רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
איזה כיף לראות את זה, ח"ח עצבני למשטרה. http://cars.walla.co.il/?w=/4705/2515144
הודעה אחרונה מאת elili, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום, אני ממש אחרי העקיפה בנתיב השמאלי ופתאום בלי שום סימן מתפרץ רכב ממש לנתיב שלי. למזלו ולמזלי הצלחתי לברוח ממש מ"מ ספורים ממנו. להלן התיעוד: http://youtu.be/q84ZqEgKkDA דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. אם הצפיה לא עובדת:
הודעה אחרונה מאת nir100, -
-
- 7 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום לכולם. ברשותי 4 חישוקי מגנזיום לפיג'ו שנרכשו לפני כ 3 חודשים בערך, עקב החלפת הרכב פירקתי אותם. אני מעוניין לדעת אם יש מקום שעושה החלפה של ג'אנטים. תודה.
הודעה אחרונה מאת ג.מ פורטל, -
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היצרנית הקוריאנית פרסמה אמש (שלישי) שהיא עומדת לשחרר את מנוע ה-1.2 ל' טורבו T-GDi. מדובר ביחידת כוח בנפח מוצהר של 1,248 סמ"ק הנעזרת במגדש טורבו קומפקטי. הביצועים של המנוע אינם ידועים רשמית, אך ביונדאי טוענים כי "ההספק שווה בכוחו למנוע גדול", וכי פליטת דו תחמוצת הפחמן תעמוד על פחות מ-110 גק"מ. כלי-התקשורת בגרמניה מעריכים שהתפוקה לא תהיה מעבר ל-120 כ"ס, וצריכת הדלק תעמוד על ממוצע של כ-21 ק"מ לליטר. נשמע מאוד מעניין, אולי נראה איזה I10 עם 120 כ"ס, לא רע בכלל! מי שמעוניין לקרוא הכל: http://cars.walla.co.il/?w=%2F4705%2F2516612
הודעה אחרונה מאת שומאכר, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
בשישי האחרון חברים, התביישתי. הלכתי כמו מאות חובבי הגה כמוני, לאחד ממפגשי המכוניות הרשמיים שקיימים בארץ. אני בטוח שהיו שם מאות אנשים עם ידע עצום, רכבים מדהימים, תחומי עניין ומה לא בעצם אשר היינו יכולים לחלוק אחד עם השני, לשטף להכיר וללמוד. בכל זאת, לאחר מספר דקות, נכנסתי עם החברה לאוטו ונסעתי משם . בכל העולם תרבות הרכב רק הולכת ומתרחבת, פורומים, מועדונים, טיולים, מוזיאונים ומה לא? למה לעזאזל אני צריך להרגיע את חברה שלי מאיזה אידיוט שהחליט להרים בלם יד ממש לידינו תוך התעלמות מוחלטת מעשרות ילדים ונשים ששוהים באזור?? עכשיו שמעו, אני באמת לא מתיימר להיות בנדיקטוס השישה עשר,אחרת הייתי כנראה גולש ב-7 שנים האחרונות בפורום אחר ולא פורום שמתעסק ברכבים על כל המשתמ…
הודעה אחרונה מאת VivaItalia, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 736 צפיות
שלום, אני מעוניין לדעת אם אפשר לבדוק ידיים קודמות לרכב מסויים באינטרנט, מבלי ללכת למשרד הרישוי. תודה .
