רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 24 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
שלום לכולם. מועד חידוש הביטוח שלי הוא מה-1 לאפריל כלומר, קרוב מאד. לצערי, בשלוש שנים האחרונות יש על שמי שלוש תביעות (שתי תאונות וגניבת רכב) - לא כולן מאותה מכונית, אך כולן על שמי. כעת, אף חברת ביטוח לא מוכנה לבטח מקיף. וזו בעייה, כי הרכב שווה 17 אלף שקל, שאין לי ביד במידה ונגנב. יש עצה או המלצה למישהו?
הודעה אחרונה מאת dani_BH, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מה הדרך הטובה ביותר לבדוק צריכת דלק של אוטו?
הודעה אחרונה מאת Pug206, -
-
זה קרה לאבא שלי בדרך הביתה. 4U_gf525YL8 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. תגובה של נהג מזדה ב1:21 תפיצו,תגיבו
הודעה אחרונה מאת daveM, -
"הכנסת אישרה החודש הוזלה של 30% בפוליסות הביטוח של האופנוענים - אך שכחה לדווח כי זו תסובסד בידי נהגי המכוניות, שישלמו תוספת של 130 שקל לדמי הביטוח ■ כך גרמו האופנוענים, באמצעות 3,000 מתפקדים לליכוד, ל-2.5 מיליון נהגים לסבסד אותם." ואני לא חושב שנציגי האופנוענים הם הרעים ביותר בסיפור, אלא נציגי האוצר שהפילו את הסבסוד על ציבור הנהגים. למרות שכבנאדם הגון, לו הייתי אופנוען הייתי מסרב לגזול מתוך סולידריות את הגזל מהנהגים. אבל יותר מחורבנים הם ציבור הנהגים שלא למד אף פעם להתאגד ולהכניס נציגים לכנסת, כנראה שמגיע לו כל המכות.
הודעה אחרונה מאת B.D.B., -
- 2 תגובות
- 952 צפיות
יש מצלמת רמזור בצומת כביש 44 (דרך השבעה) ורחוב המלאכה בחולון לכיוון צומת אזור.יש שם 3 נתיבים ישר ורמזור שרק ישר ו3 נתיבים שמאלה ורמזור שרק שמאלה ומצלמה קצת בזווית לנתיב ישר בן הנתיבים.מישהו מכיר אותה?אם היא בכלל עובדת?מה היא מצלמת רק נתיב ישר או גם שמאלה?
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם רכשתי היום את הצמיג טויו R1R ורציתי לבקש חוות דעת על הצמיג ולמה הוא עד כדי כך רועש? או שזה בגלל שהוא חדש? מידה 225\40\18
הודעה אחרונה מאת BURZUM, -
-
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 653 צפיות
האוטו שלי שווה בערך 15K. יש לי ביטוח חובה+צד ג' בלבד. אם אני אעבור תאונה עצמית והרכב יינזק ב-50% - האם אני אקבל את שווי הרכב? לא צריך בשביל זה ביטוח מקיף? אם מישהו אחר ייכנס בי ויגרום לי נזק של 50% - הוא יהיה חייב לשלם לי את שווי הרכב? אם אני נעדר מהארץ לחודש אני יכול להשהות את הביטוח? ולגבי רשיון הרכב - האם צריך להגיע למשרד הרישוי או מספיק להודיע בפקס או בטלפון? אני לא זוכר מתי החלפתי רצועת טיימינג אבל אני כמעט בטוח שעברו 5 שנים. מצד שני אני פחות מ-10K ק"מ בשנה. האם צריך להחליף רצועה?
הודעה אחרונה מאת ישה, -
- 4 תגובות
- 935 צפיות
זאתי הולכת להיות בתערוכה ? , ראיתי בצמפיון עעוד כל מיני רכבים חדשים וכל מיני תוספות וכיתובים מאחורה כמו GOLF Rכו'...
