רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,574 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 930 צפיות
אהלן כבר תקופה שאני מתחבט בשאלה איך הסבה לגז עובדת. הרי בנזין או סולר מוזרקים בלחץ לתוך הבוכנה. בX כמות של בנזין או סולר שמוזרקים יש Y עוצמת פיצוץ. כמות קטנה יותר תגרום למנוע לזייף. כמות גדולה יותר, תגרום לו קלקול בוכנה. אז איך עובד הגז הזה?! איך הוא לא מתנדף אי שם בדרך? איך הוא לא מפוצץ את המנוע לגורמים?! אז אם חומר כזה נפיץ לא גורם נזק למנוע, למה חמצן או מימן לא יכולים לעשות את העבודה? אלרואי.
הודעה אחרונה מאת roeibf, -
-
תופעה שיוצא לי לראות אותה די הרבה לאחרונה,באיזור פארק צמרת ישנן מדרכות שהפכו אותן למקומות חניה. בכל בוקר באיזור השעה 11 מגיע פקח על קטנוע ומחלק דוחות למכוניות החונות. בפעם הלא יודע כמה,ראיתי שהוא חילק דוחות לכל המכוניות "הרגילות",ואומנם למרצדס S550 2011 פסח ולא שם דו"ח,לפורשה היפהפיה כנ"ל. זהו אינו מקום כחול לבן אלא שטח בניה עם מחסומים כתומים כאלו מפלסטיק,וזהו לא מקום חניה. את אותו עניין יצא לי לראות גם באיזור הבורסה\סיטי טאוור,שג'יפים של X6 שחורים ומרצדסים ומכוניות יוקרה כאלו ואחרות לא מקבלים דוחות ואילו המכוניות "העממיות" כן. תופעה לא מוסברת.
הודעה אחרונה מאת yochay_s, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם, החודש אחגוג שנתיים עם הפונטו ספייס שלי, וזה הזמן לסיכום של מה היה עד כה. רקע נרכשה באפריל 2010 מחברת ליסינג והשכרה בשם "נייס", שהיא חברה בבעלות מוסך מורשה פיאט "פטין" בעכו - עם 114K על השעון. הייתה בליסינג תפעולי אצל לקוחה בעכו, וחיכיתי לא מעט כדי שיסתיים החוזה ואוכל לקחת את הרכב. מחיר הרכישה היה מחירון מינוס 10%, והרכב טופל אך ורק בחלפים מקוריים כל ימי חייו. הרכב נלקח לבדיקה, שם התגלתה נזילה ממחזירי שמן והתגלו בלמים שחוקים. כל הליקויים תוקנו על חשבון החברה בחלפים מקוריים ועל הדרך בוצע גם טיפול טיימינג והחלפת משאבת מים. תקלות עם רכישת הרכב הייתה תקלה מעצבנת, של כיבוי לשנייה של הרכב והדלקתו מחדש (המנוע לא נכבה). הרכב הוחזר לחברה וה…
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
-
http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/581/%d7%97%d7%93%d7%a9%d7%95%d7%aa/%d7%a4%d7%99%d7%90%d7%98-%d7%a4%d7%a0%d7%93%d7%94-%d7%94%d7%97%d7%93%d7%a9%d7%94-%d7%94%d7%92%d7%99%d7%a2%d7%94-%d7%9c%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%90%d7%9c רכב מקסים, פונקצינאלי וחסכוני. רק מה, מי בדיוק הולך לקנות אותו, אם אפשר באותו כסף לקנות איביזה חדשה? (70K)
הודעה אחרונה מאת BRAVO30, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
נעשה את זה קצר. מתי?
הודעה אחרונה מאת לנצ'יהוליסט, -
-
גם אני נפגעתי מהביזיון הזה שנקרא ביטוח ישיר (9000000)- עשיתי ביטוח שם למאזדה 3. כשנגמר הביטוח גיליתי במקרה שהם חידשו לי אותו בלי הסכמה שלי (ביטחתי כבר במקום אחר). כשהתקשרתי לנציג לקוחות שלהם הוא אמר לי "לא ענית לטלפון אז חידשנו אותו", כמובן שיש להם את המשפט הרגיל "מנהל יחזור אליך תוך 4 ימים". אני כבר עשיתי הכחשת עסקה בויזה בשביל שאני לא אחויב בכסף. בקיצור ביטוח ישיר או 9000000 שזה אותה חברה פשוט להיזהר כי הם חבורה של נוכלים.
