Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5190 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אז לפי מה שאתה כותב, פשוט ברגע שאראה פקח אני אכניס לו מכות רצח כמו (אולי) שהוא לא קיבל בחיים, וככה הוא לא יביא לי דו"ח? אז כולם יכולים לעשות את זה, מבעלים של אלטו ועד לבעלים של SLS. הרכב ממש לא קשור אם כך.

 

יאללה תיישם ואל תשכח לעדכן אותנו :wink:

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
זו בעיקר סטיגמה. יש המון עבריינים שנוסעים ברכבים נחותים בהרבה מהרכבים שהוצגו כאן. אתה יכול ליפול על עבריין במיצובישי סופר לנסר גם(כמו זה שנהרג בגו'אריש לפני זמן קצר) ואתה יכול ליפול על בנאדם נחמד בS500 דנדשה ואפילו עם חלונות שחורים.

אולי במרכז. בפריפריה, כשאתה רואה רכב יוקרה כלשהו (במיוחד כזה שהגיע בייבוא אישי), כדאי לך להתרחק, כי זה לא בדיוק ראש מחלקת אונקולוגיה בבית חולים הילל יפה.

 

נכון, עבריין יכול לנהוג גם ביונדאי גץ כדי לא למשוך תשומת לב, אבל באיזורים כאלה ידה של המשטרה לא תמיד משגת, וגם לאנשים כאלה יש גישה של "אכול ושתה כי מחר נמות", הוא משקיע את הכסף שהביא ב"מכה" ברכב יוקרה, ולא בחינוך של ילדיו, כי יכול להיות שאותו העבריין באמת מחר ימות או ייכנס לכלא לתקופה ארוכה, אז הוא מנסה להנות כמה שיותר מהכסף.

 

זה גם מסביר למה מרבית הרכבים האלה באו בייבוא אישי - כי לפי החוק אי אפשר לשלם במזומן בסוכנות רכב או אפילו במגרש של חברת ליסינג (אפרופו, יש להם לא רק מזדה 3, יש גם רכבים ב500 אש"ח ומעלה), לכן מי שרוצה רכב יוקרה ויכול לשלם רק במזומן מתחת לשולחן, הולך לסוכנות ייבוא אישי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
יאללה תיישם ואל תשכח לעדכן אותנו :wink:

 

אני לא בחור אלים :-P , ואם מגיע לי דו"ח\קנס, אני מקבל את זה. בניגוד ל"עבריינים" כאן בארץ...

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אתה אומר בעצם שכל רכב יוקרתי מחוץ לתל אביב שייך לעבריינים?כל S קלאס, 750, ML וכו' ?

נשמע לי ממש הזוי היות ויש הרבה כאלה בעיר שאני מתגורר בה(אשדוד). קשה לחשוב שכל רכב כזה(ויש המון כאלה) שייך לעבריינים. אני אישית מכיר כמה שבבעלותם רכב כזה והם לא עבריינים..

פורסם

פארק צמרת בפני עצמו הוא בכלל "מדינת המזומנים". גם נשים שנראות לך יחסית מכובדות, משלמות בסופר שם בשטרות של מאה. גם כשהקניה מחייבת הרבה שטרות. לא סתם השכונה הזו לא כל כך ממריאה... (טוב, תלוי בעיני מי).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

את האמת ראיתי דברים כאלו בנהריה.

 

אני חושב שהפקחים כבר יודעים למי שייך הרכב ולא מעוניינים בבעיות, הרי הם עוברים שם כל יום...

פורסם

לא ראיתי מקרה כזה לגבי דוחות, אבל לגבי גרירה, נדיר שגוררים רכבים יקרים באמת ומקרים כאלו יצא לי לא פעם לראות שהפקח בוחר באיזו מאזדה ישנה ולא במרצדס היקרה שליד.

פורסם

ת'כלס, גם בנצרת לא יצא לי לראות רכבי יוקרה שמקבלים דו"ח בחניית נכים, רק רכבים רגילים.

 

ואז באים לשאול "מזה זה??", "קדש היי??", "אלף שקל?!?!", "איפה הוא הלך? תקרא לו" (כאילו שאני קשור אליו). חחח :lol:

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

שמעתי כבר על השטות הזאת של רכב של עבריין...

תקשיבו טוב לכל אלה שחיים בסרט. כל אותם בעלי X6 חדשות או כל מיני רכבי מאפיונרים למיניהם הם בתכלס רוח וצלצולים!! משחקים אותה עבריינים ועושים אבו עלי על כל העולם ואשתו...

