Jump to content

bloodarpad

  • פרסום הודעות

    4
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות bloodarpad

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. שלום לכולם, אני מעוניין לרכוש מספר ירוק. כרגע המספר מופקד אך את הרכב לא מוצאים, מה שאומר שעל הרכב יש "כוכבית". מה ההשלכות של הכוכבית על המספר? האם יש פיתרון למצב זה? לא פחות חשוב, איפה אוכל לקבל מידע נוסף בנושא זה? תודה לכל העונים וחג שמח! ערן.
  2. הם ממוקמים באיזור מסעדת מקסים המפורסמת בחיפה, ההגנה 105,ממש על הכביש. אם בא לכם חפשו בגוגל, בדף הראשון כבר תראו סיפורי תביעות, הונאות ושאר ירקות. לגבי אזהרת התביעה, חברתי ראתה את העניינים מתלהטים והחלה להקליט את הנעשה בסלולרי שלה. לעניות דעתי, אם מישהו פה תובע מישהו אז אני בצד המנצח. מניסיוני, שומר נפשו ירחק.
  3. מקרה שקרה לי בחיפה, שווה לקרוא... קפצתי לבית העסק "חשמל וצמיגי הצפון" עם מצבר חלש על מנת להחליפו. ביקשתי רק שיחליף מצבר עם גיבוי מתח, אחרת תינעל לי מערכת השמע. בהמשך גיליתי שזה לא קרה והמערכת ננעלה לי.. כשהוא התחיל את הטיפול הוא התריע על נזילת שמן מאיזור מדחס המזגן ואמר שדבר כזה עלול להביא לעיקום שסתומים ולנזק רב! ולכן חיבר מדיד לחץ גז בדק את הלחץ. חשתי אי נוחות כי אני בודק תדיר את איזור המנוע ויודע שאין לי שום נזילה, ובטח לא כזו עם שפריצים של שמן על האיזור כולו. כששמעתי זרימת גז וראיתי את הלחץ בשעון יורד מ4 באר ל3 מיהרתי לעצור אותו. הוא נתן לי תירוצים שונים שלא קניתי. למקרה שתהיתם, המזגן שלי הוא מזגן מקפיא! או היה בכל אופן עד לתחילת הטיפול אזרתי אומץ והעליתי בפניו את האפשרות שאולי הוא רוקן לי חלק מהגז - כאן ממש הרגזתי אותו. הוא פירק את המצבר החדש ותיכנן לשלוח אותי משם עם המצבר הישן, הוא אפילו הרכיב אותו (מיותר לציין שהייתי נתקע שם ושוב הייתי תלוי בחסדיו) אגלה לכם שכשאמרתי שאיני מרוצה מהשירות ואפרסם את חוות דעתי הוא איים עלי ש"אוי ואבוי לי אם אספר". כשנגמר הויכוח המכוער יצאתי לדרכי עם חברתי והיא סיפרה לי שראתה את אחד המתקנים ניגש למדחס המזגן עם בקבוקון שמן. אלק נזילת שמן היתה לי שם! נוסף על כך, קראתי בפורום הזה וגם מחוצה לו על תרמיות מבית היוצר של "חשמל וצמיגי חיפה", ואפילו על משפט בו נגזר עליו לפצות לקוחה בכסף. אגב, את הויכוח כולו הקליטה חברתי בטלפון ואני עוד שוקל מה לעשות איתו. לסיכום, שומר נפשו ירחק!
×
×
  • Create New...