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
אני כבר תקופה מנסה למכור את הרכב,טויוטה אוונסיס 2008 ללא הצלחה. כמה נהוג להוריד ממחיר המחירון כשמוסרים רכב לטרייד אין\סוחר? מלכתחילה ידעתי שזו בעיה רצינית,הרכב יד ראשונה אבל רשום על שם חברה(נהג יחיד),עם 135,000 ק"מ שלא מוסיפים עניין אצל הקונים,מה גם שהשוק של הרכב הזה די בריצפה. עוד לפני שניסיתי למכור,חשבתי ברצינות על לקנות רכב נוסף,נטו רכב פאן לסופי שבוע בתקציב של עד 30-40K,והאמת שזה עדיין קורץ לי,לפני שאני עושה צעד כזה,החלטתי לנסות למכור,המחירון של הרכב לאחר שכלול של בעלות חברה והק"מ הוא 70K,גם אם אני אמכור ב60K,להוסיף 30-40K ואני מגיע לתקציב מכובד שמאפשר לי לפזול ל500 אבארט,או קליאו ספורט דור 3. ברור לי שלמצוא 500אבארט או קליאו ספורט דור 3 בטרייד אין זה…
הודעה אחרונה מאת moshe21586, -
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
מצחיק רצח
הודעה אחרונה מאת moshe21586, -
שלום לכולם, בן משפחה שלי סיפר לי על כתבה שהופיעה עם דובר פרארי רוני אקרמן במקומון פופולארי שיוצא באשדוד/אשקלון והסביבה, איזה חבר של בן המשפחה שלי הביא את העיתון לבית הספר ביום שישי האחרון ובן המשפחה שלי הקריא לי את הפרטים המעניינים מהכתבה, הייתי שמח להעלות את הכתבה לכאן אך הסריקה שהוא שלח לי לא היתה באיכות טובה בכלל, בכל אופן אלה העידכונים: 1. פתיחת אולם התצוגה נדחה בגלל בעיות שהיו לאוטו איטליה! (הבעיות לא פורטו בכתבה). 2. בכל אופן אולם התצוגה אמור להיפתח בשבועות הקרובים. 3. לאולם התצוגה יורשו להיכנס אך ורק מוזמנים (קליינטים פוטנציאלים וכדומה), במקום ימצאו גם רכיבים מהם יוכלו הקליינטים לעשות פרסונליזציה לרכב שהם מזמינים. 4. ליד אולם התצוגה ימצא מוזיאון קטן אליו …
הודעה אחרונה מאת bubens, -
- 0 תגובות
- 903 צפיות
שלום שלום, מישהו יודע מה מחיר איביזה TSI? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת burat, -
- 0 תגובות
- 642 צפיות
מה דעתכם על הרכב הזה? נסיעות מחולון לת"א ברוב הזמן, איך הוא מבחינת נסיעה? צריכת דלק? טיפולים? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת nivbruner001, -
- 6 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
חברה אני מחפש מקום שמשכיר טרקטורונים לכמה שעות לנהיגה ללא ליווי.. לא הצלחתי למצוא מקומות כאלה למרות ששמעתי מאנשים שיש. תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת misterb, -
סוויפט בחו''ל = ג'אסטי?
מאת Guest assor4- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הייתי בחופשה באוסטריה, ולמרבה פליאתי ראיתי שם סוזוקי יורוסוויפט בדיוק כמו שלי, רק שעל המכונית היה כתוב סובארו ג'אסטי! זה היה לי ממש מוזר, ובדקתי את הרכב מכל הכיוונים, וגם את הכיתוב שעליו, אבל לא היה מקום לספק. לאחר מכן ראיתי עוד כמה כאלה, והבנתי שפשוט ככה זה שם בכל הדגמים הללו. מישהו יכול להגיד לי במה העניין? זה מאוד מסקרן אותי...
הודעה אחרונה מאת thebaron, -
- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
החלטתי לבדוק צריכת דלק בנסיעות רגועותכאשר 70 אחוז מהנסיעות זה מחוץ לעיר. איפסתי את המונה ק"מ והיום תדלקתי כשהוא על 608 ק"מ, המיכל התמלא עד שקפצה המשאבה ולא הכנסתי יותר. יצא לי 32.232 ליטר דלק על 608 ק"מ נסיעות רגועות. זה יוצא כמעט 19 ק"מ לליטר ולי זה נשמע הזוי מעט. בנסיעות רגועות אני מתכוון להאצות בלבד, מהירות ממוצעת מחוץ לעיר 115 קמ"ש. הרכב פביה TSI DSG7.
