Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5190 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באמת עד 25-30 פונטו היא אופציה טובה.

אבל בעוד שנה שנתיים אני מאמין שיהיו הרבה אופציות טובות לא פחות עכשיו שנכנסות הרבה מכוניות מיני חדשות וחסכוניות.

PUNTO 16V

206 XS

פורסם

מן הסתם.:shock:

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
היי,

אני מצרף גם כן אחזקה של חבר שגולש גם פה בפורום, 3 שנים הוא מחזיק את הרכב ELX שנת 2001 והספיק לעשות 70 אלף ק"מ הוא ביקש שבהזדמנות אני יעלה לו מחוסר זמן וזאת הזדמנות מצוינת!

 

על האחזקה של הפונטו שלי אני עוד עובד(ELX שנת 2001 גם), וכשיהיה לי מסודר אני גם אעאלה את זה גם לפה.

הבחור(שמו אלי) עשה זאת בצורה פדנטית לחלוטין, לפרטי פרטים עד לשקל האחרון.

לנוחתכם

קבצי WORD, EXEL, וPDF. כשהEXEL הכי מפורט. (לשוניות למטה לכל קטוגרייה, בצד שמאל אם מדובר בבלאי או תקלה, תדלוקים, אגרות, ועוד ועוד)

הורדה: http://www.f2h.co.il/pukgz6zdaeb

 

אצלו האוטו איכזב עם פעמיים ראש מנוע תוך שנתיים ו40 אלף ק"מ(ללא כל התחממות או התראה נוספת!), כשהרכב מטופל במוסך מורשה של פיאט , ולא סתם - מוסך שמשון ביהוד ( מי שהיה יבין)

 

אצלי אני יכול לספר שגם לפני 4 חודשים הגיע הראש מנוע, והמנוע לא התחמם לשניה אחת אפילו, ואחרי שהאוטו היה מושקע ומוקפד בטיפולים עד הבורג האחרון בלי לחסוך אגורה, בידיוק כמו אצלו. (אצלי זה עוד מגובה בחיישן מיוחד שמותקן מיוזמתי)

לקריאה לחוות דעת שלי בנושא " לפיאט בלאי מואץ וחלקים "לא איכותיים״ יש אמת בדברים? " : כאן

 

לסיכום,

חשוב מאוד להקפיד על שגרת טיפולים , אבל זה ממש לא אומר שזה ימנע בעיות עתידיות וכל מיני מחלות ויחזיר אהבה. העובדות מדברות בעד עצמן, הרגישות של המנועים האלה יותר מדי מוגזמת, לא צריך שהמנוע יתחמם בשביל לפתוח ראש, מספיק שלאטם המסכן בין הבלוק לראש "יימאס" :roll: והדרך לראש מנוע וחור בכיס כבר מהירה - וזה לא רק אצלי, יש לי לפחות עוד 2-3 סיפורים דומים.

אמינות? לא אצל כולם מסתבר. ועוד לחשוב שהכל טופל לפי הספר, בלי מים מהברז או נזילות / תרמוסטט תקול/ שימוש של הזנחה כלשהי..

 

חג שמח

לדגם האוטומטי מנוע שונה מהדגם הידני, והוא בעל ראש עם 4 שסתומים לבוכנה.

ראשי המנוע בדגמים הללו רגישים מאד וכמעט בלתי אפשריים לשיפוץ, והבעייה שהבלאי נגרם בצורה טיבעית ולא כתוצאה מהזנחה או שימוש בנוזל קירור מאיכות ירודה.

דגם ה 60 לא סובל מהבעייה הזו.

ככלל, הפונטו ספייס היתה מכונית די פשוטה ואמינה, למעט ההגה החשמלי שהוא יקר לשיפוץ, וכדאי לזכור שגם הפונטו הראשונה היתה מכונית אמינה למדי וכך גם האונו.

מי שמחפש ריגושים או אופי איטלקי, שימשיך הלאה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
לדגם האוטומטי מנוע שונה מהדגם הידני, והוא בעל ראש עם 4 שסתומים לבוכנה.

ראשי המנוע בדגמים הללו רגישים מאד וכמעט בלתי אפשריים לשיפוץ, והבעייה שהבלאי נגרם בצורה טיבעית ולא כתוצאה מהזנחה או שימוש בנוזל קירור מאיכות ירודה.

דגם ה 60 לא סובל מהבעייה הזו.

ככלל, הפונטו ספייס היתה מכונית די פשוטה ואמינה, למעט ההגה החשמלי שהוא יקר לשיפוץ, וכדאי לזכור שגם הפונטו הראשונה היתה מכונית אמינה למדי וכך גם האונו.

מי שמחפש ריגושים או אופי איטלקי, שימשיך הלאה.

 

 

היה יקר לשיפוץ. כיום יש אפשרות לשפץ במחיר של 600 ש"ח, שזה לא כזה רחוק ממחיר של שיפוץ משאבת הגה כוח רגילה.

×
×
  • תוכן חדש...