רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
היי רכשתי רכב ובסוכנות מציעים לי מערכת איתור של חברת קוברה. האם לקוברה יש בכלל מערכת איתור או שהיא משתמשת במערכת של חברה אחרת כמו פוינטר וכו'? תודה
הודעה אחרונה מאת הבוס, -
- 8 תגובות
- 863 צפיות
שלום ישלי פיג'ו 206 ורציתי לדעת האם אני ייסע עם טיפטרוניק במקום על הילוך D האם זה יחסוך לי דלק וייתן לי חווית נסיעה יותר כיפית? ועוד שאלה בנושא זה אם אני יהיה בירידה ויעביר להילוך סרק( N ) האם זה יכול להרוס משהו והאם זה יחסוך לי דלק.
הודעה אחרונה מאת Pug206, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לא פעם יצא לי לראות נהגי משאיות זבל מבצעים עבירות תנועה. שימו לב לתיעוד הבא: http://cars.walla.co.il/?w=/4726/2519425 שלוש עבירות תנועה: רמזור אדום (1000 ש"ח ו-10 נק'), נהיגה שלא בכיוון החץ (500 ש"ח +6 נק') ואי ציות לתמרור האוסר פרסה (250 ש"ח).
הודעה אחרונה מאת Pug206, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 983 צפיות
עלעלתי לי בדפי YAD2 והבחנתי בקטגוריית סיטרואן ברכב סיטרואן C-ZERO , מייד לאחר מכן נכנסתי לאתר של חברת סיטרואן ומצאתי את הרכב מופיע בין דגמי רכבי החברה. יש למישהו מושג מתי תשווק, מה יהיה מחירה, מסים מיוחדים, טיפולים מיוחדים לסיגמנט, טעינות וכדומה?
הודעה אחרונה מאת amir74, -
- 3 תגובות
- 634 צפיות
אני לא זוכר מה הלחץ צמיגים שצריך להיות לי באוטו. מישהו יודע בודאות ?
הודעה אחרונה מאת Transporter, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 716 צפיות
שלום, ברשותי ניסאן טראנו קצר, דגם SR, מנוע 2700 דיזל טורבו, משנת 98'. רציתי לדעת כמה צילינדר יש ברכב זה? זהו מנוע V4 או V6? הבילבול נוצר מכיוון שעל הג'יפ מודבק סמל V6, ואני לא יודע אם הוא מקורי או שמישהו סתם הדביק אותו שם. תודה מראש, עידן.
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
היום הלכתי לראיון עבודה במתחם הבורסה ברמת גן, וחיפשתי מקום לחנות , ראיתי שיש סמטה אך עם שלט אסור חניה עצירה או עמידה במקום מאחורי אחד הביניינים שעוברים הריסה ורכב שכבר חונה שם , בצד ימין של הסמטה הזו יש קשתות ברזל קטנות שנועדו למנוע מרכבים לעלות כנראה על הדשא של הגינה הקטנה הזאת , הלכתי לראיון עבודה. (נכון חניתי במקום אסור לפי השילוט , אך לא ליד ברז כיבוי ולא בחניית נכים ולא במקום שיפריע למישהו סתם שמו שם שלט בשביל לגרום לאנשים לחנות בחניות בתשלום) שחזרתי אחרי 40 דקות הרכב שלי לא היה שם , מסתבר שהוא נגרר שהגעתי לחניית הגרירה ראיתי כבר את הנזק הראשוני , הם קרעו לי מלמטה את הפגוש כאשר המשאית ניסתה לתפוס את הקדימה של הרכב הקרע הוא לא גדול ואותו בחור של הגרר אמר לי…
הודעה אחרונה מאת raiden, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
אני יודע שלפורד היו בעבר מנועי V4 ולסאאב גם. מדוע לא מייצרים היום מנועים כאלה? אני זוכר ששמעתי הסבר של מישהו שמנוע בצורת V עמיד יותר לשחיקה מאשר מנוע טורי.
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 2 תגובות
- 727 צפיות
לילה טוב פורום יקר... בשעה טובה הוספתי לרשיון הנהיגה שלי היתר למכונה ניידת (מפעיל צמ"ה). יום שישי האחרון אני סיימתי את הקורס והשבוע אמור להגיע הרשיון הזמני מנייר. השאלה שלי בעצם היא שאומנם יש לי את רשיון הנהיגה שלי כבר עם וותק של 12 שנה, ומה שיוסיפו עכשיו זה את המכונה הניידת וזה הולך להגיע עוד השבוע אבל אני לא יודע אם אוכל לשלם את האגרה מייד שזה יגיע ואולי זה ייתעכב לי קצת אז האם כל עוד איני משלם את האגרה אז כל הרשיון שלי לא יהיה בתוקף על כל מה שיש לי? או שמא רק ההיתר למכונה ניידת לא יהיה תקף עד הרגע שאשלם את האגרה? תודה.
