רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אני חושב שדווקא מכונית, תיהיה יציבה יותר מאשר אופנוע, שמצד שני יכול לשכב ולהוריד את התנע בצנטרפוגה של הסיבוב. בקיצור, מעניין לדעת. ואל תגידו לי שזה תלוי במכוניות באופנוע או בסיבוב... תפרטו קצת יותר.
הודעה אחרונה מאת carbuyer, -
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
עוד כתבה מרגיזה, והתבררה רק לאחר שהגיעה למחוזי. שוב יש רק צד אחד - זה של השוטרים. ואני שואל.. האם כולם בלאי? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4216069,00.html
הודעה אחרונה מאת maxcher, -
אני מקווה מאוד שזה שייך לכאן, ואם לא אז להעביר. אני מניח שזה לא נשמע הכי טוב, אבל אני מנסה לגבש איזה רעיון. סבי בן 80+, מתעקש שהוא יכול לנהוג, לטעמנו (כל המשפחה, שזה אומר הילדים שלו, אשתו, הנכדים וכו') הוא לא צריך להיות על ההגה (ויכול להיות שהוא בעצמו יודע את זה, אבל הוא די עקשן), אך הוא מתעקש שהוא יכול לנהוג ושהוא בסדר וכו'. השאלה מה אפשר להגיד לו על מנת שלא ינהג, כי אנחנו חושבים שבמצב הזה הוא מסכן את עצמו (שזו בעיקר "בעיה" שלו), אבל גרוע מכך הוא מסכן נהגים אחרים בנהיגתו שלו. מה יש להגיד לו במצב הזה שישפיע עליו? הרי הוא על פי החוק נחשב צלול לחלוטין, אין לנו אפשרות לעשות כלום כנגד זה. השאלה אם למישהו יש איזה רעיון, כי אנחנו דואגים לו שלא יקרה לו כ…
הודעה אחרונה מאת wil, -
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3568214,00.html?dcRef=ynet הנה, ה"חברים" שלי מהצפון זוכים לפרסום סוף סוף
הודעה אחרונה מאת 504L, -
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, יש הנחה כזאת ? אני יודע שיש מס' הנחות לחיילי מילואים במשרדי ממשלה שונים, האם יש גם משהו במשרד התחבורה ? תודה
הודעה אחרונה מאת שגיא 601, -
למעשה, זו פרידה מהחורף וסיבוב בכורה [שלי] בפיאט בראבו: היתה זו תחילתו של בוקר מגוחך ציפורים פעו באחו, הכבשים רעו באח ברור היה ששום דבר פרקטי כבר לא יצא מבוקר שישי גשום על רקע זה החליט א' להתמקד בלא פרקטי: "חיפושי נפט". אמר ועשה, השכם ב-11 בבוקר הגענו לאיזור אלעד ובית אריה הלהבה שבקעה מהאדמה הבהירה שמצאנו נפט, שמחנו. הגדר והשער הנעול רמזו שמישהו הקדים אותנו, המשכנו. חשבנו על יוזמה חקלאית אבל היה גשום, אז הצטרפנו בינתיים להתיישבות קיימת בבת שלמה. המקומיים הבינו שאנו עירונים מתוחכמים ואנינים והחליטו להעסיק אותנו בטעימת גבינות. רק כשהתישבנו והמשכנו התבררו תנאי הניצול: אנו משלמים להם ולא להיפך. לא למדנו לקח ואותו דבר קרה לנו בזכרון יעקב עם בירה.…
הודעה אחרונה מאת 504L, -
- 0 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום, ברשותי פיאט פנדה ללא פסי גגון אורכיים. אני מעוניין לרכוש פסי גגון רוחביים* שיתחברו לנקודות הקיימות בגג. אני לא מעוניין בגגון אוניברסלי שיש לו "רגל" קטנה שמתחברת לקורת החלון. אני לא מגביל למותג מסוים, כל עוד האיכות סבירה וטובה, והגגון יציב ולא מאוד רועש (רצוי פרופיל מוט עגול). אין לי בעיה להזמין גם מחו"ל, אם מישהו מכיר מוכר שמוכן לשלוח לישראל. התקציב שלי 800-1200 ש"ח. תודה רבה. זה הגגון בו אני מעוניין: אני לא מעוניין בגגון כזה: * או פסי גגון אורכיים, אם קיים מוצר כזה מתאים לפיאט פנדה במחיר סביר כמו זה
הודעה אחרונה מאת GoRide, -
- 1 תגובות
- 628 צפיות
אז חשבתי לשתף למי שלא מכיר,כריס האריס הוא כתב רכב מאוד מעורך,ובשנים האחרונות עבר ממגזין autocar לevo ניתן למצוא שפע של מבחני דרכים ביו טיוב. לפתע נתקלתי בתוכנית חדשה שלו ON CARS ,מאוד נהנתי מכמה מבחנים (בסיגנון חופשי) ממש רואים שהכתבות שלו משוחררות ממגזין גדול,והוא כותב ועורך אותן ומשווה כעולה על דעתו,ומכל כתבי הרכב במצולמים,לדעתי הוא הטוב ביותר! so check it out. נמרוד.