הודעה אחרונה מאת ORrrr, -
- 1 תגובות
- 916 צפיות
מקווה שיהיה שיתוף פעולה, בזמן האחרון יש הרבה ידיעות, מבוססות ולא מבוססות על דגמים חדשים שאמורים להגיע אלינו בסוף השנה הזאת ובמהלך השנה הבאה. לטעמי יכול להועיל לרבים מאיתנו, לדעת מה הדגמים הבאים עלינו לטובה בעתיד הקרוב. פורד מונדיאו החדשה, שמשווקת בארה''ב תחת השם fusion, אמורה להחליף את הדור הנוכחי של המונדיאו. כיום היא משווקת בארה''ב בשם שונה, על מנת למכור את כל המלאי באירופה לפני שיכריזו עליה רשמית בתור המונדיאו החדשה. השינויים בדור החדש יתחילו בעיצוב החיצוני, ימשיכו בשינויים טכנולוגיים, לגבי המנועיים מה שכניראה רלוונטי לשוק אצלנו יהיה ה1.6 וה2.0 אקו בוסט ולא הדגם ההיברידי. דגמים נוספים שאמורים להגיע, הלקסוס GS250, פורד קוגה הג'יפון, מזדה CX-5 כבר פה, …
הודעה אחרונה מאת ch2856, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
הי אני שוקל לרכוש את הרכב הנ"ל למשפחה בת 5 נפשות (3 כסאות ילדים) במחיר של 160000. מבחינת מימון יש לי אפשרות לליסינג פרטי מה שאומר שהרכב נרשם על שמי מיום הרכישה (אך משועבד לבנק) אשמח למספר התייחסויות: א. מישהו חווה את הרכב הנ"ל ויכול לתרום מניסיונו ב. יש לדרך כלשהיא לדעת עד כמה יהיה מסובך למכור את האכב הנ"ל בעוד 3 שנים (אני מתכוון מבחינת המוניטין של רכבי שברולט המיוצרים במזרח וכו') ג. יש איזשהיא בעיה שאני מפספס עם עניין הליסינג הפרטי (מקדמה, 36 תשלומים ואח"כ או לשלם את היתרה או למכור) תודה רבה
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 12 תגובות
- 3 אלף צפיות
אז כמנהג הפורום, החלטתי לסכם חצי שנה עם המיטו האהובה שלי. כולם פה דובקים בנתונים נטו, בסוף זה מה שחשוב אבל הדברים האלה תמיד גורמים לי לדלג על הקריאה ולעבור לשרשור הבא. החלטתי לנסות להעביר בצורה שונה, קלילה וקצת משעשעת את החווית אז כתבתי לכם סיכום תקופה כמו שחברה שלי הייתה מספרת לכם אם היא הייתה כותבת כאן... מקווה שתהנו. כבר חצי שנה. חצי שנה שאני סובלת בשקט! חשבתי שאני אוכל לחיות בשקט עם המאהבת שלו, אבל כנראה שהיא לא יכולה לחיות בשלום איתי. עכשיו, שהוא חוגג לה יום-הולדת 10,000 ק"מ הגיע הזמן לשבור שתיקה. אז כמו שכנראה הבנתם, לא מדובר בעוד בחורה, האמת לפעמים אני חושבת שאני היחידה שתצליח לסבול את השגעון שלו. טוב, אני וכנראה שגם היא... האלפא שלו. הסיפור …
הודעה אחרונה מאת Maor Bracha, -
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
אהלן הפתח המדובר לא נפתח ונסגר ע"י הגלגל לצידו, כי כל התריס הרוס. אם רוצים אוורור צריך לכוון ידנית את כל השלבים בתריס. אין מחליפים את הצרה הזאת? יש צורך לפתוח את כל הדשבורד? אלרואי.
הודעה אחרונה מאת dorki, -
אסון גדול נמנע אמש בתחנת דלק בירושלים, לאחר שנהגת שלחצה על דוושת הגז במקום על דוושת הבלם התנגשה בעוצמה במתקן התדלוק, הפכה אותו, וכמעט גרמה לפיצוץ עז ■ "היא הייתה ממש מבוהלת. ניצוץ אחד, וכל התחנה הייתה בוערת", סיפרו מכבי האש http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000739107 כמעט התפוצצתי מצחוק שראיתי את זה.
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
- 0 תגובות
- 615 צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין לרכוש מספר ירוק. כרגע המספר מופקד אך את הרכב לא מוצאים, מה שאומר שעל הרכב יש "כוכבית". מה ההשלכות של הכוכבית על המספר? האם יש פיתרון למצב זה? לא פחות חשוב, איפה אוכל לקבל מידע נוסף בנושא זה? תודה לכל העונים וחג שמח! ערן.