הודעה אחרונה מאת avizaz, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 877 צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=j9f7cG664hw&feature=relmfu דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת Pug206, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 24 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
בואו להגיב בדיון שלנו בעמוד הפייסבוק של קארספורום
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
-
- 2 עוקבים
- 36 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
אחד מחברי הפורום שלנו מצא את זה, הזוי ומשעשע, אבל האמת גם דיי נחמד. מישהו שמע על זה? http://www.pinksubaru.jp/ NyKaevLewFc דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. The car, in small Arab-Israeli towns like Tayibe or Palestinian like Tulkarem, is fundamental. In this country to own a car becomes of vital importance, in order to reach biggest cities like Jerusalem or Tel Aviv, and to be able to afford one becomes the dream of a lifetime, the car itself considered as a human being, a sort of wife. The story is about few days in the life of Elzober, 45, a shy, mode…
הודעה אחרונה מאת Potato, -
- 3 תגובות
- 767 צפיות
כמו שניתן להגדיר בתוכנה מסלול בלי כביש אגרה או מסלול שלא עובר בשטחים יהיה מצויין שתהיה גם אופציה כזו. ברור שייתכן שלא יהיה מסלול כזה נגיש לחלק מהיעדים אליהם ניתן להגיע רק במסלול אחד אבל באיזור המרכז זה נהדר כי יש אינספור מסלולים שניתן ליסוע ממקום למקום. אופציה נוספת היא מסלול ללא ניידות משטרה פעילות (בתוכנה כמו WAZE שם יש עדכונים חמים) המטרה היא לא שיהיה אפשר לעבור על החוק בכבישים ללא אכיפה אלא לתת לנהג ליסוע רגוע בלי לחץ שהוא במקרה יסע 93 בכביש של 90 ויקבל דו"ח בגלל זה.
הודעה אחרונה מאת orenazo, -
- 1 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
כמו שבכותרת אני רוצה לדעת מה ההבדל בין שני הדגמים?ומה יותר עדיף וחסכוני? לא ידעתי אם לפתוח את זה בייעוץ רכישה, כי אני רק רוצה לדעת את ההבדל ביניהםץ
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
מותר 80 אבל לאופנוען הזה לא אכפת.
הודעה אחרונה מאת saar1320, -
סיפור שהתחיל אתמול בפורום Vagit, התפתח למשהו מאוד מעניין. אתמול חברה שלי הודיעה לי בדרך זו או אחרת שיש פנצ'ר ברכב, נסעתי היום לפנ'צריה לתקן את הצמיג - וגיליתי משהו מדהים. 3 מתוך 4 הצמיגים שעל הרכב לא תואמים את רישיון הרכב. ברישיון הרכב כתוב 87w, ושלושת הצמיגים הם 87v, וצמיג אחד שכן תואם והוא באמת 87w. כל הצמיגים הם bridgestone potenza שהגיעו עם הרכב - חדש מסיאט הרצליה. כשרכשתי את הרכב, בדקתי את דגם הצמיג, ותאריך היצור, והכל היה בסדר, לא האמנתי שמשהו כזה יכול לקרות. בקיצור, התקשרתי לאולם התצוגה שבו רכשתי את הרכב, דברתי עם מנהל האולם - ועכשיו אני ממתין לראות מה הם יגידו. מן הסתם, אני עצבני מאוד, עכשיו נראה מה סיאט יגידו / יעשו. המשמעות של הד…
הודעה אחרונה מאת מרק10, -
- 2 עוקבים
- 24 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
http://www.autoblog.com/2012/03/04/lamborghini-aventador-j-speedster-leaked-ahead-of-geneva-unveili/ סקס על גלגלים רק לא כ"כ ברור איפה השמשה הקדמית..
הודעה אחרונה מאת Alex_b, -
- 0 תגובות
- 710 צפיות
שלום אני מחפש בעל מקצוע שיכול ליבנות לי מין כנפיים מעל הגלגלים אשמח להמלצה
הודעה אחרונה מאת opel turbo, -
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן, מכרה שלי עושה עליה לארץ וככל הנראה היא תקנה רכב חדש בבית ותגיע איתו לארץ. מישהו מכיר חברות שילוח? יודע עלויות שילוח? בנוסף, מה התהליך שצריך לעשות בארץ כדי לרשום רכב כזה? מדובר בסופר מיני שתצא מדרום אמריקה. תודה!
