רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,571 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני מעוניין בהשכרת רכב לתקופות לא רציפות עקב נסיעות לחו"ל. למשל השכרה לשבוע, החזרת הרכב לכמה ימים, השכרה חדשה וחוזר חלילה. אם אני שוכר כל פעם בעסקה חדשה העלויות גבוהות ואולי כבר עדיף השכרה חודשית מלאה גם אם אני לא משתמש ברכב. אבל האם מישהו מכיר חברת השכרה שמוכנה לעבוד לפי בנק ימים? אני קונה נאמר 50 ימים ויכול להשתמש בצורה גמישה. לחלופין, אשמח לקבל המלצות לחברות השכרה במחירים טובים.
הודעה אחרונה מאת אוקסימורון, -
-
- 1 תגובות
- 727 צפיות
בוקר טוב, אתמול קיבלתי בדואר אגרה לשלם כדי לחדש רשיון (אמור להיגמר לי הנהג חדש בעוד כחודש), שילמתי בדואר וקיבלתי רשיון זמני למקרה שהנוכחי ייגמר והחדש לא יגיע. בכל אופן, רציתי לדעת משהו. מצד אחד כתוב על הרשיון הזמני לא צריך להצטלם כי התמונה הלא מחמיאה שלי כבר במחשב, מצד שני על גב הניירות והבלבולי שכל של משרד הרישוי אומרים שחייב להצטלם כדי לחדש רשיון משנת 06. אני לא הצטלמתי. אני רוצה לדעת אם יש סיכוי שיגידו לי להצטלם כדי לשלוח לי את הרשיון החדש? תודה ויומטוב.
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 39 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
חבר שלי ביקש שאני יעזור לו למצוא רכב, וחשבנו על אחד מרכבי הסופרמיני במועדון ה-70 אלף משומש. ציפינו לראות רכבים בני שנה, חצי שנה וכו' במחירים של בערך 60 אלף שקל. אז ציפינו. בפועל אנשים מוכרים שם בדיוק את אותם דגמי הורדת מחיר, במחירים של 2000 שקל פחות ממחיר חדש, כאלה שמוכרים ב-60 אלף שנתון 08, וגולת הכותרת, כאלה שמוכרים אפילו הרבה מעל(!) המחיר של רכב חדש. כאילו, אני לא אומר שאף אחד בכמה הוא צריך למכור, זכותו של כול אחד לעשות מה שבא לו, אבל אני באמת תוהה, האם הם מצליחים למכור? האם באמת שיש אנשים כול כך פראיירים שמצליחים להשחיל להם כאלה מחירים?
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
קיבלתי היום דוח על ביצוע פרסה בצומת. רציתי לדעת אם זה דוח מוצדק או שאפשר לערר על הדוח בבית המשפט. ביצעתי פרסה בצומת מהנתיב השמאלי שהיה לי ירוק, הצומת הייתה ריקה היה בערך 12 בלילה, בצומת אין תמרור שאוסר ביצוע פרסה, אבל יש מעל הרמזור תמרור שאומר שאפשר לנסוע רק ישר, בכביש עצמו אין סימון. שהשוטר עצר אותי הוא אמר שאסור לי לבצע פרסה כי יש תמרור של סע ישר מעל הרמזור, ואני טענתי שלא היה תמרור שאסור על ביצוע פרסה. קיבלתי דוח של 500 שקל ו6 נקודות (אני נהג חדש) דעתכם בנושא?
הודעה אחרונה מאת eitama, -
-
אומרים שיש הרבה דרכים טובות לראות את פריז . חלק אומרים שאת פריז צריך לראות ברגליים . אחרים אומרים שעל אופניים . יש אוטובוסים שעושים שם סיורים או רכבות תחתיות . אפשר גם לעשות את פריז על כרכרה וסוס, ואפשר גם על כרכרה והרבה סוסים : http://vimeo.com/62039275 רמקולים חובה.
