Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אני רוצה לומר שאני אישית נהנה מסגנון כתיבה שכזה.

Sti,כאשר אתה מגיב,שים לב שהבנת את הכתוב,הנמכר הוא אינם הרכבים עצמם,אלא דגמים של הרכבים(קטנים,לא בגודל אמיתי)כך שאפשר לאחסן אותם על מדף,ובטוח שאין צורך בחנייה אחורית,וגם לא בהסרת התמימות של המודעה.

חג שמח

מארק.

את טעם נרכש,את כמו בירה,כמו סיגריות,כמו קפה.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בן אדם אתה אמיתי?! בכל מקרה העלת לי חיוך מהכתיבה המגוחכת שלך! :-)

Citroen Xsara sx 2000 TD1.9

VW Golf Mk2 1991 1.6

Rat is not a crime!

פורסם

למתקשים, יש את גרסת ההאיקו:

 

משב של פעם

ניחוח של עכשיו

טו

ביאנקי?

רבו?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

ל markmakov תודה על ההבהרה

אכן יצאתי מפגר לגמרי. לא נורא, מחר אתחיל שוב עם הכדורים הכתומים והכול יהיה בסדר.

לפנדוב - אני ממש מתנצל מעומק הטחול, לא ראיתי שמדובר במשחקי ילדים.

יש מצב לראש בראש על הספיידר תמורת בובה של דורה בלי רגל?

 

חג שמח לכולם !!!

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

בפיאט החדשה גם נתקלנו בגשם. אין לי ספק שאם היינו נוסעים בביאנקי השמש הייתה יוצאת.

 

רבותי - מצאנו את הנוסחה שתביא עלינו את גשמי הברכה להם זכינו בחורף האחרון. אני חושב שלמען עתיד הכנרת על פנדוב לרכוש פיאט בראבו ולנסוע בה בכל חודשי השנה על מנת שנזכה כאן למזג אוויר אירופאי ולא לבנטיני

 

עריכה : פנדוב אל תתרגש ממלעיזים למיניהם, הרבה יותר מעניין לקרוא ביקורות הומוריסטיות ולא שרשורים בסגנון של "בכמה קורולה מודל 99 סוגרת למאה" (התשובה היא who gives a fuck)

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

מרק, פרוקסימה וקלארקסון, תודה.חייכתי.

12345

לא קראת עד הסוף.

לא היססת לתקוף.

כש"היתנצלת" למחצה, למעשה תקפת שוב.

לאור זאת, אני גוזר עליך עבודות שירות, תיכף תבין: לצערי השרשור הזה הפך, כמו רוב השרשורים כאן לשרשור של בעד ונגד- בעד ונגד כתבות פנדוב, בעד ונגד סיאט איביזה, בעד ונגד ולוסטאר ועוד ועוד. לא זו היתה מטרתי המקורית.יש להחזיר השרשור ליעדו המקורי. אז ככה ,מכיון שאיבחנתי בך סימני שנינות כלשהם. אני מבקש:כתוב משהו יצירתי, כך עשה האנס, למשל.

יש לי הצעה אפשרית: קרא מה כתב לי ויפר 5. הוא לא הבין מה כל כך מה כתבתי ומה הגיבו. אני מציע, לכן שתתרגם את המאמר שלי לשפה מובנת יותר לצעירים.

אגב, הצעתי זו מופנית גם לקוראי השרשור האחרים.

המשך חג שמח. מועדים בשימחה.

פורסם

לפנדוב וכולם שבת שלום,

 

"גוזר עליי" ?

מאחר ואני עדיין טירון בפורום (ואתה?) אני אנצל את הזכות הבסיסית שלי ואסרב להישפט בפניך. אלך למג"ד ואקח את הצ'אנסים שלי איתו.

אך ורק אך משום שנחתה עליי רוח הקודש, ברוח החג, יחד עם השארקיה שדפקה לי את כל הלקלוק שהבאתי לאוטו של האישה לכבוד החג ומילאה אותו בחול, אכתוב בקצרה:

שבצעירותי הייתה זו "סיאט פורה" (המקבילה של פיאט 127 ) אדומה שהייתה כל עולמי בשלוש דלתות. פעם, לנסיעה בקופסאת גפרורים שעושה מאפס למאה בשלושה ימים היו נלווים חדווה ואושר שנקשרו לתמימות של שנות השמונים.

פעם, לעבור את צומת גולני לדרום הייתה חצייה של הפיינל פרונטיר ואני הייתי קיט, הטרנס-M של מייקל נייט (ילדים לכו לגוגל).