הודעה אחרונה מאת bloodarpad, -
- 0 תגובות
- 619 צפיות
זכור לי שפורסם כמה פעמים בעבר מידע לגבי דרגת אמינות רכבים של יצרנים שונים. לא זכור לי אם זה היה מידע מהאיחוד האירופי או רק של ארץ מסויימת באיחוד, בריטניה או גרמניה לצורך העניין. אשמח אם תכוונו אותי למקום בו אוכל למצוא מידע מאין זה. אני מתעניין בעיקר ברכבים צרפתיים בדגש על רכבים קומפקטיים ורכבי מיני. תודה וחג שמח!
הודעה אחרונה מאת samg, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם וחג שמח , הייתי רוצה לדעת מה הדרך היעילה והנגישה לשאוב מקומות צרים ברכב כמו בין המושבים בהם אי אפשר להכנס עם השואב אבק של התחנות דלק? באיזה דרכים יצרתיות אתם מנקים את המעברים האלה?
הודעה אחרונה מאת Cerebral Cortex, -
-
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלן חברים, אז ביום שלישי גם אני עליתי על הכביש ועברתי טסט (היה קשה,מאוד קשה לצערי אבל כולם עוברים בסוף ) יש לי כמה שאלות. 1.אני כבר מת מת מת לנהוג (עם מלווה כמובן) שילמתי אגרה אבל הבעיה שאין לי ביטוח האם יש איזה שהיא אפשרות לעשות ביטוח לכמה ימים בלבד לתקופת חול המועד? 2.אפשר הסבר קצר על "כיסוי ביטוח צעיר לנהג חדש ל4 ימים" 3.אם אני נוהג ברכב שבו יש ביטוח חובה אבל אין בו ביטוח של נהג חדש\צעיר ושוטר תופס אותי זה שלילה? (לא בדיוק הבנתי את מה שהוסבר בשרשור המודבק) חג שמח,ותודה מראש
הודעה אחרונה מאת shrek2bm, -
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מפגש חודשי של מועדון PCR מבית אוטוספורט. עיקר המפגש היה צילומים סטטיים ועל האש.
הודעה אחרונה מאת tjstyle, -
- 4 תגובות
- 587 צפיות
מכיוון שאינני יכול לכתוב באוף טופיק, אז נראה לי שזה מקום גם בסדר לכבוד החג, חג שמח לכולם וכשר, תזללו מצות בכיף שלכם, פסח לא כל יום וגם לא מצות. מי ייתן ואחרי החג קסנון יהיה חוקי לרכבים. אחלה פורום!.
הודעה אחרונה מאת Kenworth Man, -
- 0 תגובות
- 866 צפיות
האם אפשר למצוא דיבורית חוטית עם תושבת ומטען מובנה לסמסונג גלקסי S ? תודה.
הודעה אחרונה מאת omeiriko, -
מחירים החל מ- 161,000 http://www.cartube.co.il/car-news/67-car-news-cat/2494-%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94-CX-5-%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8-%D7%94%D7%97%D7%9C-%D7%9E-161,000-%D7%A9%D7%A7%D7%9C.html
הודעה אחרונה מאת robertf, -
העברת טסט לרכב 1 2
מאת אמילי וסרמן- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום לכולם ושבוע טוב! אני גרה בחולון ואני צריכה להעביר את הרכב שלי מסוג יונדאי ג'ייטס שנת- 07 טסט בדחיפות. ורציתי לשאול אם מישהו יודע אם אפשר להעביר טסט בלי לעבור כמו כול שנה את הסיוט והתורים המטורפים במכון הטסטים.
הודעה אחרונה מאת אמילי וסרמן, -
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היי מזמן לא היתי פה קיצור בפסח אני נוסע לאילת עם חברים ועד אז יגמר המלווה ואני אקבל את הפלסטיק רציתי לדעת האם יש מקום באילת שמשכיר ג'יפים או עושה טיול ג'יפים או משכיר טרקטורונים או עושה טיול טרקטורונים או כל דבר אחר אפשרי שקשור לרכב או טרקטורון ואני נוהג עליו יש לי רק רישיון B לרכב אבל חברים שלי שהיו בצפון נסעו על טרקטורון ולא ביקשו מהם רישיון טרקטור רק רכב אז יש לכם שם של מקום אשמח מאוד לדעת ואם יש מחירים אז בכלל אה וחשוב שיהיה מתאים לנהג בן 17 נהג חדש תודה :wink:
הודעה אחרונה מאת ג.מ פורטל, -
- 3 עוקבים
- 26 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
כמות הצילומים במצלמות החדשות מועטה ביותר . ירידה דרסטית ביותר בכמות העוברים על המהירות המותרת .
