רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,571 נושאים בפורום הזה
-
- 12 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אחרי שנתבשרנו על הוזלת המיני ובגלל שאין אתר מסודר למיני היה נחמד אם משהו היה מלבד המחירים מציין את האבזור, התוספות האפשריות בתשלום, את נפח המנוע/הספק ואת ה 0-100 והמהירות הסופית. לדגמי ה ONE - COPPER - COPPER S או כל דגם אחר שמיובא. במחירים החדשים זו אופציה ממש מעניינת.
הודעה אחרונה מאת סולל הדרך, -
תושב ירושלים בן 39 נלכד כשהוא שועט ברכבו במהירות של 200 קמ"ש יחד עם בנו בן ה-17. הוא נעצר ויובא ביום ראשון לשיפוט מהיר. לכתבה המלאה
הודעה אחרונה מאת y.bar, -
- 10 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
קניתי מצלמת דאשבורד, עובדת פיקס ( טפו טפו טפו) אבל החיבור שלה לחשמל מתחבר דרך המצת וזה מפריע לי, כי בדרך כלל אני מחבר לשם את הפלאפון/GPS. אם היה לי עוד שקע מצת מאחורה(מאחורי משענת היד) אז לא הייתה שום בעיה, אבל אין לי. חשבתי לחבר את המצלמה לסוויץ' ככה שאני לא אצטרך כל פעם בצורה ידנית לחבר ולנתק את המצלמה, אלא שכל פעם שאני מניע את הרכב המצלמה תדלק, ותכבה כשאני מוציא את המפתח. בדקתי את הנתונים שמוציא המטען של המצלמה: 5V 1.5A אם אני לא טועה המתח בסוויץ' הוא 12V, נכון? יש מייצבי מתח שיכולים לייצב את המתח ל 5V ו 1.5A. לדוגמה: http://www.ebay.com/itm/3PCS-L7805-7805-Voltage-Regulator-5V-1-5A-/270887507010?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3f12275442#ht_1241…
הודעה אחרונה מאת misterb, -
- 8 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שבוע טוב! כרגע אני חייל , עוד שנה אני משתחרר! הכיוון שלי אחרי צבא זה לטייל ולהתחיל ללמוד אדריכלות בטכניון ( יש פסיכומטרי הכל ) אבל המקצוע מכונאות רכב תמיד קרץ לי ואני רוצה להרחיב את הידע שלי בתחום (לא בשביל לפתח קריירה ) רציתי לדעת כמה עולה הלימודים , הבנתי שיש כמה דרגות וקראתי על כל מיני מכללות אבל לא הצלחתי להבין כמה לימודים כאלה עולים אשמח להמלצות איפה כדאי ללמוד כמה עולה איפה יש באזור אשדוד או באר שבע ובכללי כל אינפורמציה תועיל תודה מראש
הודעה אחרונה מאת zanger, -
- 1 תגובות
- 979 צפיות
כתבה מהיום בוואינט הנתונים המעניינים בכתבה: 50 הסכימו להחליף את הריפוד בתקרה. 200 בחרו לקבל פיצוי של 1000 ש"ח. רק 2(!) סירבו לקבל את הרכב וימתינו למשלוח הבא. לא ייאמן.
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
ערב טוב, בבעלותי יש דייהטסו שרייד שנת מודל 93 אוט. הרכב היינו יד ראשונה ובשימוש הפרטי שלי משנת 2002. לפני כחצי שנה התגלה בבלוק המנוע סדק חיצוני באיזור מעברי המים. מה שגרם לאיבוד נוזל הקירור ואילץ אותי פעם בשבוע למלא כ-2 ליטרים של נוזל קירור. ביום חמישי האחרון במהלך נסיעה לעבודה, המנוע התחמם ועקב כך נפרץ הראש מנוע. לאחר בדיקה במוסך הוחלט כי עקב פריצת הראש יחד עם הסדק בבלוק,אין טעם להשיקעה ולשפץ. השאלה שלי היא כזאת. מה הכי נכון לעשות במצבי: -האם כדאי לרכוש מנוע חדש לרכב? (עלות גבוהה יחסית ומתקרבת לשווי הרכב עצמו). -להשבית את הרכב ולהוריד אותו מהכביש? (הטסט שולם בתחילת שבוע שעבר אך לא הספקתי לעבור בדיקה). -לרכוש רכב זהה בסביבות 3000 ש"ח ולהשתמש במנו…
הודעה אחרונה מאת DOHC, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
בסרטון כתוב שמדובר בהחלפת שמן פשוטה. איך זה קרה? האם יש סיכון שכזה בהחלפת שמן מנוע? האם הם התבלבלו עם נוזל דליק כלשהו אחר? אולי המנוע לא היה תקין מלכתחילה? nvpWGQbj7vQ דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת sronis, -
- 3 עוקבים
- 21 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/338/318.html
הודעה אחרונה מאת Black Joker, -
מקווה שזה לא נגד החוקים, אתר רוסי מתורגם ע"י גוגל: http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=n&prev=_t&hl=ru&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.drive.ru%2Fnews%2Fopel%2F4f339cab09b602fb3500002b.html
הודעה אחרונה מאת asafasaf, -
איזה רכב זה?
