רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,571 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
כלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל, השיקה הבוקר את ה-i40 בישראל. ה-i40 מושקת בישראל בשתי תצורות מרכב (סדאן וסטיישן), שני מנועים (בנזין ודיזל ) ושתי רמות אבזור. מחירים - סדאן בנזין ברמת אבזור פרימיום - 161 אלף ש"ח. סטיישן בנזין ברמת אבזור פרימיום - 166 אלף ש"ח. סטיישן דיזל ברמת אבזור פרימיום - 174 אלף ש"ח. כל הפרטים בקישור המצורף - יונדאי i40 בישראל קישור למפרט הטכני המלא
הודעה אחרונה מאת Smiro, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 3 אלף צפיות
הבוקר מוסרת חברת קרסו מוטורס כי היא מורידה את המחיר על ניסאן אקו מיקרה עם גיר ידני, ב – 5,000 ₪ המחיר המקורי של הרכב אשר עמד על 74,900 ₪ ירד ל 69,900 ₪ למרות שהיא נותנת כעת תמורה טובה יותר לכסף, לעניות דעתי היא עדיין לא ברמה של פאביה, פולו או איביזה, למשל.
הודעה אחרונה מאת eliazimov, -
-
- 4 תגובות
- 821 צפיות
כאשר ירדתי ןאוטו הזדעזעתי מלראות פסים שחורים על המכסה למנוע. כאשר הגעתי למזלי גיליתי שלא מדובר בשריטת, אלא בקשקוש של טושים. השאלה היא, איך אני מוריד כתמים כאלה בלי לשרוט את הרכב?
הודעה אחרונה מאת dny, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 970 צפיות
התעניינתי בימים האחרונים בהחלפה של הגולף דור 6 TSI הנוכחית שלי מיד הבנתי רמזים מאנשים יודעי דבר שאין מה לקנות כרגע גולף חדשה , אלא כדאי לחכות לקראת סוף השנה תגיע הדור הבא למישהו יש פרטים בנושא הזה? מעניין אותי רמות מנועים וכמובן מחירים.. תודה
הודעה אחרונה מאת פליקס - שירות ומכירה, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
אחד השינויים המבורכים בשוק הרכב המקומי הינו התרחבות קבוצת המכוניות הקטנות ,שאינן בקטגוריית מיני , שמוצעות במחירים שפויים. בתנאי השוק המקומי יש הצדקה ופוטנציאל לא מבוטל של ביקוש לרכב קטן יחסית שיסיע בנוחות יחסית 4-5 נוסעים , בגודל ומרווח סביר, עם חסכון בדלק ובהוצאות אחזקה , ביצועים סבירים ועלות רכישה בטווח פחות מ - 75,000 ש"ח , הגם (אבוי) שלא יהיה אוטומטי. (הרי האירופאים מבינים דבר או שניים בתרבות מוטורית). לעגלה הנכונה הזו קפצו מספר יבואנים , ועל כך מגיעה להם ברכה : קרסו עם רנו קליאו 1.2 ידני , ובהמשך מיקרה ידנית, צ'מפיון עם סקודה פאביה וסיאט איביזה, לובינסקי עם 206+ , שלמה עם אופל קורסה , ולאחרונה דלק מוטורס עם פורד פיאסטה 1.25…
הודעה אחרונה מאת NIVOMED, -
-
ניסיון גניבת רכב 1 2
מאת EmptySoul-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 24 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
אתמול ב5 וחצי בבוקר ניסו לגנוב את הרכב (סיטרואן ברלינגו). את הדלת פתחו עם לום ועיקמו אותה, חתכו את החוטים של האזעקה ולמזלנו אבא שלי שמע את האזעקה קם והבריח אותם.. כמובן שהמשטרה הגיעה לאחר חצי שעה. אבא שלי שם אזעקה חדשה בעלות של 1000 ש"ח ותיקן את דלת הנהג. מה אפשר לעשות כדי לעכב את הגנבים? המשטרה אמרה שברגע שניסו ולא הצליחו יגנבו את הרכב לילה לאחר מכן.
