רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,572 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 7.2 אלף צפיות
שבת שלום אני מעוניין לדעת שני דברים: 1. האם יש למישהו מכאן המלצה לתחנת דלק טובה שיש בה דלק 98 איכותי בבאר שבע? 2. מה יותר בריא - לתדלק FULL מיכל של 98, או לתדלק FULL של 95 עם תוסף דלק כלשהו? הרכב עבר טסט ללא בעיות של זיהום אוויר, אבל פעם בשנה לפי מה שאני יודע כדאי להקפיד על ניקיון המנוע וכו'... מה המלצתכם? תודה.
הודעה אחרונה מאת yairba, -
-
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מדובר במחירון של Mini One שנת 2002 בלוי יצחק - 47,500 ש"ח במחירון יד 2 - 58,000 ש"ח מה עומד מאחורי חוסר הסבירות? ולפי מה נהוג לפעול?
הודעה אחרונה מאת איש הגרזן, -
בוקר טוב, שבוע שעבר ניגשתי לטסט ונכשלתי על תותבים למשולשים צד ימין ככה בדיוק היה רשום בדף, ישר ניגשתי למוסך והוא שואל אותי איזה משולש להחליף עליון או תחתון אני עונה לו אין לי מושג. המכונאי התקשר לקומפיוטסט היכן שהכשילו אותי ושאל אם מדובר בעליון או תחתון ענו לו שמדובר בעליון . הוא גם בדק והיה חופש קליל בעליון שלא היה קריטי ממש התחתון נמצא תקין. החלפתי כמובן את העליון אני חוזר היום לטסט נוסף והם טוענים שהתחתון לא תקין, צעקתי על הבוחן מדוע הם לא רשמו אם העליון הוא התחתון לא תקין?? הוא עונה לי למה לא שאלתי וזה היה שיא החוצפה. אני יחליף בלי שום קשר את המשולש התחתון כי יכול להיות שבאמת הוא לא תקין אבל החוצפה היא שהם לא כותבים בפירוש מה הבעיה. מה אפשר לעשות?כדאי לתבוע אותם או שז…
הודעה אחרונה מאת guravi, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מצרכים: 1) קרטונים 2) המון המון נייר כסף. 3) אופניים לפירוק. 4) צינורות פלסטיק. 5) כוח רגליים עצום!!. תהליך ההרכבה: http://www.flickr.com/photos/41959234@N05/page6/ נסיעת המבחן: מה אתם אומרים על זה? מהיום גם לך יכולה להיות פורשה. הפיתרון האמיתי להתייקרות מחירי הדלק
הודעה אחרונה מאת crazymani, -
-
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
פתאום תביעה בגין צריכת דלק שגבוהה משמעותית מהצהרות היצרן לא כזו מופרכת מדהים שהיא קיבלה מהונדה סכום השווה ל40% מערך הרכב כחדש http://cars.walla.co.il/?w=%2F4705%2F2516846
הודעה אחרונה מאת נהג רגוע, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
חבר שלי קנה מאזדה 6 מודל 2003 מנוע 2000 סמ"ק הרכב עבר כ100000 ק"מ רוב הנסיעות הם עירוניות וצריכת הדלק הממוצעת שלו היא 5-6 קילומטר לליטר מדובר בנהג די מבוגר שלא לוחץ על הדוושה ואפשר להגיד שהוא די נהג שקט כשהוא סיפר לי על הצריכה חשבתי שזה מוגזם כי מרוב האנשים שמעתי שהצריכה אמורה להיות 8-9 קילומטר לליטר אז אשמח לשמוע מאנשים שיש להם את הרכב הנ"ל מה היא הצריכה שלהם ובנוסף אם הצריכה ברכב המדובר לא נורמלית מה צריך לעשות כדי לספר אותה שבוע טוב לכולם
הודעה אחרונה מאת davidb1121, -
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
הוצגה גירסא משופרת לFR הניקראת FR Supercopa. קצת נתונים טכניים: מנועים: TSI 2.0 בעל הספק של 211 כ"ס או TDI בעל הספק של 170 כ"ס. למעט שיפורים קוסמטיים נוספו ג'אנטים של BBS בקוטר 18" ואגזוז כפול. הגירסא הנ"ל מגיע ב3 צבעים בלבד: Nevada White, Emoción Red and Speed Blue. כמובן שישנן עוד תוספות שונות.
