Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5211 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השר לביטחון הפנים, ח"כ יצחק אהרונוביץ ומנכ"ל משרדו יעקב גנות אישרו הבוקר (יום ה' ה-2/2/12) באופן סופי את הפעלת תכנית א- 3 וזאת לאחר הצגת התכנית על ידי ראש אגף התנועה, ניצב ברונו שטיין.

החל מיום ראשון הקרוב, ה-05/02/12 יופעלו המצלמות החדשות במיזם א-3 אשר אמורות לסייע לאגף התנועה במאבק העיקש בהצלת החיים.

 

בשלב הראשוני יותקנו בכבישי הארץ 28 עמדות בכבישים שהוגדרו על-ידי אגף התנועה כ"אדומים" - בהם מספר התאונות וההרוגים הוא הגבוה ביותר. מתוך 28 העמדות יוצבו 19 מצלמות רמזור ו-9 מצלמות מהירות.

השר אהרונוביץ הנחה את גורמי המקצוע במשרד לבט"פ ובמשטרת ישראל לפרסם את מיקומי המצלמות ומקטעי האכיפה מתוך שקיפות ושירות לציבור.

 

מנכ"ל המשרד יעקב גנות הנחה כי המצלמות יוצבו באופן בולט ונראה לעין במטרה להרתיע, להזהיר ולהשפיע על הורדת המהירות בכבישים ולא כדי לתפוס ולפגוע בכיסם של הנהגים. בנוסף, בקטעים רלוונטיים יוצבו שלטי אזהרה המתריעים בפני הנהגים על הימצאות מצלמות בכביש.

 

TrafficLightCamera.jpg

 

פריסת המצלמות המדויקת בצפון - פעימה ראשונה:

http://mops.gov.il/Documents/Publications/Policing/Safety%20Camera%20-%20A3/A3CameraSpreadingMap_North.pdf

פריסת המצלמות המדויקת במרכז - פעימה ראשונה:

http://mops.gov.il/Documents/Publications/Policing/Safety%20Camera%20-%20A3/A3CameraSpreadingMap_Center.pdf

פריסת המצלמות המדויקת בדרום - פעימה ראשונה:

http://mops.gov.il/Documents/Publications/Policing/Safety%20Camera%20-%20A3/A3CameraSpreadingMap_South.pdf

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

למרות שיש מיקום מדוייק של מצלמות ולנהגים רבים יש מכשירים המתריעים,

ומודיעים כי יש מצלמות אנשים עדיין יצולמו במצלמות הללו.

 

לפי מה שכתוב על התמונה שהעלת זו תמונה חדשה מהמצלמה שמצלמת במחלף השבעה,

צולמה בתאריך 12/1/12

מוזר שהעלו את התמונה לרשת עוד בטרם כתבו כתב אישום/ משפט לנהג שחצה באור אדום.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

פריסת המצלמות המדויקת בצפון - פעימה ראשונה:

http://mops.gov.il/Documents/Publications/Policing/Safety%20Camera%20-%20A3/A3CameraSpreadingMap_North.pdf

פריסת המצלמות המדויקת במרכז - פעימה ראשונה:

http://mops.gov.il/Documents/Publications/Policing/Safety%20Camera%20-%20A3/A3CameraSpreadingMap_Center.pdf

פריסת המצלמות המדויקת בדרום - פעימה ראשונה:

http://mops.gov.il/Documents/Publications/Policing/Safety%20Camera%20-%20A3/A3CameraSpreadingMap_South.pdf

 

האם אלו כל המצלמות הפעילות שיש כיום בארץ? או שזאת רק תוספת לקיימות?

פורסם
האם אלו כל המצלמות הפעילות שיש כיום בארץ? או שזאת רק תוספת לקיימות?

 

אלו המצלמות שפרוסות כרגע בארץ. לא כולן יופעלו כמבצעיות ביום ראשון.

אלעה שכן יופעלו פורסמו במאקו/YNET/גלובס ושאר האתרים...

פורסם

הן לא מופיעות כנראה בגלל שרק מה שבקבצי ה PDF יופעילו כמבצעיות,בעוד אלו שלא מצוינות,לא יופעלו כרגע.