הודעה אחרונה מאת razmel, -
אחרי כמעט 4 חודשים עם היפיפיה הזו, קצת חוות דעת אישית לא תזיק. מדובר ברכב מהנה לנהיגה, אך כמו כל דבר יש גם מגרעות, וזו הזדמנות לספר את הפלוסים והמינוסים מהכלי: נתחיל מנמוך, מהמינוסים. המינוס העיקרי זה הטיפול השוטף, שמאוד יקר לתחזוקה אך לא בלתי אפשרי (עדיין מדובר ברכב בן 6 שנים ולא 16). חלקים לא זולים ולא קלים להשגה, אך כשמחפשים טוב בסופו של דבר מוצאים כל דבר עם קצת סבלנות. היצרן ממליץ על טיפול כל 15K, אבל רובם המוחלט של המוסכים ממליצים על כל 10K בגלל בעיות ספציפיות במנוע הJTS. מינוס אדיר, אבל נסבל. עם תיבת הסלספיד אישית אין לי בעיה, כבר התרגלתי, אבל הרבה רואים אותה כמינוס. התיבה קצת מסרסת את עוצמת המנוע, במיוחד בהאצות ביניים, אבל זה משהו שאפשר לחיות איתו. היית…
הודעה אחרונה מאת lieden, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היי, לפני כמה ימים רכשתי\הזמנתי את הדגם הנ"ל בסוכנות בראשון אצל גיא, אשמח לקבל טיפים והצעות על מנת לעבור את התהליך חלק ככל האפשר לאחר שקראתי הרבה פוסטים לגביי השירות (מתחלק ללפני ואחרי העברת התשלום) ולגבי הרכב ספציפי ולא מצאתי בדיוק את מה שאני צריך החלטתי לפרסם פוסט זה. 1. לגבי הסוכנים או הסוכן גיא לא משהו אישי אך לאחר קריאה בפורומים יש משהו שאני צריך לדעת "הבטחות וכאלה שניתנו לי" 2. לגבי קבלת הרכב מה הדברים שצריך לבדוק בעת הקבלה, מה צריך לדעת ? לבדוק שמן\מים ? אם אפשר להפנות אותי לרשימה מסוימת לבדיקה אם יש. (מתנצל על הבורות זה הרכב החדש הראשון שאני קונה או נוכח בקנייה שכזאת). 3. מה זאת אומרת שריטות על הרכב ? סימנים על הרכב ? זה רכב חדש מניילון לא ? 4. …
הודעה אחרונה מאת IBIZAUser, -
לא יודע אם מישהו ב-UMI לא מסתכל על המחירים של המתחרות, אבל בשברולט מתמחרים את שברולט קרוז טורבו מול פולקסווגן ג'טה החדשה (הם גם משווים אותה אליה) במחיר המתחיל ב-140 אלף ש"ח ונגמר ב-150 אלף ש"ח. אמנם יש קצת תוספת לאבזור ולבטיחות, אבל היא הרי לא שונה ממש מאופל אסטרה שרק לאחרונה גרסת הטורבו ירדה ל-124 אלף שקל, הפרש שלא שווה לדעתי את התוספת של האבזור.
הודעה אחרונה מאת liav12, -
שמירת רווח
מאת חן ג.-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
לאחר שורה של דיונים בנושאי תרבות בכביש (ולצערי פחות מכך בנושאי בטיחות) נראה לי שהגיע הזמן לכתוב "מאמר" ואף לדון באופן ממוקד וקצת יותר מושכל בנושא הכל כך חשוב שנקרא - שמירת רווח. אני מקווה שעצם ההסבר וגם הדיון בנושא, יוכל לעזור לכמה נהגים למנוע נזקים, קטנים או גדולים, בעזרת פעולה כל כך פשוטה, ועם זאת חשובה כל כך. אז פעם אחת ולתמיד: שמירת רווח - איך עושים את זה נכון? מדוע יש לשמור מרחק? בכל נסיעה ובכל מצב - הנהג ממול יכול לעצור, אפילו בפתאומיות. מטרתה של שמירת הרווח היא לאפשר לנהג מאחור להגיב ולעצור בזמן, אף על פי שהנהג מאחורה יתחיל לבלום לפחות שניה לאחר הנהג ממולו (עניין של מהירות זמן התגובה). אי-שמירת רווח נחשבת לגורם מספר אחד לתאונות בעולם המערבי. בכל מצב בכב…
הודעה אחרונה מאת nesti, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 971 צפיות
טרי מהתנור, סרטון שיענה לכם על שאלות הרות גורל כמו: למה לעזאזל המכונית הזו כל כך יקרה? (יותר ממיליון יורו). שווה צפייה, לא רק למורעלי פאגאני כמוני: http://www.youtube.com/watch?v=VNuiDEoRgqs דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת bubens, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום האם ישנם סוכני ביטוח אשר יכולים לבטח רכב מסוג מסויים(MX5,שירוקו,אבארט,קליאו ספורט) ללא אמצעי מיגון רק עם אימבולייזר מקורי.(בדרך כלל דורשים איתוראן קודנים עלוקות ושאר ירקות) אחוז הגניבות ברכבים אלו הוא זעום אם בכלל.... האם כדאי לבטח מקיף רק לנזק תאונתי
הודעה אחרונה מאת wil, -
- 4 תגובות
- 988 צפיות
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3414460,00.html תודה.
