Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5215 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לגבי דברים שהם עושים במקום (חוחית זיהוי למשל) אז כן מערבבים אותנו...

אבל לגבי דברים אחרים.. הרי אתה לא מתקן את זה אצלם...

 

במכון הרישוי שבו אני בוחן את הרכבים שלי יש, באותה חצר מכון פרונטים וחשמלאי ועוד כמה בעלי מלאכה.

 

לזכותם יאמר שחוץ מפעם אחת שבה הוכשלתי על לוחית זיהוי (שאכן היתה בת 5 כך שיתכן שלא נראתה מספיק בוהקת בעיני הבוחן) ופעם אחת שבה היתה לי גומית ציריה קרועה (אמיתית, לא סכין יפאני) לא סיבכו אותי יותר מדי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כנ"ל עשיתי בדיקה במערב, הדבר היחיד שיצא רע זה הזיהום אוויר.

 

אבל על הלוחיות רישוי כמובן שעשו קומבינה, האחורית היתה חדשה, הקדמית היתה לא משהו, החליפו לי את שתיהן וכשביקשתי לדעת למה את האחורית מחליפים אם היא חדשה, ענו לי "חייב להחליף את שתיהן האחורית גם כן לא תקינה"

 

בפנים שלהם אמרתי שאני לא עושה שוב בדיקה אצלם ועל ה 50 ש"ח האלו הם לא יקבלו אותי חזרה, אני מעדיף לעשות במקום אחר שבו יש איך אפשר לומר "קומבינות", לפחות אני לא צריך ללכת להוציא עוד 400 ש"ח על "תיקונים" מפוברקים.

Opel Adam S 2017

פורסם

תנו למוסך שלכם,אם אתם סומכים על יושרו,להעביר טסט.

שווה את הכסף,ואם מכשילים אותו לפחות הוא ידע אם זה

משולש עליון או תחתון והמכון יזהר לא להחליף סתם מספרים,

כי לא ירצה להפסיד לקוח שמביא הרבה רכבים.

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

פורסם

לאחרונה ניגשתי לטסט במכון בפ"ת.

בין הריג'קטים נאמר לי גם על לוחית רישוי (לא ציינו אחורית או קדמית).

מכיוון שאחד הריג'קטים דרש חזרה למוסך שלי, בזמן שהמתנתי במוסך עברתי על הנק' המיקרוסקופיות שהצהיבו עם טוש שחור.

שחזרתי למכון הרישוי שאל אותי הבוחן אם החלפתי לוחית ועניתי שסידרתי אותה, הוא שאל אם המצפון שלי נקי ואמרתי לו שכן.

ביקשתי ממנו שיסביר לי מה לא היה תקין בלוחית הרישוי ולאחר שגמגם ענה שצריך לספק עבודה לבעל הבית (כמובן שמייצרים שם לוחיות רישוי).

לשאלתי האם המצפון שלו נקי לא קיבלתי תשובה...


×
×
  • תוכן חדש...