רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,572 נושאים בפורום הזה
-
- 7 תגובות
- 995 צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין לרכוש רכב ספורטיבי, כגון סיויק קופה או 106 ראלי/gti. אך בשוק הגנבים המכוניות האלה מאוד פופלאריות. אני גר בצפון הארץ ובלי חנייה פרטית. מה אתם אומרים? להגשים את החלום או להמשיך לנהוג על אוטומטית?
הודעה אחרונה מאת yairba, -
- 0 תגובות
- 888 צפיות
שלום בשבועות הקרובים המשפחה שלי תצתרך רכב לסופי שבוע בעקבות כמה פוסטים דיי מטרידים שראיתי פה לגבי חברות השכרה חשבי אולי מישהו יכול להמליץ ל על חברה אמינה / זולה באזר השרון ( כפר סבא , רעננה הוד השרון ) שבה כדאי להשכיר רכב לסופ"ש תודה.
הודעה אחרונה מאת Magimix, -
שלום לכולם. לפני כשנה רכשתי סקודה פאביה ספורט 1.4 ליטר עם כל האבזור האפשרי... מאז, הרכב עשה רק 7000 ק"מ כאשר אני הנהג היחיד הנוהג ברכב. אני חוזר לגור בארגנטינה, ועליי למכור את הרכב לצערי (צער לא יספיק כדי לתאר את הסבל... ) פירסמתי בכל הלוחות, בפייסבוק ועם שלט על הרכב. אף אחד לא מתקשר. המחיר שאני מבקש הוא 82,000. המחירון הוא 87, ולאחר שיקלול, הוא אף מגיע ל93. אילו המלצות יש לכם (מלבד להוריד את המחיר ל50K) כדי שאצליח למכור, ואוכל לטוס? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת Quique, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום לכולם . יש למישהוא מושג אים ניתן לייבא מארצות הברית יונדאי סונטה 2011 לפי האתר שלהם הרכב מיוצר בארצות הברית תודה רבה
הודעה אחרונה מאת avolcoff, -
- 15 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
פתחתי בעבר נושא בעניין נהיגה במכונית אקזוטית באורלנדו. בסופו של דבר מצאתי לבד את מבוקשי, ההתלבטות שלי היא בבחירת הרכב.. יש לי שלוש אופציות עיקריות : פרארי 458 איטליה, מחיר - 419$ למבו גלרדו LP570-4 ,מחיר - 389$ למבו גלרדו LP560-4, מחיר - 299$ כסף זה לא הבעיה בשבילי, השאלה היא באיזה רכב אני הכי יהנה.. אני בן 19 והניסיון הכי "ספורטיבי" שלי זה הונדה אקורד בעיקרון חשבתי על הפרארי השאלה היא אם יהיה לי קל לתפעל את הרכב או שאני יסתבך וסתם יבזבז את הכסף שלי תודה רבה לעוזרים !
הודעה אחרונה מאת edan82, -
- 3 תגובות
- 962 צפיות
שלום יש לי מאדה 3 קומפורט. אני רוצה לשים לה גאנט 17. ראיתי אחד נחמד, עכשיו רציתי לשאול אם המידה של תתאים. הוא 225.45.27 המוכר אמר שהוא היה על a3 יתאים?
הודעה אחרונה מאת ג.מ פורטל, -
- 9 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
בשבוע האחרון שהיתי מספר ימים באירופה בענייני עבודה; סיבה מצויינת לחזור לארץ דרך ז'נבה ולבלות יום שלם(וכמעט ממצה) בתערוכה. אין זו הפעם הראשונה שלי בתערוכה זו - וגם ידעתי מהן המכוניות החדשות שייחשפו. ובכל זאת, תערוכת ז'נבה היא תמיד חגיגה של השקות, דגמים ספורטיביים ומכוניות על. הוסיפו לכך מיקום בצמוד לשדה התעופה ושטח תערוכה שאינו ענק כפרנקפורט או פריז וקיבלתם תערוכה כמעט מושלמת. אילו היו בה גם נסיעות מבחן בדומה לשתיים שצוינו, גם הכמעט היה נעלם... כל עמיתי לפורום הזה כבר מכירים את האובססיה שלי לצמד הטויובארו ולכן, עם כניסתי לחלל התערוכה(מספר "אולמות" שהם בעצם אולם אחד ענק בשני מפלסים. האולם הנפרד היחידי הוא מס' 7, העוסק בשיפורים, אביזרי מוסך, אוטומוביליה וכיו"ב) דהרתי יש…
הודעה אחרונה מאת ToSToS, -
- 0 תגובות
- 655 צפיות
שלום רב , מישהו שמע או חווה מוסך בהרצליה בשם מפתן? מדובר על מוסך המעסיק צעירים מתמקצעים בתוך מתחם בי"ס מפתן בהרצליה.