הודעה אחרונה מאת sagi.m, -
קיבלתי ממועדון צרכנים נכבד, הצעה לקרוז נחמד הכל שם כלול:אוניה גדולה, אוכל, בידור. קיבלתי מהם גם הצעה לקרוז טורבו:אוניה גדולה, טורבו, בידור. ואהבתי את שתיהן אלי, זו שלי היתה וזו שלי. מקבלים שם הכל והרבה, כדאי ושוה. מה שנקרא: עיסקת חבילה. כן, יש מכוניות של מועדון אוהדים, יש מכוניות של מועדון צרכנים. בסוג הראשון גירוי תחושתי, בשני- הגיון צרכני. אז נראה, מה יש לספר: בעשר כריות האוטו מתהדר לא פלא שנרדמתי ממש מהר. ובחלום-שבי קורבט מדהימה. ואז התעוררתי:י הכרכרה הפכה דלעת. הקורבט- לכרוב בלי תולעת. ואז באו ואמרו: יש1600,זה כרוב כבוש. יש גם טורבו- זה כרוב גדוש. הכרוב הכבוש טורבו הבהיל אותי- מתעסקים שם עם גזים. אז רצתי ובדקתי כרוב כבוש. אך, מה נ…
הודעה אחרונה מאת [פנדוב, -
- 21 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
ראו ראו סמלת קיבלו טיפה שכל בדגש על הטיפה עדיין לפי דעתי הרכב צריך להיות מתומחר בסביבות ה70 ואז יהפוך ללהיט מכירות.
הודעה אחרונה מאת alexk, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 21 תגובות
- 6.9 אלף צפיות
אז כמובן שלשמור על הרכב החדש שלי (פאביה 2012) במשך כמעט שלושה חודשים מכל משמר ופגע רע זו מטרה בלתי אפשרית היום מישהי (סתומה,ועוד כמה מילות גנאי) פשוט גלשה לתוך הרכב שלי בכיכר כשאני עצרתי לתת זכות קדימה כי הטלפון היה מעניין ממש כנראה. הנזק הוא לחיצה כמו שקע בקוטר של 3 ס"מ וקילוף של הצבע בפנים לא משהו נוראי אבל עדיין מרגיז אחרי שאני מתאמץ תמיד להחנות במקומות מבודדים גם אם זה אומר ללכת עוד כמה מטרים ברגל והקלילות שזה בא לה "לא נורא זה רק שפשוף על זה אתה רוצה להחליף פרטים?" בגלל שזו פעם ראשונה שקורה לי מצב כזה (כשאני נוכח) והעובדה שמיהרתי לעבודה רשמתי בזריז טלפון ומספר רכב ותמונה של הרכב שלה מנשק את שלי ולקחתי ממנה את השם ומס' ת.ז ונסעתי משם. אני מבין שלצב…
הודעה אחרונה מאת danielharati, -
-
- 1 תגובות
- 697 צפיות
חבר טוב חושב על הכיוון הזה.. מה בעצם צריך? איזו הסמכה? רשיון עסק? מה מי מו? תודה.
הודעה אחרונה מאת zeharia, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום אני מקבל חוות דעת שונות לגבי הצלחת ממיר מתח 300W (גל סינוס לא טהור) להפעיל פרוג'קטור LED 50W האם יש למישהו נסיון עם העניין ? תודה מראש למבינים
הודעה אחרונה מאת nadavrotem, -
- 11 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכם! קניתי סקודה פבחה חדשה , הדגם הידני וקיבלתי אותו לפני שבוע את הרכב ביטחתי בחברת 9 מיליון - לפי ההנחיה שלהם , במקום איתוראן התקנתי ברכב יחידה שנקראת כספת+קודנית+עלוקה, את ההתקנה עשה היבואן עוד לפני שקיבלתי את הרכב, ואת המסמך שמאשר התקנה העברתי לחברת הביטוח. אחרי כמה ימים קיבלתי מ9 מיליון אי מייל שטוען שדרישות המיגון לרכב לא מולאו, בנוסח הבא "מבדיקה שערכנו בתיק הפוליסה שלך, מצאנו שלא התקבל בחברתנו אישור על תקינות המיגון והתאמתו לדרישות המפורטות בפוליסה שרכשת לרכב" והם שולחים אותי לחברת התקנה מטעמם או משהו בסגנון , כדי להתקין את זה: יחידת ניתוק עלוקה עם ברגים בעלות 530שח האם למישהו מבעלי הסקודה או המבוטחים ב9 מיליון הדרישה מוכרת??? זה ממש …
הודעה אחרונה מאת sagisagi, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יום טוב. הלכתי וניקיתי ידנית את הרכב בצורה פנטסטית, ניקו לי ברמה מצויינת ואפילו התחדשתי בטסות דמוי ג'אנט אחרי שנה ומשהו ללא טסות, באמת יפות! שמתי לב שהבני דודים שלנו עושים כל מיני דברים מוזרים כדי לנקות, שמו לי ספריי חיטוי בתוך הרכב ונראה לי גם בתיבה הילוכים ופתאום הכל שומני כולל ההגה. אני לא יודע אם זה הספריי אבל מה זה יכול להיות שומני? האוטו נראה פצצה, מנוקה היטב מבפנים ומבחוץ אבל האילתורים האלה מציקים. האם זה יתייביש או שצריך מסיר שומנים?
