רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,572 נושאים בפורום הזה
-
ניקלים לרכב
מאת shayc105- 9 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
מישהו יודע איפה אני יכול למצוא בארץ פס ניקל כמו באיביי זה נקראה ככה Car Chrome Styling Decoration Moulding Trim Strip 21mm (אני לא יכול לפרסם לינק משום מה) או לפחות אתר ששולח לארץ דבר כזה.? תודה.
הודעה אחרונה מאת shayc105, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 12.6 אלף צפיות
שלום חברים, בתקופה הקרובה אני רוצה לרכוש רכב משומש, ואני בדילמה לגביי כדאיות בדיקה במוסך מול הבדיקה במכון. מצד אחד במכון עושים בדיקה סבירה, הרבה כסת'חים, אבל גם מידע חשוב לגביי תאונות וחלקי פח. במוסך יכולים לבדוק יותר לעומק נושאים כמו מערכת חשמל, בלאי סביר, קומפרסיה, קריאת תקלות של מחשב וכו... השאלה היא האם כל מוסך יבואן יסכים לעשות כאלו בדיקות, כמובן שבתשלום, ומה בדיוק הם יבדקו במהלך הבדיקה? האם גם במוסך היבואן ינתן חוות דעת מקצועית לאחר הבדיקה? האם הם גם יוכלו לזהות אם הייתה תאונה ומה ההשלכות של התאונה: שסי/שילדה או בעל משמעות נמוכה? ואיך בכלל כל התהליך קורה, נניח שמצאתי אוטו מסויים שאני מעוניין לעשות לו בדיקה, אני יכול פשוט להיכנס למוסך ולבקש בדיקה לפניי ק…
הודעה אחרונה מאת re_ilan, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם, חודש הבא אני צריך להעביר את האוטו טסט ויש לי בעייה מוזרה בפנסיים הקדמיים, לעניות דעתי הם פשוט מתקלפים ואם אני טיפה לוחץ על הפנס ומזיז את היד נופלת ממנו חתיכה דמות נילון דק דק. משהו יודע מה הדבר הזה ואיך אפשר להוריד או להפתר מזה כי נראה לי שבמצב כיום לא יעבירו אותי טסט (הפנס נראה מעט מוזר חלק ממנו קהה במעט מהחלק השני.. ואני מתכוון כמובן לפנס קידמי במאזדה 323 שנת 99. בנוסף אשמח לדעת איך אוכל לזהות שהצמיגים של הרכב עשו את שלהם והגיע זמנם.. תודה...
הודעה אחרונה מאת 2avrham, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 36 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
חזרתי משבוע חופשה בשווייץ, במהלכו עשיתי כ-1,800 ק"מ - מה שבארץ אני עושה בדרך כלל בשישה-שבעה שבועות. בקיצור חרשתי. והתרשמתי. קודם כל, מן המפורסמות היא שאכיפת חוקי התעבורה בשווייץ הינה קפדנית במיוחד. ובכן, אני חייב לציין שבמהלך כל השבוע נתקלתי בסה"כ בשתי מצלמות מהירות (לשתיהן כמובן קודם שלט אזהרה מאיר עיניים) ומצלמת רמזור אחת, אם כי אני מניח שבתוך ערים גדולות יש יותר מצלמות רמזור. גם לא ראיתי יותר מדי משטרה. כך שניתן להניח שעיקר האכיפה נובעת ממשמעת עצמית של השווייצים. מגבלות המהירות בשוויץ הן עניין משונה. בכבישי אגרה אמנם אפשר להגיע ל-120, אך רוב הזמן, המהירות נעה בין 70 קמ"ש בשטח שנראה בנוי לחלוטין ורצוף מעברי חציה (אמנם די נטושים) ל-90 קמ"ש בכביש בין עירוני פנוי…
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 850 צפיות
היי הזמנתי פורד S MAX ולפני שהוא מגיע לארץ אני בודק מה האפשרויות שלי מבחינת ביטוח ומיגון. ברוב החברות דורשים מערכת איתור והמחירים לא זולים משמעותית מחברות שלא דורשות מערכת איתור. אני לא שש להתקין מערכת איתור כי יש כל שנה תשלום של לפחות 700 שקל. מה הייתם עושים? תודה
הודעה אחרונה מאת הבוס, -
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