הודעה אחרונה מאת מאור30, -
הודעה אחרונה מאת Ziv, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 742 צפיות
מישהו שמע על התופעה הנ"ל גם בארץ, של מכסה מנוע שנפתח תוך כדי נסיעה דווקא ברכב הספציפי הזה, בעקבות מנגנון תפיסה שלא דואגים לתחזק אותו כראוי? תזמון טוב לומר לכל בעלי רנו קליאו לפרק ,לנקות ולשמן בעזרת WD40 את המנגנון המדובר. מקור: http://www.whatcar.com/car-news/no-recall-from-renault-on-clio-bonnets/224409 עדות: http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/207915/renaults_clio_recall.html מפורום זר- http://www.cliosport.net/forum/showthread.php?209429-No-recall-by-Renault-on-Clio-bonnets!/page2
הודעה אחרונה מאת ravidp18, -
- 20 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
http://www.bigdeal.co.il/heb/default.aspx?campaignid=2153 38 שקל לשתי פחיות כולל משלוחה, ומי שגר בסביבה של ראשל"צ יכול לשלם רק 30 שקל, לבוא לקחת ולקבל שטיפה חיצונית חינם. נראה לי משתלם מאוד.
הודעה אחרונה מאת אייל, -
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
תהנו היה מדהים אל התמונות והסיקור!!!
הודעה אחרונה מאת gilzz, -
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ראיתי אותה היום על המובילית, נראית יפה מאוד הרבה יותר יפה מבתמונות
הודעה אחרונה מאת spirit69, -
- 0 תגובות
- 501 צפיות
מכון רישוי בעטרות נסגר ל10 ימים עקב פעילות לא חוקית שהיתה במכון. גם במישור אדומים יש בעיות חמורות.
הודעה אחרונה מאת נירון, -
- 1 תגובות
- 721 צפיות
שלום ! ברשותי מזדה לנטיס שאצלי כבר 7 שנים וקצת . רכב שעשה המון קילומטרז' כיום ( 214 אלף ) . ממש רכב בובה . טיפולים בזמן : בלאי רגיל בלמים , צמיגים , נזילה בתפוחים והחלפת COILS רק לאחרונה . כמה שאלות ובעיות ( מקווה לא גדולות ) שברצוני לתקן כדי לרוץ עם רכב כמה שיותר : 1 ) לאחרונה מנוע התחיל להזיע במוסך אמרו זה קצת ולא נורא . מה פתרון ? עלות בערך ? אני חושב בכל זאת לתקן את זה . 2 ) רק בתחילת נסיעה אחרי התנעה ( כמה דקות ) יש שריקה חלשה שנפסקת בהמשך ולא חוזרת במהלך הנסיעה . יש סיכוי שכבר צריך להחליף חגורות ? אמרו לאחורנה רכב לא נוסע הרבה חגורות מתייבשות ..... 3 ) שאלה כללית - מתי יש צורך לעשות טיפול מנוע רציני . כמה מנוע של מזדה יכול לרוץ ומה הם טיפולים הנדרשי…
הודעה אחרונה מאת prigo, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
http://bottomline.msnbc.msn.com/_news/2012/03/22/10795756-get-with-the-times-youre-driving-all-wrong מסתבר שהאחיזה ב9 ו-3 מצמצמת את הסיכון לפגיעות ידיים כתוצאה מפתיחת כרית אויר. אז למה מלמדים אותנו להחזיק גבוה יותר?
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
-
חם בעמוד הפייסבוק של קארספורום: הסטאטוס הבא מוקדש במיוחד לקראת פסח הבא עלינו לטובה: איזה חלק באוטו אתם הכי אוהבים לנקות ? כתבו לנו בעמוד שלנו!
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1 אלף צפיות
מישהו יודע אם היה בארץ דייהו סופר רייסר 3 דלתות? או שרק סדאן?
הודעה אחרונה מאת fords, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
יצא לי לאחרונה לראות הרבה ניידות חדשות מסוג טויוטה קורולה החדשה מודל 2011 אם איני טועה ממתי הם ככה ?! האם המשטרה זונחת את הסקודה אוקטביה החזקה והאמינה לטובת הטויוטה קורולה ?!