הודעה אחרונה מאת gt3rs, -
שלום וחג שמח, היום הייתי בסוכנות של-VW לראות את הג'טה, ופשוט הייתי בהלם כמה היבואן הזה חי בחלום! לג'טה אין בלוטוס, אין שליטה קולית על הרכב, אין USB, אין בקרת שיוט, אין מנורות ערפל,הם רוצים תוספת תשלום של 4000 שקל על כל צבע שהוא לא לבן,יש אחריות רק לשנתיים, אין שליטה מההגה על הרדיו ועל המחשב דרך(!)- מכונית ב-130 אלף ואין שליטה מההגה? אפילו בקרוז שקיבלתי לפני 3 שנים יש שליטה מההגה! ואני בטוח שאם אני יחשוב עוד אני ימצא עוד דברים.(את כל מה שציינתי-חוץ מהשיוט יש בפוקוס שעולה 7000 שקל פחות!) אני לא מבין איך הם מכרו כ-350 מכוניות כאלה במרץ? כאשר שאלתי איך מכונית עולה 130 אלף ואין לה אבזור בכלל הוא אומר שאני מתעסק בשטויות, אתה קונה מכונית שהיא כמה רמות בבטיחות ממכוניות…
הודעה אחרונה מאת hans, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום רב אני לא יודע אם קיים פורום אחר שמתעסק בשאלות הנוקבות שאני עומד לשאול אז תסלחו לי אם פניתי למקום הלא נכון אבל בכל אופן: יש לי 2 שאלות... 1. האם ניוטרל בירידה לא תלולה חוסך דלק לעומת הילוך עם סל"ד גבוה. 2. האם הנעה של רכב דומם באמת צורכת הרבה דלק ומה קורה אם מניעים בדחיפה האם קיים הבדל.. אני יודע שניוטרל בירידה זה מסוכן ואף לא חוקי השאלה היא עקרונית.. תודה
הודעה אחרונה מאת Eily, -
-
- 0 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
פורד פוקוס 2012 בדרך לריקול המגב הימיני עושה בעיות , נכנס מים למערכת וזה יכול לתקוע את המגב באמצע החלון. 140 אלף מכוניות של פורד פוקוס בדרך לריקול אגב בארה"ב יש בעיות לא פשוטות למכונית בנושא מערכת my ford touch לפי קונסיומור ריפורט וגם עידכוני גיר יצאו למכוניות שיוצרו לפני ה13 באוגוסוט בגלל כל מיני תלונות על חריקות , ונסיעה לא חלקה , שמשמעותה השהיה בגיר ברצון להאיץ. הנה הלינקים להכל ריקול http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3567814,00.html מערכת my ford touch עושה בעיות לבחור הבא , היא לא נכבתה לו , היא נתקעה לו , היא לא הסתנכרנה עם הבלוטות ( לאחר שכבר הוא קיבל שידרוג חינם) ועכשיו שוב הסתבכה המערכת ותקועה …
הודעה אחרונה מאת mont, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 28 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
ציטוט מ MAKO: " מחקירה ראשונית של נסיבות התאונה עולה כי רכב פרטי פגע ברכב אחר שנסע לפניו. כתוצאה מהפגיעה עצר הרכב הנפגע בצד הדרך והרכב הפוגע עצר בנתיב הנסיעה. לאחר מכן, יצא נהג הרכב הפוגע ונדרס בידי רכב שחלף במקום." באמת, אבל באמת שלא ברור לי מדוע אנשים מאבדים את ההיגיון הבריא והבסיסי על הכביש, וממשיכים לעצור בנתיב נסיעה כאילו הכביש הוא למעשה מדרכה או מגרש חניה שכוח-אל, מבלי להבין שעצירה באמצע נתיב נסיעה (בין אם מדובר בכביש עירוני או, על אחת כמה וכמה, בכביש 6 - שם המהירות הממוצעת היא 110 קמ"ש במקרה הטוב) היא גזר דין מוות וודאי. המנטאליות הישראלית בה אנשים חושבים שהם יכולים לעצור את רכבם AS IS היכן שמתחשק להם באותה שניה, גובה קורבנות ששום קמפיין, פרסומת או ע…
