Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5211 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהמשך למה שכתב RK, וכתשובה חלקית לירידה הקבועה עלינו כעם. אצלי יש מערכת אוטומטית להפעלת וישרים שכוללת גם את הוישר האחורי. הוישרי עובדים לבד לפי הנחיות שהם קיבלו מהמתכנן האירופאי המתורבת שלהם (הרכב הוא אלפא 159 סטיישן). ההפעלה שלהם בהחלט תלוית מהירות רכב. האחוריים עובדים כמעט רק במהירות נמוכה. גם הקדמיים, במהירות נמוכה עובדים פחות. בפקקים כמעט ולא עד כדי הצטברות מים על החלון.

בקיצור חברים, לא כל דבר אפשר מיד להטיל על האופי המחורבן של הישראלי:-)

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
... בקיצור חברים, לא כל דבר אפשר מיד להטיל על האופי המחורבן של הישראלי:-)

 

גמני בדעה כזו.

כאחד שמחבב מכוניות 5 דלתות האצ'ים ודומיהם - אני מפעיל בצורה יזומה את המגב האחורי מעט מאוד. פשוט לא צריך.

רוב הזמן אני משתמש במראות צד ולא במראה המרכזית, שמשמשת בעיקר לחניה. לטעמי דרכן מתקבל שדה ראיה טוב יותר.

יתכן ונקודה למחשבה היא השוני מרכב סדאן שהוא שיפוע חד של השמשה האחורית והמים אינם מצטברים.

אצלי, בשילוב להילוך אחורי כאשר המגבים הקדמיים עובדים - האחורי מופעל אוטומטית.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

רוב האנשים לא יודעים מה תפקיד המראות!!

אני נתקל הרבה פעמים באנשים שפשוט מנסים לדרוס אותי ולהתעלם מהמיקום שלי בימני... אם רק היו יודעים מה זה מראה אז זה לא היה קורה.

אותו דבר בחניות אם היו משתמשים במראות במקום לסובב את הראש או להחנות עד לבום ופגיעה ברכב אחר -לא היו לנו את כל השישופי חניות שאנו חווים ומכירים כל יום.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
רוב הזמן אני משתמש במראות צד ולא במראה המרכזית, שמשמשת בעיקר לחניה. לטעמי דרכן מתקבל שדה ראיה טוב יותר.

 

לזה קוראים כיוון מראות לא יעיל! אם אתה רואה את הדרך מאחוריך במראות הצד כמו רוב הנהגים (ומכאן הזנחת שדה הראיה בחלון האחורי) - הן מכוונות צר מדי ויוצרות קטעים מתים באגפים, בעיקר בצד ימין. חבל.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

ישנם סוגי רכבים בהם המתז האחורי הוא מובנה במגב עצמו ולא קבוע בגוף הרכב, כתוצאה מכך נתקלתי בכמה ״ממטרות״ שהשפריצו אל תוך כל החלונות באיזור, לא יזיק לבדוק מידי פעם את המתז במקום להשקות את כל הסביבה. :lol:

פורסם

יתכן ונקודה למחשבה היא השוני מרכב סדאן שהוא שיפוע חד של השמשה האחורית והמים אינם מצטברים.

 

אוקיי, אבל אז מה תגיד על המסחריות כמו סיטרואן ברלינגו לדוגמא, שבהן השמשה האחורית היא אנכית לחלוטין (ויש לה מגבים אחורייים)?

חוץ מזה, מגבים הם לא רק לגשם, הם גם ללכלוך. אם הם היו רק לגשם, לא היה צורך בשפריצרים.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

ראיתי גם הרבה פעמים רכבים שאמור להיות להם וישר אחורי, ואין להם או שהוא שבור.

זה לא מספיק חשוב לקנות חדש.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם
אוקיי, אבל אז מה תגיד על המסחריות כמו סיטרואן ברלינגו לדוגמא, שבהן השמשה האחורית היא אנכית לחלוטין (ויש לה מגבים אחורייים)?

חוץ מזה, מגבים הם לא רק לגשם, הם גם ללכלוך. אם הם היו רק לגשם, לא היה צורך בשפריצרים.

 

צודק, מנסיוני על טויוטה הייאס למרות שהחלונות אנכיים לגמרי מים נוטים להצטבר ולחסום את שדה הראייה לחלוטין, במיוחד בכבישים שהניקוז בהם לא טוב. המגבים הכרחיים במקרה זה והמים לא "נעלמים" לבד.

פורסם
לזה קוראים כיוון מראות לא יעיל! אם אתה רואה את הדרך מאחוריך במראות הצד כמו רוב הנהגים (ומכאן הזנחת שדה הראיה בחלון האחורי) - הן מכוונות צר מדי ויוצרות קטעים מתים באגפים, בעיקר בצד ימין. חבל.

 

לא כולם מוכשרים כמוך, חן. גם אני לא.

