Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדהים ,לחרדים יש קווי אגד פרטיים שבהם הם משלמים פחות ממחיר רגיל ,התשובה שלהם בנושא "התארגננו" תתארגנו גם אתם. יופי התארגננו עשינו קווי שאטל פרטיים ,ואז הממשלה מכניסה את היד שלה ומונעת .

גועל נפש ! לדעתי אנחנו מתקרבים יותר לאיראן מאשר לליברליות ופתיחות .

פורסם
מדהים ,לחרדים יש קווי אגד פרטיים שבהם הם משלמים פחות ממחיר רגיל ,התשובה שלהם בנושא "התארגננו" תתארגנו גם אתם. יופי התארגננו עשינו קווי שאטל פרטיים ,ואז הממשלה מכניסה את היד שלה ומונעת .

גועל נפש ! לדעתי אנחנו מתקרבים יותר לאיראן מאשר לליברליות ופתיחות .

כן,

לא מספיק שהוא לא עושה צבא,

לא עובד, לא עושה כלום בעצם ומבחינת לקרוא בספר שווה ל*** (ויסלחו לי המאמינים למיניהם),

הוא עוד נוסע בזול ושולט במדינה.

 

ואני,

אחד שמתגייס לשורותיו של צהל בעוד כ4 שבועות ואסיים שירות מלא אולי אפילו עם קצונה,

עובד, אזרח משלם מיסים (כן, אפילו שאני צעיר פעור בן 19),

צריך לשלם בגלל שהחלאות אדם האלו לא עובדים ולא עושים כלום עם החיים שלהם!!!

ואחר כך אני אצטרך לממן לעצמי תואר (מזל שיש מימון חלקי מהעבודה של אבא), כי אי אפשר ללמוד בחינם או במסובסד כי החרדים לוקחים את כל הכסף שלנו!

 

נשבר ה***! (האות השביעית בא'-ב').

 

אני אומר להעביר את הדיון לOT ומשם לגלגל מחאה, נמאס כבר!!!

משכורות בצה"ל על הפרצוף מאותן סיבות!

שחרדי יעשה שירות צבאי כמוני!

רק אני צריך לקחת 3 שנים מהחיים שלי ולתרום למדינה ואחר כך מילואים וכו'?!

שגם הם יעשו, הם גם חיים פה! גועל נפש!

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

נקודת מבט אחרת על המצב:

איסור עבודה בשבת, לרבות תחבורה ציבורית, זהו בעצם חוק סוציאלי במהותו.

בשבת יעבדו רק אלה הזקוקים לכסף. יוצא מכך, שאילו הייתה מותרת עבודה בשבת, המעמד הנמוך היה סובל עוד יותר. אומנם הוא כאילו "בוחר" לעבוד בשבת, אבל זה לא בחירה אמיתית. הוא עובד בשבת כי אין לו ברירה.

איסור העבודה בשבת מעניק לעובדים האלה יום חופשי, אומנם כאילו בכפייה, אבל עדיין הם זוכים ליום חופש.

יש כאן מצב שמטיב עם המעמד הנמוך.

 

זו נקודת השקפה אחרת על המצב, שאינה קשורה לעניין הדתי-לאומי הבלתי פתור שלנו.

 

בהתייחסות למצב הדתי-לאומי, כל שיש לי לומר הוא שכמו הרבה בעיות אחרות גם זו בעיה שהבאנו אנחנו על עצמנו בעצמנו,

ע"י התעלמות ממושכת, חוסר התאגדות, חוסר עניין ובעיקר - זכרון מאוד קצר, שגורם לנו ביום הבחירות להצביע בדיוק לאותו אחד שדאג לדפוק אותנו קודם.

פורסם
נקודת מבט אחרת על המצב:

איסור עבודה בשבת, לרבות תחבורה ציבורית, זהו בעצם חוק סוציאלי במהותו.

בשבת יעבדו רק אלה הזקוקים לכסף. יוצא מכך, שאילו הייתה מותרת עבודה בשבת, המעמד הנמוך היה סובל עוד יותר. אומנם הוא כאילו "בוחר" לעבוד בשבת, אבל זה לא בחירה אמיתית. הוא עובד בשבת כי אין לו ברירה.

איסור העבודה בשבת מעניק לעובדים האלה יום חופשי, אומנם כאילו בכפייה, אבל עדיין הם זוכים ליום חופש.

יש כאן מצב שמטיב עם המעמד הנמוך.

 

זו נקודת השקפה אחרת על המצב, שאינה קשורה לעניין הדתי-לאומי הבלתי פתור שלנו.

