Jump to content

dj-jack

  • פרסום הודעות

    289
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות dj-jack

  • דירוג
    מומחה למאזדה
  1. מחפש בית חם למפונקת שלי. מיאטה 2004 ידנית. טסט מרץ 2016 יד חמישית 133,000 ק"מ. צבע כחול כהה מטאלי המיאטה שימשה אותי כרכב שני לנסיעות ליליות עם גג פתוח. חונה רק בחניה מקורה ועם כיסוי נגד חתולים. לא עברה אצלי שום סוג של ספורט מוטורי,אלא נסיעות מנהלתיות רגועות בלבד. הרכב במצב פנימי מושלם! אין שריטות או בלאי של שמש. הגה, ידית הילוכים, קונסולה. הכל חדש, השטיחים המקוריים נמצאים. אין שום שבר או סדק. אפילו דיבורית מעולם לא הותקנה ברכב. מתודלקת רק 98 בכל שלוש וחצי השנים שאצלי. יש ספר טיפולים מסודר מהק"מ הראשון ועד היום.כל הטיפולים במשך השנים מלבד אחד, בוצעו במורשה מאזדה. רב
  2. קודם כל,שבת שלום לכל חברי הפורום. SLS,לצערי הגעתי אתמול מאוחר יותר לאולם כך שאת הסיפור שמעתי מנהג נסיעות המבחן שלנו,ואני קורא אותו גם כאן עכשיו. מטבע הדברים,לכל מטבע יש שני צדדים.ומדבריי הנהג אצלינו,הוא הופתע מכך שהרמת את הקול באופן פתאומי והתעצבנת עליו. ולא שאני בא להאשים אף אחד חלילה. ידועה ומוכרת לי הבעיה שמכיוון שהכניסה למוסך ולאולם התצוגה צרה יחסית,כשעומדת שם משאית (שמורידה רכבים) אכן נוצר בלאגן. לצערי הרב,נוצר כאן צירוף מקרים אומלל ובעייתי שבו קיבלת הכוונה לא נכונה מאחד המכונאים במוסך,שכנראה חשב שהגעת אל אולם התצוגה של מחלקת הט.א שנמצא בצדו השני של המתחם. שוב,נורא קשה ל
  3. RK תקשיב לעצות המלומדות של MCASPI.זה לא שאתה עורך דין או משהו אהמ אהמ
  4. בתור נציג מכירות של קרסו באולם התצוגה של רנו בת"א. חשוב לי להבהיר דבר אחד חשוב,אין לי היכרות עם הלקוח ועם המקרה הנ"ל. אבל,הטענה כי אנחנו פותחים הזמנות כדי לשפר סטטיסטיקה אישית שלנו היא לא נכונה,שקרית,ושטותית. כל איש מכירות (לפחות אצלינו בקרסו,ללא קשר למותג או מחלקה) מתוגמל אך ורק עם הפקת חשבונית תשלום סופי לרכב ומסירתו ללקוח! לכן,אין גם שום טעם בלפתוח הזמנות שכאלו סתם.יתרה מכך,סטטיסטיקת ביטולים גבוהה פוגעת באיש המכירות משום שאחת לרבעון הוא נמדד גם על מכירות וגם על ביטולים.אז כמובן שאין לי שום טעם לפתוח הזמנות סתם. לגבי החזרת התשלום,כל לקוח שפותח אצלינו הזמנה,מודע לעובדה כי את המקדמה
  5. שלום ושבוע טוב לכל החברים. עקב הזדמנות מהירה להחליף את המיאטה שלי לאחת מבציר 2010 אני מציע את המיאטה שלי למכירה. קצת פרטים: המיאטה שנת 2004 ידנית כמובן,גיר 6 הילוכים ודיפרנציאל מוגבל החלקה. בעלים קודמים 04 (אני חמישית) 122,000 ק"מ לרכב יש היסטוריית טיפולים מסודרת מהיום הראשון במוסכים מורשי מאזדה. טיפול אחרון נעשה במאי (120,000) לאחר הקניה הוחלפו שמן גיר ושמן דיפרנציאל כדי לבדוק את תקינותו. מתודלקת 98 בלבד! לא עשתה מעולם ג'ימקאנות,דריפטים,ושום סוג של ספורט מוטורי. טסט במרץ חונה אך ורק בחניה מקורה בבית ובעבודה. כולל טנו (כיסוי גג) מקורי לאחר קניית הרכב,ועקב ב
  6. כמוני כמוך יקירי,כנראה שלעת עתה הפוקוס הוא על דגמי רנו דווקא בחטיבה. אנ יודע שהלוגאן עושה קאמבק בחודשים הקרובים עם הדגם החדש. והדאסטר עדיין על הפרק כמובן.כנראה ששם העיכוב הוא בעיקר בגלל מחיר ותקינה.