הודעה אחרונה מאת danielharati, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 987 צפיות
יצא לי ליראות מודעות ביד 2 של גלי מכמונות ציטה ביד 2 בעלות של 900 שח. אז מי שהיה יקר לו 1250 שח בהצלחה. למרות שאני עדין לא קונה -כי אני בטוח שהמחיר עוד ירד. רז...
הודעה אחרונה מאת misterb, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 829 צפיות
עם דיסקית ומספר עליה+מפתח עגול אפשר לאתר אותו אולי הוא גר פה באזור או למשטרה?
הודעה אחרונה מאת yochay_s, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
לאחר שאושר חוק האישור יבוא מוצרים בלי מס עד 300$ הבנתי גם שמחירי חלפי הרכב ירדו מאזור ה 50% ל 15% , יש אמרת בדבר ? האם שר האוצר חתם כבר ? מתי זה נכנס , אני שואל כי אני מחכה עם פרוייקט וחבל לי להזמין עכשיו מלא חלקים בשביל לגלות שעוד חודש יכלתי להזמין הכל זול משמעותית , מישהו יודע ?
הודעה אחרונה מאת yochay_s, -
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שלום. אני נוהג בקורולה(ארוכה). מאז שקיבלתי רשיון נהיגה כמעט ואף פעם לא עשיתי חנייה ברוורס. הסיבה: האוטו נראה לי ארוך מדי ומסובך. דבר שלא פחות גרוע מזה, אני פשוט נלחץ כשאני מעכב תנועה. אני לא יכול לעשות חנייה ברוורס כשיש מכוניות מאחורה בניגוד לשאר האנשים. מה עושים עם זה? נגמר לי אוטוטו הנהג חדש ואחד הדברים שאין לי עדיין נסיון בהן זה חנייה ברוורס. יכול להיות שיצא לי לעשות פה ושם אבל לא משהו רציני. בדרך כלל זה גם עם מלווה. זה לא בושה שבן 19 לא יודע ?
הודעה אחרונה מאת avizaz, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
הנני מתגורר בבאר שבע . רכשתי את הרכב באמצע 2011 חדש,עכשיו עם 9000 ק"ם . והנה הסיכום: התנהגות כביש טובה , איכות הרכבה כנ"ל . ו...זהו בערך . ועכשיו הדברים המעצבנים: הגה קשה במהירויות חנייה , דוושת קלאצי גבוהה מידי , כך היא הייתה מהיום הראשון! התנעת בוקר קר עם גמגומים , מנוע מקרטע ולפעמים נכבה . היו מקרים בודדים שנעילה המרכזית לא נעלה את כל הדלתות , והשאירה דלת קדמית ימנית לא נעולה . כשניסיתי לפתוח את הדלת אחרי הנעילה כל הדלתות נפתחו! חלון נהג עולה ויורד עם חריקות חזקות , ריח דלק ליד גלגל ימיני אחורי , לפני או אחרי תדלוק , מיכל מלא או ריק או חצי מיכל , תמיד יש קצת ריח ולפעמים הוא חזק , טמפרטורת מנוע בקיץ , במיוחד בעליות מגיע כמעט לאדום , אך בשירות מרגיעים תמיד בהסבר שזה "נור…
הודעה אחרונה מאת B.D.B., -
-
- 13 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
אהלן, מאז שקניתי את הרכב, גילתי שאין לו מחזיק כוסות, ורק למי שאין כזה ברכב לא יודע עד כמה זה שימושי... השאלה היא איך אני מוצא כזה? מצדי שיתחבר למזגן, בדקתי באיביי, וראיתי כל מיני סוגים רק שאני לא יודע האם זה מתאים בכלל, מישהו יודע ומכיר? תודה!