הודעה אחרונה מאת shagny, -
- 4 תגובות
- 844 צפיות
http://www.topgear.com/uk/car-news/make-a-legal-u-turn-when-possible-2012-03-19 אז מי טעה, ה GPS או החבורה ?
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
- אחראי פורום
- 50 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
היי, כידוע לכולם אני מאוד אוהב את האוטו שלי ומשקיע בו הרבה והוא יותר תחביב בשבילי מאשר אמצעי תחבורה. תחביב נוסף שיש לי מאז שאני ילד זה עיצוב גרפי תלת-מימדי בתוכנת 3D Studio Max. חשבתי לעצמי, למה לא לאחד תחביבים ולקחת את הרכב שאני כל-כך אוהב ולבנות אותו מאפס בתלת-מימד. בהתחלה זה לא היה פשוט כי כמות הסקיצות והתרשימים (מדוייקים עם מידות) שיש על איביזות הוא מצומצם מאוד (נראה לי בעיקר בגלל שבארה"ב סיאט כמעט לא קיימים) אבל לבסוף הצלחתי למצוא מספיק חומר כדי לבנות מודל של הרכב. עכשיו לא להתבלבל! זה עדיין Work in Progress, כלומר לא מוכן ורחוק מלהיות מושלם... נדרשת עוד המון עבודה על המודל עצמו שלא לדבר על זה שכרגע הוא ערום (ללא טקסטורות) וללא תאורה מציאותית ולכן …
הודעה אחרונה מאת gt11, -
-
שלום איך אתם משלמים על החניה כאשר אתם חונים ? 1. פנגו. 2.מדחן. 3 איזי פארק. 4.כרטיס חניה. 5.חניה בתשלום לפי שעות . 6.מה זה לשלם על חניה ? 7.אחר .
הודעה אחרונה מאת simonedo, -
- 11 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
בוקר טוב ושבוע מוצלח לכולם. בימים האחרונים יש את הפירסומות של מאזדה עם הטכנולוגיה החדשה בדרך, רציתי לדעת מה דעתכם, והאם יש מידע נוסף לישפוך על העניין הבנתי שהשינויים העקריים הם מנוע חדש עם יחד דחיסה של 1:14 גיר אוטמטי חדש יעיל יותר, וממיר מומנט שמעבד פחות אנרגיה. פלוס הורדת מישקל של כ100 ק"ג מהמרכב ושינויים אווירודינמיים להורדת הגרר. והרגע מצאתי וידאו שמראה נסיעה במאזדה 3 על מיכל אחד של 56 ליטר טווח של 980 ק"מ (1L ל17.5ק"מ) טוב לא? כניראה מאזדה תחזור לראש הטבלה בקרוב בארץ (אפקט העדר)- גם אמינה ועכשיו סוף סוף גם חסכונית! Vimeo Embedded Video
הודעה אחרונה מאת Ziv, -
- 2 תגובות
- 769 צפיות
http://motocar.ifeel.co.il/article/14402.aspx איך שגופים אינטרסנטים משפיעים לרעה.
הודעה אחרונה מאת oria1199, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
http://www.pistonheads.com/roadtests/doc.asp?c=47&i=15503
הודעה אחרונה מאת MAGEN200, -
-
- 0 תגובות
- 795 צפיות
בעקבות תחקיר שעלה בדה מרקר:http://www.themarker.com/dynamo/1.1666889 עולה שאלה הפשוטה, מי מייצג אותנו הקונים, מבוטחים ונהגים? האם המידע על מצב הרכב לא צריכה להיות נגיש ובחינם? האינטרס הציבורי הוא שמחיר הרכב המשומש יגלם את המחיר האמיתי ושחברות הביטוח לא יצרו מנגנון מעוות. הממונה/המפקח על הביטוח הוזכר בכתבה פעם אחת בתור מי שלא מונע את התופעה. הבעיה לא רק נוגעת לנו כמי שלא נקנה ברכב ממגרש אלא גם לסיכון שנוסף בנהיגה בסביבה בה רכבים "מתוקנים" בעלות הנמוכה ביותר מסתובבים על הכביש אחרי תאונות קשות. במקרים רבים רכבים שלא צריכים להיות על הכבשים נשארים בגלל הלחץ על השמאים.