נדמה (לי לפחות) שבחודשים האחרונים יש מגיפת תאונות מסוג "פגע וברח". אני לא אעלה כאן לינקים אבל קל מאוד למצוא מגוון של תאונות כאלה בעיתונות האינטרנטית. חשבתי על זה קצת והגעתי למספר תובנות - והצעה בסופן. ראשית, כדאי לנסות להכנס יותר לעומק של תאונת הפגע וברח. קל מאוד לקחת צד כששומעים על תאונה כזו. הרי אין דבר יותר נבזי ושפל מפגיעה בשוגג במישהו, המלווה בבריחה מהמקום מחשש לעונש. אנחנו שומעים על תאונה כזו וישר רוצים לצעוק שצריך להרוג אנשים כאלה, או שהם צריכים לשבת בכלא עד סוף ימיהם. כמובן שאלו קריאות שנובעות מכעס ולא ממחשבה, שכן אסור לשכוח שבסופו של דבר זהו הטבע האנושי לברוח מסכנה. אדם שמחליט לברוח מזירת תאונה שהוא הגורם לה, הוא אדם מבוהל. בשניות של ההחלטה הוא חושב ע…
הודעה אחרונה מאת eyals05, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אהלן חברה, מחר על הבוקר אני נוסע למושב חזון (עם אלינור כמובן) - 15 דק' מהכנרת עם האישה (חברה) בסביבות השעה 8 בבוקר ורציתי לדעת מה הדרך הכי מהירה לצומת גולני? אני מאזור המרכז - חולון. אני חשבתי על כביש 6, לחסוך את כל הרמזורים והפקקים שיש באיילון וכביש החוף בשעות הבוקר. הציעו לי לצאת בשעה 10 ולנסוע דרך איילון - כביש החוף שבשעה הזאת לא יהיו פקקים (הצחיקו אותי). יש הצעות לדרכים חלופיות או 6 הכי מתאים? ערב מצויין!
הודעה אחרונה מאת adir1989, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 27 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-4204507,00.html#.T2caml2S7ko.facebook לדעתי זה כבר שיא החוצפה, לא רק שהממשלה לא דואגת לסטודנטים ושאר האזרחים החילוניים לתחבורה נאותה גם בשבת, אלא שגם כאשר מתארגנים באופן פרטי הממשלה דואגת להרוס את זה. הפתרון של תחבורה ציבורית בשבת יפתור המון בעיות, חלק מהן זה תאונות הדרכים, שלדעתי אחרי הפעלת הקווים תיהיה ירידה דרסטית באחוז התאונות. חבל שההנהגה שלנו כ"כ פרמיטיבית. כל יום אני מתאכזב מחדש. כבחור צעיר שעוד מעט מסיים את התואר אני שוקל ברצינות לעזוב למדינה אחרת, בה יעריכו את התרומה שלי למדינה ולא ינסו לקחת ממני עוד ועוד.
הודעה אחרונה מאת viper05, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
עמדתי היום ברמזור אדום, והרמזור שמורה לפנות ימינה התחלף לירוק והתבלבלתי וחשבתי שזה הרמזור שלי התחלתי לנסוע ויצא שעברתי אדום המצלמה צילמה אותי? או שהיא מצלמת רק כשמתחלף מצהוב לאדום?
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אשמח אם מישהו שיש לו ניסיון יוכל לייעץ: קנינו סלקל ובסיס שבאוטו אחד יושבים מצויין ואין בעיה, באוטו השני (יונדאי אקסנט 2003) הזווית של המושב קצת בהטיה ולכן הבסיס של הסלקל מוגבה ע"י מגבת וכתוצאה מכך החגורה לא נסגרת טוב. הבנתי שיש אפשרות לקנות מאריך חגורה (מוסיף עוד כמה סנטימטרים) אבל לא ברור לי איפה אפשר להשיג מלבד מקום או שנים שמתמחים בזה כמו חברה בשם גדא בת"א. מישהו אמר לי שאולי ב"שילב" יש או במקומות דומים? למישהו יש ניסיון והוא יודע איפה להשיג בקלות? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת riji30, -
- 4 תגובות
- 923 צפיות
כבר כמה חודשים שאני מחפש כיוסי מושבים יפה ולא מוצא אז החלטתי להזמין מEBAY גופיות פשוטות עם ההדפס שאני רוצה! שאלתי היא אם מישהו יודע איזה מידת גופיה הכי מתאימה למושב של הרכב מבלי שהגופיה תמתח יותר מדי וההדפס ישבר או יסדק! הרכב הוא קיה ספורטאז מהדור הראשון
הודעה אחרונה מאת leonardo988, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום אני מחפש מגרש או סוחר שיקנה ממני מיצובישי כריזמה 98 שכרגע לא נוסעת, לשיפוץ או לפירוק (הרכב לא עבר תאונה, רק התקלקל) מחפש מגרש באיזור הצפון, עדיפות לאיזור עכו-כרמיאל-נהריה תודה.
