זה נכון שטבע האדם הוא לדאוג לעצמו ולברוח מסכנה, מסכים לחלוטין, אלא שאנחנו בני אדם ולא חיות. בן אדם שמשאיר בן אדם אחר שהוא במו ידיו (או כף רגל ימין שלו במקרה הזה) גרם לו לנזק הוא רוצח, לא פחות.
אגב, רשמת שרוב האנשים מתפקחים לבסוף ובאים ביום שאחרי להודות, חשבת אולי על הסיבה?
אני מאמין שהרוב הגדול של תאונות פגע וברח מתרחשות כאשר הנהג שתוי. זה מסביר את החשש שלו לעצור מכיוון שגם אם הוא לא אשם והולך הרגל לצורך העניין קפץ לו לגלגלים- עדיין הוא יימצא אשם בבית המשפט.
כשאדם שיכור, שיקול הדעת שלו גם מתערפל וביחד עם הידיעה הברורה שבמידה ויעצור ויזעיק עזרה, הדבר יפליל אותו- זה הגורם העיקרי לתאונות מסוג זה לדעתי.