הודעה אחרונה מאת alomm, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
באוף טופיק סיפרתי על כתבה מקורית ומעיינת של שילוב משחקים בתוכנה, בסביבת עבודה, בסביבה ציבורית - כדי להביא תוצאות טובות יותר, ועל הדרך- מהנות. יש שם רעיון ע-נ-ק: "יוזמה אחרת עסקה בניסיון לגרום לנהגים להישאר בתחומי המהירות המותרת. מצלמות מהירות מדדו מכוניות נוסעות והממהרים קיבלו קנס, אך כבונוס, נהגים שנהגו במהירות המותרת היו זכאים להשתתף בהגרלה שבה חולקו חלק מכספי הקנסות." אשמח לראות את הרשויות בישראל נענות לאתגר: אם המצלמות אינן מסחטת כספים, כפי שטוענים מייצגי הרשויות (אולי רק בינתיים, מסיבות תקשורתיות, ימים יגידו מה יקרה) - אז קחו את מספרי הרכב שעברו באותו קטע, הרי יש צילומים ופענוח, ועשו הגרלה בין הנהגים שנהגו בחוק! יצרתם חיזוק חיובי לנהיגה כמו שרציתם, …
הודעה אחרונה מאת amir74, -
-
- 6 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
מתי בפעם האחרונה שילמתם 140 אלף ש"ח על רכב שלא מגיע עם כיוון גובה למושב הנהג או יותר משתי כריות אוויר? בניגוד לטנדרונים אחרים מהדור החדש, ניסאן NV200 לא מנסה להתחפש לרכב משפחתי ומתמקד בעיקר בעבודה. עם תא מטען גדול, אופציה ל-7 מקומות ישיבה ומנוע דיזל גמיש וחסכוני הוא מסתמן כאופציה משתלמת כרכב עבודה. ניסאן NV200 - מבחן דרך
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 952 צפיות
אני נוסע עם משפחתי לחו"ל בזמן הקרוב והייתי מעוניין לדעת האם אני יכול לנהוג על הרכב שנשכיר? אני בן 17.5 , ללא מלווה אך נהג חדש. תודה,
הודעה אחרונה מאת mikijoy, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
חמותי הזמינה לפני 5 חודשים קיה פיקנטו - הדגם המאובזר בצבע מוקה (בקיה קוראים לזה מילקי או קוטג' לא זוכר בדיוק ). במעמד ההזמנה הייתי נוכח ונאמר לה כי הרכב יגיע באפריל, אם כי היבואן לא מתחייב שזה יקרה באפריל ויש סיכוי שהמשלוח יגיע מאוחר יותר. לא בער לה לקבל את הרכב בזמנו (רכב ראשון שלה) ובוצעה הזמנה. היום התקשרו אליה והודיעו לה שבמשלוח הקרוב, אוניה שתעגון ב-25 לחודש, אין פיקנטו מהדגם המאובזר בצבע שלה ואם היא רוצה אז יש בצבע לבן או פיסטוק. כששאלה "ומה לגבי המשלוח בחודש הבא?" אמרו לה שגם לא ידוע אם תהיה פיקנטו בצבע הזה אבל היא מוזמנת לחכות. מבחינה טכנית אין שום טענות כלפיהם כי זה פחות או יותר מה שנאמר במעמד ההזמנה, אבל האם באמת יכול להיות שהיבואן אוסף הזמנות, ולא יודע מה הוא…
הודעה אחרונה מאת COMMANDER, -
-
- 4 תגובות
- 955 צפיות
שלום, וערב טוב לחברי הפורום! רציתי לשתף אתכם במפגש נדיר מסוגו שנערך בשישי. בשונה ממפגשי סוף השבוע הרגילים שחברי הפורום בטח מכירים, הוחלט לארגן הפעם משהו מעט שונה. נפגשנו בשישי בצהריים, מעט גשום - אך זה רק הוסיף להנאה באירוע לקחו חלק כ-45 נהגים ונהגות! ועכשיו, לתמונות: במקצה האחרון החל גשם זלעפות, אך גם זה לא עצר אותנו. זה רק גרם להחלקות שגרמו לכולנו לצחוק תודה רבה לכל מי שהגיע, היה מעולה. אז עד העונג הבא
הודעה אחרונה מאת ExoduS, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
צריך טיול ליום אחד באזור מעניין במרכז הארץ. תודה
הודעה אחרונה מאת רועי.א, -
- 0 תגובות
- 634 צפיות
מישהו יודע אם המערכת במונדיאו קוראת צרובים,כי הכנתי דיסק MP3 והיא לא קוראת אותו?? האוטו הוא ברמת TREND. תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת nori1994, -
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
נתונים על הרכב: מאזדה 3, יד 4, שנת 2005, 1600 נפח מנוע גרסת קומפורט, 100,000 קילומטר, ללא תאונות. המחיר לביטוח הינו ל2 מבוגרים ו3 נהגים צעירים.(גיל 18,20,22) יש הצעות לחברת ביטוח שעולה פחות או הסבר הגיוני למחיר המופרז ?? עריכה: (חברה אחרת הציעה לנו 7,600)
הודעה אחרונה מאת kentix, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 90 תגובות
