Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5196 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סחטיין עליכם על הסיבוב באוונטדור אבל למה להחזיק את ההגה כמו אמא שלי כשהיא חוזרת מהסופר?! :roll:

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
סחטיין עליכם על הסיבוב באוונטדור אבל למה להחזיק את ההגה כמו אמא שלי כשהיא חוזרת מהסופר?! :roll:

 

אתה אמיתי?

או שאני אמור לנהוג עם יד אחת בשעה 12 של ההגה על 330 קמ"ש? אני לא ערס, ואני לא רוצה למות.

 

זה רק אני או שנדלקה הנורה שמודיעה על חוסר לחץ אוויר בצמיג?

 

שאלה מעניינת, כשתודרכתי על ידי הסוכן, הוא אמר שהם בדיוק עושים ניסוי לגבי לחץ אוויר מתאים, ולכן מילא קצת פחות ממה שכתוב ב"ספר". טען שהנורית תיכבה כשהצמיגים יתחממו. זה אכן קרה אחרי כמה קילומטרים על הכביש הראשי, אבל נדלקה שוב מאוחר יותר.

Passt scho...

פורסם

:-D:-Dוואו וואו ואוו

מקנא מקנא מקנא

 

פשוט חלום !

:-D:-D:-D

 

האמת ש ב 338 קמש בלמבורגיני שלא שלי לא רק שהייתי מחזיק ב2 ידיים כמו סבתא הייתי מחזיק גם קונטרה שלישית עם ה#$% שלי ! :-D

הכביש הוא כמו בדיקת אק"ג אם זה קו ישר אתה מת -------------

פורסם
אתה אמיתי?

או שאני אמור לנהוג עם יד אחת בשעה 12 של ההגה על 330 קמ"ש? אני לא ערס, ואני לא רוצה למות.

 

:-D:-Dוואו וואו ואוו

האמת ש ב 338 קמש בלמבורגיני שלא שלי לא רק שהייתי מחזיק ב2 ידיים כמו סבתא הייתי מחזיק גם קונטרה שלישית עם ה#$% שלי ! :-D

 

יצאתם ליצנים,

את ההגה אוחזים בשעה 3 ו-9 אלא אם אתה נהג אוטובוס...

 

לתשומת ליבך,

בוידאו אתה אוחז או אולי אכתוב "מחזיק" את ההגה (שלא ייפול ;)) בצורה מוזרה בשעה 3 ו7.

זאת אולי אוונטדור, אבל הפיזיקה מהירה יותר - במהירות שקרובה ל300 קמ"ש הצמיגים והאחיזה הם בין רגע בקצה המעטפת ואינני רוצה לדמיין מה היה קורה אילו הייתם צריכים לבצע מהלך כלשהוא שקשור לנהיגה כדי להמנע מתאונה. (מה שבטוח, בהחלקה מתוך איבוד שליטה במהירות של 300 קמ"ש אתה בטוח מספיק לקרוא כמה פעמים את תפילת הדרך)

 

וכן, ביחס למה שרואים בוידאו יכולת באותה מידה להחזיק את ההגה בשעה 12.

פורסם

הרעש המיוחד היחיד ששמעתי הוא הצחוק של הבחור שצחק שם . נישמע כמו דמות מאיזה CARTOON :lol:

ובנוגע לאחיזה גם אני הייתי ממליץ להחזיק במהירות כזו על 3-9 ולא בצורה קלילה כמו שהחזקת.

בכל אופן, מתוך עניין, זו הייתה נסיעת מבחן שקיבלתם מהסוכנות?(מה שלא נישמע הגיוני), או איך קיבלתם אתה הרכב לעצמכם?

פורסם

תמשיכו לקנא ולבלבל את השכל על איך החזיק איך הוא נהג ומה לא, הוא נהג על רכב שכמעט כולנו רק נחלום לנהוג עליו. אז יאללה, תעשו טובה כבר ותפרגנו.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

הכתבה על הקורסה OPC של יואב + "צילמו את עצמם נוהגים על 260 קמ"ש בכביש החוף" = השרשור הזה. ;)

 

שומאכר, כל הכבוד - הוספת עוד "וואוו" אחד למניין התגובות. :lol:

פורסם

וואו איזה חלום!!!! סחטיין עליכם, נשאר רק לקנא בכם!