 

נ.ב - או שאני צריך משקפיים,או שלא מצאתי מצלמה בתמונה בראש הפוסט :| (או שזו תמונה מתוך המצלמה עצמה..?)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
הן לא מופיעות כנראה בגלל שרק מה שבקבצי ה PDF יופעילו כמבצעיות,בעוד אלו שלא מצוינות,לא יופעלו כרגע.

 

נ.ב - או שאני צריך משקפיים,או שלא מצאתי מצלמה בתמונה בראש הפוסט :| (או שזו תמונה מתוך המצלמה עצמה..?)

 

זאת התמונה שהמצלמה מפיקה.

האיכות גבוהה מאוד והתמונה כוללת את כל הפרטים הרלוונטיים לעבירה.

עד סוף פברואר כל נהג שיעבור עבירת מהירות וייתפס, יקבל תמונה כזאת הביתה בצירוף מכתב אזהרה מראש אגף התנועה.

פורסם

לא מאמינה שנהגים שיתפסו במהירות של 160 קמ"ש ומעלה,

יקבלו מכתב אזהרה עם תמונה לביתם.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
לפי מה שכתוב על התמונה שהעלת זו תמונה חדשה מהמצלמה שמצלמת במחלף השבעה,

צולמה בתאריך 12/1/12

מוזר שהעלו את התמונה לרשת עוד בטרם כתבו כתב אישום/ משפט לנהג שחצה באור אדום.

 

משום מה בצומת הנ"ל יש באופן קבוע תאונות, למרות שקיימים במקום שלושה רמזורים (לאלו שנוסעים ישר) :shock:.

בתמונה רואים תיעוד נוסף של רכב בצבע כחול שנסע במהירות 54 קמ"ש בנתיב 3 משמאל, חצה צומת באור אדום

אשר דלק כמעט 9 שניות וגרם לתאונה מסוג חזית-צד.

הנהג/ת כנראה כבר קיבל כתב אישום, לאור העובדה כי לוקח להפיק דוח ארבעה ימים.

פורסם

אבל משפט טרם היה.

מוזר שמידע כזה דולף (זה לא סיווג מאוד גבוה),

אבל בכל זאת זה מידע רגיש שלדעתי לא צריך להיות ברשת כל עוד אין סיום של המשפט.

 

*כנראה שזה יחסי ציבור עבור המצלמות.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לדעתי גם לא יהיה משפט, במידה ולא היו נפגעים (ת.ד - נזק בלבד), לא היה בוחן תנועה במקום והנהגים החליפו פרטים לאחר התאונה.

הנהג ככל הנראה יקבל דוח 1000 ש"ח+10 נק'. למרות שיש סעיף על - "נהיגה כשברמזור אור אדום בצומת עם נסיבות מחמירות-הימצאות רכב אחר", הגורר הזמנה לבימ"ש עם פסילה מנהלית.

פורסם

חבר'ה,אתמול בערב נסעתי בכביש 4 מכיוון פ"ת לכיוון רעננה וכאשר ראיתי את המצלמה קצת לפני האטתי ל87,אחרי שעברתי את הפסים והמצלמה היה אחריי עוד רכב,ופתאום ראיתי פלאש מהמצלמה?? מישהו יודע מאיזה מהירות מצלמת שם הגאטסו החדשה? אם נסעתי פחות מ90 ייתכן ותצלם אותי שם?? אודה לתשובתכם

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

בינתיים יש כבר מי שהמצלמות מאוד הרגיזו אותו...;-)

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000733980

 

"מרד בכבישים? נהגים עקרו מצלמת מהירות חדשה בצומת גבעתי - חודש לאחר שסוכל ניסיון לשרוף אותה

בחודש שעבר הודיעה המשטרה כי לכדה רכב מסוג יונדאי שחצה את אותה צומת במהירות של 179 קמ"ש ■ המצלמה נעקרה באמצעות כלי מכאני כבד, עם תושבת הבטון ■ הנזק: עשרות אלפי דולרים"

gatso-kvish-35-givaati-575.jpg


×
×
  • תוכן חדש...