הודעה אחרונה מאת liav12, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום. כולנו מכירים את החוק שאוסר על שימוש בטלפון נייד בנהיגה, אלא אם יש דיבורית. עכשיו, השאלה היא כזאת, מה בנוגע למכשירים ניידים אחרים? לדוגמא, GPS. התעסקות בGPS יכולה להיות יותר ממושכת מסלולרי. הזנת כתובת בGPS יכולה להיות ארוכה יותר מקריאת SMS בסלולרי. או לדוגמא, אם יש לי אייפוד ביד, הוא לא מוגדר כטלפון סלולרי אבל התעסקות איתו כן מפריעה לריכוז(אם אני מחבר אותו למערכת לדוגמא ומנסה להפעיל שירים תוך כדי נהיגה). מה החוק אומר לגבי זה? אני יודע שאני שואל שאלות מתחכמות אבל מאוד מעניין אותי לדעת.
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
בן 13 נחשד בניצול המצב הביטחוני לגניבת סמלי מכוניות ל'
הודעה אחרונה מאת avizaz, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, אני מוכר את הרכב שלי ובא אלי לאחרונה מישהו שרצה לראות את הרכב. לאחר שבדק אותו (לבד - לא במכון) עשה סיבוב והתרשם, אמר לי שהוא מעוניין - סגרנו על מחיר ואמר שיבוא מחר עם צ'ק בנקאי ונבצע את העיסקה. הוא ביקש ממני צילום של רשיון הרכב ע"מ לבדוק עם יש שיעבודים על הרכב דרך הבנק ע"מ להוציא את הצ'ק הבנקאי. אולי בטיפשותי - נתתי לו צילום, ונכון לרגע זה עדיין לא חזר אלי. שאלתי היא האם יש משהו שהוא יכול לעשות עם צילום רשיון הרכב שיגרום לי נזק? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת VivaItalia, -
ידידה שלי רכשה וולסטר חדשה, הדגם הבכיר (לא זכור לי השם). ישבתי ברכב, קצת שיחקתי עם הפלסטיקה הסתכלתי והתרשמתי. כרגע פה זה נגמר, לא עשינו סיבוב ולא נהגתי לכן על זה לא אוכל לתת רושם. אני חייב לציין שיונדאי שיחקו אותה מבחינת העיצוב החיצוני, בנוסף איכות החומרים מרגישה מצויין! המושבי עור נוחים לישיבה (של 10 דקות לבינתיים כן?) והצבע של המושבים יפיפה. רק בעיה אחת היתה לי, אני 1.95 והראש שלי נגע בגג, מה הולך פה? הקוריאנית לא עוברים את ה1.80? קצת צפוף ברגליים, במושב שליד הנהג כאשר המושב נלקח לאחור הרגליים לא מגיעות למצב של מתיחה, לעומת השירוקו ששם כאשר המושב נלקח לאחור אני לא מגיע עם הרגליים בכלל לקצה. היא תסיים את ההרצה ואני אנהג קצת, לאחר מכן אתן את הרושם…
הודעה אחרונה מאת THE-ONE, -
הנה לינק לסקר הקודם מדובר על קבוצת המשפחתיות הגדולות שנמכרת בארץ במחירים של 150-200 אלף שקלים לערך. אתם מוזמנים להתעלם מגרסאות קצה כמו אינסיגניה OPC או הגרסאות היקרות של האקורד (שתמחורה בארץ מגוחך בעליל) וכדומה. שימו לב שיש כאן כמה מתחרות שלא נמכרות עדיין בארץ (ריגל, i40, מאליבו החדשה) אבל יגיעו בחודשים הקרובים. המשימה פשוטה מאוד - בחרו את המכונית שאתם מעדיפים מבין המתחרות. זו יכולה להיות המכונית הכי יפה לדעתכם, הכי טכנולוגית או הכי מעניינת - מה שבא לכם. אתם מוזמנים גם להגיב ולספר לנו מדוע בחרתם דווקא בה. הבחירה מוגבלת למכונית אחת לכל גולש, אז ביחרו בחוכמה! תודה ל-netcarshow.com על התמונות... בחירה נעימה! ביואיק ריגל שברולט מאליבו …
הודעה אחרונה מאת אוראלי, -