אגב, זה שצעק "300 קמ"ש" נשמע כמו המלך רטקסס מהסדרה המצויירת "מסיפורי המלך בבר"!

אחד לאחד!

 

ב-1:14 רטקסס מדבר...

http://www.youtube.com/watch?v=tsSptjAHXPw&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

הכל בהומור, כן? :wink:

פורסם
הכתבה על הקורסה OPC של יואב + "צילמו את עצמם נוהגים על 260 קמ"ש בכביש החוף" = השרשור הזה. ;)

 

שומאכר, כל הכבוד - הוספת עוד "וואוו" אחד למניין התגובות. :lol:

 

בנאדם בא לשתף, ואתם באים ומטיפים לו? טוב נו, לא מתפלא. אתה נוהג על GTI, הרכב הטוב בעולם. זה WOW!

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
בנאדם בא לשתף, ואתם באים ומטיפים לו? טוב נו, לא מתפלא. אתה נוהג על GTI, הרכב הטוב בעולם. זה WOW!

 

הGTI מוסרת תודה, VAG זה VAG. ;)

 

וברצינות,

אני באמת מצטער שבמקום לכתוב "וואוו" ולהתמוטט בכיסא כתבתי:

"סחטיין עליכם על הסיבוב באוונטדור אבל למה להחזיק את ההגה כמו אמא שלי כשהיא חוזרת מהסופר?!"

 

וכאשר לא הבינו למה התכוונתי לפי תגובות כאלה:

"אתה אמיתי?

או שאני אמור לנהוג עם יד אחת בשעה 12 של ההגה על 330 קמ"ש? אני לא ערס, ואני לא רוצה למות."

"האמת ש ב 338 קמש בלמבורגיני שלא שלי לא רק שהייתי מחזיק ב2 ידיים כמו סבתא הייתי מחזיק גם קונטרה שלישית עם ה#$% שלי !"

 

הגבתי כדי להכניס בהם טיפה שכל בפעם הבאה שהם מנסים לשבור איזשהוא שיא מהירות אישי:

ש"את ההגה אוחזים בשעה 3 ו-9 אלא אם אתה נהג אוטובוס..."

 

בהמשך אתה בחרת להגיב כך:

"תמשיכו לקנא ולבלבל את השכל על איך החזיק איך הוא נהג ומה לא...תפרגנו..."

ועוד כמה קשקושים לא רלוונטיים על GTI ובעליה.

 

ישנם עוד אנשים שקוראים בפורום והזלזול והבורות שהתגובה שלך מקדמת גורמת לנו להיראות כמו שאנחנו נראים בכבישים בארץ (ובחו"ל) ועוד דווקא בפורום רכב מקצועי, לזה לא ציפיתי.

 

איחלתי לחייל בהצלחה בהמשך הדרך יאחוז איך שיאחוז.

פורסם

רואים שהוא מחזיק את ההגה ב-2 ידיים. מה הבעיה שלך עם זה? שהוא לא החזיק בדיוק ב-3ו-9 אלא ב-4 ו-8? :roll:

ונכון, אתה צודק, בגלל אנשים כמוני (שאין לך מושג מי אני ואיך אני נוהג, רואים כמה רדודה התגובה שלך) וכמוהו הכבישים שלנו בארץ נראים כמו שהם נראים. טוב נו, הוא לפחות לא בארץ, "למזלך".

אגב, יכולת לכתוב גם "סחטיין עליכם על הסיבוב באוונטדור, אבל האחיזה שלך ברכב לא נכונה לפי דעתי, במיוחד במהירות כה גבוהה", וככל הנראה היית מקבל תגובה בהתאם מהבחור.

תלמד להתנסח, ואולי אח"כ הוא יענה לך ברצינות ולא יחשוב שדווקא זה אתה עם החוטם האדום.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

נראה כיף, אבל בטח ברכב כזה לא מרגישים שבאמת נוסעים במהירות 317 קמ"ש כי הוא בנוי לזה

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון


×
×
  • תוכן חדש...