Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-4204507,00.html#.T2caml2S7ko.facebook

 

לדעתי זה כבר שיא החוצפה, לא רק שהממשלה לא דואגת לסטודנטים ושאר האזרחים החילוניים לתחבורה נאותה גם בשבת, אלא שגם כאשר מתארגנים באופן פרטי הממשלה דואגת להרוס את זה.

 

הפתרון של תחבורה ציבורית בשבת יפתור המון בעיות, חלק מהן זה תאונות הדרכים, שלדעתי אחרי הפעלת הקווים תיהיה ירידה דרסטית באחוז התאונות.

 

חבל שההנהגה שלנו כ"כ פרמיטיבית.

כל יום אני מתאכזב מחדש. כבחור צעיר שעוד מעט מסיים את התואר אני שוקל ברצינות לעזוב למדינה אחרת, בה יעריכו את התרומה שלי למדינה ולא ינסו לקחת ממני עוד ועוד.

פורסם
הפתרון של תחבורה ציבורית בשבת יפתור המון בעיות, חלק מהן זה תאונות הדרכים, שלדעתי אחרי הפעלת הקווים תיהיה ירידה דרסטית באחוז התאונות.

 

זה באמת לא מעניין אף אחד מהם.

מה שמעניין אותם זה "יד רוחצת יד", והעובדה שלכולם יש רכבים ממומנים שכן משמשים אותם בשבת.

פורסם

חבל שזה ככה, אולי עכשיו הם מרוויחים בזה.

אבל בטווח הארוך הם מפסידים , כי כל סטודנטים שזה עיקר ההכנסות המדינה בהמשך, רוב הסיכויים ילכו למדינות ששם מעריכים אותם יותר.

 

ובסוף לא ישאר מי שיממן את האוכלי חינם.

 

לא מזמן כבר ניסו לבלום את "בריחת המוחות", הבנתי שרצו לתת להם תגמולים כלשהם, אבל הסיפור הזה שקע די מהר ולא שומעים על זה יותר. כנראה אף אחד לא רצה לחזור.

פורסם

נו מה אתה רוצה? השר לא רוצה בעיות עם החרדים, הוא כנראה קיבל איום מאיזה רב או שניים,

איום שעלול לעלות לו יקר, ואני מדבר אולי על הפגנות/שריפת אוטובוסים, ירי נ"ט על השאטלים בשבת,

אי אפשר לדעת, ברור שיש מאחורי הצעד הזה "טריגר" שמישהו מושך שם בחוטים,

 

החרדים אט אט נהים רוב במדינה, (כל אם חרדית סוגרת בין 8 ל-10 לידות) יש הרבה שחוזרים בתשובה

ומתחברים לזרם החרדי, תחשבו שעם כמות הילדים החרדית הזאת, שיגיע עת שהם יהיו זכאים להצביע בקלפיות

הם ישלטו על המדינה, ומבחינה דמוקרטית אולי גם יהיה פה רה"מ חרדי עוד עשור או שנים, כי אנו חיים בדמוקרטיה

שהרוב קובע מי יהיו נציגיו, ולפי איך שאני רואה את רצף הרביה אצל המגזר החרדי, לא רחוק היום לרה"מ חרדי,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

חשבתי הרבה איך להגיב,האם כמו שהבחור למעלה אמר על הילודה הגבוהה,ומפחיד לחשוב מה יהיה פה כשהם יהיו הרוב,וזה רק שאלה של זמן.

 

או על מדינה שלא חושבת על האנשים שהולכים להצעיד אותה קדימה,כי אולי הם חושבים שהם חיים לנצח.

 

יום אחד זה יתפוצץ בפרצוף של כולנו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תכלס אפילו לא חשבתי בפן הזה. אני יותר הסתכלתי על כאן ועכשיו, שהם יושבים ומוצצים דם מהמעמד העובד.

והכי מרתיח בכל זה שגם לוקחים לנו את הכסף וגם לא נותנים לנו ליחיות .

פורסם
תכלס אפילו לא חשבתי בפן הזה. אני יותר הסתכלתי על כאן ועכשיו, שהם יושבים ומוצצים דם מהמעמד העובד.

והכי מרתיח בכל זה שגם לוקחים לנו את הכסף וגם לא נותנים לנו ליחיות .

זה הכי מגעיל,

האוכלוסייה שלא עושה ולא תורמת כלום למדינה (ומבחינתי לקרוא בספר ולהתפלל לטובת מדינת ישראל זה לא תרומה, אני אתאיסט ואני לא מאמין בזה אז מבחינתי זה בכלל בזבוז זמן), ובסוף עוד שולטת עלינו.

 

אלעל? לא, כי החרדים לא יטוסו. (עם מי החרדים יטוסו אם אלעל יטוסו בשבת?!?!?!?! עם מי?! מי מציע להם במטוס ארון קודש ובית כנסת וכל מיני פינוקים אידיוטיים?!?!?!)

חברות אוטובסים? אותו דבר.

רכבת? אותו דבר.