הודעה אחרונה מאת alex2, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
קיה KH או קיה K9 בקוריאה' היא מכונית הסאלון החדשה של קיה שתתחרה עקרונית ב-ב.מ.וו סדרה 7 ולקסוס LS. מזראטי מלפנים וב.מ.וו סדרה 7 מאחור/צד? למרות שצריך להודות שגם לקסוס LS מציעה "ישבן" דומה. (עוד תמונות ווידאו)
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2 אלף צפיות
רבות דובר בגנותו של ההגה החשמלי בסידרה 5 החדשה. עד כדי כך שהיא מפסידה במגוון מבחני השוואה לאודי A6, ואפילו, רחמנא ליצלן, לאינפינטי M37. מישהו יודע אם בדגמי 2012 הם כבר תקנו את המצוקה הזו?
הודעה אחרונה מאת gershon17, -
- 1 תגובות
- 725 צפיות
יש כאלה שלא אכפת להם שעולה מחיר הדלק כי במילא הם "ממלאים ב-100 שקל". ויש כאלה שנכנסים לתחנת הדלק ויוצאים בלי לשלם בכלל. ממש במקרה הם אלה שקובעים את מחיר הדלק. כתבה מהיום בגלובס
הודעה אחרונה מאת SuperBamba, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אתמול יצא לי לנהוג בכביש שעובר בין הר חומה לגילה (לא דרך חברון, אלא הכביש שיוצא מהכיכר בהר חומה) ואני חייב לציין שהכביש היה מהנה בצורה יוצאת דופן- חד סיטרי רחב (יחסית) עם סיבובים כיפיים ותחושה כללית טובה מאוד. אני אמנם לא מסוג הטיילינים או הבקיאים בכבישי ארצנו (לצערי), אבל הרגשתי משהו שונה בכביש הזה. בעקבות חוויה זו אני פונה אליכם תושבי ירושלים, התפקדו!, המליצו על הכבישים שגרמו לכם לחיוך רחב כשנהגתם בהם בירושלים. מאיר.
הודעה אחרונה מאת kfirsiton, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
במסיבת עיתונאים שערכה הבוקר קבוצת דוד לובינסקי הביאה הקבוצה שביעות רצון מהישגיה בשנת 2011 והכריזה על שלל דגמים חדשים שצפויים להגיע בישראל כבר במהלך החודשים הקרובים. בסיטרואן אנו צפויים לראות, כבר בחודשים הקרובים, את ה-DS4 וה-DS5 היוקרתיות שיגיעו לארץ וימוקמו באולם תצוגה חדש שיפתח בבית-צרפת שבתל-אביב. ישווקו בגרסאות בנזין אוטומטית במחיר של 175 אלף ש"ח (ל-DS4) ו-225 אלף ש"ח (ל-DS5). אליהן יצטרפו גרסה מוארכת של סיטרואן ברלינגו (עם 6 או 8 מקומות ישיבה) וסיטרואן ג'מפי דיזל-אוטומט. כל הפרטים בקישור המצורף - סיטרואן DS4, DS5 וסיטרואן ג'מפי אוטומט פרטים נוספים לגבי דגמי MG החדשים - בהמשך
הודעה אחרונה מאת wil, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 892 צפיות
בעוד מחיר הבנזין עולה ב 4%, בכתבה של 'כלכליסט' מדובר בעליית מחיר הסולר בין 20%-40%. http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3563549,00.html אני יודע שמחיר הסולר אינו מפוקח, עם זאת, מה הסיבה להעלאה כה משמעותית?
הודעה אחרונה מאת wil, -
-
שלום חבר'ה! רציתי לשתף אותכם בחוויה שעברתי. בסוף חודש ינואר התאפשר לי להגיע לאימון למסלול מרוץ די חדש הנקרא Achna Speedway שנמצא בלרנקה, קפריסין. כך בנוי המסלול: מה שמגניב במסלול הוא שניתן לעשות שם הכל! הקפות על זמן, קארטינג, דריפטים, תחרות אופנועים ואפילו מרוצי דראג! ובנוסף בצמוד למסלול יש סטייג' ראלי-אפר יותר מ 7 ק"מ! בקיצור סוג של גן עדן למי שאוהב את התחום של ספורט מוטורי. את המסלול הזה תיכננו חבר'ה מ TEAM ORANGE שהם אחת הקבוצות הטובות בעולם בתחום הדריפטים. הינה כמה תמונות ממכוניות שהתאמנו באותם הימים שאני הייתי במסלול: למי שמסקרן…
הודעה אחרונה מאת Avram, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
ראיתי את הדגמי קונספט חדשים שלהם בייחוד Regina שיש לה לוק קצת של מונית ודגם Q מכוכב אחר , מזכיר קצת קלנועית מהעתיד אבל בעיקר שמתי לב לקיזאהשי טורבו המיוחדת והגראנד ויטארה נטולת גג , משונה מתואמת לקיץ כנראה וגם הסוויפט ספורט (שמזמן הייתה צריכה להגיע) אני מכיר מקרוב את glx והספורט צריכה להיות אחרת לגמרי 1.6 מנוע M16A ועל 6 הילוכים ידני מה אתם חושבים נראה בארץ? ומה עם השאר.... צירפתי תמונות... משום מה לא יכולתי לפרסם קישור לכתבה מתערוכה (מקבל הודעה שצריך מינימום 20 הודעות מה ההיגיון?)
