Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5203 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ישלי פיג'ו 206 ורציתי לדעת האם אני ייסע עם טיפטרוניק במקום על הילוך D

האם זה יחסוך לי דלק וייתן לי חווית נסיעה יותר כיפית?

ועוד שאלה בנושא זה אם אני יהיה בירידה ויעביר להילוך סרק( N ) האם זה יכול להרוס משהו והאם זה

יחסוך לי דלק.

רכב בהווה-פיג'ו 206, מנוע 1.6,110 כ"ס-למכירה

רכב בעתיד-עדיין בחיפושים!

מחפש אוטו-עזרו בנושא שבקישור

פורסם

מצב הטיפטרוניק מעביר את השליטה בהעברת ההילוכים לנהג (באופן חלקי). נהג מאוד מיומן יכול לשפר את צריכת הדלק באופן

מינימלי. מצב D עם הרגלי נהיגה חסכוניים יהיה עדיף בד"כ.

 

לגבי חוויית נהיגה במצב טיפ' - בהחלט עשוי להוסיף , תלוי אישית בנהג.

 

העברת ידית הילוכים לניוטרל במהלך נסיעה :

 

1. לא חוקית לפי תקנות התעבורה.

2. בירידה בניוטרל צריכת הדלק גבוהה מאשר עם הילוך משולב (ללא לחיצה על הדוושה).

בתנאים מסוימים נדירים יהיה חסכון בדלק . (ירידה ארוכה וממושכת ללא בלימת מנוע).

3. קירור המנוע , התיבה והטעינה מעט נפגעים. בעת שילוב חזרה בנסיעה נגרם בלאי מסויים, אף כי מועט, לרכיבי התיבה.

שימוש בניוטרל מבטל בלימת מנוע ומגביר שחיקת מערכת הבלמים.

 

מכל הסיבות הנ"ל רצוי להמנע מכך.

פורסם

אוקי זאת אומרת שלא רצוי ולא מומלץ לשים על N במהלך נסיעה.

אוקי תודה ענית על השאלות שלי.

ויש לי עוד שאלה אם נגיד אני רוצה לשמוע מוזיקה עם חברים באוטו(לא במהלך נסיעה)

האם כדי לי להשאיר את האוטו על המצבר או להתניע אות האוטו לבזבז דלק מאשר לקחת סיכון שהמצבר ילך?

רכב בהווה-פיג'ו 206, מנוע 1.6,110 כ"ס-למכירה

רכב בעתיד-עדיין בחיפושים!

מחפש אוטו-עזרו בנושא שבקישור

פורסם

כאשר רכב אוטומטי נוסע בהילוך N תיבת ההילוכים לא משמנת את עצמה ודבר זה יכול לגרום לנזק נוסף מלבד הנזק שנגרם בעת ההחזרה להילוך D.

 

אז כדאי לוותר עם הרגשת החיסכון , מכיוון שזו טעות ואין שום חיסכון בדלק כאשר הרכב בהילוך N.

דניאל.

פורסם

המצבר לא "הולך" אלא מתרוקן. הטענה מחדש על ידי נסיעה תחזיר אותו למצבו הקודם. רכב ממוצע צורך כליטר דלק בשעה של עבודה במקום. תעשה לבד את החשבון.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

×
×
  • תוכן חדש...