Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5196 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים,

מאז שאני נמצא בגרמניה אני שואף לנהוג על מה שידי מצליחה להשיג, ואתמול הגיע יום השיא בקריירה המוטורית שלי.

למשך שעתיים שלמות, למבורגיני אוונטדור הייתה בידיי (ובידי אחי)

אני לא יודע מה להגיד חוץ מזה שהרגשתי בשמיים, והנהיגה הייתה כמו במשחק מחשב. האוטו יושב על האוטובאן כמו על פסים, וגם מעל ל300 קמ"ש אין בעיה לקחת סיבובים בכביש המשובח.

לסיכום, כמעט בכינו מאושר אתמול וזו היא המטרה החדשה לחיים. המחיר: מתחיל מ320 אלף יורו. (או 5000 לחודש בליסינג ל3 שנים)

אני לא יודע כמה שנים זה ייקח, אבל יום אחד....

 

ווידאו קצר (פעם ראשונה שלי מעל 300 קמ"ש) :https://www.facebook.com/photo.php?v=10150664168556112

Passt scho...

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למה באוף טופיק למען השם? זה האמא של האון טופיק. חוצמזה שנהגת בפאקינג אוונטדור וכל מה שכתבת זה "היא נוסעת ממש מהר". דההה.

 

אה, והסרטון לא עובד למי שלא חבר שלך בפייסבוק.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אז ככה: לינק חדש יגיע בדקות הקרובות.

רוני, אני לא כתב רכב כמוך :) (הייתי צריך לצאת)

 

אוונטדור: 700 כ"ס, הינע בארבעת הגלגלים והמראה הפנימי כמו אודי משודרגת מאוד. למי שמכיר את ממשק ה-mmi, ירגיש בבית. גם הכל עובד כמו שצריך, ומצופה בעור עבודת יד.

אבל - זה לא עניין אותנו לשניה, כי ברגע שמניעים את הבהמה, אי אפשר שלא להתרכז במנוע וזהו.

גם במינכן, לא היה אדם אחד (ואשה אחת) שעברנו לידם ולא סובבו את הראש. ולא, לא (כל פעם) נתנו גז כמו ערסים ברמזור. בעצם כמעט בכל פעם.

ללמבו יש 3 מצבי צבירה - כביש, ספורט ומסלול. כל אחד מהם יותר פסיכי מהשני ומצמצם את פעילות מערכות הבטיחות. למען האמת, לא הרגשנו שום צורך לעבור למצב המסלול - ספורט היה די ויותר.

אחרי 10 דקות שעברו כמו נצח כדי לצאת מהעיר (מהמורות לא עושות למתלי הפורמולה טוב), הגענו סוף סוף לאוטובאן 8 ממינכן לשטוטגרט. ואז זה קרה. אין לי שום מילים לתאר את הכוח שיוצא לרכב הזה מהגלגלים, וכמו שכבר אמרתי אין להוציא אותה ממסלולה. גם בכביש המשובח שנסענו, ולצערנו הרב, הייתה תנועה יחסית ערה, וככה יצא לא מעט לנסות את הבלמים הקרמיים המדהימים של האוטו.

זהו, מה עוד אומר? אני כבר מתכנן על הליסינג :)

לינק חדש:

שאלות?

Passt scho...

פורסם

אההה אם לא עלה לכם שקל אפילו, לא שווה. מה שכן שווה זה כנראה להיות חבר טוב מאוד שלך ואולי גם לקבל סיבובים במכונה שכזו (למרות שאני נוהג בפורמולה כשמתחשק לי).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

תזהר שמשטרת התנועה לא תעצור אותך. הם חמים על מי שמפרסם וידאו בו הוא נראה נוסע מהר. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

מדהים

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

LP700

וה LP670

מדהימות, פשוט מדהימות, מושך הילוך 6 ב 190 קמ"ש ועולה עד ל 317 חח זה לא יאומן, במיוחד שיש לרכב הזה עוד הילוך שביעי.

217 מייל לשעה...דהיינו 350 קמ"ש..

 

הצלחתם להגיע?? :)

Opel Adam S 2017

פורסם
LP700

וה LP670

מדהימות, פשוט מדהימות, מושך הילוך 6 ב 190 קמ"ש ועולה עד ל 317 חח זה לא יאומן, במיוחד שיש לרכב הזה עוד הילוך שביעי.

217 מייל לשעה...דהיינו 350 קמ"ש..

 

הצלחתם להגיע?? :)

 

 

 

הגענו ל328. גם זה לא פשוט בכביש ציבורי בשבת בבוקר. אבל האוטובאן הספציפי הוא מהמודרניים שיש, עם שישה נתיבים. בקשר לסאונד- המצלמה של האייפון לא ממש מעבירה אותו כמו שצריך.

Passt scho...

פורסם
הגענו ל328. גם זה לא פשוט בכביש ציבורי בשבת בבוקר. אבל האוטובאן הספציפי הוא מהמודרניים שיש, עם שישה נתיבים. בקשר לסאונד- המצלמה של האייפון לא ממש מעבירה אותו כמו שצריך.

 

אתם לא נורמליים :-D

Opel Adam S 2017


×
×
  • תוכן חדש...