנות בסכום יחסית סביר (map monkey הוא חוקי לחלוטין למי שרוכש את הSDK במחיר יחסית מגוכך).

פורסם

תודה :oops:

 

SDK = Software Development (er) Kit

mapmonkey זה frontend שמשתמש בDLL המסופק ע"י הSDK ופשוט מריץ את הדסטינייטור המוכר והלא רע בכלל על PC (למיטב ידיעתי נכון לעכשיו - אין גרסא רשמית לPC אלא רק לPPC מבוססי מעבד ARM)

אני משתמש בmapmonkey וזה עובד מצויין.

http://www.mapmonkey.net/

 

את הסכום המדוייק אני לא זוכר, נדמה לי שזה בסביבות ה$70 (הDSK, לא mapmonkey, זה חינם).

את המפות צריך להשיג בנפרד (יש לי).

השימוש בDLL גם אם לא נקנה הוא אפור ולא לגמרי שחור, עד לא מזמן הם חילקו את הDLL בחינם ללא הגבלות מיוחדות, כשהם קלטו את הטעות (אנשים ישתמשו בזה + mapmonkey בחינם ברכב ואף אחד לא יקנה את הגרסא לPC...) הם עצרו את זה.

פורסם

תודה רבה גיבסון. לא איכזבת :wink:.

 

עכשיו, כאשר הבנתי (פחות את יותר) את עיקרון הפעולה, נשאר עניין דרישות המערכת.

המחשב שלי הוא פנטיום 3, עם מעבד 700MHZ. הזיכרון הפנימי עומד על 196MB, ללא אפשרות הרחבה.

לדעתך, האם המערכת תפעל אצלי באופן חלק?

 

כל טוב,

צבי

פורסם

המערכת תעבוד מצויין, רוב מחשבי הרכב (AKA: Carputers) רצים על מעבדים דומים.

תקנה מקלט GPS מהסגנון הזה:

http://cgi.ebay.com/NEW-Holux-GM-210-USB-GPS-Receiver-Laptop-Notebook_W0QQitemZ5857708367QQcategoryZ4668QQrdZ1QQcmdZViewItem

(שים לב שאמנם הוא זול מאוד - אבל עלות המשלוח מכפילה את זה... עדיין זול)

זה בדיוק הדגם שאני קניתי במחיר דומה. עובד מצויין והציל אותנו לא פעם ולא פעמיים כאשר הGPS של Hertz אכזב בארה"ב.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
אני חושב שאני יכול לעזור לכם בנושא. יש לי מחשב ברכב שהוא גם ניווט ועוד הרבה דברים....

אני מצרף את הלינק של הפרוייקט שלי ואשמח לענות על שאלות באותו הלינק..

http://www.jeeptrip.com/page.aspx?div=Forums&group=4&item=659677

יוסי.

לא מצאתי בפרויקט שלך התיחסות ל-GPS.

או שחיפשתי במקום הלא נכון?

KIA NIRO PHEV 2020

טויוטה קורולה HYBRID 2019

פורד פוקוס 1.6 PS 2012 - פ, LR DISCOVERY 3 2006 HSE

פיאט טיפו 2.0 16V ידנית - מתגעגע

פורסם

שלום לכם,

 

אני עובד בחברת באג, משווקת של התוכנה NAV&GO .. (כן כן אני יודע שזו רשת של יקרנים.. :roll: )

 

בכל מקרה, ללא אמולטור של PDA, לא ניתן להפעילה על גבי PC..

(אתר החברה בישראל: http://www.navngo.co.il/index.asp)

אבל יש תוכנה קצת יקרה (NROUTE) שניתן להורידה מהאתר (או לנסות ולגנו* אותה [צינזרתי את עצמי])

http://www.gme.net.au/garmin/cartography/nroute.php

 

*משום מה הלינק של ההורדה לא עובד.. טוב לפחות עזרתי עם כיוון..

בעולם-"זאת זכות לתת שרות"

בארץ- "אתה חייב לתת לי שרות! אני קניתי את הכיסא שאתה יושב עליו!":evil:

פורסם

עדכון.

 

בתשובה לכותרת: מתברר שקיים GPS לניווט גם למחשב נישא.

 

תודה ענקית לגיל (gibsonlp) שכיוון אותי לכל המקומות הנכונים.

 

הזמנתי את המקלט הזה, הוא עובד יופי על המחשב הנישא.

התוכנה שאני משתמש בה היא Map Monkey, גם היא עובדת יפה.

 

 

שוב, תודה רבה לכולם ולגיל במיוחד.

צבי

פורסם
זה לא קצת לא נוח להיות עם מחשב נייד באוטו? הוא לא נופל וזז באמצע הנסיעה? או שיש איזשהו מתקן מיוחד לאוטו?
אני לא יודע איזה מחשב יש לפותח האשכול אבל יש Car PC שאפשר להתקין במקום הרדיו, לחבר למסך מגע ולהפעיל Windows.

 

דוגמה: http://www.audiovox.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10001&storeId=10001&productId=14354&langId=-1


×
×
  • תוכן חדש...