מאת Ahbarony-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
הודעה אחרונה מאת Black Joker, -
-
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מאחר ואיני מבין גדול בנושא, אפנה שאלה לחכמי הפורום. הרי ידוע כי הגלאי V-1 יודע להודיע לנהג רק שהוא נתפס תוך שלא יודע לתת התראה מראש, במילים אחרות, כשהולנטיין מצפצף - כבר נתפסת. ולשאלתי, טווח הממל"ז החדש שנכנס לפעולה לאחרונה (מסתבר...) עומד על 1,000 מטר כאשר החוק מתיר טווח אכיפה של 300 מטר בלבד, (הממל"ז הישן אמין עד למרחק של 275 מטר ע"פי היצרן ובית המשפט העליון קבע כי טווח אכיפה חוקי יעמוד על 300 מטר). בהנחה וקרן הלייזר תפגע ברכב במרחק העולה על 300 מטר ולא תהיה ירייה נוספת בטווח החוקי מאי אלו סיבות, אין עילה לעצור נהג ממהר או שלפחות לא ירשם דו"ח (נכון?) היה והשוטר מול"ז (אפשר להגיד את זה, מול"ז? ) נהג בטווח של 500 מטר, נניח, או בטווח המקסמי…
הודעה אחרונה מאת Maor Bracha, -
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אבא של חברה שלי קנה היום יונדאי אבל האוטו עכשיו על שמו, רצינו את הרכב על שמה של חברה שלי כדי שנקבל תו חנייה במרכז העיר, האם יש איזה משהו שאפשר לעשות בלי להקפיץ יד ברשיון או בלי לשלם 200 ש"ח? עצות או פתרונות בבקשה
הודעה אחרונה מאת oranp83, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
http://cartube.co.il/car-news/67-car-news-cat/2383-%D7%9E%D7%91%D7%A6%D7%A2-%D7%90%D7%95%D7%93%D7%99-A4-%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A2%D7%AA-%D7%91%D7%94%D7%A0%D7%97%D7%94-%D7%A9%D7%9C-26,000-%D7%A9%D7%A7%D7%9C.html הנחה של 26 אלף. מקס.
הודעה אחרונה מאת spirit69, -
- 0 תגובות
- 545 צפיות
צילמתי היום בחולון את הרכב הבא: http://up353.siz.co.il/up3/wiymzqydtxz2.jpg http://up353.siz.co.il/up2/me4mznewzdvj.jpg (התמונות גדולות מדיי ולכן שמתי לינקים,בנוסף צירפתי תמונות ב"קבצים מצורפים" למטה,את התמונה השנייה לא הצלחתי לצרף והיא נמצאת בלינקים) פרטים שראיתי שאולי יעזרו:דגל בריטניה בצדדים,נהג יושב בצד ימין,גיר רגיל,גלגל רזרבה מאחורה,במקום הלוחית רישוי באמצע רשום בלבן 1939 ולצדו לוחית הרישוי. עריכה:עכשיו כשאני מסתכל בתמונות,האם הסמל הוא של יגואר ? הרכב נדיר בארצנו ? איך הנהג קיבל אישור לעלות את הרכב עם הגה בצד ימין ?
