Jump to content

moshe21586

  • הודעות

    38
  • כאן מאז:

הנקודות של moshe21586

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. אני חושב גם ליקנות את הספריי הזה
  2. 350ש"ח כולל מאזדה 3 ספיריט
  3. אני גם חושב שזה מהשפריצר האחורי
  4. רק טרייד אין יעזור לך או נס
  5. moshe21586

    M3 כזו עוד לא ראיתם!

    אהבתי יפה
  6. ראיתי כזאת אחת בירושליים לייד הקונסוליה האמרקאית אז יש כזאת
  7. באמת צריך לדעת באיזה רכב מדובר ובאיזה נורה ואז נוכל להיתקדם בהצלחה
  8. הוספתי תמונה משום מה לא מצליח להעלות או שכן אני לא בדיוק יודע בכול מיקרה השלט הוא שחור עם שני כפתורים בצורת ביצה כזאת תודה רבה
  9. זה השלט אודה לך אם תוכל לעזור
  10. זה השלט אודה לך אם תוכל לעזור לי
  11. שלום אחי קודם כל תיתחדש הרכב מעולה יש לי אותו שנה ואני מאושר עד הגג. דבר שני המפשיר אדים במאזדה הזאת קטן אם תיסתכל טוב תוכל להבין שהחלק של הפשרת האדים מאוד קטן, האם שאתה מפעיל את מפשיר האדים אז אתה מפעיל את כפתור ה-AC או שלא, בעיה היחידה שיכולה להיות שה-AC לא עובד כמו שצריך. תחזור לעדכן בברכה משה
  12. שלום לכולם, יש לי בעיה המצבר ניגמר ברכב ואחרי שהחלפתי את המצבר השלט של הרכב לא פותח את הרכב ולא סוגר כאילו ניתק הקשר בין מערכת האזעקה לשלט גם השלט הספייר לא עובד. מה לדעתכם הבעייה והאם אפשר ליפתור את זה לבד מבלי ללכת למתקין מורשה אודה לתשובה מהירה
  13. איזה כיף מאושר בישבילך בהצלחה לא צריך מד סלד ברכב אם היה צריך היו שמים לא???
×
×
  • תוכן חדש...