הודעה אחרונה מאת ElBas, -
- 5 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
קנינו פולו 09 ידני ולא קיבלנו איתו ספר רכב יש אפשרות להוריד מהאינטרנט את הספר הזה? עוד שאלה: האם צריכת דלק של 1:15.5 זה חסכוני ומתאים לרכב מסוג זה? תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת avner444, -
ליסינג ומה שמסביב 1 2
מאת roeibf- 18 תגובות
- 4 אלף צפיות
אהלן כולם ערב טוב תהיה לעצמי, למה משלמים כ"כ הרבה על ליסינג? חשבתי על מה מגלם התשלום, וזה מה שיצא: 1. ביטוח 2. דלק 3. תיקונים 4. דמי שימוש אז מה יוצא כ"כ יקר? למה? איפה פה רוב ההוצאה? סתם מעניין...
הודעה אחרונה מאת yev, -
פיאט מציעים, בחודש מרץ, לכל מי שירכש אצלם רכב - לקחת את הרכב הישן - ללא בדיקה, וזיכוי עבורו 5% מעל המחירון. מבצע משתלם למי שרוצה בראבו מלאת חדווה או דגם אחר, המשך להצעות מעניינות שצצו בשנה האחרונה אצל כמה יבואנים, כמו אחריות לרכב משומש של רנו. מגיע להם איזכור. הלואי שתהיה תזוזה חיובית כזו קדימה אצל עוד יבואנים. בקרוב עם אלפא?
הודעה אחרונה מאת M B3, -
רציתי לדעת אם יש אותה בארץ בכלל וכמה היא עולה אם כן ?
הודעה אחרונה מאת Moshe_P, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
Worst of the worst These models, listed alphabetically, have multiple years of much-worse-than-average reliability among 2002 to 2011 models. Audi Q5 (V6) BMW 535i BMW X5 (6-cyl.) Cadillac STS Chevrolet Aveo Chevrolet Blazer Chevrolet Uplander Chrysler PT Cruiser Chrysler Town & Country Chrysler PT Cruiser (turbo) Dodge Caravan Dodge Grand Caravan Ford Thunderbird GMC Acadia Jaguar S-Type, XF Kia Sedona Mercedes-Benz GL-Class Mini Cooper Clubman S Mini Cooper Hatchback S Pontiac Montana, Montana SV6 Saturn Outlook Saturn Relay Volkswagen New Beetle convertible יהודה
הודעה אחרונה מאת Keyser, -
- 0 תגובות
- 797 צפיות
שלום חברים, בלילה האחרון שבין שישי לשבת ניגנב בחדרה מהרכב שלי סיטרואן ZX16V צבע כסף, הספויילר האחורי המקורי שמחובר לשמשה, בנוסף גנבו גם את המגיני רוח שהיו של חברת TEAM HEKO ומתאימים רק לZX 3 דלתות. אם מישהו רואה\שומע משהו בעיניין אשמח לדעת על כך 0508526904 תודה יוני.
