רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,571 נושאים בפורום הזה
-
אמנם רק במספר תמונות, אך לפי העיצוב החדש של מרצדס A קלאס החדשה, הולך להיות מעניין השנה בשוק הקומפקטיות פרמיום.
הודעה אחרונה מאת Alex_b, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מהנסיון שלכם, עד כמה קרובות התוצאות לאלו שה-GPS שבסמארטפון יכול לתת? למשל האפליקציה הבאה: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.binarytoys.speedometer עד כמה להערכתכם ומנסיונכם היא מדוייקת במדידות?
הודעה אחרונה מאת idan192, -
אתמול בלילה זה קרה,_באיזור ראשון לציון ליד הרכב רחוב הפלמ"ח פניתי שמאלה בתמימות באור ירוק,_באמצע הפניה אני קולט טויוטה קורולה כסופה שנת 2008 עד 2010 מספר רישוי 780966X דוהרת לכיוון שלי במהירות של 100 קמ"ש אם לא יותר נסע באדום מלא._הבחור לא האיט ולא בלם נשאר בפול גז עד לפגיעה,,_כנראה שהתעסק ברדיו או בטלפון... לא היה מה לעשות! ראיתי את המוות שלי מול העיניים המהירות הייתה אדירה,הייתי ממש חסר אונים. אחרי הפגיעה הקשה יצאתי מיד מהרכב ורצתי לכיוון של ההרכב הפוגע. מן הרכב הפוגע יצא ערס צעיר ושחור ומגולח גם בראש בגיל באיזור 20-25 יצא מהאוטו,הסתכל עליי,נכנס לאוטו,ונסע בפול גז מהזירה,,_למזלי היו גם הרבה עדים לאירוע. הערס כנראה חשב שמעוצמת הפגיעה אני אהיה לא מפוקס…
הודעה אחרונה מאת ravidp18, -
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
היום ראיתי שאישרו בקריאה שנייה ושלישית,אך מה קורה בשטח?אפשרי לגשת לטסט בגיל הזה כבר? תודה.
הודעה אחרונה מאת ישה, -
מחלף אם המושבות
מאת URSH-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2 אלף צפיות
למישהו יש מושג אם אני נוסע מכיוון קניון רמת גן לצומת אם המושבות (הכביש החדש) האם יש לי במחלף פניה שמאלה לכיוון מורשה, או האם ניתן לעשות פרסה בהמשך ולחזור ולפנות ימינה /לכיוון צפון/מורשה?
הודעה אחרונה מאת URSH, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2 אלף צפיות
לא יאומן כי יסופר. באמת הולך להיות מעניין בתקופה הקרובה. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4199234,00.html
הודעה אחרונה מאת Black Joker, -
-
- 3 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
שלום לכולם,נסעתי היום באיילון לאחר מכן עליתי לצומת של עזריאלי ופניתי שמאלה לכיוון גבעתיים ורמת גן. הבעיה היא שבלי לשים לב בגלל משאית שהיתה לפניי המשכתי בטעות בצומת יגאל אלון ודרך השלום באדום (כמובן ברגע שראיתי פשוט נתתי גז כדי לפנות את הצומת בלי יותר מידי בלגאן). למזלי לא קרה כלום ורציתי לדעת אם יש במקום מצלמה? תודה רבה לכולם ויום טוב.
הודעה אחרונה מאת ROEI-A, -
-
- אחראי פורום
- 28 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
עכשיו ראיתי בפייסבוק תמונות של מישהו שאני מכיר, מאזדה 3 ספיריט(אולי סתם יש לה סנרוף,ושינוי ג'אנטים, אין לי מושג) בפירוש עם גיר ידני. היה דבר כזה בכלל? הביאו כאלה? מהמעט שאני רואה זה אולי בין המאזדות 3 היחידות(אם לא היחידה) בתצורה כזאת בארץ
הודעה אחרונה מאת lieden, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
משהו שהרהרתי בו היום, במהלך נסיעה באוטובוס שבחלקו הוא עם מושבים כאלה. אם זה לא מובן מהכותרת, אז השאלה היא למה לא היו אף פעם רכבים עם מושבים שמכוונים הפוך מכיוון הנסיעה(מלבד הנהג כמובן)? אמנם היום הבטיחות השתפרה פלאים, אבל פעם זה לא היה ככה. לי אישית ניראה שבזמן התנגשות חזיתית, הנזק יהיה הרבה פחות חמור אם המושבים יהיו בצורה כזאת. האם מישהו יודע ויכול לשפוך אור על הנושא?