"המומחיות" והידע שלך איך אני מכוון מראות, מה אני רואה ומה רוב הנהגים עושים(באמת ישבת במושב הנהג ובדקת לכולם?) - לא מרשימות אותי.

בניגוד לך, אני סבור שמתקבל שדה ראיה טוב יותר עם שימוש במראות צד. גם בחניה. ואני, איש מוזר, בדרך כלל מביט קדימה ולצדדים. מידי פעם בודק מה קורה מאחור. ואם תבדק - יש לי מראה מתכוונת ומתכהה, אפילו יש מראה נפדרת מיוחדת למושב האחורי - ולמרות שאפילו לא צריך לכוון ןלהזיז אצבע - אני ממעט בשימוש במראה המרכזית.

 

אין מצב שאפשר לכוון מראות צד כדי לראות את השטח מאחורי הרכב. אנו דווקא מכוון החוצה ככל האפשר, צידי הרכב שלי נראים מעט כדי להרחיב את הראיה לצדדים. לכל היותר בעת חניה אני מכוון לרגע כלפי מטה כדי להתקרב למדרכה.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם
אין מצב שאפשר לכוון מראות צד כדי לראות את השטח מאחורי הרכב. אנו דווקא מכוון החוצה ככל האפשר, צידי הרכב שלי נראים מעט כדי להרחיב את הראיה לצדדים. לכל היותר בעת חניה אני מכוון לרגע כלפי מטה כדי להתקרב למדרכה.

 

אם צדי הרכב שלך נראים במראות, הרי שהצדק היה עמי כל הזמן. מצב שכזה מאפשר לך לראות אחורה במראות הצד, אך מקטין את הכיסוי בצדדים (אזורים 4 ו-8 ) באופן מסוכן. כיוון מראות שכזה גם גורם לבעיות נוספות כמו סנוור, אי-שימוש בראי הפנימי (כפי שאתה עושה) והזנחת החלון האחורי (נושא השרשור) או קושי במיקום המכוניות במרחב שסביב לרכבך. חבל.

 

בכוון מראות נכון, הראי השמאלי מכוון כך שדופן הרכב אינה נראית, ואילו במראה הימנית צריך בדרך כלל לכוון עוד יותר החוצה, כך שדופן המכונית לא תראה עד שלא תביא את הראש לאמצע תא הנוסעים!

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
אין מצב שאפשר לכוון מראות צד כדי לראות את השטח מאחורי הרכב.

תתפלאי :-)

אם תקרא טוב את דבריו של חן ותפסיק עם הציניות והלגלוג, תבין שאפשר לכוון את המראות בצורה שמראה לך את כל מה שקורה מאחורי רכבך, מהנקודה הכי שמאלית, אותה אתה רואה בזווית עין שמאל, דרך שלוש המראות, ועד לנקודה הכי ימנית, אותה אתה רואה בזווית עין ימין.

כיוון מראות נכון יוצר קשת היקפית כוללת תחומי חפיפה מינימליים בין המראות, ומאפשר לנהג לראות כל הנעשה מסביב לרכבו, באחריות.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
אני יודע שזה נשמע לא יאומן, אבל בסיטרואן C5 שלי אין מגב אחורי, וזה משגע אותי כי אני חייב שהחלונות יהיו נקיים לחלוטין בכל רגע נתון...

 

שותף לדעתך.

לא מבין מדוע ברכבי סדאן אין מגב אחורי.

זה הכרחי! בפרט בימים כמו הימים הנוכחיים שיש הרבה אבק ואובך, ואח"כ מטפטף מעט גשם.

השמשה האחורית מתמלאת בבוץ שאוטם את הראות דרכה.

פורסם

למי שחושב שתרבות הנהיגה בארץ היא גרועה מוזמן בכיף לראות איך נוהגים בהודו. חזרתי משם חי ואני אסיר תודה על כך. לכו לניו דלהי, לערים הגדולות ותראו מה זה תרבות נהיגה. רמזורים הם בגדר המלצה בלבד, עקיפות חופשי על פסים לבנים, תמרור עצור זה רק ליופי, 4 אנשים על קטנוע מסכן ללא שום קסדות, ילדים קופצים חופשי במכוניות, לא חגורים בחגורת בטיחות, שום כסא בטיחות. בכלל, ערך חיי אדם בהודו שווים לקליפת השום. כמה שזה ישמע מוזר, אני שמח לחזור לארץ. פה עוד נוהגים נורמאלי יחסית.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
אני יודע שזה נשמע לא יאומן, אבל בסיטרואן C5 שלי אין מגב אחורי, וזה משגע אותי כי אני חייב שהחלונות יהיו נקיים לחלוטין בכל רגע נתון...

 

בהמון מכוניות אין באופן לא ברור, אני נוסע במכונית של אמא שלי לפעמים ומשתגע איך לא התקינו בה מגב אחורי(לפעמים כל השמשה פשוט חסומה לגמרי ממים, אין ראות ! ) מאזדה ספיריט 2010.


×
×
  • תוכן חדש...