הודעה אחרונה מאת yoni_23, -
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היום בבוקר, שלא כהרגלי, איחרתי ליעדי. עמדתי ברמזור לפניה שמאלה, דקה וחצי מהיעד, כשאני הרכב השלישי ברמזור. הרכב הראשון עמד על מעבר החציה ולאחר דין ודברים עם קטנוען שעמד לידו החליט לחזור מעט אחורה. אני (וגם הוא) לא שמתי לב שהוא עדיין משולב לרוורס. כשהרמזור התחלף לירוק והתנועה לא זזה המתנתי מס' שניות, ואז צפרתי צפירה קצרצרה כדי להעיר את תשומת ליבו של הנהג הראשון (שעדיין היה עסוק בשיחה עם הקטנוען). הוא כנראה נלחץ ונתן גז, לרוע מזלו היישר לתוך הפגוש של הרכב שמאחוריו. חלפתי מימין לרכבים והמשכתי ליעדי (תוך שאני בודק במבט שהכל נראה בסדר, ורואה את הקטנוען ואנשים שהיו מסביב ניגשים גם). מס' דקות אח"כ חזרתי רגלית למקום, רציתי לוודא שהכל בסדר ולהציע את עדותי לנהג בו נכנסו, לצ…
הודעה אחרונה מאת maxkohl, -
לא מזמן חזרתי מיציאה עם כמה חברים, ולקחתי את הפיג'ו 406. מאוד אוהב אותה, צרפתיה, לא קורע אותה (נגד זה), אבל נוהג נהיגה אגרסיבית מתי שרק באלי. חייב לציין שלאור זה שאני נהג חדש, אני שומר על כל החוקים (2 נוסעים ואני, לא חושב על אלכוהול בכלל), לא עובר מהירות מותרת, אבל בפניות וכיכרות אחרי שבדקתי 5 פעמים אני מרשה לעצמי לבדוק את האחיזה של הפיג'ו, והיא מפתיעה אותי כל פעם מחדש! בקיצור, ה"מעקב" אחרי החל באמצע שכונה אחת, מישהו עם יונדאי I20 לבנה, צעיר בגדים רגילים, עמד באדום, אני הייתי בגל ירוק ועברתי לידו במהירות המותרת (התחלף לירוק ואחרי שניה עברתי), הוא דלק אחרי וברמזור הבא הגיע לקו עיניים והסתכל עלי ואני הסתכלתי עליו במבט רגיל עם נגיעה אגרסיבית. מכאן בעצם הו…
הודעה אחרונה מאת Smiro, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מדובר בדגם טורבו מנוע אלף מאתיים שנת אלפיים ועשר לא מצליח למצוא את המחירון הנכון. ביד שתיים תשעים אלף ובלוי יצחק שבעים ושש .אשמח אם תעזרו לי.ארבעים אלף קמ יד ראשונה
הודעה אחרונה מאת M B3, -
-
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
http://www.telegraph.co.uk/motoring/motor-shows/geneva-motor-show/9123776/Geneva-motor-show-2012-Bentleys-SUV-concept.html אמנם זה ישמע כמו חילול הקודש - אבל נראית לא רע בכלל! I approve (ובו"ז מחפש מחסה מפני כולם ) וכדי שלא תלעיזו שזה רכב מיותר, הנה תמונה המראה כמה הוא פרקטי (אם אתם אוהבים פיקניקים )
הודעה אחרונה מאת LotusElise, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 875 צפיות
שנה שעברה ייבאתי מנוע לרכב שלי. לא הספקתי לגשת עם הטפסים למכון טסטים להחליף מספר מנוע כרגע אבדו הטפסים..מה אני עושה? תודה לכולם
הודעה אחרונה מאת ישה, -
השקיעו מיליונים על כיכרות ואין לאנשים מושג איך לנסוע. מה הבעיה ללמוד את החוקים, הנתיב החיצוני יציאה ראשונה והפנימי לשאר היציאות, הרמזור יותר מסובך מזה. לפחות פעמיים בשבוע מישהו כמעט נכנס בי כי הוא חותך נתיבים, כי לא אכפת לו והוא נוסע בסבבה. :evil: :evil: :evil: :x
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
- 2 עוקבים
- 27 תגובות
- 8.7 אלף צפיות
נסיעה לאילת דרך מצפה רמון? הכביש נפתח לתנועה? יש חשש מסויים? הנסיעה היום בלילה. תודה שחרון
הודעה אחרונה מאת sperial, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
כל הזמן אנחנו עסוקים במחאות ושטויות ודיבורים על מה שטוב לנו אבל לעשות שום דבר בנוגע לזה לא נעשה. כרגע אני נמצא בחו"ל כבר בערך חודשיים. הייתי 3 שבועות בהולנד צרפת וגרמניה,אני מופתע כל פעם מחדש שאני מגיע לאיזור הזה עד כמה שהשטח שם גדול פי כמה וכמה מהשטח שלנו ואנחנו כאלה חזירים שמוציאים את הרכב בשביל קילומטר וחצי במקום להשתמש באופניים כמו שהם משתמשים שם. האופניים שם הם חלק בלתי נפרד מהתחבורה שלהם ביום יום כי זה פשוט זול יותר,נוח יותר,פחות עצבים וכו' וכו'. לעומת זאת כרגע אני בברזיל,כמובן שתרבות הנהיגה פה היא אחת מההזויות בעולם,הרמזורים לרוב הם בגדר המלצה(ביום זה יותר ציווילזיוני). פה כולם נוסעים כמו משוגעים ואין להם ה',מעניין מה אחוז התאונות וההרוגים פה. מה שכן מפ…
הודעה אחרונה מאת viper05, -
"חברים מספרים על טל (שביט)" בעוד שבוע
מאת Guest ורד שביט- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מפגש "חברים מספרים על טל" בצוותא תל אביב, יום שישי בעוד שבוע, 16/3, 12:00. מנחים: דני קושמרו, דני פרומצ'נקו ונתיב רובינזון. מספרים: רונן טופלברג, תומר פדר, גידי פרדר, גיא בן ברק, שי ארז, רמי גלבוע, דני שטיינמן, זאבי ברקת. כמו כן יוקרנו סרטוני וידאו ויוכרזו הזוכים בתחרות הסיפורים הקצרים "רוחות מסע". המקומות מסומנים, כדאי להזמין כרטיסים (במחיר 30 ש"ח לכיסוי שכירת האולם) מראש: 03-6950156/7 . מוזמנים להפיץ ולשתף הלאה.
