Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5217 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מוכן להוכיח לך שזה בולשיט מול כל רכב שתבחר.

קצת מתפלא על העמדה שאתה מגלה כאן, בעוד במקום אחר אתה מספר לכל מי שרוצה לקנות פיאט חדשה שהוא די דביל, שכן קצת סבלנות והופ, הוא מקבל פיאט "דנדשה" במחיר של מזדה 2 בת שלוש או ארבע ( לפי הדוגמה שהובאה כאן ). קשה להאמין שאינך רואה את הקשר.

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הגרנדה הידנית עולה 85K. לא 100K.

 

 

החלטתי לבדוק, גרנדה רובוטית מול מאזדה אוטומטית.

 

הן מתחילות את המירוץ עם הפרש של 6K לרעת המאזדה - היא עולה לרוכש 105K, הגרנדה 99K.

 

אחרי 4 שנים...

 

מאזדה 2 - 61,500 ש"ח.

גרנדה פונטו - 50,000 ש"ח.

 

סה"כ הפרש - 11,500 ש"ח - תקזז את מחיר הרכישה - 5,500 ש"ח לאורך 4 שנים, או 1375 ש"ח בשנה.

 

עכשיו תיקח בחשבון שהגרנדה פונטו חסכונית ב-40% יותר מהמאזדה 2, יותר זולה ממנה לביטוח ועושה פחות טיפולים - אז מי בדיוק עושה את העסקה המחורבנת? כנראה שבעל המאזדה :lol:

 

 

לגבי הספייס - אני דווקא קניתי אחת כזו. עלתה לי 33K וכיום, שנתיים אחרי, היא שווה 22K. סה"כ הפסדתי 11K בשנתיים.

כמה הפסידה טויוטה יאריס? אני מהמר שאותו סכום, רק שאני חסכתי בדרך בעלויות אחזקה, דלק וביטוח.

פורסם

ב-2007 הגרנדה הידנית עלתה 100 אלף, מחיר הזוי בזמנו לסופרמיני ידנית, בדיוק כמו ש-85 זה הזוי היום.

 

לא יודע מה מחירון לוי יצחק של 2 הרכבים אבל זאת המציאות בשטח. עובדתית מאזדה מתומחרת במחירים כאלה ביד 2, ופיאט מתומחרת בהרבה פחות. כול שכן הדגם הרובוטי, שאף אחד בכלל לא רוצה להתקרב אליו.

 

הספייס והגרנדה פונטו הם קניות מעולות בתור משומשות. הם כול כך כבר מכוסחות במחיר, שאין כבר יותר מדי לאן לרדת.

פורסם
קצת מתפלא על העמדה שאתה מגלה כאן, בעוד במקום אחר אתה מספר לכל מי שרוצה לקנות פיאט חדשה שהוא די דביל, שכן קצת סבלנות והופ, הוא מקבל פיאט "דנדשה" במחיר של מזדה 2 בת שלוש או ארבע ( לפי הדוגמה שהובאה כאן ). קשה להאמין שאינך רואה את הקשר.

 

הבחור כאן לא מצליח למכור את הרכב שלו - כבר כמה חודשים ואף אחד לא מתקשר.

הוא הולך לחטוף בכל מקרה מכה כלכלית כואבת למדי אצל הסוחר - אז במקרה שלו אין הרבה מניעה אלא לסבסד את הרווח של היבואן אבל לפחות להיפטר מהרכב ולנסוע על רכב.

 

לבחור עם פיז'ו 306 משנת 98 עם נתונים מצויינים, באמת שזו עסקה לא כדאית במיוחד, שכן הוא יכול למכור אותה בקלות בשוק החופשי וגם במחיר הוגן - בכל התחום של 20K ומטה כל המבצעים והליסינג וכו' כבר לא מהווים פקטור והשוק מתנהל אחרת.

פורסם

מנסיון אישי, יכול רק להמליץ לך לא ללכת לטרייד אין של דלק מוטורס. הם מז****ם במחיר בקטע אחר, לעומת כל שאר היבואנים שהציעו +- אותו מחיר..

