רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,572 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 44 תגובות
- 6.9 אלף צפיות
http://cartube.co.il/car-sale/116-car-sale/2399-%D7%9E%D7%91%D7%A6%D7%A2-%D7%A1%D7%A7%D7%95%D7%93%D7%94-2012-%D7%94%D7%A0%D7%97%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8-%D7%95%D7%90%D7%91%D7%96%D7%95%D7%A8-%D7%A0%D7%95%D7%A1%D7%A3-%D7%97%D7%99%D7%A0%D7%9D.html אללה בלאגן... מקס.
הודעה אחרונה מאת MikMan, -
-
- 2 תגובות
- 8 אלף צפיות
שלום אני חושב על הרעיון הבא: עשיית רשיון של נהג אוטובוס ציבורי זעיר + קניית מיניבוס. המטרה: פתיחת עסק שתכליתו הסעות אנשים (תיירים, ימי גיבוש לעובדים וכדומה). השאלה המרכזית היא: האם מספיק רשיון נהיגה מתאים(אני יודע שיש לעבור קורס מיוחד) + קניית מיניבוס לפתיחת עסק שכזה? ראיתי באינטרנט שמי שמעוניין להקים חברת הסעות, צרך לקנות צי של רכבים + לקבל המון אישורים ממשרד התחבורה. אני לא רוצה לפתוח, אני רוצה לעסוק בכך בתור עצמאי. האם הדבר אפשרי? אנא תשובות ממי שיש לו הכרות עם התחום הזה. תודה
הודעה אחרונה מאת vital, -
- 2 תגובות
- 771 צפיות
http://m.youtube.com/#/watch?v=2K2CDZecHgQ&feature=youtube_gdata_player Q5 ^ http://m.youtube.com/#/watch?v=E9QjJ3a4lt4&feature=youtube_gdata_player A4 ^ שימו לב לבחור של הבקרת איכות, שבוהה בכל רכב ובודק עובי חריצים.
הודעה אחרונה מאת micronot, -
רישיון רכב
מאת datrking- 1 תגובות
- 723 צפיות
לא כל כך ידעתי לאן להכניס את הנושא בכל מקרה לאבא שלי יש רכב פרטי - ברישיון רכב הוא כתוב על שמו אם אני רוצה לקחת את הרכב ולנהוג בו מידי פעם( ביטוח יש עליי) אני צריך להוסיף את השם שלי גם לרישיון רכב ? או שאפשר לנהוג ללא תשלום 250 שקל אגרה על העברת בעלות והוספת בעלים נוספים לרישיון רכב ? תודה
הודעה אחרונה מאת MiKa_P, -
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אהלן. היום בבוקר כשהכביש היה רטוב והגשם המטיר בהשתוללות. נסעתי בזהירות ובמהלך הנסיעה צפיתי בתאונה ממש מולי. ברמזור שמאלה פניתי אני ומאזדה מאחורי. הגענו שנינו לנתיב כפול חד סיטרי עם רכבים חונים בימין כששנינו נוסעים בצד שמאל. בנתיב הימני כ30 מטר מלפנינו נוסעת מונית. נהג המאזדה שמאחורי החליט לעקוף אותי ויצא לעקיפה מימין וללא השהייה יצא לעקיפה של המונית משמאל. לרוע מזלה של נהגת המונית חסמה את הנתיב משאית "מערבל בטון" כשהיא חונה (כחוק) נהגת המונית באותה השניה כשיצאה לעקוף את המשאית נהג המאזדה עבר אותה משמאל. ובעצם לא האט את נסיעתו כדי לאפשר למונית לעקוף בבטחה. המרחק היה כל כך קצר (כ-50-60 מטר בסה"כ במהירות של כ 40-50 קמ"ש) שלנהגת המונית לא נותרה בריר…
הודעה אחרונה מאת ravidp18, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
אמנם היא עדיין מוגדרת כקונספט, אך זו סיאט טולדו החדשה, למרות שהייתה מכנה אותה סיאט ג'טה-אוקטביה-טולדו החדשה.
הודעה אחרונה מאת alexk, -
-
אינגקטור delphi ejbr018011a
מאת Guest רונן290- 0 תגובות
- 555 צפיות
שלום לכולם יש לי רנו מגאן עם האינגקטורים שבנדון,ככל הנראה 2 אינגקטורים "פסולים" מחפש 2 אינגקטורים כאלה והאם מור להחליף 2 אינגקטורים עם ספקית אחרת" בוש" לדוגמא ואם כן אז איך ניתן למצוא דגם זהה? מחירים? וכתובת? (רנו מגאן-2 2005 1500 דיזל 105HP ׂׂׂׂׂׂׂ תודה רונן
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יונדאי i20 עוברת מתיחת פנים לשנת 2012. עדכון של ממש לחזית, מעט מאחור ובטח אותו הדבר בתא הנוסעים. בקיצור, עדיין רכב ליסינג מובהק ורכב יד שנייה מבוקש. החזית נראית מוצלחת, אבל לא מתחברת לשאר גוף הרכב שנותר כשהיה.