 

בהתייחסות למצב הדתי-לאומי, כל שיש לי לומר הוא שכמו הרבה בעיות אחרות גם זו בעיה שהבאנו אנחנו על עצמנו בעצמנו,

ע"י התעלמות ממושכת, חוסר התאגדות, חוסר עניין ובעיקר - זכרון מאוד קצר, שגורם לנו ביום הבחירות להצביע בדיוק לאותו אחד שדאג לדפוק אותנו קודם.

 

מסכים איתך.

אני לא חושב שאם תותר נסיעה ציבורית בשבת יהיה למישהו מעובדי התחבורה הציבורית שאני מאמין רובם ככולם משתייכים למעמד הבינוני נמוך אפשרות בחירה אם לעבוד או לא הרי הקווים צריכים לפעל בדיוק כמו ימי חול לפי הדרישה פה.

תחשבו רגע על נהג האוטובוס או המונית שגם ככה צריך לעבוד מסביב לשעון כל השבוע אז גם ביום החופשי שלו לדרוש שיעבוד?

פורסם

שלומי - נהגי מונית עובדים גם היום בשבת. אז לא ישתנה כלום.

לגבי יום חופשי - ברור שנהגי אוטובוס שיעבדו בשבת יקבלו יום חופשי אחר באותו שבוע. אף אחד לא מציע להעסיק אנשים 7 ימים בשבוע.

 

ולגבי מעמדות - אני מכיר אישית נהגים באגד (נהגים שכירים שאינם חברי אגד) שמשתייכים למעמד הבינוני בהחלט - בעלי דירה בגוש דן, רכב או שניים, יס מקס וכל יתר הסממנים של מעמד ביניים.

 

ושלומי - הקווים ממש לא צריכים לפעול באותו אופן כמו יום חול.

אף אחד לא מצפה שבשבת בשמונה בוקר יגיע אוטובוס כל 10 דקות.

גם אף אחד לא מצפה שבשבת יפעלו כל הקווים השכונתיים באשר הם.

מספיק שיפעלו קווים עורקיים עיקריים ומספיקה תדירות נמוכה יותר מיום חול.

 

גם היום יש אוטובוסים במוצאי שבת, אין שום הבדל סוציאלי בין העסקת נהגים רק מחמש בערב ביום הזה לבין העסקתם כל היום. רק הבדל דתי.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

ההתייפיפות הזאת מרגיזה. כשזה מתאים לכם(כשיש לכם רכב פרטי, או כשאתם שומרי שבת) אז פתאום זה הופך לחוק סוציאליסטי המתחשב באנשים.

אז אולי תקחו את זה עד הסוף, למה עובדי חברת החשמל צריכים לעבוד בשבת? או אולי למה עובדי בתי החולים? להם לא מגיעה ההתחשבות הזאת?

 

אז לא, בתור עובדי ציבור הם כן צריכים לעבוד בשבת כי זה מה שהתפקיד הזה דורש, ורק במדינה המטומטמת הזאת, עם מנטליות של ימי הביניים, תחבורה ציבורית זה לא נחשב צורך חיוני בכול ימות השבוע.

 

וכול זה עוד לפני שדיברתי על זה שיש מספיק אנשים שישמחו לעבוד בשבת, לקבל על זה יותר כסף, ולנוח ביום אחר. בדיוק כמו שקורה בכול מדינה אחרת.

פורסם
ההתייפיפות הזאת מרגיזה. כשזה מתאים לכם(כשיש לכם רכב פרטי, או כשאתם שומרי שבת) אז פתאום זה הופך לחוק סוציאליסטי המתחשב באנשים.

אז אולי תקחו את זה עד הסוף, למה עובדי חברת החשמל צריכים לעבוד בשבת? או אולי למה עובדי בתי החולים? להם לא מגיעה ההתחשבות הזאת?

 

אז לא, בתור עובדי ציבור הם כן צריכים לעבוד בשבת כי זה מה שהתפקיד הזה דורש, ורק במדינה המטומטמת הזאת, עם מנטליות של ימי הביניים, תחבורה ציבורית זה לא נחשב צורך חיוני בכול ימות השבוע.

 

 

אתה באמת משווה בין שירותי רפואת חירום, משטרה מכבי אש וכדומה לצורך שלך ליסוע לים או לבקר את הדודה באוטובוס? תיהיה בריא.

 

וויל- אתה אמנם לא מציע להעסיק אנשים שבעה ימים בשבוע אבל לצערי זה מה שיקרה (כל האנשים שעובדים בתחבורה ציבורית שאני מכיר עובדים במשמרות, ובמשמרות אתה יכול לעבוד שבע ימים בשבוע גם משמרות כפולות זה תלוי כמה אתה מוכן לקרוע את עצמך).

אני מכיר הרבה אנשים מהמעמד הבינוני נמוך עם יס, רכב, בית ואייפון זה עדיין לא אומר שהם מצליחים לסגור את החודש כמו שצריך.