הודעה אחרונה מאת Caveman, -
-
- 1 תגובות
- 837 צפיות
מישהו יודע להגיד מה המחיר של הלאון קופרה והלאון FR במבצע? ומה המחיר כולל מבחינת אבזור? באתר של סיאט נראה שהמבצע תקף רק דגמים הפשוטים.
הודעה אחרונה מאת danielharati, -
רישיון נהיגה
מאת yakir35- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 557 צפיות
מישהו יודע מתי בערך יצא החוק שאפשר להוציא רישיון נהיגה מגיל 16 ותשעה חודשים ואם יהוא יצא הוא יחול עליי (26/12/1995) סליחה אם זה לא קשור לפה
הודעה אחרונה מאת leetwito, -
- 4 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
האם מישהו יודע מתי הרכב יגיע לארץ ? כמה יעלה לערך? מה הנפחים ובאיזה רמות גימור יגיע הרכב? תמונות ושאר ירקות..
הודעה אחרונה מאת mazda 6, -
- 2 תגובות
- 685 צפיות
אני קורא דיונים על גריטה מהחודשים האחרונים כאשר למיטב הבנתי היא מוקפאת. האם הגריטה חזרה ובתוקף כיום ?
הודעה אחרונה מאת yossi126, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 4 אלף צפיות
היום בא אלינו מורה נהיגה לבית ספר לחלק כרטיסי ביקור. עכשיו לפי דעתי יש אמת למרות הכיסוי שהוא: לא אחר משירוקו חדשה שעליה אתה תלמד לנהוג! עכשיו השאלה היא מה אתם חושבים שהוא עושה בכך שהוא מביא את השירוקו? מה זה אומר שאין לו תלמידים אז הוא הביא שירוקו שיבואו ללמוד אצלו? כי בואו נהיה אמיתיים מי לא רוצה ללמוד על אוטו כזה יש לו ממכון וינגייט אישור שהוא מדריך לנהיגה בטיחותית, ונהיגת ספורט. האם זה מביע משהו? הוא אומר שהוא עבר מתל אביב והוא מורה לא מעט שנים (אני מעריך שבערך 15 שנה) אבל הקטע הוא שהוא בא עם אוטו כזה זה קצת מחשיד לא?!