הודעה אחרונה מאת G-ROM, -
-
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, האם מישהו יודע מתי הגטה עם המנוע החלש יותר צריכה להגיע, אני זוכר שדיברו על פברואר, אבל כבר עבר פברואר. האם היא תגיע ליפני פסח? תכננתי לעשות נסיעת מבחן בפסח. תודה
הודעה אחרונה מאת dkny2, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
כולנו יודעים שכל סוחר משבח את מרכולתו - לגיטימי וצפוי. על הצרכן להפעיל שיקול דעת ולסנן את המידע והסופרלטיבים המורעפים על המוצר כדי לנסות ולקבל תמונה אובייקטיבית כוללת על המוצר. על רקע זה עלי לשבח ולהביע הערכה לכנות ולגילוי לב של יבואנית פיאט בארץ - חברת סמל"ת , שאינם נרתעים באתר הרשמי לציין בצד המחמאות את המגרעות והחולשות של הדגם המוצג בו. באתר הרשמי בתאור תכונות הפיאט פיורינו מופיע : הערכתי לכנות ולגילוי הלב אף מועצמת כשהיבואן עורך השוואה מול המתחרות הישירות ואינו מתבייש לציין שמרכולתו נחותה מהן : אכן , הגינות בפירסום - כל הכבוד ! http://www.fiat.co.il/heb/fiat-fiorino.htm
הודעה אחרונה מאת bar72, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 18 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
חברים שלום, היום בבוקר ניצלתי הזדמנות לנסיעה מנהלתית כדי לבדוק איך זה לנהוג בשלג ברכב אוטומטי עם מצב שלג בגיר. עד כה נהגתי פעם אחת בשלג (כבד מדי) בפורד פייסטה ידנית, נסיעה שהסתיימה אחרי מאה מטר בחניה ונטישת הרכב עד יעבור זעם. גובה השלג היה כ 2-5 ס"מ, ברובו המכריע במצב צבירה slush. לאורך כל הנסיעות הבוקר ירד שלג נקי בעוצמה חלשה עד בינונית. שימוש במצב גיר רגיל: זינוק בעליה הביא לפרפור גלגלים קדמיים, פניה במהירות נמוכה, במיוחד אחרי עצירה, חייבה כמה פעמים תיקוני היגוי מינוריים עד בהולים מהר מאד עברתי למצב שלג, ושם התמונה היתה שונה - הזינוק הפך להיות איטי ומבוקר יותר, הגיר העדיף להשאר בהילוכים הנמוכים, במיוחד בירידות (הגברה של התכונה הידועה בגיר AL4),…
הודעה אחרונה מאת wil, -
-
המשמרת מתחילה בהפתעה לא צפויה. עבריין התנועה הראשון שנתפס באקדח הלייזר של השוטרים הוא קצין משטרה. רב פקד המשרת בתפקיד מודיעיני בצפון נתפס כשהוא נוסע במהירות של 170 קילומטרים לשעה. כנשאל לאן מיהר ענה: "לא האמנתי שיתפסו אותי". סרטון וקישור למקור: http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=867851&pid=54 מדהים, לא?
הודעה אחרונה מאת Shmelov, -
התפלאתי שאף אחד עוד לא העלה את זה לכאן, במיוחד בהתחשב בעובדה שטוחנים את הנושא כל היום ברדיו. http://cars.walla.co.il/?w=/4705/2513102 אהבתי במיוחד את: יקבעו רף אכיפה חסר פשרות בכבישים ה"מסוכנים", כן, כמו שמיקמו את מצלמות המהירות בכבישים המסוכנים. בזמנו הגבתי בשירוש על הכתבה מגלובס, שטענה שהאכיפה תהיי מקמ"ש אחד מעל המהירות המותרת, שאין מצב שהם כאלה מטומטמים ושזו כתבה פופוליסטית. טעיתי. אם מספר הדוחות נראה בעייני מישהו פה נמוך, הוא צריך להבין 2 דברים. 1. בקרוב יהיו 300 מצלמות ולא 12 (1000 דוחות מהירות / 12 מצלמות =83.3 דוחות למצלמה * 300 מצלמות = 24990 דוחות) 2. אני מתאר לעצמי שעדיין לא דחפו לנו את הצינור עד הסוף, לאט לאט רף האכיפה יחמיר והצינור ילך …
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
מחאת הדלק?