 

היום אלו אוונסיס ואוקטביה זריזות שמכניסות את הפורה בבגאז' ועדיין לא עולה להן צריכת הדלק. היום, אני עובר את צומת גולני לצפון, מתגלגל בפקק של יום שישי יחד עם כל בית ישראל ומברך את השוטר שעוקף את הפקק מימין שלא על מנת לעצור בצומת ולכוון תנועה.

פעם הכל היה פשוט ולכולם היה פחות או יותר אוטו הדבר. היום יש כל כך הרבה יותר ואנו לא מצליחים להנות מזה אפילו עשירית ממה שנהננו מעשירית מכך מלפני שלושים שנה ( viper05 תרגם להם).

 

בקיצור זה שרשור לגריאטרים שמתרפקים על העבר בעודם משמינים מנחת בהווה ומחפשים את מי לשתף ואני ביניהם.

 

באנגלית: באק אין דה דיי.

בעברית: בעבר היו זמנים.

 

אילליקה

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

קרא מה שכתבתי בשרשור" שוק הרכב בשנת 1988" תיתפלא[או לא] לראות כמה דברינו דומים.

אגב, כמוך, גם לי נטייה לביקורתיות. בפורום זה אני ממש עוצר עצמי מלגלוש אליה. פשוט גם כך יש הרבה מימנה.

אני מנסה לעשות משהו אחר, בינתיים-לא ממש הולך לי.

חג שמייח.

פורסם

הולך גם הולך.

שים לב אלו "פנינים" יצאו מst12345.

אני נהנה ואני בטוח שרבים כמוני. ולמי שהשפה קשה ולא ידידותית הפתרון הוא פשוט:

או שתחליף "ידידים", או שתתאים את עצמך אליהם ("ברומא..."). לא הכל זה "האח הגדול" שמנוון לא רק לבני העשרה את המוח, ולא הכל זה "רייטינג" (למרות שנראה לי שה"אלטרנטיבי" שיש פה, פועל ב"הפוך על הפוך").

 

*כנראה ששברתי את שיא המרכאות ל5 שורות.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם

אני אולי צעיר(19) אבל לא מספיק מנוון. ורוב הכתוב מובן עד מובן ביותר. נחמד לראות שקיימת שנינות כזו גם למבוגרים יותר.

 

ביקורתיות יתר על בני נוער המנוונים אינה נזקקת לפעמים, מספיק 20 דקות בחרבת חבריי כדי להבין שהשנינות לא מתה עם השנים או הדורות, רק מתחזקת :).

 

אריאל.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם

12345 תודה. מצפה מימך לעוד יצירות.

לוטי, תודה. שמח להפגש שוב.

גוסר, ממש שמחתי לשמוע את דבריך.[ומצפה בהזדמנות לפרי עטך]

 

ועכשיו חברים, מישהו ראה אפיקומן?

פורסם

[פנדוב כרגיל,תגובתך חיממה את לבי.

אי לכך,אני שמח להזמין אותך בפומבי לבצע נסיעת מבחן+כתבה במיאטה שלי.

ובתנאי שתיכתב ברוח המאמרים האלו (מינוס העקיצות,אני רגיש...)

ואם חשבת לעצמך שאני חומד לצון,אז לא.אני רציני לגמרי :-)

רק תגיד מתי ואיפה,אני בטוח שממכונית עם שאר רוח כמו המיאטה אתה תוציא מטעמים!

renault megane 5dr 2010 1.6

mazda mx5 nb 2004 1.8 mt

נציג מכירות רנו-אולם תצוגה ת"א-קרסו מוטורס.

פורסם

היי ג'ק. בשימחה, בהזדמנות.

מעקיצות קשה להימנע כי זה רכב פתוח. בינתיים, תודה.

אגב, אם תבדוק עוד שרשורים שלי, תיראה שהתענינתי ברכב עם גג ניפתח. נחש האוטו של מי היה אצלי על הכוונת...

עניין קטנטן נוסף. שים לב שכאשר ניסית למכור, בכל הודעה שלך - בחתימה פורסם גם האוטו. כך אצל רבים בפורום, בכל הודעה.

אני פשוט נימנע מחתימה, לכן עושה זאת אחרת, ולא בכל תגובה שלי, כמובן. לאחר כל זה הפנצ'ליין בלתי נימנע

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=419934

שים לב, יש שחשבו שהן אמיתיות. הלוואי. בינתיים הן נימכרות כמו לחמניות קשות.

אולי בהזדמנות אכתוב משהו באשר לטירוף זה[ בעודי מנסה למכור, קניתי עוד- והרבה]


×
×
  • תוכן חדש...