בסופו של דבר כמו שכתב זה שמעליי: "הכפייה" הזאת לא לעבוד בשבת בעצם באה לטובתם ומשחררת להם יום אחד פנוי עם המשפחה מה שלא היה קורה אם הייתה דרישה לעבודה בשבת.

 

גילוי נאות: אני סטודנט בעל רכב שעובד בעבודה במשמרות.

פורסם

גם אני עובד במשמרות, אצלנו עובדים גם בשבת.

אבל, יש הגבלה ואסור לעבוד 7 ימים בשבוע ככה שכל פעם מישהו אחר תופס משמרות שבת ותמיד יש למישהו לפחות יום חופש אחד.

הכל אפשרי אם רוצים.

פורסם

ממש מצער לקרוא תגובות של אנשים שמתבטאים בנושאים כאלה אקוטיים, מבלי לראות את התמונה הכוללת.

הוגי המדינה החילוניים לחלוטין כבן גוריון, ביאליק ועוד, הבינו היטב את משמעותה של השבת. אז הדתיים היו מיעוט ובכ"ז הסכימו על סטטוס קוו מסויים שמאז רק מתכרסם והולך לרעת הדתיים כמובן.

אין אפשרות להסביר הכל על רגל אחת, אך אומר רק שמי שחי במדינת ישראל כיהודי ולא מרגיש איזושהי מחוייבות ליהדות, שיקום ויחזור לפולין או למרוקו ויחזיר את הארץ לפלסטינאים.

בן גוריון נופף בתנ"ך וטען שזהו ה'קושאן' שלנו על המדינה.

מי שטוען שהתורה והיהדות זו המצאה, מוזמן לבדוק את זה לעומק ולא לשחרר ססמאות פופוליסטיות.

מי שחושב שהחרדים לא משרתים בצבא בגלל שהם 'עצלנים', שיקדיש קצת זמן לשוחח עם חרדי מזדמן לפני שהוא תוקף. אפשר גם לבדוק את ההשתמטות בציבור החילוני האליטיסטי.

מי שחושב שחרדים לא עובדים, כדאי שיסתובב בבני ברק ובירושלים. אולי שיקפוץ לבורסת היהלומים.

הישיבות והארגונים הדתיים מגייסים כל שנה מליארדי דולרים של תרומות מחרדים בחו"ל. זה כסף טוב שנכנס למדינה ולכיס של תנובה, חוגלה, אגד ובעל המכולת שלכם.

אז לפני שתוקפים בבוטות, כדאי לקבל נתונים. כי מה שחסר, זו אינפורמציה ומה שיש לנו בשפע, זה עשרות שנים של דמוניזציה שהתקשורת עושה לחרדים.

אגב, חשבתם פעם מה חושבים אזרחי נורבגיה למשל על ישראל? כן. גם להם שטפו את המוח.

פורסם
אתה באמת משווה בין שירותי רפואת חירום, משטרה מכבי אש וכדומה לצורך שלך ליסוע לים או לבקר את הדודה באוטובוס? תיהיה בריא.

 

וויל- אתה אמנם לא מציע להעסיק אנשים שבעה ימים בשבוע אבל לצערי זה מה שיקרה (כל האנשים שעובדים בתחבורה ציבורית שאני מכיר עובדים במשמרות, ובמשמרות אתה יכול לעבוד שבע ימים בשבוע גם משמרות כפולות זה תלוי כמה אתה מוכן לקרוע את עצמך).

אני מכיר הרבה אנשים מהמעמד הבינוני נמוך עם יס, רכב, בית ואייפון זה עדיין לא אומר שהם מצליחים לסגור את החודש כמו שצריך.

בסופו של דבר כמו שכתב זה שמעליי: "הכפייה" הזאת לא לעבוד בשבת בעצם באה לטובתם ומשחררת להם יום אחד פנוי עם המשפחה מה שלא היה קורה אם הייתה דרישה לעבודה בשבת.

 

גילוי נאות: אני סטודנט בעל רכב שעובד בעבודה במשמרות.

 

השוותי בין שירותי חירום לבין נסיעה לים? חס וחלילה. השוותי בין שירותי חשמל בפנאי לבין נסיעה לים.

הרי בשביל מה צריך להעסיק כול כך הרבה עובדים בחברת החשמל בשבת? הרי סתם מעסיקים 90 אחוז מהם בשביל חשמל לפנאי ולא לשירותי חירום. ככה גם הם יהנו מיום חופש בחסות דאגת המדינה, וככה גם כולנו נשמור על הסטטוס קוו עוד יותר טוב. האם מצב זה יתאים לך, או שאני ארגיש משב צביעות קל מצידך, בעל רכב שכמוך?