הודעה אחרונה מאת Or05230, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 37 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
אח"כ כולנו נשאל למה "נטפלים" לאנשים התמימים שמייבאים לעצמם רכב (יש כאלה ?! ) http://www.themarker.com/law/1.1638131
-
-
- 1 תגובות
- 589 צפיות
שלום לכם, אני וחבר מתערבים, השאלה היא האם יש כרית אוויר למשאית דאף 2001 כמו המשאיות של שגריר. תודה.
הודעה אחרונה מאת COMMANDER, -
- 18 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אימפרזה נכנסה בפאסאט ליד סוכנות מרצדס ברחוב המסגר בת"א, האימפרזה פשוט התקפלה והפאסאט בקושי הפנס נשבר לה. נראה לי מוזר קצת כזה דבר, יש הסבר?
הודעה אחרונה מאת sperial, -
- 1 תגובות
- 971 צפיות
שמעתי כעת בחדשות על ידי אליהוא בן און ,מפיצי BMW מורידים דרסטית מחירי הרכבים שלהם ,כולל רכבי מיני ב110K ,מישהו יכול להרחיב לנו על המהלך הדרסטי ?
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם, היום הייתי בצ'מפיון בקשר לגיר אני צריך להחליף 2 מצמדים, עזבו את זה שהם בינתיים רק מעדכנים תוכנה ואני צריך לחזור אליהם עם תשובה. אמרו לי שהאחריות לגיר DSG 7 כיום היא אחריות ל5 שנים, אז הנה סוף סוף חדשות טובות ועכשיו כבר לא צריך לדאוג (אני חושב ). מישהו שמע על זה?
הודעה אחרונה מאת Cuore Sportivo, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
תושב ירושלים שהבחין בניידת משטרה שחוסמת ציר תנועה מרכזי החליט להעיר לשוטר. איש החוק, בתגובה, נסע אחריו, עצר אותו ואיים עליו שייתן לו דוח. כששאל הצעיר מדוע, השיב השוטר: "כי בא לי. כי משעמם לי". המשטרה בתגובה: "השוטר טופל במישור המשמעתי". צפו בתיעוד האירוע שהגיע לידי חדשות 2 באינטרנט
הודעה אחרונה מאת oranp83, -
-
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4191860,00.htm שמתם לב שבכל כלי התקשורת תמיד מפרסמים את המחיר אחרי הנחה של שירות עצמי בתור מחיר המחירון " במידה שהערכות יתממשו, במצב קיצון עלול מחיר הליטר בשירות עצמי להתקבע על 7.71 שקלים - שיא חדש בישראל " איפה כתוב שזה מחיר בשירות עצמי? באמצע הכתבה ולא בכותרת המשנית זה כמו שאפרסם מחיר של מחיר של דובדבנים מקטיף עצמי בתור המחיר שלהם. ורק בכתבה את מחיר המחירון בסופר. מה האנטרס של התקשורת?
הודעה אחרונה מאת קיפר סאתרלנד, -
- 8 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
רכשתי היום את המצלמה לרכב יחד עם כרטיס 2 ג'יגה. המטרה העיקרית שלי היא שימוש במצלמה בלילה ופחות בזמן נהיגה. הוסבר לי שהמצלמה מזהה תנועה ומקליטה באורך 2/10/15 דקות בזמן שהיא מזהה. הטענתי אותה דרך ה USB כמה שעות טובות, מיקמתי אותה ברכב אבל היא מצלמת רצוף. באתי אחרי כשעה וכבר הסוללה נגמרה. האם יש דרך לצלם עפ"י חיישן התזוזה ובכך לחסוך סוללה ושהיא תפעל רק מתי שמזהה תנועה? ניסיתי באפשרויות להפעיל את מצב החיישן אבל היא פשוט מצלמת רצוף. אשמח לעזרה
הודעה אחרונה מאת jonnyw, -
- 9 תגובות
- 7.1 אלף צפיות
מדובר ברכב מסוג פיאט פונטו ספייס מודל 2003 בצבע ירוק תפוח שרוצה לעשות שינוי צבע לוורוד בייבי הספקות הם! 1)האם זה חוקי בכלל? 2)האם מומלץ מכל הבחינות? 3)על מי הייתצם ממליצים וכמה זה אמור לעלות בכלל?? תודה לעונים!!
