Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

GPS לניווט - האם קיים גם למחשב נישא?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מיתעלק על האשכול...

 

שאני יבין...

 

חוץ מהתוכנה "קוף מפה" ומקלט שיתחבר איכשהו לנייד, מה עוד צריך (תוכנות, מפות ,מפיות, מגבונים אולי עוד קוף ?)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תגובות להיתעלקות יתקבלו בברכת הרב בריח

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

קוף כבר היבאתי מהגונגל של אלי, GPS היזמנתי מהשטחים, מאיפה אני משיג מפות ? (לא קיבלתי בנדוניה)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

חיפוש פשוט בזאפ יעלה(התוכנה הראשונה לדוגמא)

http://zap.co.il/models.asp?sog=E-GPS&DB125815=125823&keyword=PC&submit1=+%D7%9E%D7%A6%D7%90+

 

 

ועשו על זה כתבה קטנה ב YNET

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3101838,00.html

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם

חשוב לזכור שני דברים די חשובים:

 

1) אם אתה נוהג עם GPS על מחשב נייד, אתה צריך למקם אותו שלא "ישייט" ויפול, ואתה מהר מאוד יכול למצוא את עצמך מסתבך בנהיגה בגלל המחשב - לא נוח, ולא כל כך בריא גם למחשב (כן הם אמורים לשרוד קצת טילטולים, אבל תגדיר "קצת"...)

חוץ מזה, ואם אתה חושב שאפשר לשים אותו בצד ולהעיף מבט רק ברמזורים או בעצירות - אתה אופטימי. אתה מהר מאוד תמצא את עצמך מציץ תוך כדי נהיגה, וזה גם לא בטיחותי בכלל. לפחות למחשבי כף יד שמים תושבת ליד ההגה ואז אתה לא צריך להפנות את המבט כל כך רחוק...

 

2) לא פחות חשוב - זה אומר שכשתגיע לאן שרצית, תצטרך להמשיך להסתובב עם מחשב נייד...

מניסיון, זה כבר ממש לא נוח.

 

שאלתי GPS בלוטות' מידיד לא מזמן, ויש לי מחשב כף יד. ותאמין לי, שבלי להתקין תושבת מיוחדת באוטו פשוט לא ידעתי מה לעשות עם הצעצוע...

ותושבת אני לא אתקין כי גם ככה פרצו לי לאוטו לחפש את הפנאל של הרדיו, אז לא צריך לרמוז על עוד רכוש ששווה גניבה...

זה היה ממש, אבל ממש לא נוח - המלצה, תשאל ממישהו מקלט GPS ותעשה ניסיון לפני שאתה קונה אחד.

בשורה תחתונה, אם אתה לא משתמש "כבד" - לא כדאי בכלל להסתבך עם כל הצעצועים. תקנה בכמה עשרות שקלים מפות טובות, ותסתדר יופי. המדינה שלנו לא כל כך גדולה :-)

 

ואומר את זה חובב גאדג'טים מושבע ...

 

ניר

פורסם

בגלל הסיבה הזאתי בדיוק התושבות למחשבי כף יד עשויות ככה שבלחיצת כפתור הם נפרדות בנשיקה מהשמשה ונכנסות בקלות לתא כפפות.

 

אבי.

פורסם
חיפוש פשוט בזאפ יעלה(התוכנה הראשונה לדוגמא)

הלינק שהבאת הוא לתוכנת מפות טופוגרפיות. האשכול עוסק בתוכנת ניווט ע"פ כבישים ורחובות.

 

פתרון שמופיע בהמשך אותה רשימה הוא מכשיר GARMIN משומש עם כרטיס כבישי ישראל הניתן לחיבור לPC.

http://zap.co.il/fs.asp?PID=162722616&sog=E-GPS

 

בכל מקרה זה נראה פתרון מסורבל, אני לא יודע עד כמה מעודכן הכרטיס והאם הוא ניתן לעדכון, וכן איך נראה הממשק של גרמין על מסך המחשב.

פורסם

Compumap.-.Israeli

 

יש לי אותה על המחשב

אני חושב שזו תוכנה חינמית- לא בטוח.

תוכנה מצויינת שכוללת הרבה מידע

לא יודע עד כמה היא עדכנית..

 

20 MB

סה"כ

 

עריכה צריך

serial

לא מצאתי :-(

פורסם

לכל אנשי השרשור... יש לי שאלה קטנה:

 

אתם טוענים שאתם לא מנווטים מספיק על מנת להצדיק רכישת מחשב כף יד ו GPS בלוטות', מצד שני אתם רוצים להסתדר באוטו עם מחשב נייד?

 

משוגעים, רדו מהגג!

 

רוצים לנווט פעם ב... קנו לכם שרות ניווט לסלולארי (יש את זה לאורנג', סלקום, מירס ופרטנר), וסעו לשלום. הטלפון הרי איתכם תמיד, ופעם ב... כשתרצו לנווט, יהיה לכם את המערכת מוכנה לפעולה.

 

בסלקום ואורנג' מקבלים כחלק מהחבילה את ה BT GPS, ובמירס ופלאפון כלל לא צריך אותו - המכשירים שלהם כוללים GPS מובנה.

 

תהנו

פורסם

חברה איפה אפשר לקנות מקלט שעובד מהUSB בארץ?

ח'ברה תיזהרו בכבישים!!

 

מתגלגל לי בבורה 1600 לאט ובטוח.:? נמכרה ב21.8.12 :lol:

ניסן קשקאי 2010 רכב למישפוחה:wink:

פורסם

יותר נדיר

בארץ מעדיפים את ה-BlueTooth

 

בעיקר כפתרון לבעלי מחשבי כף-יד יקרים עם BlueTooth וללא אנטנת GPS

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
חוץ מזה, ואם אתה חושב שאפשר לשים אותו בצד ולהעיף מבט רק ברמזורים או בעצירות - אתה אופטימי. אתה מהר מאוד תמצא את עצמך מציץ תוך כדי נהיגה, וזה גם לא בטיחותי בכלל. לפחות ניר

לא חייבים להציץ, אפשר להסתפק בהקשבה להוראות הנסיעה.

פורסם

תעשו מה שעשיתי ותחסכו מאות שקלים, קחו את הלפטופ, כנסו ל ebay.com

תריצו חיפוש

GPS סננו לפי מחיר, קנו לכם את HOLUX GPS 2 ומשהו, USB לנייד.

עלה לי במקום 750 בארץ, 250 כולל משלוח וזה עבר בלי מכס , כנראה מזל אבל עדין, גם אם תשלמו מכס זה יעלה גג 350, עדין פחות מהארץ. הרבה פחות.

כנסו ל

www.mp3car.com

תחפשו בפורום שם יש תוכנה שנקראת MAP MONKEY

תורידו תתקינו

תשיגו מפה ישראל (לא יגיד מאיפה. אם יש לכם עותק חוקי מה טוב)

תשיגו DEST DLL ,

וזהו

יש לכם ניווט.

מי שצריך סקין בעברית , או נייוט קולי בעברית כתוסף - הפ.


×
×
  • תוכן חדש...