הודעה אחרונה מאת ג'וני בוי, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
חמי רכש לפני כחצי שנה רכב טויוטה אוריס. הרכב נרכש מתצוגה באולם 'פריים מוטורס' בחיפה. לפני כחודש וחצי הוא הגיע למוסך לאחר תיאום מראש על מנת לקבל שירות על תקלה באחד ממחזיקי הכוסות שמותקן אצלו ברכב (קפיצי). בדק אותו החשמלאי (לא ברור למה) ואכן נמצא כי החלק לא תקין ונאמר לו באותו המעמד כי יוזמן החלק מהמחסן הראשי ויצרו איתו קשר תוך שבוע שבועיים שיגיע ויחליפו לו את זה ללא שום בעייה. שמח ועליז חזר הביתה וכנראה שכח מכל הסיפור. בגלל שהוא לא דובר עיברית, התקשרי היום בשמו (אחרי חודש וחצי) למוסך ולאחר שיחה עם אותו האדון שבדק את הרכב ועם עוד ארבעה אנשים, נאמר לי שהרכב אף פעם לא נבדק, החלק לא הוזמן ומי זה בכלל הלקוח הזה שאף אחד לא ראה ולא הרגיש (גם במחשב אין רישום). אחרי שקצת הרמתי א…
הודעה אחרונה מאת ג'וני בוי, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
המלחמה בדלק מתחילה, מי יודע איפה יהיה הכי זול לתדלק עם דלקן או האם יש רעיון אחר? - רן
הודעה אחרונה מאת menir1, -
-
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
רציתי לשתף סיפור מעצבן בטירוף שקרה לי אתמול .... קצת על עצמי : בן 25. קרוב ל 8 שנים על הכביש (רשיון משאית + נהג אמבולנס כבר שלוש שנים) נוהג המוןןןןן לאחרונה קניתי את האוטו הראשון שלי סקודה פאביה ספורט 2012 ירוק גג לבן אתמול במהלך ניסיעה לתדלק נדלקה לי מנורת התראה בלוח שעונים. טוב לא נורא עובר את הצומת לאט מוצא מקום לעצור מוציא ספר של האוטו. חיפוש קצר מבין שיש לי בריחת אוויר מהגלגל ...(חיפוש קצר מתגלה בורג בגלגל הקדמי ) טוב לא בעיה. מוציא גלגל רזרבי/גיק וניגש לעבודה שם גק מתחת לאוטו מירים קצת. משחרר ברגים. מרים עוד מוציא את הגלגל מכניס אחר במקום הופ סימתי . בא להכניס את הגלגל אוטו (גלגל מגנזיום ) בלי שאני שם לב הוא נופל ישר על אבן שעושה רעש מחריש אוזנ…
הודעה אחרונה מאת p_306_m, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום רב, אבקש מעט ייעוץ לגבי צמיגים ומחיריהם לפורד פוקוס 2007, מידה 195-65R15. ביקרתי היום בפנצ'ריה בתחנת פז רוממה בחיפה וקיבלתי שם הצעת מחיר ל-4 קלבר במחיר 1850. הם טוענים שזה מבצע חסר תקדים של 2 ועוד 2 (המחיר ליחיד כפי שמופיע במחירון שם הוא 825). יש להם גם מישלין ודאנלופ בטווח מחירים דומה. שאלתי היא: האם אלו המחירים הריאליים היום? נראה לי יקר מאוד... לא בררתי לגבי צמיגים סיניים. האם כדאי? כל ייעוץ יתקבל בברכה!
הודעה אחרונה מאת misterb, -
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4193371,00.html מקרה סופר-מעניין, של לקוחה שלנו (לא מיוצגת על ידינו בהליך הזה משום שתחבורה אינה התמחות שלנו, אבל סייענו בניסוח הסיכומים שהוגשו בתיק): ד"ר אורנה דריזין נתפסה לפני אי אלו שנים במלכודת לייזר על מהירות מופרזת ומכחישה שנסעה במהירות מופרזת. לצורך העניין הבה נניח שאנו מאמינים לה. אבל גם אם לא תאמינו לה - זה לא משנה את תגובת המדינה... ד"ר אורנה דריזין טוענת - והמשטרה מודה - כבר 20 שנה לא מכיילים את מכשירי הלייזר. אורנה, שהיתה ממונה על הכשרת מעבדות מטעם המדינה, מבינה דבר או שניים בכיול, וטוענת שלכן אין תוקף למדידות האלה, ושמכאן הטעות במדידת מהירותה. מבחינתה זה עניין עקרוני. המשטרה לא ממש עקבית. בתחילה טענה שה…
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
- 7 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
טוב, הסופ"ש הגשום גרם לי סוף סוף לעשות יום כיף ל- FAIRLADY שלי. אז ירדתי לחניון, השקעתי 4 שעות עבודה (ניקיון, אחר כך מריחת ווקס קרנובה איכותי "הארלי ווקס" בעל 40% קרנובה איכותית ולסיום ניקוי פנים הרכב עם חומרי איכות שהובאו במיוחד מארה"ב) - וזו התוצאה. להנאתכם. 370 סיבות לחייך כל בוקר מחדש.