הודעה אחרונה מאת tzver, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
בתגובה למודעה על רכב שברצוני לרכוש (קיה סיד שנת 2009), דיברתי עם אשת הקשר ששמה הופיע במודעה. היא אמרה שהרכב הוא בבעלות ליסינג כרגע (בלו-סקאי). ראיתי כי המחיר הנקוב הוא 65,000 ש"ח, שהם כ-10% מתחת מחיר המחירון. כאשר אמרתי שידוע לי שבקנייה מליסינג לרוב ניתן להשיג 20% הנחה, היא אמרה שבאופן כללי זה נכון אבל במקרה הזה הרכב הוא בליסינג מימוני ולא תפעולי ושבסוג ליסינג זה ההנחות יותר קטנות. מישהו מכיר נושא זה ויודע לספר אם זה נכון? תודה!
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 50 תגובות
- 6 אלף צפיות
לרב אני משתדל שלא לקטול כתבות. אבל אני לא מבין איך מגזין אוטו עושים מעצמם צחוק? http://yoav.auto.co.il/?p=322 הכותב מתיימר להיות "בוחן" רכבים, להלן הציטוט הכי הזוי מכל הכתבה הזו: "אופל קורסה OPC היא הגירסה הלוהטת של אופל קורסה הסטנדרטית. מה זה אומר? שלקחו את הקורסה ה"משעממת", שמו לה מנוע 1.6 (מוגדש טורבו, אגב) המפיק 192 כוחות סוס מפלצתיים וכמובן – עטפו אותה במראה סופר-ספורטיבי הכולל ג'אנטים אימתניים (18 אינץ'), אגזוז בצורת משולש ועוד שלל עיטורים שלא משאירים מקום לספק: כן, מדובר בסך-הכל בקורסה שעברה מטהמורפוזה". אכן קורסה שעברה מטהמורפוזה, שאפו לבחירת המילים
הודעה אחרונה מאת maoryoav, -
-
מעיון ממושך באתר יד 2, אני מוצא שהאלפא האיטית והזולה ביותר בישראל היא אלפא 33 בעלת מנוע1350 שמחירה כחמשת אלפים שקלים. היא כבר נמכרה אך הנתונים עדיין תקפים. מאמר זה הוא חלק מפרויקט השלושים וברצוני להודות למקצת האנשים שסייעו לי כאן:שמעון כהן, יעקוב לוי, פרויקה,ששון, רונן אלדמע, ריקי לוין, שלמה רבי וכמובן מנחם.
הודעה אחרונה מאת proxima, -
היי לכולם, זו הודעה שנייה שלי בפורום המעולה הזה רק שכבר בהודעה השנייה אני כבר מתחיל לרשום בכעס ואכזבה הכל התחיל מהרגע שהועבר כל הסכום לסוכנות רכב (סיאט ראשון לציון) ומאותו רגע אין עם מי לדבר רק לאחר נידנודים והם בכלל עוניםבטענה שיקרית כלשהיא (המחשבים נפלו עד 11 , היה אירוע מכירה וכו'). לאחר המתנה של שבועיים הודיעו לי יום שישי על הגעת הרכב ואני אבוא לבני ברק על מנת לקחת אותו , שמחתי ועשיתי הכל כדי להשתחרר מעבודה שזה לא דבר מובן מאיליו, הגיע יום ראשון אני מגיע לסוכנות לראות את הרכב, מגיע לי רכב מלוכלך מעבודה (טוענים שזה בגלל הפוליש) ושמתי לב שבאחד הפנסים יש אדים מבפנים, נאמר שזה כלום ולבנתיים נשלח הרכב לשטיפה בפעם השנייה, לאחר חזרת הרכב משטיפה עדיין נשא…
הודעה אחרונה מאת dkny2, -
- 2 תגובות
- 982 צפיות
שלום חברה, יש לי חבר טוב שעבר טסט לא מזמן ועד עכשיו הוא לא נוהג רק מסיבה אחת שאין לו ביטוח. הוא בן 20 בערך ככה שהוא נחשב עדיין נהג צעיר + חדש והמחיר כמו שאתה מבינים בשמיים. דרך אגב הרכב הוא מאזדה 6 שנתון 2008 אם אני לא טועה. בקיצור הוא ביקש ממני עזרה בנושא אבל אני כבר מזמן לא נהג צעיר ככה שאין לי ממש איך לעזור לו אבל בזמן האחרון אני רואה הברה פעמים באינטרנט פרסומת לחברת ביטוח שמבטחת נהגים צעירים במחיר כמעט כמו נהג לא צעיר (מי שירצה את שמה של חברה הביטוח,בפרטי כי אני חושב שזה נוגד את חוקי הפורום). בקיצור מה אתם אומרים, הם באמת יכולים לבטח כ"כ זול? מישהו מבוטח אצל החברה הנ"ל? או שאולי יש איזה אופציה אחרת להציע עבורו? בכל מקרה תודה לכם מראש, מחכה לתגובות. …
הודעה אחרונה מאת YanivLee, -
שלום חברים, חבר שלי הוא בעלים של סוזוקי אלטו ידנית שנת 2010. הוא אמור ליסוע עם עוד שלושה חברים מנהריה לירושלים. האוטו יסחב או שכדאי לוותר על התענוג? תודה למשיבים.