  7. לצערי,כרגע לא.אבל בגדול,ייבוא רוב הגרסאות נמצא על הפרק.
  8. אף אחד מהדגמים לא מגיע עם חיישני רוורס מקוריים מהיצרן. האחריות היא למשך 3 שנים/100,000 ק"מ המוקדם מבינהם.שנתיים ראשונות ללא הגבלת ק"מ.
  9. צהרים טובים לכל החברים,גם למפרגנים,וגם לאלה שלא כפי שנכתב כאן,הקליאו החדשה אכן מושקת בימים הקרובים. ההשקה הרשמית נקבעה ל 27/06 אך נסיעות מבחן על דגם ה 1.2 ו 0.9 הידניים ניתן יהיה לבצע כבר מחמישי הקרוב. דגם ה 1.2 TCE יגיע לארץ רק במהלך החודש הבא (יולי) ואז גם יהיה זמין לנסיעת מבחן. הקליאו אכן מגיעה לארץ עם 4 כריות אוויר בלבד,אך חשוב להדגיש כמו שכתבו כאן לפניי שכריות הווילון בעצם "מחליפות" את כריות הצד.בנוסף הקליאו קיבלה 5 כוכבים עם אבזור הבטיחות הזה בדיוק. אלו מכם שמכירים אותי גם בחיים האמיתיים יודעים שאינני "אביר המותג" ולא מעריץ הערצה עיוורת (להבדיל מחובב המאזדות מעליי) אף מו
  10. מילותיך הן מוזיקה לאוזניי. אני מתכנן על מיאטה אמריקאית כזו כבר שלוש שנים. מאז שה NA אמריקאית שנת 90 היחידה בארץ חמקה ממני בגלל עיכוב של יום בהגעה אליה. אין ספק.המיאטה תהיה רכב אספנות קלאסי. יפה,זולה לאחזקה.בעלת שפע ענק של חלפים ושדרוגים.ובעיקר,מהנה גם מבלי להיות יקרה במיוחד. כבר עכשיו יש חובבי רכב בארה"ב שמחשיבים את המיאטות מהשנתונים המוקדמים לקלאסיקות מודרניות.
  11. bagira סלח לי שאני חולק על דעתך (שבאמת מלומדת ויש לך ניסיון לא מעט) אבל ב 30,000 ש"ח אני משפץ אותה למצב טוב ומקורי? אין סיכוי! הרי רק פחחות נורמלית ושיקום הגג יעלו קרוב לשליש מהסכום שציינת. ומה עם שיפוץ מכני? חלקים קוסמטים לא זולים בעליל וכו'. אם תשאל לדעתי,שיפוץ כזה,מעבר לעובדה שהא "בור ללא תחתית" יכול להגיע בלי הרבה מאמץ אפילו ל 50,000 ש"ח. וזה כבר סכום ששווה להשקיע רק אם אכפת לך מאוד מהאקזמפלר הספציפי הזה,ואתה בעל סבלנות של פלדה.
  12. רן צודק.מאוד. הרכב עמד כל כך הרבה זמן מוזנח ופתוח כך שהשיפוץ צריך להעשות ממש מאפס. אני רק חושב איך לעזעזאל מתקנים את הגג החלוד לגמרי שם. העלות תהיה כנראה אסטרונומית ואלא אם ממש אכפת לבעלים מהאקזמפלר הספציפי (אני למשל כזה שאכפת לו) אין ספק שלייבא מח"ול ראלי מקורית לא יהיה יקר יותר ואלוי אפילו זול יותר. קחו בחשבון שאנחנו רק שנים בודדות מלהתחיל לייבא 205 על שלל דגמיה הספורטיביים מחו"ל. בכל מקרה,המון המון המון הצלחה ואושר לבעלים.
  13. bar72 לגבי הסאנרוף במגאן,הוא מוצע כאופציה גם באסטייט (שם הוא פנוראמי) וגם בהאצ'בק בתוספת של 4,000 ש"ח. לגבי יבוא דגמי דאצ'יה לארץ,יש כוונה להביא את הדאסטר,הנושא כרגע בבחינה,וזה הכי הרבה שאני יודע. לגבי מס' רישוי קליט,אצלינו אין אפשרות לבחור מס' יפה,אך אם ללקוח העניין חשוב אפשר לעשות מאמץ ולשדך לרכב מס' קליט יחסית.היה לי לקוח שביקש שהספרה 2 תחזור כמה שיותר פעמים. נתתי לו את המס' xy-212-12...לא רע...
  14. לגבי צריכת הדלק של המגאן דיזל/אסטייט.אני לא מכיר הבדלים ביניהן מהבחינה הזאת. יכול להיות שזה נובע מהשימוש השונה של לקוחותיי ברכב. הפסימיים ביותר מדווחים לי על משולב של 1/17.האופטימיים מדווחים לי על משולב של 1/20.5 בכל דגמי הדיזל שלנו,מלבד הלטיטיוד,שם מדווחים לי על 1/15 בממוצע.
×
×
  • תוכן חדש...