הודעה אחרונה מאת AmitGo, -
-
נהג עובר באדום מלא 1 2
מאת TAL-H-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 24 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
אתמול ראיתי דבר שעוד לא יצא לי לראות ואני עדיין לא מצליח איך קורה כזה דבר. אתמול בשעות הבוקר בדרכי לעבודה הגעתי לרמזור (אדום מלא) ועצרתי כמובן, (הייתי לבד ברמזור) הרכבים שמולי התחילו בפנייה שמאלה כשפתאום אני שומע רעש של רכב מתקרב אליי, שוב אני עומד ברמזור אדום מלא לא כתום ולא ירוק מהבהב אדום מלא! בעודי עומד סיטרואן קטנה פשוט עפה מהנתיב הימני שלי אל תוך הצומת. נהג המונית שפנה שמאלה לצומת כנראה ראה את הרכב (או שפשוט מזל) הצליח לבלום וככה לא הייתה תאונה. אותו נהג סיטרואן אפילו לא ניסה לבלום בדרך לרמזור. בנוסף רואים את הרמזור הזה מרחוק שדה הראייה מצוין וגם לא הייתה שמש בכיוון. הקטע המוזר שבדיוק שניה אחרי שהוא יצא מהצומת הוא עצר ברמזור אחרי (שהיה ירוק) ופשוט לא הבין מה קרה. …
הודעה אחרונה מאת ישה, -
-
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 7.3 אלף צפיות
שלום רב! אני מגיע מכיוון ירושלים דרך כביש 1 ורוצה לחנות את הרכב בנתיב המהיר ולהגיע לת"א בשאטל. מספר שאלות: 1) האם הנסיעה בקטע הראשון של הנתיב המהיר עד החניון של הנתיב(חניון שפירים) עולה כסף? 2) האם החנייה בחניון עולה כסף? 3) במידה ואני יוצא מהחניון של הנתיב המהיר לכיוון ירושלים (כביש 1) ולא ממשיך הנתיב המהיר עולה לי כסף? ובקיצור: האם המסלול (ירושלים -> חניון הנתיב המהיר -> כביש 1 לכיוון ירושלים) עולה לי כסף? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת pasat04, -
-
- 17 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
M3 קופה או קבריו׳. אומנם לקבריו׳ 230 ק״ג עודפים,אבל לפי הביקורת המפרגנות ההתנהגות לא נפגעה באופן משמעותי. מה שמדאיג אותי זאת הפגיעה בביצועים ובצריכת הדלק בכל זאת מדובר על לא פחות מ-1905 ק״ג!?! מצד אחד הקופה יותר ממוקדת ומהירה וקולעת יותר להגדרה של ״מכונת הנהיגה המושלמת״. מצד שני בא לי קצת לראות כחול,לנשום אוויר,ולשמוע קצת רעם v8 באלפים האוסטרים,וגם להתחבר יותר לטבע(שזה קצת אבסורד שאני חושב על פליטת ה-co2 של המפלצת הזאת ) השותף שלי נוטה לכיוון הקבריו׳,אבל הוא נתן לי להגיע להחלטה. אז מה אתם אומרים e92 או e93?
הודעה אחרונה מאת CheGuevara, -
?????
הודעה אחרונה מאת proxima, -
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי רכשתי ספוילר לטויוטה שלי יאריס tS עכשיו הספוילר המדובר בצבע אדום והרכב שלי בצבע שחור. יעזור לי מאוד אם תוכלו להגיד לי מהיכן ניתן לקנות פחית צבע או מקום שיצבע לי את כל הספוילר ואם ידוע עלויות של הדברים. תודה על העזרה!
הודעה אחרונה מאת eliazimov, -
- 23 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום לכולם. משתף איתכם בתמונות של השטיפה לאחר שחודשיים כמעט ולא נגעתי ברכב בגלל הגשמים. השתמשתי בפלסטלינה של CAR PLAN. בנוסף אולי ניתן לראות, הנורות באוטו הם של MTEC SUPER WHITE . אני אוסיף עוד תמונות לילה כדי שאפשר יהיה לראות את הנורות חדשות .