הודעה אחרונה מאת igalkr11, -
-
- אחראי פורום
- 31 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
אני ניתקל בהרבה מקרים בעודי על הכביש_(בדרך כלל בתוך העיר) של אנשים שנוסעים לפניך,_לפתע יש הבהוב של "שניה" של אחד הוינקריים ומיד הנ"ל פונה בצורה חדה לנתיב השני... 1.השאלה היא, מאיפה זה נובע? כאילו, אם אותתה ומיד עברתה נתיב..._מי אמר שאין מישהו בצד הזה? 2. מה הדין ח"ו במקרה של תאונה? אשמח לראות מה היא דעתכם בעניין...
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
-
-
- אחראי פורום
- 41 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
בעקבות עליית מחירי הנפט בעולם, מחירי הדלק עומדים לעלות לשיא של 7.99 לשירות מלא ו7.78 לשירות עצמי! קשור לכתבה מYNET: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4194766,00.html
הודעה אחרונה מאת chef85, -
-
- 4 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
לחברי הפורום שלום, אני מוכר רכב לפירוק, כבר בטלתי את רישיון הרכב במשרד רישוי. כעת "המפרק" שקונה את הרכב, מבקש את המקור של טופס ביטול הרישיון, בטענה שבלעדיו אינו יוכל לפרק את הרכב כחוק. האם זה הגיוני/מקובל? האם יש סיכון כלשהו? תודה לכל העונים
הודעה אחרונה מאת אוקסימורון, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום לחבריי הפורום אני מתכנן לשכור רכב בקיץ לטיול של כמה משפחות ביער השחור בגרמנייה, את הרכב ניקח בציריך בה אנו נוחתים הדרישות מהרכב הם שיכיל 2 בוגרים ושלושה ילדים בנוחות מקסימלית, ורצוי שיהיה אוטומטי בדקתי בין כמה חברות ולגמר שלי עלו שני דגמים הקלאס שכולל פולסוואגן פאסט או פורד מונדאו ומנגד אודי A4 אוטמטי אני לא מבים גדול וכמובן שאשמח לרכב כיפי לנהיגה אך נוחות ובטיחות המשפחה בראש אשמח לעזרה וגם כיוון חדש יתקבל בברכה רכב סטיישן אינו נדרש מאחר ואנחנו בטיול כוכב בו המזוודות ישארו באותו מלון במשך השבוע תודה מאיר
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
בוקר טוב, קודם כל אני רוצה לציין שלפחות עושים עבודות בעיר לתיקון התשתיות / כבישים (לא יודע אם הכבישים הייתה המטרה הראשונית ולא הביוב וכו' אבל ניחא) אבל כל העיר (פ"ת לצורך העניין) ובפרט הרחוב שלי פשוט הפכו לסיוט לנסיעה... או שפשוט המתלים / בולמים של הסיוויק לא בשמיים או שאני כבר לא יודע, אבל אני כואב לי הלב כבר על הצמיגים / מתלים עם המצב הזה, אני מקווה שיסיימו את העבודות באמת יתקנו את הכבישים ולא ישאירו בורות עצומים כי עכשיו בקלות יכול להגרם נזק לרכבים נמוכים... שלא לדבר על זה שאני נראה לי (זה מרגיש ככה לפחות) היחיד שמנסה לנסוע לאט על השיבושים בכביש, אני פשוט רואה אנשים טסים (ואני לא צוחק) פשוט טסים על המהמורות בכביש (אולי זו אסטרטגיה חדשה?!) בכל מקרה אני שוקל …
הודעה אחרונה מאת Tricepz, -
-
מי מחובר 59 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 417 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Obgel
- AUDIO KING
- SlowRide
- יובל .מ.
- דובצע
- Ohad91
- David32
- -UC-
- Zorly
- DJI
- wee~man acuna
- mottis
- 3n
- אורי מ.
- ישה
- gpm11
- ברווז
- Boris
- shilo_v
- עדי-אל
- Itzik-b
- רועי5
- Golf_91
- נעם101
- Igalz
- פיזיקאי שימושי
- Aviv943
- arice
- פינדר
- yoav911gt2
- Supertigre
- Or05230
- guy.a
- TZR84
- Mike Lowrey
- ArikB
- yuvk
- NirNissimov
- Avia
- santiago
- פריג'י
- Seriesone
- sperial
- מיץ פטל
- pooh-bear
- Fraysa
- חד אופן
- Night Driver
- פיטר גריפין
- dorsht
- menir1
- Ctzvi
- yahaga
- elibaba
- nadavd4
- BoazB11
- yoni2sh
- yaniv572
- אלפרד חיות