הודעה אחרונה מאת BURZUM, -
-
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
בסיאט אנגליה התחילו להימכר כבר הדגמים החדשים של הסיאט אחרי מתיחת הפנים. השינויים ב FR מאוד מוזרים כי מעכשו ה FR זה סוג של גימור ברכב. יש FR מנוע 1.2 עם 105 כוח סוס שנקראת FR ונראית בדיוק אותו דבר כמו ה FR הרגילה עם 150 כוח סוס. כמו כן רמת הגימור של ה FR החדשה עם ה 150 כוח סוס ירדה מאוד ועכשו היא מגיעה עם צמיגים בחתך 16\45\215. להבדיל מהיום 17\40\215. גם לארץ מתוכנן להגיע אותו דגם בדיוק. גם גג נפתח הוא עכשו רק כאופציה. הקופרה בשלב ראשון לא תימכר בצורה החדשה אלא תשווק עדיין בתצורה הנוכחית. באנגליה דרך אגב השיווק שלה הופסק. אני מצרף קישורים לאתר סיאט אנגליה. http://www.seat.co.uk/content/uk/brand/en/models/seat-range/seat-range.html ועוד קישור ישי…
הודעה אחרונה מאת danielharati, -
מדבקת רישוי 1 2
מאת PIOTER- 3 עוקבים
- 21 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
מסתובבת שמועה כי בוטלה התקנה המחייבת הדבקת תווית על גבי החלון. אני אוהב חלון נקי. מישהו יודע את האמת?? אנא תשובה מוסמכת עם סימוכין ולא ניחוש. תודה שבת שלום
הודעה אחרונה מאת maier, -
הכתבה שפורסמה ב-YNET מחשבת בצורה הטובה ביותר את העלויות באחזקת רכב מכל אחד מסוגי ההנעה הללו. הכתבה תמנע אחת ולתמיד שאלות נוספות בתחום http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3352520,00.html ערב נעים לכולם!
הודעה אחרונה מאת killerbinn, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 956 צפיות
אהלן חברים, היום הכנסתי את הקליאו לשטיפה ידנית עם סבון ווקס. כשהגעתי הבייתה ראיתי כתמים ונזילות בהירים על הרכב - שירדו אחרי ששפשפתי עם מטלית וסבון. האם זה כתוצאה מסבון הווקס? תודה!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום אני מעוניין לקנות פג'ו 306 והרצתי חיפוש כדי לקרוא קצת חוות דעת וכל מיני דברים. יום ראשון אני אמור ללכת לראות 306 99 1.4 ידנית הבעלים היא אישה והיא לא ידעה את הדגם אבל כיוון שהיא אמרה שזה לא הגה כח ואין חלונות חשמל אז אני משער שזה XN, היא מצאה ברשיון רכב את המס' הזה 7AKFXT. השאלה שלי היא האם זה XN? ואם כן האם כדאי? כי ראיתי שרשמו על הדור הראשון שקשה להיפטר ממנה ושהיא הגרסה הגרועה ביותר...האם זה נכון גם לגבי הדור ה2 תודה.
