שלום אחי קודם כל תיתחדש הרכב מעולה יש לי אותו שנה ואני מאושר עד הגג.
דבר שני המפשיר אדים במאזדה הזאת קטן אם תיסתכל טוב תוכל להבין שהחלק של הפשרת האדים מאוד קטן,
האם שאתה מפעיל את מפשיר האדים אז אתה מפעיל את כפתור ה-AC או שלא,
בעיה היחידה שיכולה להיות שה-AC לא עובד כמו שצריך.
תחזור לעדכן בברכה משה