Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5214 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
קומפיוטסט ראשל״צ באיזור תעשיה הישן, אני ממש לא נהג חדש ואני לא טמבל אבל איזה בעיות כבר אפשר לעשות להם חוץ מלהתעצבן עם עצמי?קשה מאוד להתווכח איתם

 

 

תודה על העדכון . כבר הפסידו 2 לקוחות בשרשור אחד.

עד עתה במשך כ-7 שנים ביצעתי טסט לרכב בקומפיוטסט ראשל"צ באזור התעשייה החדש (ליד אלקטרה). בפעם האחרונה "ערבבו" אותי במחיר של מחזירי האור "התקניים" (אדום צהוב) .

בשיחה קצרה ועצבנית עם מנהל המכון שתירץ לי שהמחירים ביוון הרבה יותר גבוהים הבנתי שהוא לא מבין ואין טעם להסביר לו.

התכוונתי לבצע את הטסט בקומפיוטסט אחר ,באזור התעשייה הישן ,ומאחר ומדובר בשני טסטים בשנה (רכב מיושן) ,ואני סומך על דברי פותח השרשור ומודה לו ,עכשיו אחפש מקום אחר. מי יודע ,אולי זו מדיניות ?!

חבר'ה " הצביעו ברגליים ,התלוננו ואל תוותרו . אל תתעצלו !

מבקש המלצה למכון ישר ואמין בראשל"צ.תודה מראש.

פורסם

טסט אחרון "הכשילו" אותי על לוחית רישוי. וכמובן שהם מכינים במקום לוחיות רישוי חדשות. את האמת? 3 אנשים שהיו שם, אמרו שהלוחית שלי לא דורשת החלפה. התווכחתי, אבל ללא הועיל. כך הלכו להם עוד כ-50 ש"ח (טסט שעבר גם ניסו לעשות לנו את זה, אבל אבא שלי היה איתי והוא רב איתם ואמרו שהלוחית תקינה, פתאום).

 

2 המקרים כמובן במקום המדובר (קומפיוטסט בראשל"צ מערב).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
תודה על העדכון . כבר הפסידו 2 לקוחות בשרשור אחד.

עד עתה במשך כ-7 שנים ביצעתי טסט לרכב בקומפיוטסט ראשל"צ באזור התעשייה החדש (ליד אלקטרה). בפעם האחרונה "ערבבו" אותי במחיר של מחזירי האור "התקניים" (אדום צהוב) .

בשיחה קצרה ועצבנית עם מנהל המכון שתירץ לי שהמחירים ביוון הרבה יותר גבוהים הבנתי שהוא לא מבין ואין טעם להסביר לו.

התכוונתי לבצע את הטסט בקומפיוטסט אחר ,באזור התעשייה הישן ,ומאחר ומדובר בשני טסטים בשנה (רכב מיושן) ,ואני סומך על דברי פותח השרשור ומודה לו ,עכשיו אחפש מקום אחר. מי יודע ,אולי זו מדיניות ?!

חבר'ה " הצביעו ברגליים ,התלוננו ואל תוותרו . אל תתעצלו !

מבקש המלצה למכון ישר ואמין בראשל"צ.תודה מראש.

יש בסך הכל 2 מכוני רישוי בכל ראשון, אחד במערב (שסיימת איתו רומן עכשיו) ואחד במזרח. כמו כן יש את מכון רישוי אלן באזה"ת בחולון ואת מכון הדרום בת"א (בדרום העיר בבן צבי).

בהצלחה

פורסם

לגבי דברים שהם עושים במקום (חוחית זיהוי למשל) אז כן מערבבים אותנו...

אבל לגבי דברים אחרים.. הרי אתה לא מתקן את זה אצלם...

פורסם

זה שבמערב לפי דעתי הרבה יותר טוב מהמזרח, למרות שגם שם אני בטוח שמערבבים לקוחות. פשוט גזל כל המכוני רישוי האלה

פורסם

נכון לא מתקנים את הליקויים במכון הטסטים,

אבל למי שלא ירצה להרחיק לכת, ישלחו אותו "לחברים" שלהם,

בעלי מקצוע הנמצאים בקרבת מקום כדי לחסוך זמן.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
יש בסך הכל 2 מכוני רישוי בכל ראשון, אחד במערב (שסיימת איתו רומן עכשיו) ואחד במזרח. כמו כן יש את מכון רישוי אלן באזה"ת בחולון ואת מכון הדרום בת"א (בדרום העיר בבן צבי).

בהצלחה

 

תודה על העדכון.

 

רק לא מכון הדרום.סיוט חד שנתי שזכור לי משנות התשעים המוקדמות .

פורסם

רוצים לדבר על טיפשות וקומבינות ?

אני אישית מכיר מכון אחד בצפון ( כפר )שאתה יכול להגיע רק עם הרשיונות ויעבירו אותך טסט ( מוסכני' חבר טוב שלי שעובד איתם אפילו מתלוצץ על הנושא שאתה יכול לבוא עם סוס ויעבירו אותך טסט ) ומכון אחד באזור השרון ( בכפר 2 ) שאם אתה חושש מתוצאות לא טובות של זיהום אויר אתה מציין זאת בפני הבוחן והוא אומר לך אל תתן גז . מאוד פשוט.

 

מבחינה בטיחותית לא זלזלתי אף פעם אבל על הזיהום אויר לפעמים אפשר לותר, במיוחד אחרי שבכל מכון טסטים פשוט שמים לך תוסף ב80-100 שח שיכולתי לשים לבד ומעבירים אותך ( חרטה ברטה ).

 

אם מישהו רוצה המלצה לקראת הטסט אשמח לשלוח בפרטי. 8)

 

*אגב למילה מכון הכוונה למכון רישוי/טסט לא למכון אחר כי בזה אני לא מבין. :-D:-D:-D

הכביש הוא כמו בדיקת אק"ג אם זה קו ישר אתה מת -------------

פורסם
קומפיוטסט ראשל״צ באיזור תעשיה הישן, אני ממש לא נהג חדש ואני לא טמבל אבל איזה בעיות כבר אפשר לעשות להם חוץ מלהתעצבן עם עצמי?קשה מאוד להתווכח איתם

 

הקומפיוטסט הזה הוא מכון רישוי נוראי, שנים שאני לא נכנס לשם.

היחס שמה מגעיל, כל בוחן חושב שהוא הסגן של אלוהים ומתייחס בזלזול.

 

יש לי 1001 סיפורים משמה, שלי ושל חברים. בקיצור, אחרי שאמרת את שם המקום אני יכול פשוט להמליץ לך - עבור למקום אחר.

פורסם

גם לי יש נסיון רע עם קומפיוטסט ראשון מערב.

הבוחן עבד עליי בבדיקה לפני קניה, זה בנוסף לכך שהבדיקה שעשה הייתה חאפרית ברמות לא אנושיות.

בחיים לא אתקרב לשם שוב.

פורסם
טסט אחרון "הכשילו" אותי על לוחית רישוי.

 

מפריע לי מאד כל דבר שבוחנים באופן סוביקטיבי כמו לוחיות או יובש צמיגים?

לדעתי כל דבר לבדיקה היה צריך להיות לפי משתנים סוביקטיבים בלבד.

אינני מבין גדול במשפט אבל נראה לי שדברים כאלה לא היו עוברים בבית משפט.


×
×
  • תוכן חדש...