Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נסעת 140? שלילה. רכב חברה? קנס בלבד.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5226 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במצב שמגיע דוח, לא החברה משלמת אלא העובד שביצע את העבירה.

אז מצד אחד 3 אלף שח זה סכום לא מבוטל, אבל מי שמרוויח פי ארבע מזה, זה לא יזיז לו וכנראה זו ההעדפה מאשר לקבל נקודות ו/או שלילה.

האמת, נשמע משתלם. בא לי רכב חברה, בתנאי שיתנו לי לבחור ברכב ספורטיבי :lol:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש פיתרון פשוט: הנק' (והמשפט אם אמור להיות כזה) יהיה על קצין הרכב או המנכ"ל אם אין קצין רכב.

אם יש ביכולתו להוכיח מי הנהג (עפ"י כרטיס רכב) יסב את הדו"ח על שמו. לא יכול (או לא רוצה) יזקפו הנק' על שמו.

תתפלאו כמה מהר יוסבו הדוחו"ת על שם הנהג המתאים...

פורסם

נראה לך הגיוני פתרון כזה?

זה להאשים מישהו על פשע שלא ביצע, חד וחלק

 

הפתרון זה כמו שאמרו, לאסור בחוק שדו"ח ישאר ללא העובר על החוק, ובמקרה שקורה מצב כזה,

אז לקנוס את החברה עצמה בקנס מוגדל פי כמה וכמה

פורסם
נראה לך הגיוני פתרון כזה?

זה להאשים מישהו על פשע שלא ביצע, חד וחלק

 

 

יש הרבה מקרים בהם לבעל החברה או לקצין הרכב אחריות אישית ובהחלט ניתן להאשים אותם אישית על עבירות שבוצעו עם רכוש של החברה או רכוש שהיה באחריותם (רכב ליסינג לא בבעלותם אלא רק באחריותם).

 

ברור שזה לא תמיד צודק, אבל זו דרך טובה לגרום להם לשתף פעולה בניגוד לרצונם.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

הדבר שבאמת מפחיד פה זה כמות הדוחות אותם החברות בחרו לשלם בלי להראות מי הנהג- 12,000 בשנה!!

גם אם נחשוב שמחצית מהדוחות כאן שייכים לתיירים שהשכירו פה רכב עדיין מדובר פה על 6000 עבירות מהירות = 48,000 נקודות .

וזה במקרה הטוב של מהירות אני לא רוצה לחשוב בכלל על מצלמות צומת על אור אדום.

 

ובסוף מוכרים לנו לוקשים שהמצלמות נועדו להרתיע ולמנוע תאונות.

פורסם

צריך לחייב כל רכב שעולה לכביש ישראל "להצמיד", אותו לנהג,

במידה וזו חברה גדולה ולה יש צי של רכבים,

לרשום את הרכבים על שמו של בעל החברה.

מהר מאוד ימצאו מי הנהגים שנהגו באותו הרגע ברכב.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
צריך לחייב כל רכב שעולה לכביש ישראל "להצמיד", אותו לנהג,

במידה וזו חברה גדולה ולה יש צי של רכבים,

לרשום את הרכבים על שמו של בעל החברה.

מהר מאוד ימצאו מי הנהגים שנהגו באותו הרגע ברכב.

 

 

 

 

 

ל'

 

לא מעשי.

 

יש רכבי שירות שאינם צמודים לנהג אחד ויש רכבי יסינג שלא ניתן לרשום ע"ש הארגון המשתמש בהם.

האחריות על הצמדת שם של נהג לתאריך ושעת העבירה היא של הארגון באחריותו הרכב נמצא. איך הם יעשו זאת? זו כבר בעיה שלהם (חתימה על כרטיס נהג\רכב, מערכת ממוחשבת כלשהי).

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

הלכתם רחוק, כל כוחות הבטחון שנמצאים תחת המשרד לבטחון פנים ממלאים כרטיס נסיעה.

פשוט, יעיל וזול.

לפני כל נסיעה ממלאים כרטיס שנמצא קבוע ברכב ובו: שם הנהג, שעה, ק"מ נוכחי ויעד.

בסיום ממלאים שוב את אותם הפרטים.

ככה גם לרכב שאינו רשום על שם אדם אחד יש בעלים בכל זמן נתון.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
נראה לך הגיוני פתרון כזה?

זה להאשים מישהו על פשע שלא ביצע, חד וחלק

 

הפתרון זה כמו שאמרו, לאסור בחוק שדו"ח ישאר ללא העובר על החוק, ובמקרה שקורה מצב כזה,

אז לקנוס את החברה עצמה בקנס מוגדל פי כמה וכמה

 

+1, הייתי אפילו שולח את זה לאחד מהשרים הפעילים (אין יותר מדי כאלו) שיקדם את זה.

אברה קדברה

פורסם
לא מעשי.

 

יש רכבי שירות שאינם צמודים לנהג אחד ויש רכבי יסינג שלא ניתן לרשום ע"ש הארגון המשתמש בהם.

האחריות על הצמדת שם של נהג לתאריך ושעת העבירה היא של הארגון באחריותו הרכב נמצא. איך הם יעשו זאת? זו כבר בעיה שלהם (חתימה על כרטיס נהג\רכב, מערכת ממוחשבת כלשהי).

 

לכן לדעתי צריך לחוקק חוק ולחייב, שרכב לא יוצא מהמפעל/ סוכנות מכירה ללא רישום על שם של אדם ספציפי.

 

הלכתם רחוק, כל כוחות הבטחון שנמצאים תחת המשרד לבטחון פנים ממלאים כרטיס נסיעה.

פשוט, יעיל וזול.

זה תאגיד/ מפעל/ חברה, כאן אין סנקציות של משפט שניתן להעניש, כמו אצל כוחות הבטחון,

לכן לעיתים אין רישום מדוייק, או ניסיון "לכסתח" לספוג את הקנס הגבוה ולא שלילה.

בנם של שכני התגייס למשטרה הצבאית, הסנקציות והעונשים שמטילים על חיילים וקצינים

חמור מאוד.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

בחברות השכרת רכב קיים מעקב ממוחשב מדוייק בנוגע למיקומם של הרכבים או תנועתם.

כל נסיעה "פרטית" חייבת במילוי דוח בתחילתה ובסופה.

במידה ורכב יבצע עבירת תנועה מצולמת, די מהר יגיעו לנהג או לסניף בו נמצא הרכב.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

נהגת שודים, לא צריך סנקציות, רק שם לחבר לדוח.

ככה אותו אדם יקבל את הנקודות והכנס, לא החברה.

ומי שלא ימלא כרטיס לא יקבל אוטו.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

שאלה שניראת די בנושא, כאשר בכל רכבי החברה יש את השלט "איך אני נוהג?" ומס' טלפון, כאשר באמת אנשים לוקחים יוזמה ומתלוננים על נהגים, במה הם מוענשים?

פורסם

כל חברה והמדיניות שלה.

יש כאלו שיוחרם להם הרכב לתקופה מסויימת,

נזיפה, או שלא יעשה להם שום דבר.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.


×
×
  • תוכן חדש...