כל פעם שאני חושב שכבר לא אופתע יותר מחוסר היכולת הנפוץ כ"כ בכבישים, אני מגלה תופעה חדשה. והפעם על הפרק - ווישר אחורי. נכון, לא לכולם יש, אבל בד"כ למי שצריך - יש. מדובר בעיקר על רכבי האצ'בק/מיני/מסחריות, ובמכונית הסדאן היחידה שהייתה בבעלותי זה היה מאוד חסר לי. למרות זאת, בתקופת הגשמים האחרונים בה יצא לי לבלות הרבה על הכביש (כרגיל), שמתי לב שהמגב האחורי לא עובד ברוב הרכבים על הכביש. אני בעל רכב האצ'בק, לא תתפסו אותי עם שמשה אחורית מלוכלכת. תמיד חשוב לי שדה הראיה לאחור, ובגשם על אחת כמה וכמה. אני לא מבין את התופעה, או בעצם אני לגמרי מבין - זו אותה בורות/זלזול בכביש/הרגלי נהיגה של קופים בג'ונגל שגורמים לכ"כ הרבה מצבים מטופשים בכביש, ולתאונות כמובן. אבל בחייאת, כמה …
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
לאי די איי ביטוח יש שלושה חברות ביטוח רכב - ביטוח ישיר - 9000000 - YNET ביטוח מישהו ניסה לבטח אצלם? איך השרות ? הטיפול בתביעות - זה לא פרסום או משהו פשוט למי שלא מכיר - ביטוח YNET תעשו חיפוש בגוגל ( זה לא נותן לי להכניס קישור לפה) התשתית שלהם היא אותה תשתית כמו של ביטוח ישיר מה דעתכם אליהם ? האם כדאי בכלל? בהתחשב בזה שקיבלתי מהם הצעה זולה ביותר לביטוח חובה ומקיף
הודעה אחרונה מאת Platinum, -
הכנסו לעמוד הפייסבוק של קארספורום וספרו לנו!
הודעה אחרונה מאת MrFinger, -
-
- אחראי פורום
- 39 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
רציתי לשתף ולהראות לכם את פרוייקט הסטיקרבומב שלי. לא מזמן ראיתי באינטרנט מכוניות סטיקרבומב ואמרתי, למה לא לנסות גם, קצת ביטוי עצמי. החומרים הדרושים: ספר Stickerbomb-2 שעלותו 100 ש''ח "על הדלת" (ולא במחיר של 250 ש''ח כמו שיש כאן בפורום מכירה! ) שעה פנוייה, והצורך להעסיק את הילדים (טוב, לא באמת) מגבונים לחים (כי גם צ'אק נוריס משתמש בהם) אלכוהול אז הנה התמנות (פאק, איך שמים את התמונות בגוף ההודעה?)
הודעה אחרונה מאת E.L, -
-
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם קניתי רכב יד שניה וקיבלתי אותו עם מערכת אזעקה ביפר שלט mvp 625 אשמח אם מישהו יסביר לי בצורה בסיסית על השלט ... איך מפעילים את האור...וכל מיני כאלה... ואם למישהו יש חוברת הפעלה בלינק להורדה או הסבר באתר אחר...אשמח לקבל...תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת `Infinity, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
סתם מסקרן אותי לדעת, קראתי שתיבות DSG או כל תיבה רובוטית אחרת משתמשות ב-2 מצמדים (קלאץ'), מה זה נותן לגיר ולמה זה עדיף על שימוש בקלאץ' אחד?
הודעה אחרונה מאת adarbaratz, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום כולם אני נהג כבר כמעט שלוש שנים, ואני לא מכיר את השטחים המתים בכל רכב. בכל רכב שאני עולה עליו, אני מכוון את המראות בצורה שתאפשר לי גם לראות את צד הרכב, וגם את הנתיב לידי, אם אני יכול אז גם את השוליים של הנתיב. למרות זאת, יצא לי כמה פעמים שלא ראיתי רכב במראה, והוא פשוט עקף אותי בלי שראיתי. כמובן שאני משתמש במראה הפנימית כדי למקסם את השטח שאני רואה. לציין, שאני נגד שימוש במראה פנורמית. אולי על השטחים המתים שלי, אני יכול להתגבר. אבל מה אני עושה אם אני נמצא בתוך שטח מת של משאית/אוטובוס/כל רכב אחר? איפה מוגדר שטח מת של אחד מהרכבים האלה ביחס אלי? האם ליד הדלת של הקבינה, או אולי צמוד לזנב של הרכב? אשמח אם מישהו יאיר את עיני. אלרואי.