מאת trip_88- 2 תגובות
- 494 צפיות
שמתי לב שכשאני מתדלק ב"סד"ש" או ב"טן", צריכת הדלק לא רעה, אבל כשאני מתדלק ב"פז" צריכת הדלק משתנה לטובה! אחרי כל תדלוק אני מאפס ומודד מרחקים שאני עובר עד התדלוק הבא, התוצאה היא + אדיר לטובת הדלק מפז... דעות? הסבר אחר?
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
בוגטי אמרו שנגמר עידן הווירון. אז אמרו. עכשיו הם חושפים את הרודסטר ויטסה עם 1,200 כ"ס. מרק חרקים על השמשה הקדמית. בוגטי תחשוף בז'נבה את הוירון גרנד ספורט ויטס רודסטר, גרסה חדשה למכונית העל, עם מנוע משופר ל-1,200 כ"ס. מתנת פרידה וסימן לבאות:shock: הכתבה: http://cars.walla.co.il/?w=%2F4705%2F2511173 תהנו
הודעה אחרונה מאת nir100, -
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום, חברה שלי לקחה בזמנו קופון ל-8 שיעורי נהיגה איך שהסתיים לא הסכימה להמשיך ללמוד. היא טוענת שכל עיניין הנהיגה מלחיץ (במיוחד המורה נהיגה) ואפילו תיאוריה לא מסכימה לעשות. האם יש דרכי טיפול בבעית "חרדת הנהיגה"? אשמח לקבל המלצות להתמודדות.
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
יום השנה לטל שביט - נפגשים מחר ב 11 בכל מזג אוויר
מאת Guest ורד שביט- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 828 צפיות
בקיבוץ מעברות. עקב תופעת פריצות לרכבים בזמן השהות בבית העלמין, מומלץ לא להשאיר תיקים, טלפונים וכו' במכוניות. משם ממשיכים לבית ההורים בחופית, כולם מוזמנים - שלדג 47 - בכל שעות היום והערב בשישי ובשבת.
הודעה אחרונה מאת rani146, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אני יודע שיש מיליון שירושים בנושא אבל חשוב שכולם יראו את זה. היום בשעה 20:00 נדליק מכשירים זוללי חשמל ל8 דקות (8 כמו מחיר הדלק) וזאת על מנת ליצור עומס על מערכת החשמל כצעד מחאתי. זה לא הצעד המושלם וקשור לדלק רק באופן עקיף, אבל זה עדיף מכלום. מיותר לציין שזה לא רעיון שלי, אבל זה שודר בחדשות שש ורץ חזק בפייסבוק. צריכים להתחיל ממשהו והמשהו הזה דורש מינימום מאמץ. תעבירו הלאה.
הודעה אחרונה מאת ExoduS, -
-
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בשעה טובה מכרתי רנו מגאן 2 1.4 ידנית, מכונית שרק שבחים יש לי עליה, למרות החיבה שלה לנשנוש נורות היא הייתה מכונית טובה ואמינה. אני בקרוב מאוד רוכש (מעביר במשפחה) יונדאי I30 והייתי רוצה להתעדכן במספר דברים, הבנתי שביונדאי הזאת אין רצועת טיימינג אלא שרשרת וסה"כ עלויות האחזקה מאוד זולות, ראיתי בסקירה של היונדאי שיש לה חיבור לאייפוד וכניסת USB למערכת השמע, מי שיכול לפרט ולהוסיף לי מידע, אשמח לקבלו. תודה ושבת שלום
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 827 צפיות
ראיתי עכשיו את הכתבה בYNET, http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4197243,00.html המאריך טווח הזה בעצם זה גנרטור לא? כמו שאמרו שם, יש לה מנוע 1L עם 3 צל', "מנוע הבנזין אינו מניע את הגלגלים ישירות ומשמש כסוג של מטען נייד." לדעתי זה יכנס חזק העניין של "גנרטור" בתוך הרכב. (מקווה שיכנס טוב לשוק, יהיה יותר עבודה לחשמלאים, וחוץ מזה יש לזה הרבה יתרונות.)
הודעה אחרונה מאת Eily, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שמעתי על איזה מפגש גדול מכל הארץ או שאני טועה? במקרה בשישי הבא אני בת"א ורציתי לבוא אם יש משהו מעניין.
