Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5212 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שלום לנציג אור ירוק.

דווקא כאן, יש הרבה יותר מודעות לבטיחות ונהיגה זהירה מאשר לרוב הנהגים בארץ.

מה לעשות שכאן יש לאנשים קצת שכל בקודקוד והם לא אוכלים את תעמולת ה״מניעת תאונות ע״י הפחתת מהירות״ שנועדה להסוות מסחטת כספים אדירה.

 

מה לעשות שלא כולם שווים ולא כולם משתווים לרמה אליה אתה משתייך ,בפורומים מקבלים את כולם שווה בשווה . גם את החופש להביע דעתם ,במקרה זה לקיום וציות למה שהממונים קבעו .

 

צריך לציית למהירות מותרת ,לקו הפרדה ,לנסיעה איטית בעיר צפופה ,למעבר חצייה ,לאדום ברמזור ,לאיתות ירוק ברמזור ,לחצייה נבונה של צומת בירוק ,לנהיגה בהתאם לתנאי הדרך ,ולנסיעה איטית על באמפרים . ועוד...

 

כשיותירו נסיעה מהירה יותר אקבל את ההחלטה ואתנהג בהתאם .

עד אז ההמון מחוייב לקבל החלטות של רשויות .

פורסם

לא, הוא לא מחויב -לקבל-, ההמון מחויב -לציית-.

לקבל? ברוור שלא נקבל את המצב המגוחך הזה, ולכן אנחנו מוחים.

מה שעצוב זה שאור ירוק מעדיפה לתמוך בצעדים פופוליסטיים ו/או מגבה את צעדי הממשלה בעיוורון מוחלט ללא היגיון במקום לגייס את הציבור הרחב לקמפיין הצלת חיים אמיתי.

פרויקט המצלמות הזה הולך לעלות 300 מיליון שקלים ויותר.

 

אתה יודע כמה כבישים מכוסחים אפשר לסדר ב 300 מיליון שקלים?

אתה יודע כמה גדרות הפרדה אפשר להקים ב 300 מיליון שקלים?

אתה יודע כמה נתיבים אפשר לסמן ב 300 מיליון שקלים?

אתה יודע כמה שלטים ורמזורים אפשר למקם ב 300 מיליון שקלים?

 

כל הדברים האלו יצילו יותר חיים מהמצלמות, שלמען האמת, אני בטוח שיעשו יותר נזק מתועלת בגלל ההחלטה הנבזית למקם אותן במקומות מסתור וצבע לא בולט במקום לשים אותן במקומות גלויים עם צבע בולט. אין פה שום דאגה לבטיחות של אף אחד, יש פה דאגה לקופת המדינה בלבד. נהגים שלא מודעים למיקום המצלמות במדויק יחפשו אותן על הכביש, מה שיסיח את דעתם מהדרך.

פורסם
לא, הוא לא מחויב -לקבל-, ההמון מחויב -לציית-.

לקבל? ברוור שלא נקבל את המצב המגוחך הזה, ולכן אנחנו מוחים.

מה שעצוב זה שאור ירוק מעדיפה לתמוך בצעדים פופוליסטיים ו/או מגבה את צעדי הממשלה בעיוורון מוחלט ללא היגיון במקום לגייס את הציבור הרחב לקמפיין הצלת חיים אמיתי.

פרויקט המצלמות הזה הולך לעלות 300 מיליון שקלים ויותר.

 

אתה יודע כמה כבישים מכוסחים אפשר לסדר ב 300 מיליון שקלים?

אתה יודע כמה גדרות הפרדה אפשר להקים ב 300 מיליון שקלים?

אתה יודע כמה נתיבים אפשר לסמן ב 300 מיליון שקלים?

אתה יודע כמה שלטים ורמזורים אפשר למקם ב 300 מיליון שקלים?

 

כל הדברים האלו יצילו יותר חיים מהמצלמות, שלמען האמת, אני בטוח שיעשו יותר נזק מתועלת בגלל ההחלטה הנבזית למקם אותן במקומות מסתור וצבע לא בולט במקום לשים אותן במקומות גלויים עם צבע בולט. אין פה שום דאגה לבטיחות של אף אחד, יש פה דאגה לקופת המדינה בלבד. נהגים שלא מודעים למיקום המצלמות במדויק יחפשו אותן על הכביש, מה שיסיח את דעתם מהדרך.