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
- 0 תגובות
- 859 צפיות
שלום לחברי הפורום, יצא לי שבוע שעבר לשבת ברכב שהייתי בטוח שליפול במדרגות יותר נעים מלשבת במושבים שלו (סובארו אימפרזה), אך להפתעתי הבעלים שם בה כיסויי מושבים איכותי ביותר של HR, מרופד מאוד שנתן הרגשה יותר נוחה מהכיסא שאני יושב עליו כרגע, שזה קצת מבאס לצערי לא יצא לי לשאול את הבעלים איזה סוג/דגם זה, רק לגבי המחיר שהוא אמר שזה קרוב ל800-900 ש"ח. הכי טוב שהצלחתי למצוא ברשת מידע עליהם זה שהם כנראה מסוג HR Premium ומצאתי אותם באיזור ה-600 ש"ח, רק שאני לא הכי סגור על זה. האם מישהו מכיר את הכיסויים האלה? יכול להמליץ על כיסויים מסוג אחר שיהיו מרופדים ומפנקים ככול הניתן?
הודעה אחרונה מאת TheHunter88, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 24 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000734280
הודעה אחרונה מאת B.D.B., -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום, שילמתי על החידוש רשיון לפני כ10 ימים, היום קיבלתי את אותו הפלסטיק רק בלי "הנהג חדש":-P. מה שמצחיק או מוזר שכתוב מתי תפוגתו אבל לא מתי הוא מתחיל להיות בתוקף. יש ברשותי רשיון זמני למקרה שהוא לא היה מגיע, אבל יש לי את הפלסטיק הנוכחי, זה שמקבלים אחרי סיום המלווה.שם כתוב לי 2 תאריכים כגון 14 ו15 לאפריל שזה התאריך שעברתי טסט או שקיבלתי את הרשיון. אני רק רוצה לשאול משהו, האם שניהם תקפים עכשיו, כל ה3 רשיונות נהיגה שיש לי עכשיו?מצחיק שהם לא מועילים בטובם לכתוב ממתי הרשיון חדש תקף, רק מתי נגמר. סורי על החפירות, עוזרים אתם לי.! אני לא יודע מתי נגמר לי הרשיון הפלסטיק, ב14 או ב15. ובחדש לא כתוב כלום מלבד שהתאריך תפוגה שלו זה ב2016.
הודעה אחרונה מאת אושריקו, -
בחודש הבא תשווק ה-C1 ביחד עם ה-107 המחודשת והמחיר משום מה זהה בגרסה הידנית לשני הדגמים: 69,990 שקל.