הודעה אחרונה מאת אושריקו, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
כמה קילומטרים ממולץ לעשות הרצה לאוטו חדש??אנחנו חשבנו לעשות 1000 בערך. האוטו הוא פורד מונדיאו. תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת שבלול, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין לקנות רנו קליאו B שנת 2001 ויש לה בעיה של צבע דהוי ומקולף, רציתי לדעת כמה עולה צביעת רכב כזה? והאם שווה לי לקנות אותו? ולידע כללי, איך האוטו (שאני לא אתאכזב)??
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אריק קלפטון ביקש לפני שנתיים מפרארי 458 Italia אבל עם מנוע 12 צילינדר ומראה שמזכיר את 512 BB. את העיצוב הוא קיבל, בקשר למנוע עדיין לא ידוע. http://www.youtube.com/watch?v=5ue30EB6io0 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת djmaster3875, -
- 18 תגובות
- 4 אלף צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=3T1f24JVaMU מי כאן יגיד לי שהוא לא היה רוצה להיסתובב באחת כזאת למרות שזאת לא יצאה מהמפעל שאני כל כך אוהב "למבורגיני"? העניין המדהים באמת הוא המחיר.
הודעה אחרונה מאת edanj, -
- 23 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
אני הזמנתי אתמול סופרב ושם נאמר לי שיש גיר חדש עם 6 הילוכים אוטמטי . וכשהגעתי הביתה אני רואה שיש הבדל בביצועי האוטו גם בצריכת דלק וגם בכ"ס שנהפך ל153 במקום 161 כ"ס האמת היא שאני חושב לבטל ולקחת פאסאט במבצע שעולה 180000 אני הזמנתי את הסופרב אמבישן חברה מי שיכול לעזור מניסיון או מידע או יעוץ אני חייב תשובות היום הרכב אמור להיות באספקה ליום ראשון הקרוב ו אני יכול היום לבטל עד השעה 1 בצהריים שאז אני צריך לסיים את התשלו ם השאלה עם זה עדיף הגיר הזה מהגיר DSG 7 הילוכים או שזה רק יותר טוב הגיר האוטמטי 6 ההילוכים תודה מראש לכל המסייעים יוסי.
הודעה אחרונה מאת bar72,
-
מי מחובר 49 משתמשים רשומים, 16 אנונימיים, 283 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Yuvalino
- shahar188
- גולדן191
- GTI33
- Moshe c
- natco
- makatuvkan
- פאר האורה
- borsood
- srool
- אבי ים
- david3692
- yoav911gt2
- mikyl
- elibaba
- ANUTKK
- yosi554
- אברהם א
- meir_gi
- Avia
- `Infinity
- mcshmupi
- Fraysa
- Ido12
- KipodYam
- SurfHigh
- amlh
- RedLabel
- יבגניפ
- פיגו107שנת2010
- עדי-אל
- zibib
- misterb
- yuvk
- BoazB11
- eladts
- David32
- דובצע
- yoni162
- stx
- 318i
- איציק נ.
- zaf
- Itzik-b
- דוד495
- פינדר
- zvit
- hondacivic02es
- gadik6