הודעה אחרונה מאת OR1, -
- 3 תגובות
- 895 צפיות
קיבלתי במייל אגדה או אמת?? טיפים למילוי נכון של דלק. אני לא יודע כמה אתם משלמים על דלק .... אבל כאן בקליפורניה אנחנו משלמים מ- 4.10 $ עד 4.52 $ לגלון. הנה מספר טריקים כדי לקבל יותר שווה ערך לכספכם לכל ליטר: 1. יש לקנות או למלא דלק במכונית או משאית אך ורק בשעות הבוקר המוקדמות כאשר טמפרטורת הקרקע עדיין קרה, בכל תחנות הדלק מיכלי האחסון של הדלק קבורים באדמה. ככל שקר יותר, שטח הדלק צפוף יותר, ואתה מקבל יותר דלק במחיר נתון. דלק כידוע מתרחב בחם...ואם קונים אחר הצהריים או בערב, הליטר אינו ליטר.... 2. כאשר ממלאים דלק אין לסחוט את ידית המילוי למצב הגבוה. אם תסתכלו תראו כי לידית הדלק שלושה שלבים: נמוך, אמצעי וגבוה. צריך לתדלק במצב שאיבה נמוך, איטי, ובכך ל…
הודעה אחרונה מאת oranp83, -
- 19 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אהלן יש לי גולף דור חמש ורציתי לדעת מה העלויות והאפשרויות שלי להשחרת החלונות האחוריים עם המשולשים. מה עדיף מדבקה/לייזר ומה הם דרגות ההשחרה המותרות והמומלצות לחלונות. אני גר באזור ראשון לציון ומחפש מישהו רק בסביבה.ושיהיה אמין ומחיר הגיוני. תודה!
-
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם שבוע טוב ומבורך לכל עם ישראל! יש לי שאלה קטנה, כבר עכשיו מחירי הדיזל מיתקרבים לכ10 ש"ח לליטר האם למשל עוד כשנה שהמחירים יעל לפחות בשתי שקלים האם אנשים הנוסעים על דיזל יתחילו ליקנות שמן מהסופר ולשפוך ישר למיכל הדלק? עלות שמן בישול חדש מהמדף הוא כ6-7 ש"ח לליטר! מי שיכול לינסוע על שמן, האם כבר לא עדיף לחסוך ככה? (לא מדבר על שמן שרוף שצריך לנקות אלא על שמן טרי מהמדף!)
הודעה אחרונה מאת wil, -
האם ידוע פרטים על מאזדה CX 5 ? 1 2
מאת Guest car4fun- 17 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
קצת פרטים כמו תאריך השקה האם ידוע? מתי יגיע לארץ? האם יהיה גרסאת 4WD ? כיוון למחיר.. ? עצם.. משהו..
הודעה אחרונה מאת אנלוגי, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
איזה רכבים מקבלים עובדי חברת "תדיראן סוללות" והיכן ממוקמים המפעלים של תדיראן סוללות ?!
הודעה אחרונה מאת Avi66, -
- 12 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
היי. למי שיש פורד פוקוס החדשה ( 2012 ) גילו לי שלחיצה ארוכה על כפתור פתיחה בשלט פותח את כל החלונות ולחיצה ארוכה על כפתור סגירה סוגר את כל החלונות. בדקתי וזה עובד יופי. אחלה פתרון ליום קיץ חם לפני שנכנסים לרכב או אחרי שהחנתם גיליתם ששכחתם לסגור חלון.
הודעה אחרונה מאת riji30, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אהלן רציתי לשתף אתכם בתוצאות של שינוי סגנון הנהיגה שלי לשם שיפור צריכת הדלק. אני נוהג על פוקוס 2008 1.6 אוטומטית מליסינג, רכב שידוע בהיותו בזבזני בצורה חריגה לעומת דומיו. לרכב יש דלקן כך שאני מנסה לחסוך מסיבה אקולוגית ולא כלכלית. הנתון לגבי נסיעה בינעירונית ברכב זה הוא 6.02l/100km, ואנחנו יודעים שזה נעשה בתנאים לא כל כך ריאליים ותמיד מאוד אופטימי. דרגת זיהום 12(!!), מקווה להחליפה בקרוב. את הדרך מכפר סבא לשדה בוקר (עין עבדת- בתחתית כביש הסרפנטינה, ליתר דיוק) וחזרה, כ-170 ק"מ בכל כיוון, עשיתי דרך כביש 6 שבו התנועה זרמה. לפני תחילת הנסיעה מילאתי בצמיגים 2PSI מעבר לנתון לרכב מלא- לא הורגשה פגיעה משמעותית בנוחות הנהיגה. בסופו של דבר מחשב הרכב הראה 5.9l/100km, מה שאו…
הודעה אחרונה מאת Eily, -
-
אהלן השמועה שמתרוצצת אצלנו בתחנה היא שאנחנו הולכים לקבל ניידת פורד EDGE. מישהו מכיר את העניין שמשטרה עוברת לניידות הנ"ל? הבנתי שכבר נרכשו ניידות, והן אף עובדות כבר בחלק מהתחנות. יהיה מגניב לנסוע על רכב כזה שמונה שעות. הכיסאות נוחים, והוואסח. אוי הוואסח (עם הצביעה החדשה של המשטרה? מי יעז להתקרב? ) אלרואי.