 

איני מסכים עם קביעתך שהמצב החדש מגוחך .

אבל יש לך זכות מלאה לשטח את טענותיך .

אולי הן תתקבלנה ,אולי אתה צודק ,אבל זה בגדר אולי ...

פורסם

לא צריך להבעיר כלום.

שקית זבל שחורה על המצלמה ונגמר הסיפור. עד שיבוא איזה פקח להוריד אותה..יעברו כמה חודשים :lol:

פורסם

בניגוד לעבר, פגיעה במצלמה אינה מבטלת את משמידה דוח שצולם, מאחר והדוח מועבר און-ליין למשטרת ישראל.

בנוסף, ליד המצלמה העיקרית מותקנות מצלמות אבטחה, שברגע שהן מזהות תנועה חשודה הן מעבירות מידע למוקד בקרה, כך שכיסוי המצלמה, בנוסף לזה שהוא אינו חוקי בעליל, יוסר תוך דקות ספורות.

בניגוד למה שנטען, המצלמות לא יפעלו "מהקמ"ש הראשון" אלא יכוילו בסטייה של 10%.

ושוב, אין לי שום התנגדות לאכיפת חוקי המהירות, יש לי בעיה עם מהירות הנסיעה המירבית המותרת, שבהחלט יכולה לעלות בלא מעט כבישים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
לא צריך להבעיר כלום.

שקית זבל שחורה על המצלמה ונגמר הסיפור. עד שיבוא איזה פקח להוריד אותה..יעברו כמה חודשים :lol:

 

+1

 

יהיה מעניין לבדוק אם לוקח יותר זמן להוריד שקית אשפה מהמצלמה או לתקן רמזור שנתקע על האדום בפתח תקווה.

פורסם
בניגוד לעבר, פגיעה במצלמה אינה מבטלת את משמידה דוח שצולם, מאחר והדוח מועבר און-ליין למשטרת ישראל.

בנוסף, ליד המצלמה העיקרית מותקנות מצלמות אבטחה, שברגע שהן מזהות תנועה חשודה הן מעבירות מידע למוקד בקרה, כך שכיסוי המצלמה, בנוסף לזה שהוא אינו חוקי בעליל, יוסר תוך דקות ספורות.

בניגוד למה שנטען, המצלמות לא יפעלו "מהקמ"ש הראשון" אלא יכוילו בסטייה של 10%.

ושוב, אין לי שום התנגדות לאכיפת חוקי המהירות, יש לי בעיה עם מהירות הנסיעה המירבית המותרת, שבהחלט יכולה לעלות בלא מעט כבישים.

 

למה אתה חושב שכיסוי יוסר תוך דקות? מה זה, שוד בנק? ואפשר לכסות גם את מצלמות האבטחה לפני :lol:

 

 

אגב, אולי מישהו ממארגני מחאת הקוטג'/דיור/דלק/אוויר יארגן שביום אחד בכל הארץ יכסו את כל המצלמות בתור מחאה - זה יהיה מעולה :-D

פורסם
למה אתה חושב שכיסוי יוסר תוך דקות? מה זה, שוד בנק? ואפשר לכסות גם את מצלמות האבטחה לפני :lol:

 

אגב, אולי מישהו ממארגני מחאת הקוטג'/דיור/דלק/אוויר יארגן שביום אחד בכל הארץ יכסו את כל המצלמות בתור מחאה - זה יהיה מעולה :-D

כולם אלופים בלייעץ, ומסתבר שזב בגנום היהודי, ולכן לא עושים ילדים ברחוב.:-P

אתה באמת מצפה שמישהו יקח על עצמו ביצוע עבירה פלילית בתור מחאה ?

וחוץ מזה, אתה יכול לקחת יוזמה, מי יודע, אולי תהפוך למפורסם כמו דפני ליפ(ט) או (הגידול של) סתו שפיר.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
איני מסכים עם קביעתך שהמצב החדש מגוחך .