הודעה אחרונה מאת ג.מ פורטל, -
כתבה מדה מארקר מהיום חושפת מספר גדול בהרבה ממה שחשבנו עד עכשיו (דובר על עשרות בודדות של אלפים): http://www.themarker.com/dynamo/new-models/1.1611808 אשמח אם מישהו יחשוף מאילו דגמים יש את העודפים הגדולים ביותר, כדי שנוכל לדעת היכן הבטן הרכה של היבואנים. כמו כן מי שצפוי לקבל רכב חדש ,מומלץ שיבדוק טוב כמה זמן הרכב שלו "חיכה" בנמל.
הודעה אחרונה מאת shlomub, -
-
- אחראי פורום
- 6 עוקבים
- 103 תגובות
- 16.8 אלף צפיות
שלום לכולם, קיבלתי את 037 DVR , ברשותכם שאלה למי שיש את המצלמה, איך יוצאים ממצב צילום אוטומטי, הכוונה שברגע חיבור כבל מתח ברכב - מתחילה הקלטה אוטומאטית, אני יודע שיש אפשרו להקליט סלקטיבית.
הודעה אחרונה מאת tisan4us, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 868 צפיות
נלכד במכונית בשוודיה שרד חודשיים בלי אוכל. מה באמת כדאי לקחת באוטו כדי לשרוד ביתר נוחות תקופה כזו ?
הודעה אחרונה מאת Black Joker, -
-
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
רגע אחד קטן לפני שהיא מוצגת, ככל הנראה הפעם זאת תמונה אמיתית של המכונית שצריכה להחשף בז'נבה בחודש הבא. תא הנוסעים נראה סופר מוקפד והעיצוב מינימליסטי יותר, מרהיב ביופיו. A3 2013
הודעה אחרונה מאת Liran xsi, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום ברשותי טויוטה יאריס דגם ספורט. אני כבר המון זמן מחפש מגיני רוח לרכב שלי ואני לא מצליח למצוא בשום חנות! אודה לכם מאוד אם מישהו יוכל להגיד מאיפה ניתן להשיג אותם. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת עומר ג'ימבי, -
-
- 18 תגובות
- 4 אלף צפיות
היי. הנתון לא מופיע באתר "ק"מ לליטר". אשמח לקבל תשובה (כנה) מבעלי רכב זה.
הודעה אחרונה מאת B-TON, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היום קבלתי את המצלמה, לא חיפשתי משהו יקר ואיכותי אלה פשוט טוב וזול. רוב הנסיעות שלי הם בבוקר וצהריים, לילה עדיין לא יודע איך האיכות צריך לבדוק. סה"כ מרוצה מהמצלמה כרגע אין לי עדיין ניסיון איתה שיחקתי עם ההגדרות כמה שיכולתי ורואים באור יום טוב מאוד. שילמתי על המצלמה 270 שקל + כרטיס זיכרון 16G שעלה עוד כ100 שקל סה"כ 370 שקל. מי שמעוניין שידבר איתי בפרטי, אח של חבר מתעסק עם זה יש לו גם אתר. (לא זה לא גיא) השמח לשמוע חוות דעת שליליות וחיוביות על המצלמה.
הודעה אחרונה מאת 0ZiRo0, -
-
מי מחובר 59 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 417 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Obgel
- AUDIO KING
- SlowRide
- יובל .מ.
- דובצע
- Ohad91
- David32
- -UC-
- Zorly
- DJI
- wee~man acuna
- mottis
- 3n
- אורי מ.
- ישה
- gpm11
- ברווז
- Boris
- shilo_v
- עדי-אל
- Itzik-b
- רועי5
- Golf_91
- נעם101
- Igalz
- פיזיקאי שימושי
- Aviv943
- arice
- פינדר
- yoav911gt2
- Supertigre
- Or05230
- guy.a
- TZR84
- Mike Lowrey
- ArikB
- yuvk
- NirNissimov
- Avia
- santiago
- פריג'י
- Seriesone
- sperial
- מיץ פטל
- pooh-bear
- Fraysa
- חד אופן
- Night Driver
- פיטר גריפין
- dorsht
- menir1
- Ctzvi
- yahaga
- elibaba
- nadavd4
- BoazB11
- yoni2sh
- yaniv572
- אלפרד חיות
