Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5189 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה אומר בעצם שכל רכב יוקרתי מחוץ לתל אביב שייך לעבריינים?כל S קלאס, 750, ML וכו' ?

נשמע לי ממש הזוי היות ויש הרבה כאלה בעיר שאני מתגורר בה(אשדוד). קשה לחשוב שכל רכב כזה(ויש המון כאלה) שייך לעבריינים. אני אישית מכיר כמה שבבעלותם רכב כזה והם לא עבריינים..

 

 

עזוב האשדודים עם הכסף יודעים רק מזה גראנד צ'רוקי ML350 ו-X6/X5,לא מכירים בריינג' רובר קאיין וג'יפים אחרים, קונים ג'יפים כי זה רכב גדול מיימדים ממכונית,במילים אחרות יש לי גדול יותר.:roll:

לא כל אחד עבריין,אבל חלק גדול אפשר להגיד שכן,ואיך לא הקבלני בניין המוצלחים בינהם.

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
גם אני נתקלתי בזה לצערי. כנראה שלפקחים אין "אומץ" לתת דו"חות לבעלי אמצעים.

 

פרקתי סחורה בת"א. מרצדס m-class ויגואר תפסו את החניות שמיועדות לפריקה (מצ"ב צילום) ונאלצתי לעמוד ליד תחנת אוטובוס.

חזרתי לרכב ותפסתי את הפקח בדיוק כשהוא רושם לי דו"ח.

שאלתי אותו למה הוא נותן לי דו"ח ולא נותן ליגואר ולמרצדס שתופסים את החניה של הפריקה, אם באמת נראה לו שהם פורקים סחורה?

הוא גמגם בהתחלה וטען שיכול להיות שהם פורקים סחורה ושהוא יחזור עוד רבע שעה ואם הם עדיין עומדים שם הוא יתן להם דו"ח.

אשרי המאמין..

 

אני מקווה שלקחת את שם הפקח והגשת תביעה נגדו.

כשאני קורא את מה שאתה כותב אני פשוט משתגע!! איך יכול להיות מצב כזה שנהג פורק סחורה מקבל דו"ח לעומת שני אידיוטים עם רכבים מפוארים שהחליטו לשים ... על החוק ולהחנות כמו שהם רוצים?? אני הייתי מזמין משטרה שתגרור את הרכבים היפים האלה ישר למגרש(אם הם יכולים להרשות לעצמם לעשות כרצונם אז בטח הם יכולים לשלם קנס קטן של כמה מאות שקלים לעירייה על שחרור הרכב).

שערורייה מעצבנת שאני מקווה שהסתיים בסוף טוב בשבילך

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה


×
×
  • תוכן חדש...