אברה קדברה

פורסם

אחרי שקראתי את הודעתך הראשונה מהתחלה אני לא מבין מה אתה רוצה

 

רוצה להוסיף 30- 40 K ולנסוע את ה 40 אלף ק"מ בשנה בקליאו ספורט?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אני כבר תקופה מנסה למכור את הרכב,טויוטה אוונסיס 2008 ללא הצלחה.

כמה נהוג להוריד ממחיר המחירון כשמוסרים רכב לטרייד אין\סוחר?

 

מלכתחילה ידעתי שזו בעיה רצינית,הרכב יד ראשונה אבל רשום על שם חברה(נהג יחיד),עם 135,000 ק"מ

עצות,דעות,רעיונות,כל דבר יתקבל בברכה!

 

אחרי שקראתי את הודעתך הראשונה מהתחלה אני לא מבין מה אתה רוצה

 

רוצה להוסיף 30- 40 K ולנסוע את ה 40 אלף ק"מ בשנה בקליאו ספורט?

 

ישה,רוצה להוסיף 30-40K ולנסוע בקליאו ספורט 20 אלף ק״מ בשנה,אולי אפילו פחות.יש משהו שאני מפספס?

 

את הרצון לקליאו הבנתי. רק הקילומטרג' לא הסתדר לי, איך מ כ 35-40K לשנה ירדנו ל 20K

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אביאל, בשוק של היום היתרון היחידי שיש לרכב משומש שמור ומלוקק הוא לא המחיר הגבוה יחסית שאפשר לקבל עליו, אלא העובדה שהוא בכלל מזכה את בעליו בטלפונים מקונים פוטנציאלים.

 

הרכב שלי שהוא שמור מאד מחד אבל מדגם עם ביקוש מאד ספציפי, נקרא לזה כך, מאידך, זכה לבערך 4 מתעניינים רצינים שמתוכם קיבלתי הצעות קונקרטיות של מחירון פחות 10-20 אחוז. כל זאת בחודשיים וחצי.

 

רוצה לומר שאל תתייאש, מקסימום תוריד במחיר. תמיד יבוא לך הקונה המתאים. טרייד אין זה רק אם אתה לחוץ במכירה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

רק סבלנות.

 

אבא שלי פירסם אוונסיס 2009 מטופלת למשעי יד ראשונה. לא קיבל טלפון רציני בערך חודשיים.

 

בטלפון הראשון שכן קיבל הגיע מישהו רציני שאמור (טפו טפו טפו) לקנות את הרכב השבוע.

מגאן 265

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יש קליאו ספורט mk3 שחורה למכירה בטרייד אין של אינפינטי, אולי שווה לך לבדוק.

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

1. לעלות תמונות של הרכב וגם הסלון הפנימי.

2. להתמיד ולהקפיץ את המודעה כל 3 שעות בלוח יד 2.

3. תמיד בשיחת הטלפון לנסות ולגרום לקונה הפוטנציאלי להגיע.

 

בהצלחה.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

מה שהולך היום בשוק היד 2 זה נוראי ... לפני 10 חודשים ניסיתי למכור סיויק 2007 נקייה ק"מ נמוך ומטופלת בחברה, רכב שכיר לכל הדעות, במשך חדשיים לא קיבלתי כמעט טלפונים וגם אלה שקיבלתי ניסו להוריד לי את התחתונים, אחרי חודשיים בא מישהו וקנה ב-6,000 מתחת למחירון (82K במקום 88K),

או בקיצור קצת סבלנות הכל מסתדר בסוף

פורסם

אצלנו כן יש תחושה שהמצב משתפר בימים האחרונים.

הרבה אנשים מתקשרים ומתעניינים.

בסוף הכל תלוי במצב האוטו הספציפי.

כאשר יש אלטרנטיבות טובות מהרכב שלך הרבה אנשים, ובצדק, יעדיפו לשלם יותר על רכב עם נתונים עדיפים

מגאן 265


×
×
  • תוכן חדש...