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
כול המכוניות שראיתי היו 15 אינץ, אבל בהזמנה רשום 14 אינץ מישהו יודע בוודאות מה אמורים לקבל במבצע.?
הודעה אחרונה מאת ariel-ro, -
- 11 תגובות
- 10.4 אלף צפיות
שלום לכולם. אני מעוניין במכשיר סלולרי קבוע לרכב (כלומר שיפעל על שלוחה נוספת של הפלאפון ולא בעזרת בלוטות'). עכשיו שאלות למומחים: 1. אם אני קונה ערכת "ספיריט" משומש, האם אפשר להתקין לבד? אם כן האם יש איפשהו מדריך מצולם? האם אפשר לחבר את הסיפור הזה לרמקולים של הרכב? האם המכשיר חכם מספיק כדי לסגור את הרדיו מתי שעונים לשיחה? מישהו אמר לי שצריך מתאם כלשהו שקונים בנפרד. מעדיף דרך הרמקולים של הרכב ויותר חשוב ליסגור את הרדיו כשעונים לשיחה. 2. איזה חיבור/ים צריך מאחורה ברדיו כדי שזה יהיה אפשרי? (אם תוכלו לשים לינק/ תמונה אני אשמח כי אני לא מבין כלום באודיו) 3. האם הספיריט של מוטורולה / טליט או הרדיו שלי- זה הרדיו המובנה של פג'ו 107, מאפשר את זה 4. האם יש המלצות על…
הודעה אחרונה מאת sperial, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום, ברצוני לרכוש רכב מחברת ליסינג. נציגת החברה אמרה בטלפון כי עליי לתת את מספר כרטיס האשראי שלי ע"מ שיוכלו לבצע "אישור ללא חיוב" מול חברת האשראי, על סך 1000 ש"ח, בתור ערבון, ע"מ שאוכל לראות את הרכב. היא אמרה שזה יבוטל ברגע שנסגור (או נחליט לא לסגור) את העסקה. אני לא שמעתי את המונח הזה לפני כן - רציתי לדעת אם זה הליך סטנדרטי, או שיש פה משהו חשוד?
הודעה אחרונה מאת wil, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 805 צפיות
שלום לכולם. כבר כמה זמן שאני תוהה לעצמי לגבי אמינותן של בדיקות האויר המזדמנות. ראיתי כבר די הרבה פעמים (לפחות בירושלים), עמדות ניידות לבדיקת זיהום האויר. ממה שאני יודע, כל עוד הממיר לא חם, הוא אינו מתפקד בצורה מלאה. מה שמביא לכישלון בבדיקה. אני מעלה את הנושא כי אתמול יצאתי מהבית, ואחרי נסיעה של כ 800 מטר (דקות בודדות), הבחנתי בניידת שכזו. למזלי הם לא עצרו אותי. אבל יש לי תחושה שהמון נהגים "נופלים" בבדיקה הזו, גם עם רכבים יחסית חדשים. אני מניח שמשרד התחבורה יודע את זה. (ואולי בגלל זה ממשיך עם הבדיקות? ) מה אתם אומרים? עודד.
הודעה אחרונה מאת נהג מתחיל, -
-
איזה כיף לראות את זה, ח"ח עצבני למשטרה. http://cars.walla.co.il/?w=/4705/2515144
הודעה אחרונה מאת elili,
-
מי מחובר 56 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 232 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- פינדר
- אהרן ג
- אלעדית
- נעם101
- axSupreme
- BRAVO_SX
- gpm11
- parnuk
- ברווז
- יובל .מ.
- דובצע
- David32
- שחר 1
- mcshmupi
- ELI001
- אלרואי ט
- Golf_91
- wee~man acuna
- Camaro 92
- Or1999l
- מלטבשי
- om2
- shaymolcho
- RedLabel
- EliC25
- SlowRide
- adir10
- nechmya
- ldti
- Delgado
- PYA
- mikk
- Derish
- The FixTrics
- GTאי
- גולדן191
- דוד495
- דניאל1983
- amosbmw
- Night Driver
- טויוטה סופרה
- Avia
- Yuvalino
- zvigolden
- itamar_by
- BoazB11
- yoni162
- malcishua
- itaimoto
- epiphone
- Be roo
- TvrSpee12
- ephi.b
- Fraysa
- NAPOLEON
- Tom78