הודעה אחרונה מאת High Octane, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
http://www.autoblog.com/2012/03/05/ford-reveals-production-fiesta-st/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+weblogsinc%2Fautoblog+%28Autoblog%29&utm_content=Google+Reader 1.6T אקו-בוסט, 177 כ"ס. במציאות נראית פשוט מעולה. מקווה מאוד לראות אותה על כבישי ארצינו.
הודעה אחרונה מאת B-TON, -
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי, לפני 3 שבועות עשיתי זכרון דברים ושילמתי מקדמה למגרש עבור רכב משומש מסוג קורולה 2008, סיכמנו שבעוד יומיים הרכב יהיה מוכן לאחר טסט ותיקון ליקויים שנתגלו במכון. למעשה עד היום הרכב לא נמסר לי בטענה שכשבאו לעשות טסט נאמר להם שאין אפשרות מאחר ולא נעשה ריקול (קריאת שירות לכלל בעלי הרכבים מסוג זה), וכל עוד לא נעשה ריקול לא ניתן. הרכב נשלח לריקול לפני שבועיים, ועדיין לא עובר טסט מכיוון שבמשרד התחבורה טרם הגיע העדכון מטויוטה בענין. עד כאן דברי בעל המגרש. ברצוני לדעת, האם זה הגיוני שכ"כ הרבה זמן לוקח לטויוטה לעדכן את משרד התחבורה?
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
פיאט עם מנוע יפני
מאת tgt- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
http://www.dpccars.com/car-videos-12/03-06-12page-Fiat-X1-9-with-Suzuki-GSX-R1000-engine.htm
הודעה אחרונה מאת mill3r, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 12.6 אלף צפיות
אהלן חברים, קנית דימקס 4X4 2007 הדגם הישן, גיר אוטומת. רציתי לדעת איך מתפעילים את מערכת ה 4X4, ומה אומר כל כפתור, יש 3 כפתורים. ומה יש לדעת לגבי תחזוקה כללית למערכת הזו? מחליפים משהו מיוחד בטיפולים, שונה מה טנדר 2X4? ויש ליד הגיר האוטומתי יש כפתור עם 2 לחצנים, אחד PWR ואחד 3RD , מה אומר כל כפתו ומה עושה? ולמה אם אני לוחץ על 3RD אז לא משתנה כלום בנסיעה? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת יוסי1234, -
- 3 תגובות
- 2 אלף צפיות
סוף כל סוף ישנה גרסת ביניים חדשה לפולו, פולו Blue GT עם 140 כ"ס אבל רק בשנה הבאה.
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
ג'טה 1.2TSI בישראל במחיר של 128,900 שקל. תשווק ברמת הגימור Trendline בלבד (כמו גרסת ה-122 כ"ס). יש גם מבצעים החודש, למשל, פולו 1.4DSG קומפורטליין, 100K במקום 106K.
הודעה אחרונה מאת MikMan, -
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
http://www.netcarshow.com/ford/2013-focus_st/
הודעה אחרונה מאת Boris002, -
- 1 תגובות
- 850 צפיות
למי יש ניסיון? תודה!