- 8.1 אלף צפיות
לצערנו הרב... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4182618,00.html
הודעה אחרונה מאת GuyHar, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום חברים, ביטחתי את האיביזה החדשה שלי דרך חברת 9000000 בביטוח מקיף, במחיר של 2400 ש"ח בערך. בסגירת העסקה בטלפון, הסבירה לי הנציגה בפירוש כי המיגון שמגיע עם הרכב, דהיינו, אמבולייזר עם עלוקה ועם נקודת ניתוק אחת (קודן) מספיקה לדרישת המיגון. לאחר ששילמתי, היום אני מקבל מהם הודעה שצריך להתקין, בנוסף, כספת. הדרישה הזאת לא רק שלא הוסברה במהלך השיחה עם הנציגה (אשר שוב, מסרה לי ולאחר שהמצאתי לה את סוג המיגון כפי שהוא מופיע בחוזה שחתמתי בסוכנות), אלא גם אינה מצוינת בפוליסה שקיבלתי. הבנתי שזה קרה לאנשים נוספים. אני לא מעוניין להתקין כספת בכלל, הבנתי איזה נזק היא יכולה לגרום למחשב הרכב, אבל אני מגיש תביעה על ההתנהלות הזאת, שכוללת הטעיית צרכנים והצגת מצג…
הודעה אחרונה מאת omar87, -
-
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי אני מחפש כמה חלקים ללנד קרוזר 2004 ארוך הדגם המפואר! מה שבעיקר אני צריך זה שני מושבים קדמיים (נהג ונוסע) מעור בז', טמבונים קדימה ואחורה! תודה
הודעה אחרונה מאת yosefy, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי, רכשתי רכב לא מזמן וכמובן שהרישיון שקיבלתי הוא עם שם של הבעלים הקודם + טופס העברת בעלות על שמי. ברצוני כעת למכור את הרכב ולשם כך אני צריך רישיון רכב שיהיה על שמי. מה התהליך ומה העלויות? תודה רבה מראש!
הודעה אחרונה מאת raiden, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מדובר בפנל הזה: http://www.cubiccapacity.com/wp-content/uploads/2008/09/61.jpg איפה אני משיג אחד כזה? (כמובן להגה שמאלי) מוכרים כאלה בארץ? מה הטווח מחירים ואיך מחליפים את זה? תודה ושבוע טוב
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם... קראתי פה בפורם על צריכת הדלק של הרכב וכן נכנסתי לאתרים שונים אשר טוענים שיש להם מידע מדויק לגבי צריכת הדלק האמיתית של רכבכם ולפי כל המידע בהם הרכב אמור לצרוך בערך 14.5 ק״מ לליטר בנסיעה משולבת.... הבעייה שלי היא שהרכב שלי עושה רק 12 קמ לליטר בנסיעה משולבת ואני מזכיר שהרכב הוא ידני בעל מנוע 1.4 )מהדור הישן). אשמחר לדעת מה אתם חושבים על כך ומה יכולים ליהיות הגורמים לצריכה מוגברת זו בנוסף אציין שאני לא קורע את הרכב דבר אשר היה עלול להגביר את צריכת הדלק וכמובן שאין שימוש חריג במזגן. תודה...
הודעה אחרונה מאת talroze, -
הבוקר בדרכי לעבודה על כביש 4 לכיוון דרום ירד גשם חזק וערפל גם עשה את שלו. בנתיב שמאלי נסע נהג עם יונדאי I30 וציפצף לכל רכב שהיה מולו לזוז. להפתעתי שהחל גשם הנהג "המהיר" החל להדליק אורות ערפל ולנסוע איתם, עד כאן הכל בסדר אך שהתגבר הגשם הוא הוסיף את איתות מצוקה וכך נוסע בנתיב שמאל ומצפצף עדיין למי שלפניו... היכן הוא למד לנהוג אני לא יודע - אם הוא חושש מגשם אז שיזוז למסלול ימין אך לנסוע כך - פשוט מטורף
הודעה אחרונה מאת mimi626,
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 245 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- NEW10
- 318i
- אביתר א.
- itaysamurai
- MRobot
- natco
- topop
- MIHAEL
- stx
- עמרי לייט
- עדי-אל
- jpex
- thazethaze
- איתי200
- amosbmw
- `Infinity
- גולדן191
- SlowRide
- Dan___
- חיים יוד
- zvigolden
- yahaga
- Night Driver
- ANUTKK
- Avia
- Erel
- meir_gi
- nir eli
- motior
- D4K
- eladns
- shilo_v
- fatboy1340
- itaimoto
- DareDevil
- elihershko
- VVWpolo
- vigi
- אליה
- AUDIO KING
- Igalz
- צוק
- ניקו פ.
- yoav911gt2
- עוזי ל
- borsood
- davemustaine87
- ArikB
- urich
- Liquidator
- Aviady001
- RedLabel
- farkash7
