חבר'ה,אתמול בערב נסעתי בכביש 4 מכיוון פ"ת לכיוון רעננה וכאשר ראיתי את המצלמה קצת לפני האטתי ל87,אחרי שעברתי את הפסים והמצלמה היה אחריי עוד רכב,ופתאום ראיתי פלאש מהמצלמה?? מישהו יודע מאיזה מהירות מצלמת שם הגאטסו החדשה? אם נסעתי פחות מ90 ייתכן ותצלם אותי שם?? אודה לתשובתכם