Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5202 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

רכשתי רכב ובסוכנות מציעים לי מערכת איתור של חברת קוברה.

האם לקוברה יש בכלל מערכת איתור או שהיא משתמשת במערכת של חברה אחרת כמו פוינטר וכו'?

תודה

פורסם

התקשרתי לחברת פוינטר ושאלתי אותם כמה עולה מערכת איתור פלוס עלוקה.

המחיר הרבה יותר זול ממחיר הקוברה ושם אמרו לי שקוברה משתמשת ברכיבים שלהם.

בקוברה רוצים 3100 ובפוינטר 1960.

האם אוכל לבקש מהיבואן מערכת פוינטר במקום קוברה?

גם דמי המנוי בפוינטר יותר זולים 48 עם הנחה לעומת 60.

פורסם

הסוכן שלי עדיין בודק לי אם אפשר למצוא ביטוח בלי איתוראן במחיר סביר.

אבל לפי מה שזה נראה צריך מערכת איתור פעילה ועלוקה.

עכשיו השאלה איפה לעשות?

בפוינטר אמרו לי שאני יכול לבקש בסוכנות שיתקינו לי פוינטר ולא קוברה.

פורסם

תן לי לתקן אותך, אין דמי מנוי של 48 שח בפוינטר, יש 51 לרכב פרטי, 64 לרכב מסחרי.

לקוברה מערכת איתור משלהם שנקראת גבריאל, אתה מקבל אחריות מהם ותמיכה טכנית. פוינטר מספקת את שירותי האיתור לקוברה בלבד.

זאת אומרת שאם תתקין פוינטר או קוברה זה אותו הדבר מבחינך פחות או יותר.

התקנה בתחנות רשת מזכה אותך בשנת אחריות, היבואן נותן לך אחריות ביחד עם הרכב, בין אם זה שנתיים בצמפיון או 3 בלובינסקי לצורך העניין.

 

 

גילוי נאות : אני עובד בפוינטר (:

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

לא הזכרתי את זה אבל ה 48 זה לאחר הנחה שיש לנכים.

בכל אופן כנראה שאבטח בחברת אליהו שלא דורשת שום מיגון נוסף ממה שיש.

אמנם יותר כסף מביטוח עם איתוראן אבל אני עדיין ישלם הרבה פחות אם אני מחשב את עלות המערכת ודמי המנוי.

×
×
  • תוכן חדש...