מעניין אותי לראות אותך הולך ומציג את הנימוק הזה במדינה אחרת בשביל להשבית את התחבורה הציבורית ליום אחד בשבוע. יסתכלו עלייך כאילו נפלת מהירח.

פורסם
שנת 2012.

דת עדיין משפיעה על החלטות מדיניות.

 

FACEPALM.

זה באמת עצוב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

זאת הולכת להיות תגובה עוקצנית קצת,

פחח מגיע לכולכם זה דבר ראשון, ולמה אתם שואלים.

דבר ראשון אני כרגע בחו"ל חוזר עוד חצי שנה בערך ואני נהנה,כרגע אני במקום קצת קריר ומשעמם ביומיים הבאים אבל בקרוב המקום ישתנה.

אז ככה מחכה לי לאון קופרה בבית אין לי בעיה לשלם לה דלק אף על פי כן שהדלק עולה ועולה,פשוט מאוד כשאני אחזור לא יהיו לי הוצאות בזמן הקרוב חוץ מהרכב ככה שאין לי בעיה לממן את זה,אז שכל הסטודנטים וכל האנשים שלא מבינים איך דבר כזה קורה שהדוסים שולטים עלינו לא יהיו בשוק,מגיע לכם ולמה.

אני בן אדם שברוך ה' אין לי בעיה להתנייד ולהחזיק רכב ובעיקרון אני אמור להיות אחד שאומר על הX שלו הכל.

אבל כל הזמן בכל השרשורים האפשריים שאני יכול להכניס את מה שאני אומר כל הזמן אני אגיד עוד פעם:

מה הבעיה שלכם לעזאזל להפיץ בכל הפורומים,מוסכים,מקומות של חובבי רכב כמו מועדון ה5,מפגשים וכו' שבתאריך מסויים (פסח יהיה מעולה) אתם מארגנים מפגש ענק על מנת לאסוף תרומות כספיות על מנת להקים איזשהו גוף מסויים שיוכל לדאוג לנהגים בארץ הדפוקה הזאת?!

לארגן מפגש ענקי,לדאוג שתהיה גישה לחשבון הבנק של הגוף הזה בשביל כל משתמש ותורם(רק גישה בשביל לראות לאן הכסף הולך אם זה אפשרי בכלל).

עם הכסף הזה יהיה אפשר לעשות תעמולות משלנו בתקשורת בדיוק כמו שעושה אור ירוק ושאר הליצנים למיניהם,להקים גוף שאולי בעתיד יוכל לרוץ לממשלה כי אתם שוכחים שנהגים בארץ ישראל יש מליונים ואתם שוכחים שלמליונים האלה עושים שטיפות מוח בתקשורת שמצלמות מהירות זה טוב,בירה אחת הופך אותך לרוצח וכו' וכו' וכו', אנחנו מדינת עולם שלישי מבחינת התחבורה,אם זה ספורט מוטורי,תחבורה ציבורית וכו',כל אחד בפורום הזה יודע שכל המדינה מחפשת לעשוק אותנו ורק לדפוק כמה שאפשר ולמצוץ מאיתנו כמה שיותר כספים.

לא נמאס לכם מזה?

הרי יש גם פה סטודנטים,יש פה אנשים שהחוק המעוות פוגע בהם,לא נמאס לכם מזה?

לא בא לכם שיהיה שינוי סוף סוף?

שהנבחרים הבאים ידעו שאם לא יהיה פה שינוי תעבורתי הם יעופו מהכסא בבחירות הבאות.

תחשבו כמה כסף יהיה אפשר לעשות על מנת לעשות כתבות לשדר אותם בפריים טיים וכו' וכו'.

שכל הציבור יידע איזה שלטון חרא יש לנו ואיך מנסים לדפוק אותנו כל יום מחדש.

אני לא אוכל את כל הגזירות החדשות האלה בגלל שנפט עולה ועוד כל מיני שטויות שאנחנו שומעים כל פעם מחדש.

רוצים תקציב??(ויסלחו לי כל הדוסים אם יש פה אבל לא ממש מעניינים אותי) תקצצו לדתיים,לערבים בעזה,אל תספקו להם חשמל,מים תדאגו שמצרים תספק להם את זה וכו' וכו'.

כמה אפשר למצוץ מאיתנו.

אבל כמובן שההודעה הזאת לא שווה הרבה ומי שיקרא את זה יקרא ופשוט יעבור הלאה אז תמשיכו לאכול את הדייסה שאתם מבשלים לעצמכם.

לי למזלי יש אזרחות אירופאית ואני מתכנן ללמוד באירופה ולהשתלב בעסק שיש לדוד שלי שם.

לפני 5 שנים לא הייתי חושב בצורה שאני חושב היום וחשבתי שאין על ארץ ישראל,טעיתי,פשוט פח אשפה אחד גדול.

×
×
  • תוכן חדש...