הודעה אחרונה מאת ישה, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 669 צפיות
השבוע נסעתי באוטובוס באיזור התחנה המרכזית החדשה בת"א, ונתקלתי במעקה הבטיחות הבא, שמוצב בין פיצולי הנתיבים, המעקה החדש נראה שבנוי לספוג אנרגיה בעת תאונה ולהפחית את העוצמה במפגש עם הקיר. האם אני צודקת? Uploaded with ImageShack.us ל'
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
-
שלום חברים. בהמשך למחירי הדלק המשתוללים, וכמגמה יפה של מעבר נהגים לרכב חסכוני, אני מצרף להתרשמותכם את הנתונים מהחיים האמיתיים של הרכב, מעקב מדוייק אחרי תצרוכת הדלק של הסיטרואן C1 החביב שלי, שזהה לחלוטין לפיג'ו 107, וכן לטויוטה אייגו שמבצע עלייה לישראל בקרוב, מצ"ב מדידות תצרוכת דלק של סיטרואן C1 על פני 15,000 ק"מ בתנאים משתנים, בעומס חלקי ומלא, בנסיעות קצרות וארוכות, בעיר ומחוצה לה. ועכשיו לניפוץ כמה מיתוסים - בקליומטראז' 10,000 הוחלפו הצמיגים המקוריים הדקיקים לגומי רחב וספורטיבי (Toyo T1R למי שמבין) במידה נדיבה ודביקה של 195-45-15, שאמורה הייתה להעלות את תצרוכת הדלק, אבל הנתונים לא משקרים, הממוצע ירד מ 18.5 ק"מ לליטר, ל 18.1, ק"מ לליטר מרשימים ביותר, "פגיעה" של …
הודעה אחרונה מאת Dan-idin, -
חברים, מאז שאני נמצא בגרמניה אני שואף לנהוג על מה שידי מצליחה להשיג, ואתמול הגיע יום השיא בקריירה המוטורית שלי. למשך שעתיים שלמות, למבורגיני אוונטדור הייתה בידיי (ובידי אחי) אני לא יודע מה להגיד חוץ מזה שהרגשתי בשמיים, והנהיגה הייתה כמו במשחק מחשב. האוטו יושב על האוטובאן כמו על פסים, וגם מעל ל300 קמ"ש אין בעיה לקחת סיבובים בכביש המשובח. לסיכום, כמעט בכינו מאושר אתמול וזו היא המטרה החדשה לחיים. המחיר: מתחיל מ320 אלף יורו. (או 5000 לחודש בליסינג ל3 שנים) אני לא יודע כמה שנים זה ייקח, אבל יום אחד.... ווידאו קצר (פעם ראשונה שלי מעל 300 קמ"ש) :https://www.facebook.com/photo.php?v=10150664168556112
הודעה אחרונה מאת servus, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 405 צפיות
אהלן ברצוני לרכוש טסות לא מקוריות לפיזו 206, מישהו יודע איזו מידה מתאימה ? 14 או 15? ועוד שאלה- איזה לחץ אוויר עליי למלא בקדמיים ובאחוריים? אודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת לא כל יום פורים!, -
- 1 תגובות
- 615 צפיות
http://www.topgear.com/uk/car-news/new-volkswagen-golf-gti-mark-7-2012-01-30 כמה פרטים מעניינים כגון גג שונה וקל יותר מאשר של גולף רגילה, מנוע יותר בשרני, וכו'. מעניין אם הוזלת עלות הייצור בעד 30% (בשל הפלטפורמה המשותפת, למשל) תגיע לצרכן. הימור שלי: לא בישראל... (אחרי הכל, צריך לממן את עמותת צ'מפיון) עריכה: וגם IPAD מתנה
הודעה אחרונה מאת שומאכר, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
הוצג הסנטה פה החדש: http://www.netcarshow.com/hyundai/2013-santa_fe/
הודעה אחרונה מאת Alex_b, -
- 3 תגובות
- 714 צפיות
יגואר מתכננים ליצר את היורשת לרכב היפיפה הזה ששמה יהיה (הו, השנינות!) F-Type. יותר מדי פרטים אין כעת, למרבה הצער. מה שכן ידוע הוא שתאריך יציאתה (הצפוי) לשווקים יהיה מתישהו באמצע 2013. http://www.topgear.com/uk/car-news/Jaguar-reveals-f-type-info-2012-04-04
הודעה אחרונה מאת alexk, -
- 0 תגובות
- 553 צפיות
מישהו יודע מתי בידיוק יונדאי I30 וקיה סיד 2012 יגיעו לארץ ומה יהיו המחרים שלהם? תודה.
הודעה אחרונה מאת Dk89,