אבל יש לך זכות מלאה לשטח את טענותיך .

אולי הן תתקבלנה ,אולי אתה צודק ,אבל זה בגדר אולי ...

 

באנגליה הגיעו למסקנה לאחר מספר חודשים עם המצלמות שהן לא מועילות, והסירו אותן.

מדוע אתה חושב שאצלנו הדבר יצליח?

 

במדינות אחרות המצלמות צבועות בצבעים בולטים, כדי לגרום לנהגים להאט בקטעי הכבישים הבעייתיים.

מדוע אצלנו מחביאים אותן מאחורי גשרים או עיקולים?

מדוע אצלנו הן לא צבועות בצבעים בולטים?

מדוע אצלנו הן ממוקמות במקומות שנוח לתפוס נהגים, ולא במקומות המסוכנים?

 

מכל השאלות הללו עולה המסקנה הברורה שהמטרה היא להעשיר את קופת המדינה, ולא לעזור להפחית את מספר תאונות הדרכים.

 

תבין, אין בעיה עם מצלמות המהירות. יש בעיה עם המיקום שלהן, ועם המהירות המגוכחת שהן אמורות לאכוף.

אם הייתה מצלמה ליד גן הילדים שאני עובר לידו כל בוקר בדרכי לעבודה, הייתי אומר כל הכבוד, מישהו באמת חשב לפני שהוא פעל.

אבל שממקמים אותן בכביש מהיר בעל 3 נתיבים רחבים לכל צד ושטח הפרדה ראוי באמצע, בקטע מישורי, עם ראות מעולה, ותנועה דלילה יחסית בכל שעות היום, אני מבין שכל מה שרוצים זה לקחת את כספי.

!AWDSOME

פורסם

אני חושב שהתסכול של רוב הדוברים כאן נובע מזה שהם חושבים שלפרויקט יש אזשהו קשר לתועלת הציבור.

 

ברגע שתפנימו שמדובר בפרויקט למטרות רווח של גוף מסחרי, במקרה הזה חברת מלם תים, ומשרד האוצר, משרד התחבורה ואור ירוק הם רק שותפים משניים לפרויקט, התסכול שלכם ייפחת (או יתעצם...).

 

בניגוד לרוב מדינות המערב שמפעילות אמצעי אכיפה כאלה, פה אין אפילו מראית עין של הפחתת תאונות, אלא רק יחסי ציבור וספינים של יזמי הפרויקט והנלווים אליהם, קרי אור ירוק ומשרדי הממשלה הרלוונטים.

 

הצחיק אותי אחד הדוברים שאמר בדה מרקר שהמצלמות הוסרו באנגליה מכיוון שהוכח שהן הפחיתו את תאונות הדרכים ואין בהן יותר צורך... פשוט ניו ספיץ' במיטבו.

 

דיסקליימר: האמור לעיל הוא דעתו האישית של הכותב ואין כוונה לפגוע באף אחד או להטיל דיבה, לשון הרע וכיו"ב.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
120 קמ"ש בפועל מופיעים כ 130 קמ"ש "על הספידומטר".

מי שיעבור את המהירות הזו צפוי לחטוף, וסביר להניח פעם אחת, כי בפעם הבאה הוא יכיר מקרוב את כל מערך התחבורה הציבורית.

 

מה זאת אומרת??? מאיפה מתווספים להם 10 קמ"ש....

ואם זה ככה זה ממש לא בסדר, מה כל פעם שאסע על 90 זה ירשום לי 100? לא תקין

פורסם
זה בסדר וזה תקין, ככה היצרנים מכיילים ספידומטרים.

אני לא מבין מאיפה השטות הזאת צצה פה בפורום?

 

Speedometer Accuracy

 

No speedometer can be 100 percent accurate. In fact, most manufacturers build speedometers so they fall within a fairly narrow tolerance range, no more than 1 percent to 5 percent too slow or too fast. As long as a car is maintained at factory specs, its speedometer should continue to register vehicle speed within this range. But, if a car is modified, its speedometer may need to be recalibrated.

 


×
×
  • תוכן חדש...