Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5220 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. נהיגה בקלות ראש - זימון לדין;

2. הסעת נוסע שחלק מגופו לא בתוך הרכב - 250 ש"ח. ס' 5771 לת"ת.

 

לפי שיקול דעת השוטר.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

בפריים האחרון כתוב:

 

הנהגים והפעלולן בסרט הינם מקצועיים. הסרט צולם עם נוכחות משטרתית.

 

כמובן שאני מטיל ספק בשניהם. השטות הזו צולמה בכביש ציבורי (ראשון? שלט איקאה ב 0:36?) ואני מקווה שמי שצריך לעשות את עבודתו, ישתמש במספרי הרישוי החשופים בלא מעט פריימים.

:turn-l:
פורסם

2. הסעת נוסע שחלק מגופו לא בתוך הרכב - 250 ש"ח. ס' 5771 לת"ת.

 

 

הוא לא הסיע נוסע שחלק מגופו לא בתוך הרכב, כל גופו לא היה בטח הרכב...

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

אני מנחש שהפרס הוא הונדה CRZ חדשה?:wink:

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

אין סימול עבירה על הסעה של כל הגוף, אלא רק על חלק מגופו. הסעיף שיותר יתאים זה נהיגה בקלות ראש, אבל השוטר יכול להחליט אם להתחשב ולתת שחלק מגופו, או להכנס באמא שלו ולתת לו זימון לדין על נהיגה בקלות ראש.

 

בחנ"א כתוב - שוטר זכור! לא כל מפגש עם אזרח חייב להסתיים בדו"ח.

 

לכן, השוטרים, בחלקם לפחות מנסים להתחשב. יש כאלה מניאקים שיעשו הכל כדי לדפוק.

 

אלרואי.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם
בפריים האחרון כתוב:

 

הנהגים והפעלולן בסרט הינם מקצועיים. הסרט צולם עם נוכחות משטרתית.

 

כמובן שאני מטיל ספק בשניהם. השטות הזו צולמה בכביש ציבורי (ראשון? שלט איקאה ב 0:36?) ואני מקווה שמי שצריך לעשות את עבודתו, ישתמש במספרי הרישוי החשופים בלא מעט פריימים.

 

לא הבנתי מה כואב לך?

מצלמים סרט פרסומת באיזור שומם.

אתה יודע כמה עבירות תנועה מתקיימות בכל צילום לסרט.

לפי ההגיון הזה סרט "רונין" לדוגמא היו מחלקים יותר מאלף דוחות שונים.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

מדובר בעסק כלכלי נטו. זה אמנם סרטון ברמה נמוכה אבל בסרטי קולנוע בהם יש מרדפים וכו', המשטרה והרשות המקומית זוכות לתשלום נכבד למדי עבור סגירת רחובות ועבור "הזכות" להשתולל בנוכחות משטרתית. יש ערים בעולם שעבורם זה עסק כלכלי לכל דבר ועניין.

פורסם
הוא לא הסיע נוסע שחלק מגופו לא בתוך הרכב, כל גופו לא היה בטח הרכב...

אצבעות הרגליים היו בתוך הרכב - כל רגל ברכב אחר. אולי אפשר לקבל 2 דו"חות במקביל?

 

אני מקווה שמי שצריך לעשות את עבודתו, ישתמש במספרי הרישוי החשופים בלא מעט פריימים.

ומה הוא יעשה עם המספרים האלה? יאשים אותם בזה שהם חונים ולא עושים שום דבר?

 

דני

פורסם
לא הבנתי מה כואב לך?

מצלמים סרט פרסומת באיזור שומם.

אתה יודע כמה עבירות תנועה מתקיימות בכל צילום לסרט.

לפי ההגיון הזה סרט "רונין" לדוגמא היו מחלקים יותר מאלף דוחות שונים.

 

עידן

 

לא כואב כלום. (קצת הבטן, אבל זה בגלל שסיימתי לאכול.)

ואם היה קורה משהו, עדיין היית אומר שכואב למישהו משהו? (כן, לזה שנפגע...)

 

בסירטי פעולה למיניהם, ננקטים המון צעדי זהירות. לא כל אחד עושה את הפעלול והסט בד"כ נקי מצופים/אנשים שלא קשורים לפעלול. לכן ההשוואה לסרטים, היא מעט מוגזמת.

×
×
  • תוכן חדש...