הודעה אחרונה מאת Black Joker, -
- 11 תגובות
- 3 אלף צפיות
חבל רק שלא הוקדש זמן יותר ארוך לכתבה. http://www.youtube.com/watch?v=64Q3PLAmHwY דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת shlomi171, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 903 צפיות
בעבר ראיתי כאן לינק לאתר מחו''ל שכל אחד יכול להיכנס ולרשום צריכת דלק של מכונית שלו אשמח ללינק אם מישהו מכיר
הודעה אחרונה מאת feel, -
- 1 תגובות
- 729 צפיות
אני מעוניין להתחיל ללמוד מכונאות ולעשות קורס מקצועי בזה. התחלתי לחפש בגוגל פרטים על מקומות והחלטתי לשאול בפורום פה אם יש מקום מומלץ ללמוד בו. אני מאיזור המרכז. אין לי יותר מדיי ניסיון בתחום המכאני ולכן אני מחפש מקום טוב, רציני ואמין. אם יש מקום ספיציפי שמישהו פה יכול להמליץ זה יהיה טוב (זאת מטרת הפוסט). ולהצטרף למוסך וללמוד תוך כדיי לא בא בחשבון כי אני לא מכיר שום מקום כזה וכי אני רוצה ללמוד יסודי ולקבל תעודת מקצוע. תודה!
הודעה אחרונה מאת renault5, -
- 1 תגובות
- 984 צפיות
אני מעוניין להתקין אותה קבוע במקום נסתר ולהשאיר רק את האנטנה בחוץ. האם מישהו עשה דבר כזה וזה עובד יפה? היכן מומלץ לבצע את העבודה? תודה.
הודעה אחרונה מאת tomerR, -
- 0 תגובות
- 960 צפיות
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. oh lord won't you buy me a mercedes benz בשבילי האדומה משנות ה-50 (כולל הבלונדינית כמובן) הפרונט של החדשה קצת מאכזב-אין ספק שמשהו רע עובר על מעצבי ב.מ.וו(6 לדוגמה) ומרצדס,נראה שהיצירתיות הולכת ונגמרת. ד"א-זאת לא נעמי קמפבל בצהובה?
הודעה אחרונה מאת gt3rs, -
שלום חברים, לרכב שלי מלאו 19 אביבים (אודי 80 שנת 1993). עד כמה שאני יודע ולאחר חיפוש בפורום, הרכב יצטרך אישור רכב מיושן רק בטסט שנה הבאה. במכון הטסטים טוענים בתוקף שאני צריך אישור כזה כבר השנה. תוקף הרישיון החדש ששילמתי הוא לשנה ולא לחצי שנה. אשמח אם מישהו יאיר את עיניי. תודה ושבת שלום.
הודעה אחרונה מאת yairw, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום רב, אני מחפש מכשיר GPS לרכב. אני מחפש מכשיר איכותי, עם מפות מעודכנות וגם עם אפשרות למפות בחו"ל ( יהיה לי צורך במפות של ארה"ב כחלק מנסיעות מהעבודה) ויש לי גם שאלות בקשר לעידכון המכשירים. נגיד אני קונה מכשיר שכמו שהבנתי מגיע ביחד עם תוכנה אז לצורך הדוגמא נגיג שהוא רץ עם תוכנת IGO, וברצוני לעדכן\להוסיף מפות איך בדיוק אני עושה זאת? והאם אני יצתרך לשלם על זה? או שברגע שרכשתי את המכשיר אני מקבל עידכונים אוטומטית? תודה רבה מראש.
הודעה אחרונה מאת nir100, -
-
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לפרטים ולמעוניינים [email protected]
הודעה אחרונה מאת matanm.aware, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום רב, אנא עזרו לי! אני צריך ליצור קשר עם יבואן נורות לרכב של חברת "narva" בארץ ואני לא מצליח לאתר.. האם למישהו יש מושג? אודה מאוד על העזרה.