הודעה אחרונה מאת alon-g, -
-
- 17 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.auto.cz%2Fproblem-u-motoru-1-4-tsi-vytahany-rozvodovy-retez-65864 הכתבה הזאת רחוקה מלעודד, רק מחזקת את חשיבות התכנון הנכון והשימוש בחומרים איכותיים (ולא כאלה מתוצרת טורקית או סינית ברמה מחפירה). זה מתחיל בספייסר קטנטן שמישהו שכח להוסיף ובלעדיו הדרך לגסיסת הטורבו ב-1.2TSI מהירה מהרגיל, ממשיך בשרשראות תזמון לוקות בחסר ב-1.2TSI וב-1.4TSI, אז מה יהיה הלאה?
הודעה אחרונה מאת tomerR, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 729 צפיות
אהלן, לאחרונה קנינו סקודה פאביה חדשה שבמבצע, ויש לי שאלה על אופן הנהיגה כדי לחסוך בדלק. האם כדי לחסוך בדלק עליי לשים את ההילוך שבו היעלות של המנוע היא גבוהה יותר ואין צורך בלחיצה חזרה על הדוושה כדי שהרכב יאיץ(זה מה שאני חושב שצריך לעשות), או שעליי לנסוע בהילוך גבוה ועם סיבובי מנוע נמוכים? במידה והתשובה הראשונה נכונה, עד איזה גבול צריך לעשות את זה? כי הכוח זמין ב4000סל"ד, האם זה אומר שצריך לשמור את המנוע עובד ב4000סל"ד(בלי התחשבות כרגע ברעש ובבלאי)? ובקצרה- האם צריכת הדלק מושפעת רק מכמות הלחיצה על הדוושה וללא כל תלות בסל"ד? תודה לעוזרים, אריאל
הודעה אחרונה מאת mikijoy, -
ניקוי גאנטים.
מאת vlad100- 5 תגובות
- 680 צפיות
יש לי על הגאנטים מן שכבת שומן מוזרה שלא יורדת לא עם סמרטוט לא עם חומר שהתיזו לי על הגאנטים בשטיפה ידנית. הינה 2 תמונות של הגאנט: ותמונה יותר מקרוב: ורציתי לדעת מה אתם ממליצים עם איזה חומר אפשר להוריד את זה כי זה דיי מפריע לי אני אוהב את הגאנטים נקיים ללא ליכלוך והשכבה הזאת ביכלל מטריפה אותי.
הודעה אחרונה מאת ג.מ פורטל, -
- 2 תגובות
- 670 צפיות
מפלסטיק, קטן מאוד ורשום עליו BOOST. (???)
הודעה אחרונה מאת pronella, -
- 3 תגובות
- 665 צפיות
שלום מישהו מכיר מכון בדיקה בכ"ס? תודה
הודעה אחרונה מאת קישו, -
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 6.9 אלף צפיות
אנא הזכירו לי מה התקנות בעניין, ואם אפשר גם להפנות אליהן: האם אסורה לחלוטין שטיפת רכב בבניין משותף, או שמותרת לא מצינור (דלי בלבד?)?
הודעה אחרונה מאת wil, -
- 2 תגובות
- 512 צפיות
במסגרת עבודה שאני צריך להגיש, עליי לכתוב חיבור בנושא מצלמות המהירות החדשות, וחשבתי להתייעץ עם חברי הפורום, גם בכדי להעשיר את הכתיבה, וגם כי יש לי תחושה שיש נקודות שאני אפספס שאתם אולי לא. בנוסף, אני יודע שזה קשה, אבל צריך להביא גם טיעונים בעד ( צריך להיות ייצוג של שני הצדדים). אשמח לכל עזרה בנשוא, וכל מה שאתם חושבים שראוי לציין. תודה!
הודעה אחרונה מאת יניב ח., -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
כמה קשה יכול להיות למצוא יאריס ספורט ?!?!?!?! כבר שבועיים וכלום. אם מישהו מכיר אשמח לשמוע...
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
במהלך טיול בסוף שבוע האחרון ניתקלתי ברכב הבא. תמיד חשבתי שמגבים בפנסים זה שטויות אבל הבחור לקח את זה צעד קדימה. סחתיין על ההשקעה (למרות שאני שם מאה שקל שהמגבים לא מחוברים לכלום).
הודעה אחרונה מאת gozal, -
-
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
אני מחפש ידיות מוארות מלד או כל דבר לפולו 16V ידית עם 5 הילוכים ומוארת ,יש כזה דבר ? אשמח לאייבי.
הודעה אחרונה מאת Pro-extreme,
-
מי מחובר 6 משתמשים רשומים, 2 אנונימיים, 330 אורחים (הצג רשימה מלאה)