הודעה אחרונה מאת OMER1986, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
החלטתי להקדיש כמה דקות לכתוב את התרשמותי מהקרוז אחרי שנה ו 40K ק"מ. רק אקדים ואומר, אני יודע שאני לא מוכר בפורום, אני בדרך כלל רק קורא, אבל הנה ה"תרומה" שלי לבאים בתור לקנות את הפלא המוטורי הזה. ועוד נקודה, הרכב ברשותי מטעם העבודה, ליסינג תפעולי, שנת 2010. מה היה לי השנה: 40K ק"מ, כמעט כול הק"מ נגמעו בכבישים בין עירוניים. הרכב לא הכי שקט מבפנים, שומעים הרבה דיי הרבה רעשי כביש. קרקושים מכיוון הדש בורד החלו להשמע לאחרונה בתדירות יותר גבוהה. המרחב גדול לעומת המאזדה 3 הקודמת, תא המטען גם כן מפנק (לעומת המאזדה). האוטו סוחב יפה, רוב הזמן אני לבד באוטו, אבל אין לו בעיה גם שהוא מלא. הכיסאות דיי מפנקים )שוב בהשוואה למכוניות קודמות שלי ולא לא היו לי יותר מידיי…
הודעה אחרונה מאת danielk9, -
-
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מאיפה ניתן להשיג מספר צהוב חלק לרכב, ללא הכחול בצד עם הכיתוב ודגל ישראל? והאם זה חוקי ולא עושה בעיות בטסט? ובנימה זאת אוסיף ואשאל-האם מותר להשחיר את השמשה האחורית? לגבי חלונות אחוריים אני יודע. ובקשר לחלונות קדמיים, שמעתי שניתן חוקית להשחיר ב30%, האם זה נכון? תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
איך אתם מקים את הרכב שלכם ? שטיפת מכוניות? או ידני?? בגלל ששמתי מגיני רוח אני רוצה להתחיל לנקות את הרכב אני כמה אמורה לעלות גילדה ותמליצו לי על חומר ניקוי טוב לאוטו מבפנים ומבחוץ ומחירים! תודה
הודעה אחרונה מאת שימוניק, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
בוקר טוב ביוני אנו מתעתדים לטייל בצפון איטליה ובתוכנית שלי הפעם ביקור במוזיאון. מספר שאלות לאלו שביקרו שם: - האם חייבים להזמין כרטיסים מראש? - האם יש לכם המלצות לגבי הביקור? - האם המוזיאון הזה מוצלח יותר מזה של למבורגיני? (אני לא אוכל מפעת קוצר הזמן לבקר בשניהם) תודה מראש רונן
הודעה אחרונה מאת Caveman, -
-
- 3 תגובות
- 786 צפיות
יש לי פג'ו 206 שנת 2003. בשנה האחרונה הרכב התחיל לעשות לי בעיות: הלך הגיר, נזילה, רדיאטור חימום.. אני זוכר שחבר שלי פעם זרק לי שפג'ו מחזיקים עד שהיא מגיעה ל120 אלף קילומטר ואז כדאי להעיף... ממש בימים אלו אני חוצה את רף ה120 ויש לי תחושה שיש דברים בגו. אשמח אם מישהו שיש לו פג'ו מדגם זה או מישהו אחר שמתמצא יגיב ויעזור לי לקבל החלטה, להעיף עכשיו או שאפשר לחכות עוד שנתיים, שלוש?
הודעה אחרונה מאת nir100, -
- 2 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכם, אשמח לדעת באיזה ארץ מיוצרת המרצדס ויטו. תודה, דניאל.
הודעה אחרונה מאת eran_zaki, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 662 צפיות
מעניין שעוד לא פרסמו את זה כאן. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4204877,00.html המדינה מעדיפה שתודו, במקום שתבקשו משפט אם זה תלוי במדינת ישראל, עבירות תנועה לא יגיעו לבתי משפט אלא יסתיימו בהודאה וקנס. איך מתכוונת המדינה לשכנע אתכם? בעזרת איום מקורי - ביקשתם להשפט ונמצאתם אשמים? שלמו פי 1.5 מהקנס המקורי שאפו לממשלה - נראה שיש להם מלאי אינסופי לרעיונות\חוקים לסחוט לנו את הכיס.
הודעה אחרונה מאת ישה, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אם מישהו עדיין לא מבין למה שוק הרכב המשומש בארץ ברצפה, שיקרא את זה. אני אישית לא הייתי רוכש רכב שעמד מעל שנה במגרש, אבל כש"חדש" עולה פחות ממשומש אין פלא שההצעה נראית מפתה.
הודעה אחרונה מאת yairw,
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 245 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- NEW10
- 318i
- אביתר א.
- itaysamurai
- MRobot
- natco
- topop
- MIHAEL
- stx
- עמרי לייט
- עדי-אל
- jpex
- thazethaze
- איתי200
- amosbmw
- `Infinity
- גולדן191
- SlowRide
- Dan___
- חיים יוד
- zvigolden
- yahaga
- Night Driver
- ANUTKK
- Avia
- Erel
- meir_gi
- nir eli
- motior
- D4K
- eladns
- shilo_v
- fatboy1340
- itaimoto
- DareDevil
- elihershko
- VVWpolo
- vigi
- אליה
- AUDIO KING
- Igalz
- צוק
- ניקו פ.
- yoav911gt2
- עוזי ל
- borsood
- davemustaine87
- ArikB
- urich
- Liquidator
- Aviady001
- RedLabel
- farkash7