-
-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
היום יצאתי מוקדם מהעבודה בצהריים ונסעתי לתחנת הדלק "דקל" ברח' החרושת שנמצאת כמה דקות מהעבודה שלי כדי למלא דלק. המחיר מאוד תחרותי, ובפעם הקודמת (והראשונה) שלי שמילאתי שם דלק לא היו בעיות. התחלתי לתדלק (היו שם עוד לקוחות) אך המשאבה סירבה להזרים דלק אחרי כמה שניות. פתאום המוכר בתחנה כורז ברמקול: "לקוחות יקרים, אזל לנו המלאי של 95 מהמיכלים שלנו, מיכלית תגיע עוד 10 דקות ותמלא את המיכלים". על פי הדיווחים ב WAZE על עומסי התנועה נראה לי שההערכה של המוכר היתה יותר מדי אופטימית המתדלק לצידי אומר לי "אתה מוזמן לתדלק 98 אם דחוף לך", אך הוא שכח לציין שהמחיר יותר גבוה מה95 בהפרש ניכר הנהגים שם התלוננו (ובצדק) מדוע הם מודיעים עכשיו ולא נערכים למצב הזה בהתאם. אחריי יצא טור …
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
- 3 עוקבים
- 19 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום נכנסתי ברכב תוך כדי רוורס ופגעתי בטמבון, קראתי לבעלים והראתי לו את הנזק שמסתכם בשקע, לא גדול במיוחד, שנכנס פנימה. בעל הרכב רוצה לערב את הביטוח, אני לא. בראיה לא מקצועית הנזק בר תיקון ובשווי עלות של כמה מאות שקלים לכאורה עלות הנזק לא נראית כמו מעל ההשתתפות העצמית שלי (2100 ש"ח), מסיבה זו, לא רואה טעם להפעיל את הפוליסה. האם קיים חוק האומר שהצד הנפגע יכול לחייב אותי בדרכי פעולה לתיקון הנזק? תודה
הודעה אחרונה מאת martines, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
http://www.media-server.com/m/p/n9s5pkix יש תרגום באנגלית בגוף הסרט. בחרו English למטה בצד שמאל. גולף GTI קבריו פולו Blue GT גרסאות UP! חדשות. תהנו! אבי וייזל, סמנכ"ל קבוצת פליקס
הודעה אחרונה מאת ג'וני בוי,
-
מי מחובר 59 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 417 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Obgel
- AUDIO KING
- SlowRide
- יובל .מ.
- דובצע
- Ohad91
- David32
- -UC-
- Zorly
- DJI
- wee~man acuna
- mottis
- 3n
- אורי מ.
- ישה
- gpm11
- ברווז
- Boris
- shilo_v
- עדי-אל
- Itzik-b
- רועי5
- Golf_91
- נעם101
- Igalz
- פיזיקאי שימושי
- Aviv943
- arice
- פינדר
- yoav911gt2
- Supertigre
- Or05230
- guy.a
- TZR84
- Mike Lowrey
- ArikB
- yuvk
- NirNissimov
- Avia
- santiago
- פריג'י
- Seriesone
- sperial
- מיץ פטל
- pooh-bear
- Fraysa
- חד אופן
- Night Driver
- פיטר גריפין
- dorsht
- menir1
- Ctzvi
- yahaga
- elibaba
- nadavd4
- BoazB11
- yoni2sh
- yaniv572
- אלפרד חיות