 

ראבק, גם לאירופה הנאורה יש יום שבת,

אבל ביום שבת יש תחבורה ציבורית!

אנשים יכולים לצאת ולבלות ולא נאלצים להיות תלויים בחסדיהם של טרמפים, נהגי מוניות יקרנים או בחסדו של רכב אם יש להם...

 

 

צריך להתעורר לפניי שיהיה מאוחר מדי!

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
נאאא שטויות ביטוח הלאומי יקרוס הרבה לפני שהדתיים ההיו פה רב :)

 

ביטוח לאומי vs. חרדים? אם הייתי צריך להמר, אני יודע איפה אני שם את כספי :lol:

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
זה הכי מגעיל,

האוכלוסייה שלא עושה ולא תורמת כלום למדינה (ומבחינתי לקרוא בספר ולהתפלל לטובת מדינת ישראל זה לא תרומה, אני אתאיסט ואני לא מאמין בזה אז מבחינתי זה בכלל בזבוז זמן), ובסוף עוד שולטת עלינו.

 

אלעל? לא, כי החרדים לא יטוסו. (עם מי החרדים יטוסו אם אלעל יטוסו בשבת?!?!?!?! עם מי?! מי מציע להם במטוס ארון קודש ובית כנסת וכל מיני פינוקים אידיוטיים?!?!?!)

חברות אוטובסים? אותו דבר.

רכבת? אותו דבר.

 

ראבק, גם לאירופה הנאורה יש יום שבת,

אבל ביום שבת יש תחבורה ציבורית!

אנשים יכולים לצאת ולבלות ולא נאלצים להיות תלויים בחסדיהם של טרמפים, נהגי מוניות יקרנים או בחסדו של רכב אם יש להם...

 

 

צריך להתעורר לפניי שיהיה מאוחר מדי!

קשה לי לראות שיבוא שינוי מהותי ביחס לחרדים כל עוד הם יושבים בממשלה.

לגבי ההתארגנות המבורכת של הסטודנטים- אל תוותרו! אסורה תחבורה ציבורית בשבת? אין בעיה, תהפכו אותה לתחבורה פרטית, תחבורה התנדבותית או אלוהים יודע איך..

המחאה הבאה צריכה להיות מחאת החילונים. גם אני אתאיסט אבל זה לא קשור, אני מכיר מספיק אנשים מאמינים שנוסעים בשבת או אפילו כאלה שלא נוסעים בשבת אבל יודעים לכבד מי שכן מעוניין לנסוע.

פורסם

שר שמתיימר לעשות הכל למען בטיחות הדרכים שולל תחבורה ציבוית לבילויים.

אחד השרים הגרועים בישראל ואפילו חבר כנסת לא הייתי רוצה שהוא יהיה בממשלה.

2017 Citroen C3 Shine

פורסם

בקצב הזה המדינה ממש לא תגיע רחוק.

 

חבל שהם מונעים מסטודנטים שזה באמת עתיד המדינה להנות, וגורמים להרגיש לא רצויים במדינה הזאת.

פורסם
ביטוח לאומי vs. חרדים? אם הייתי צריך להמר, אני יודע איפה אני שם את כספי :lol:

 

 

בביטוח הלאומי, אם לא תשלם תקבל עיקול,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
קשה לי לראות שיבוא שינוי מהותי ביחס לחרדים כל עוד הם יושבים בממשלה.

לגבי ההתארגנות המבורכת של הסטודנטים- אל תוותרו! אסורה תחבורה ציבורית בשבת? אין בעיה, תהפכו אותה לתחבורה פרטית, תחבורה התנדבותית או אלוהים יודע איך..

המחאה הבאה צריכה להיות מחאת החילונים. גם אני אתאיסט אבל זה לא קשור, אני מכיר מספיק אנשים מאמינים שנוסעים בשבת או אפילו כאלה שלא נוסעים בשבת אבל יודעים לכבד מי שכן מעוניין לנסוע.

שמע,

החרדים והדתיים - לא רוצים? שלא יסעו!

לא כפיתי עליהם לנסוע בשבת או לאכול חזיר וכו' (מסוג הדברים שאני עושה, ואני לא מתבייש בהם ולא חושב שזה עושה אותי בנאדם פחות טוב מאחרים),

שלא יכפו עליי את הדת שלהם,

אני רוצה לנסוע בשבת, אני רוצה נישואים אזרחיים (לא גיי, סטרייט, אבל חושב שיש מקום לנישואים אזרחיים) ואני רוצה תחבורה ציבורית בשבת אפילו שיש לי רכב צמוד.

אני גם רוצה שחרדים יתגייסו לצבא ויתרמו כמוני 3 שנים מהחיים שלהם ויעשו משהו מועיל למען החברה,

ואם לא צבא אז לפחות שירות לאומי או משהו. אוכלי חינם!

 

הגיע הזמן למחאה חילונית, הם חיים על חשבוננו ומכתיבים לנו כיצד לחיות! גועל נפש.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...