הודעה אחרונה מאת SR71, -
- 0 תגובות
- 491 צפיות
שלום, חבר שלי מעוניין לרכוש רכב, ובמסגרת החיפושים הוא נתקל באתר של יבואן יונדאי ב-i20 בגרסת ה-1.4 ליטר ידנית (3 דלתות). הדגם הספציפי הזה מפורסם באתר היבואן, הן במחירון המעודכן לחודש מרץ והן בקטלוג של i20. הוא ניגש לפני קצת יותר משבועיים לאחת מסוכנויות יונדאי, וביקש לברר לגבי הדגם. בסוכנות נאמר לו כי לא ידוע מתי יגיע דגם זה, ולא ניתן בעצם להזמין אותו. הוא ניסה ליצור קשר עם מנהל המכירות (או איך שלא קוראים לו) של יונדאי מספר פעמים, אך כל פעם נאמר לו כי הדבר אינו אפשרי, וניתנה לו אותה התשובה לגבי הדגם הספציפי - לא ניתן בעצם להזמין את הדגם, ולא ידוע מתי יהיה ניתן, אם בכלל. הוא הסביר להם כי זה לא לעניין שהדגם מפורסם באתר שלהם כמו כל שאר הדגמים, אך בעצם לא ניתן להזמינו, ונאמ…
הודעה אחרונה מאת gadik6, -
-
- אחראי פורום
- 26 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
לא בדיוק נחשפה, אלא מישהו הצליח לצלם אותה ופרסם את התמונה. מספיק טוב כדי שנוכל להתרשם ממנה http://www.gtspirit.com/2012/02/24/exclusive-this-is-the-2013-ferrari-f620-gt/ העיצוב של החיוך המרושע שלהם מהFF ממשיך.
הודעה אחרונה מאת Kenworth Man, -
-
מכשיר gps, על איזה אתם ממליצים ע"ס בערך 500 ש"ח?
הודעה אחרונה מאת adimadi1, -
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000725452#Fromelement=MoreArticles וזה ממשיך להחמיר מיום ליום...
הודעה אחרונה מאת adimadi1, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 29 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
http://www.mako.co.il/cars-cars-news/local/Article-17074b4ced8a531018.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=529170498 נשמע מבטיח מה דעתכם
הודעה אחרונה מאת adimadi1, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכם, אני מעונין לרכוש ג'י.פי.אס שיתריע לי כשבכיוון יש עומס תנועה לנסוע בדרכים חלופיות. יש לציין שאין לי מכשיר סלולרי עם חיבור לאינטרנט, אני רוצה מכשיר ניווט ייעודי לא דרך הטלפון הניד. אשמח להמלצות. תודה.
הודעה אחרונה מאת adimadi1, -
-
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
TrjN2WoRPa8 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. אחחח הגישה...הגישה. נכון הם רושמים בעצמם שלא כל שוטר מתנהג ככה, אבל עדיין, בארץ הוא היה מסומן כטרוריסט מההתחלה. לא נראה לי שקיים שוטר תנועה אחד בארץ שבכלל לכבוד שלו לפתוח בשיחה עם אדם שהוא עוצר.
הודעה אחרונה מאת bmw ricer, -
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם, ביום ראשון אני והחברה נוסעים לחרמון. החלטתי שנגיע תחילה ברכבת לנהריה ומשם נשכור רכב (באוויס או בשלמה סיקסט). הבנתי שרכב מיני כדוגמת i10 או 107 לא מומלץ לנסיעות בין עירוניות (בכל זאת תהיה נסיעה של שעה-שעה וחצי להערכתי מנהריה לחרמון), ועדיין אני רוצה רכב "קטן", או קטגוריה B בלשון השכרות הרכב. איזה רכב מומלץ מהקטגוריה? בעיקר מבחינת חיסכון בדלק, ואם אפשר גם הנאה מנהיגה יותר טוב. עוד שאלה קטנה שיש לי היא אם אני בן 24 עוד 3 חודשים, מהי התוספת שבדר"כ גובים על "נהג צעיר". כל תשובה תתקבל בברכה, תודה רבה, עידן.
הודעה אחרונה מאת Talgaz, -
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
http://www.themarker.com/dynamo/new-models/1.1653415 תראו כמה המחאה "עזרה".. 2011 היתה שנת שיא במכירות של פורשה. לא יאומן.
הודעה אחרונה מאת adimadi1,
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 245 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- NEW10
- 318i
- אביתר א.
- itaysamurai
- MRobot
- natco
- topop
- MIHAEL
- stx
- עמרי לייט
- עדי-אל
- jpex
- thazethaze
- איתי200
- amosbmw
- `Infinity
- גולדן191
- SlowRide
- Dan___
- חיים יוד
- zvigolden
- yahaga
- Night Driver
- ANUTKK
- Avia
- Erel
- meir_gi
- nir eli
- motior
- D4K
- eladns
- shilo_v
- fatboy1340
- itaimoto
- DareDevil
- elihershko
- VVWpolo
- vigi
- אליה
- AUDIO KING
- Igalz
- צוק
- ניקו פ.
- yoav911gt2
- עוזי ל
- borsood
- davemustaine87
- ArikB
- urich
- Liquidator
- Aviady001
- RedLabel
- farkash7