הודעה אחרונה מאת renault5, -
- 5 תגובות
- 848 צפיות
בוקר טוב, אני לא בטוח שזה הפורום הנכון, אז אם לא, תרגישו חופשי להעביר את זה לפורום הנכון... אני מתכנן לנסוע עוד חודש לאיטליה ורוצה להשכיר שם רכב. יש לי כמה שאלות: 1. איך יהיה לי יותר זול להשכיר - להזמין ישירות מהארץ, או שם כשאני אגיע/דרך האינטרנט?? 2. יש דרך לשריין רכב ספציפי (מישהו אמר אלפא?), או שאפשר רק לשריין את הקבוצה של הרכב? תודה
הודעה אחרונה מאת SuperBamba, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אז ככה אני בן 18 אבא שלי קנה לי סיאט איביזה של המבצע ידני 1.4 85 כוח סוס 2012 האוטו עשה 900 קילומטר רציתי לשאול: 1. מזאת אומרת לעשות הרצה נכונה איך עושים זאת ? 2. האוטו מרגיש לי מאד חלש זאת אומרת בעליה הילוך רביעי הוא מאבד כוח 3. אולי שהאוטו צריך להיפתח כמה קילומטר הוא יפתח ? 4.לדוגמא נסעתי בפולו 2002 1.4 85 כוח והיא מרגישה הרבה יותר חזקה לדוגמא הילוך חמישי לתת פול גז היא מגיבה ועולה מהר הסיאט לאט 5.אתה ממליץ לי ללכת לחברה לבדוק ? או שבמאת המנוע צריך להיפתח מתשהו תודה מראש : )
הודעה אחרונה מאת liav12, -
-
"חברים מספרים על טל (שביט)", צוותא ת"א, 16/3
מאת Guest ורד שביט- 0 תגובות
- 645 צפיות
יום שישי, 12:00. כרטיסים במחיר 30 ש"ח לכיסוי הוצאות שכירת האולם בטלפון: 03-6950156/7
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום רב, יש לי מספר נקודות שמציקות לי והייתי רוצה לקבל תשובות לפני שאני פונה לשירות של סקודה. מדובר בדגם המבצע 1.4 . 1. בדופן השמאלית של השמשה הקדמית ישנו מעין קליפס מפלסטיק שיוצא מהקורה של הרכב. למה הוא משמש והם בכלל צריך להיות שם? (תמונה מצורפת) 2. בנסיעה בגשם בעיקר בצד הנהג המון מים עוברים מהשמשה הקדמית באדיבות הווישרים לשמשת צד הנהג דבר שהופך את הראות במראת צד הנהג ללא שמישה. יש מה לעשות עם זה ? לא ניתקלתי בזאת ברכבים אחרים. (תמונה מצורפת) 3. בשמשה הקדמית ממש במרכזה יוצא מאין קו אנכי מהחלק העליון עד מרכז גובה השמשה. זה נראה כמו קו צרוב בשמשה ולא כמו מדבקה. שוב שמח לדעת כם אם אצלכם זה קיים. 4. שאלת השאלות.... יש למישהו עידכון בנוגע…
הודעה אחרונה מאת RS, -
-
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום אני כרגע בתהליך רכישת רכב דיזל שמחלתו הידוע היא רגישות יתר לסולר לא איכותי - איפה ניתן למצוא סולר באיכות הכי טובה באזור ב"ש ורחובות?? תודה
הודעה אחרונה מאת haze485, -
ריחניות לרכב במבצע 1 2 3 4 5
מאת נהגת שודים-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 66 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
לכל מי שצריך ורוצה, בתחנות הדלק סונול ישנו מבצע על ריחניות לרכב, מהסוג הנוזלי עם המקלות, המחיר 10 ש"ח במקום 23 ש"ח. מגיע במגוון ריחות. Uploaded with ImageShack.us ל'
הודעה אחרונה מאת vo364, -
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
http://www.powerbulbs.com/product/philips-blue-vision-led-w5w-t10-6000ktwin הזמנתי זוג של הדימונד אני מחפש נורת חנייה שתשלים את האפקט... לפי מה ההשמעתי הלדים נשרפים מהר וגם ראיתי עבודות עם לדים חלשים אני מחפש משהו איכותי וזה עם גוון 6000K נראה לי יתאים למרות שהדימונד זה5000 מה אתם אומרים כדי להזמין במחיר כזה?
הודעה אחרונה מאת optra5,
-
מי מחובר 59 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 417 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Obgel
- AUDIO KING
- SlowRide
- יובל .מ.
- דובצע
- Ohad91
- David32
- -UC-
- Zorly
- DJI
- wee~man acuna
- mottis
- 3n
- אורי מ.
- ישה
- gpm11
- ברווז
- Boris
- shilo_v
- עדי-אל
- Itzik-b
- רועי5
- Golf_91
- נעם101
- Igalz
- פיזיקאי שימושי
- Aviv943
- arice
- פינדר
- yoav911gt2
- Supertigre
- Or05230
- guy.a
- TZR84
- Mike Lowrey
- ArikB
- yuvk
- NirNissimov
- Avia
- santiago
- פריג'י
- Seriesone
- sperial
- מיץ פטל
- pooh-bear
- Fraysa
- חד אופן
- Night Driver
- פיטר גריפין
- dorsht
- menir1
- Ctzvi
- yahaga
- elibaba
- nadavd4
- BoazB11
- yoni2sh
- yaniv572
- אלפרד חיות