הודעה אחרונה מאת dani08ka, -
- 1 תגובות
- 783 צפיות
כל מה שצריך זה מגרש קטן ורטוב. http://www.youtube.com/watch?v=UWMUsrJG4jA דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת הנסיך., -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום רב מחפש אנשים שיש להם קיה קרניבל משנת 2004-2007 עם בעיות בלימה,ABS נכנס מוקדם והרכב לא נעצר ומי שיש לו בעיות שיפנה אלי תודה ויום טוב
הודעה אחרונה מאת yair69, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 24 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
היום, בדרך מבית הכנסת, מספר לי השכן שלי, אדם מבוגר, שהוא עומד למכור את הרכב שלו, הונדה סיוויק כמעט בת 3, עם 13K ק"מ. מעבר לחוסר ההבנה למה למכור רכב כזה ולקנות חדש, הבנתי שבמהלך 3 השנים שהרכב אצלו הוא לא ביצע בו את 2 הטיפולים השוטפים, למעט "הוספתי פעם אחת חצי ליטר שמן", וגם זה לא נעשה במוסך מורשה, אלא אצל חבר של אחיו... האם יישור קו של כל הנוזלים והפילטרים יפצה על ההזנחה היחסית, או שההזנחה עלולה לפגום באמינות הרכב לאורך זמן? מדובר ברכב שבקושי נסע, למרות שנוזלים מאבדים מתכונותיהם גם לאורך זמן ולא רק משימוש. לא שיש לי כוונה או צורך לקנות את הרכב, אבל עלתה בליבי המחשבה האם אני הייתי רוכש רכב כזה. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
1. יש לי גג בד באוטו מישהו מכיר איזשהו חומר לשמור על הבד {קבריולה BMW} 2.יש לי כמה חתולים שעולים לי על הגג באופן קבוע והם שורטים לי אותו גם קצת עכשיו מה אני יכול לעשות כדי להוריד אותם שמתי גז פלפל \מדמיע על הגג בתקווה שישרף להם התחת אבל זה לא עוזר. יש רעיונות ?
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
בשנה - שנתיים האחרונות החלו מבצעי הוזלות/הנחות משמעותיים לזמן מוגבל אצל יבואנים מסוימים לדגמי רכב ספציפיים. כידוע , עם ישראל אינו "פראייר" וחלקנו אף "קומבינטורים" ומייד קפצו על ההזדמנות/מציאה מיני רוכשים שקונים במחיר המבצע ותוך זמן קצרצר מנסים למכור את הלהיט במחיר גבוה משמעותית ממה שקנו. (ואין לי שום דבר נגדם - זכותם). כמובן, שבמודעה שהם שמים יש (לחלקם) צורך להצטדק מדוע מוכרים רכב חדש לחלוטין עם קילומטראז' זעום עם זמן קצר על הכביש. הרי הלקוח הפוטנציאלי התמים עלול לחשוש ולהרתע . (אולי הרכב דפוק, מקומבן , סתם לא מוצלח). וכאן הראש היצירתי היהודי ממציא שלל סיבות ותירוצים להצדקת המהלך. לנוחות קהל זה ריכזתי מקבץ הצדקות , חלקן יצירתיות ואף מר…
הודעה אחרונה מאת שביט, -
-
יש קטע כביש של מספר קילומטרים שהמהירות שם מוגבלת ל 70 קמ"ש, זה כביש בין עירוני ישר, נתיב אחד לכל כיוון עם חומת הפרדה בין הנתיבים כך שאין שום אפשרות לעקוף. נהגים מסויימים אוהבים לנסוע שם גם מעל 100 קמש. כשאני נוהג שם אני מנסה להשאר במהירות המותרת ז"א 70-80 קמ"ש, ולמרות זאת נדבקים אלי מאחור , ויש כאלה שבשלב מסויים מתחילים להבהב עם האורות ואף לצפור, אני לא מוריד או מעלה מהמהירת שלי ולא מגיב כלל אבל האמת זה די נמאס והופך את הנהיגה שם למלחיצה יותר. מה אתם הייתם עושים במצב כזה ?
הודעה אחרונה מאת nahum123, -
- 27 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=pXIbPPc_lF4&feature=plcp&context=C49e19e2VDvjVQa1PpcFPj7OPTaji81xG9v28kkIPv2C9gFqLPBH4%3D דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת Cuore Sportivo,
-
מי מחובר 5 משתמשים רשומים, 2 אנונימיים, 299 אורחים (הצג רשימה מלאה)