 

אני ראיתי עבריינים יותר כבדים שאנשים בד"כ שומעים עליהם רק בחדשות... שדווקא אם יש מי שמכבד את חוקי התעבורה הבסיסיים ביותר ושומרים על פרופיל נמוך אז דווקא הם. לא הפלצפנים עם הב.מ.וו X6 שחונים על חניות נכים ואדום לבן בלי לדפוק חשבון.

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם
ת'כלס, גם בנצרת לא יצא לי לראות רכבי יוקרה שמקבלים דו"ח בחניית נכים, רק רכבים רגילים.

 

ואז באים לשאול "מזה זה??", "קדש היי??", "אלף שקל?!?!", "איפה הוא הלך? תקרא לו" (כאילו שאני קשור אליו). חחח :lol:

 

נצרת זה סיפור אחר לגמרי. שם יש היררכיה שונה לגמרי..

אגב שם הם עושים מה שהם רוצים בלי קשר לכסף/לא כסף. שם נוהגים איך שרוצים, חונים איפה שרוצים ומתי שרוצים. במערב הפרוע אפילו יותר תרבותיים. זאת אחת הסיבות שאני פשוט שונא לנהוג שם.

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם

רק לידע כללי.פקח שחוטף מכות מנהג .שזה די נדיר,והפקח תובע אותו הנהג ישלם המון כסף פיצויים.

חבר שעובד כפקח נתן דוח לרכב על מדרכה 500 ₪.הנהג הגיע רדף אחריו והתחיל להכות אותו.אנשים הפרידו הפקח תבע אותו ביחד עם צילומים ממצלמת אבטחה של צ'יינג שצילם הכול.

בסופו של עניין הנהג שילם את הדוח וכשמונים אלף ₪ פיצויים.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

אז שווה להיות פקח הא? להתגרות באחד מהם, לקבל מכות, ואז לעשות "מכה" :lol:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
רק לידע כללי.פקח שחוטף מכות מנהג .שזה די נדיר,והפקח תובע אותו הנהג ישלם המון כסף פיצויים.

חבר שעובד כפקח נתן דוח לרכב על מדרכה 500 ₪.הנהג הגיע רדף אחריו והתחיל להכות אותו.אנשים הפרידו הפקח תבע אותו ביחד עם צילומים ממצלמת אבטחה של צ'יינג שצילם הכול.

בסופו של עניין הנהג שילם את הדוח וכשמונים אלף ₪ פיצויים.

 

אני מופתע שזה הכל.

האם מקרה כזה לא נחשב לתקיפת עובד ציבור? התוקף לא אמור להשלח למאסר?

V5

פורסם
גם אני נתקלתי בזה לצערי. כנראה שלפקחים אין "אומץ" לתת דו"חות לבעלי אמצעים.

 

פרקתי סחורה בת"א. מרצדס m-class ויגואר תפסו את החניות שמיועדות לפריקה (מצ"ב צילום) ונאלצתי לעמוד ליד תחנת אוטובוס.

חזרתי לרכב ותפסתי את הפקח בדיוק כשהוא רושם לי דו"ח.

שאלתי אותו למה הוא נותן לי דו"ח ולא נותן ליגואר ולמרצדס שתופסים את החניה של הפריקה, אם באמת נראה לו שהם פורקים סחורה?

הוא גמגם בהתחלה וטען שיכול להיות שהם פורקים סחורה ושהוא יחזור עוד רבע שעה ואם הם עדיין עומדים שם הוא יתן להם דו"ח.

אשרי המאמין..

לרוב כלי רכב כאלו חונים משהו כמו מטר מבעליהם היושבים ליד השולחן בבית הקפה וכך נראה גם בתצלום. לפקח במצב כזה אין רצון ואולי בצדק להכנס למערכת מייגעת של ויכוחים מייגעים ואינסופיים עם בעל האוטו שמצידו גם צריך להוכיח לחברים שלו משהו. אני גם מניח שהפקחים, בין בהנחיה מראש, בין בהפעלת הגיון פשוט, לא רושמים דו"ח לרכב כשבעליו נמצא במקום.

פורסם
חבר שעובד כפקח נתן דוח לרכב על מדרכה 500 ₪.הנהג הגיע רדף אחריו והתחיל להכות אותו.אנשים הפרידו הפקח תבע אותו ביחד עם צילומים ממצלמת אבטחה של צ'יינג שצילם הכול.

בסופו של עניין הנהג שילם את הדוח וכשמונים אלף ₪ פיצויים.

טוב מאוד!

שישלם בכסף על האלימות שהוא ביצע על העובד שרק עשה את עבודתו.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.


×
×
  • תוכן חדש...