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
נהיגה מתקדמת
מאת Danix60- 3 תגובות
- 622 צפיות
כמה אמור לעלות קורס כזה בארץ ?
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 27 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
חברים, רציתי להביא לידיעתכם שפתחו אצליינו בראש העין סוף סוף תחנת דלק של טן. הם עכשיו מוכרים ליטר דלק ב-6.95 שקל בסופי שבוע. אתמול תדלקתי שם בשעה 23:00 והופתעתי לראות יחד איתי עוד מלא אנשים שממתינים לסופש על מנת לתדלק. אז, אם אתם תושבי הסביבה, חבל שתשלמו ביוקר.
הודעה אחרונה מאת ARKODrama, -
-
- 0 תגובות
- 586 צפיות
שלום וחג שמח מצורפים פה שלושה סרטונים שהורדתי מפורום אחר (X1/9) ואני ממליץ שנפעל בכיוון זה: עידוד מגרשי אימון והחלקה לנהגים צעירים. לאחר שעברתי התנסות כזו אני יודע כמה זה יכול להועיל בשעת צרה, והרי תאונות קורות בעת צרה. עוד לא שמעתי על תאונה רצינית שקרתה למכונית חונה. מגרשי החלקה עם מאמנים מקצועיים, בתשלום או בהתנדבות, אינם דברים יקרים אם רק מנפים את כל הבירוקרטיה שנוטה לצמוח על גופים כאלה. אני חושב שהתנסות כזו שווה הרבה מעבר לערכם של תשדירי שרות אינסופיים מטעם המועצה למלחמה בתאונות דרכים.
הודעה אחרונה מאת הרצל פרנקל, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 7.9 אלף צפיות
גם מבחינת המחיר?
הודעה אחרונה מאת יוסי1234, -
- 1 תגובות
- 863 צפיות
gVeOYoL-r9A דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. uTcp4qOC4tM דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. הביקורת לא רעה בפניה עצמה (התוכנית הזו, בניגוד לגרסא האמריקאית, טובה) מעניין אם מתישהו יצא אמרוק GTI סה"כ, נראה רכב לא רע בכלל
הודעה אחרונה מאת ST12345,
-
מי מחובר 64 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 341 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- ניקו פ.
- fatboy1340
- davemustaine87
- פאר האורה
- בנטלי
- shaymolcho
- Or05230
- גולדן191
- יבגניפ
- Moshe c
- שימי 85
- הרקוליטו
- Camaro 92
- amosbmw
- SurfHigh
- lanosforce
- Avia
- guy.a
- Yuvalino
- -UC-
- David32
- עדי-אל
- mcshmupi
- שביט
- parnuk
- ברווז
- om2
- Fluffy
- flytomars
- hans
- mottis
- yor2
- yahaga
- Amitbak
- יוני3227
- eladns
- yohai71
- matan_mil
- גור אדם
- ישה
- Tal7
- TheArcane
- Itzik-b
- SlowRide
- Michazzz
- nadavd4
- yoni162
- rolling_stony
- נעם101
- רכב פשוט ואמין
- Supertigre
- Night Driver
- M H
- ofralon
- טויוטה סופרה
- בנס
- לב טוב
- Gavrik
- Assafo2
- רפי לין
- לירון .ה.
- Albetx
- פינדר
- falou
