רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 613 צפיות
היי, לכל אלו שיש את הפאביה TSI 105 גימור ספורט (ינית) 2011. איפה אתם מבטחים, ואם המחיר נמוך יותר מ 4700 למקיף + חובה. תודה
הודעה אחרונה מאת igal.ep, -
- 13 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
"כפי שנחשף ב"כלכליסט", מחירי מכוניות פרארי יחלו ב-1.6 מיליון שקל עבור פרארי קליפורניה ויגיעו עד 2.2 מיליון שקל עבור ה-FF. אתמול הוזמנה לראשונה בישראל מכונית הספורט הבכירה של פראי, האנזו." http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3566812,00.html
הודעה אחרונה מאת $DRAGSTER$, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שלום לכולם, צלצלתי היום לכמה חברות ביטוח אבל לא הצלחתי למצוא אפילו אחת שתסכים לבטח את הפולו שקניתי בלי שאהיה חייבת להתקין בו איתוראן. זה מאוד מוזר, כי הרכב עולה פחות מ-90K והבנתי (מחיפוש בארכיון) שרק רכבים מעל 170K מחויבים באיתוראן. אשמח לדעת אם מישהו כאן הצליח לבטח פולו או אפילו גולף ללא איתוראן SAVE ודרך מי הוא עשה זאת? מעבר לעלות הכספית של התקנת איתוראן ודמי המנוי החודשיים, יש לי בעיה עם עצם הרעיון של איתוראן ולא ממש בא לי שבמאגר כלשהו יהיה מידע על איפה נמצא הרכב שלי בכל רגע נתון. כרגע למרבה הצער זה נראה שאין ברירה וכולם דורשים איתוראן. תודה, ענת
הודעה אחרונה מאת cobraf, -
-
אז כמו שכתבתי לפני כמה ימים, אני מתלבט בין כמה רכבי 7 מקומות. אחת האופציות המועדפות היתה שברולט אורלנדו. הגעתי לסוכנות הראשית בירושלים, דיברתי עם איש המכירות וביקשתי לתאם נסיעת מבחן. לכל אורך הדרך הדגשתי שמדובר בעסקת ליסינג. נקבעה לי נסיעת מבחן להיום. אני מגיע ואז פוגש אותי איש מכירות עם ידיים בכיסים וחיוך מזלזל. "אה אתה מהליסינג?" "אני לא מהליסינג, אני מגיע לעשות נסיעת מבחן כדי להחליט אם לקחת את הרכב". "אז זהו שלא" הוא אומר בטון מזלזל. "על לקוחות ליסינג אנחנו לא מבזבזים את הזמן. הזמן שלנו יקר. אם אתה רוצה נסיעת מבחן, תשלם עליה." הסתכלתי על התאריך כדי להיות בטוח שלא פספסתי את האחד באפריל אבל, לא. אתם מבינים, אני - סמנכ"ל תשתיות בחברה ידו…
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היי, היום נתקלתי במשהו מעצבן! תחנת הדלק "דלק" בנס ציונה (ביציאה מפארק המדע) מפרסמת בשילוט גדול ומאיר עיניים: שטיפה חינם בתדלוק מעל 25 ל' סבבה. נכנסתי לתדלק. אחרי שאני מחכה את ה2-3 מכוניות, מגיע תורי לתדלק. מכניס את הפייה, ואז אני שם לב לשלט קטן (בגודל A4) שבתאריכים 4/4-7/4 המבצע מבוטל. אוקי, מבין את זה שזה פסח והם רוצים להרוויח עוד קצת - אבל מזה החוצפה הזאת לפרסם את זה בקטן לעומת השלט הגדול שרואים מהכביש המהיר? סתם, פורק קצת עצבים..
הודעה אחרונה מאת bigfoot7375nadav, -
-
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, ברשותי רכב ישן שאני מנסה להפטר ממנו, אתמול בא אליי מישהו וביקש לקנות אותו ב2000 שקל AS IS. והוא יעשה לו טסט ולאחר מכן נעביר בעלות. השאלה שלי היא כזאת - באם אנחנו חותמים על זכרון דברים, על איזה סעיפים יש לשים לב? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת wil, -
- 2 תגובות
- 907 צפיות
שלום לכם, כמה חבל שאין לנו כאלה דברים בארץ. עוד תמונות: http://auto.fishki.net/comment.php?id=119253
הודעה אחרונה מאת ילדון ה-5 טורבו, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
כמו בכותרת, אני כבר אובד עצות. יש כל מיני סוגים, רק שאני ממש לא יודע איזה עדיף. אני רוצה כיסוי שלא יקרע אחרי יומיים, יחזיק טוב, יכסה כמו שצריך את הרכב (לא משנה העלות) ויהיה איכותי ושיעשה את עבודתו כמו שצריך (הכיסוי האחרון לא תיפקד). כמו כן, יש כזה דבר כיסוי 4 עונות? (איך הוא מגן בגשם?!). עזרה בבקשה, לפני שהאוטו החדש מגיע
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 785 צפיות
יש לי אלטו 2010 ובשטיפה אחרונה גיליתי פגם בצבע על הגג, כנראה מקאקי של ציפורים. אני לא מבין מה לעשות, הרכב הוא חדש והוא ממש אחלה מכל הבחינות. עובר שטיפה כל שבוע-שבועיים, לא מזניח, לא ציפיתי לדבר כזה... מה עושים??? למישהו יש ניסיון עם רכבים אחרים בסיטואציה דומה?? פניתי ליבואן, כי אין לי מוסך מורשה בסביבה. אחריות בסוזוקי אלטו - כוללת צבע? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 1 תגובות
- 558 צפיות
שלום, היום בבוקר כשעמדתי במרמזור משהו חסר סבלנות רצה לעקוף לנתיב השני ושפשף את הרכב שלי בקצה. מה שקרה השתפשף טיפה הטמבון עם הפס למעלה (מצורף תמונה). קודם כל שאלה, את הפס (פס קישוט) אם מתקנים רק אותו זה נכון שיכולים לעשות לי את התיקון עם ספריי ולא עם התזה נורמלית ? עושים את זה? כי משהו העיר את תשומת לבי לגבי זה. לגבי הטמבון שהשתפשף אנסה לדרוש את הכסף איכשהו, אני לא אצבע את כל הטמבון בשביל זה אני שונא שזה צבוע. אשמח לשמוע חוות דעתכם ואולי אם כדאי לתקן את כל התיקון. מנסיונכם האישי. (הרכב ניסאן טידה 08) תודה מראש, מתן
הודעה אחרונה מאת pronella, -
- 14 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מאזדה 2 בפעולה
הודעה אחרונה מאת Cuore Sportivo, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 14.3 אלף צפיות
כדאי , לא כדאי? האם מחיר ל-4 משומשים בני שנה + ג'אנטים מגנזיום ב1500 ש"ח זה מחיר טוב? אמורים להיות מורכבים על סובארו אימפרזה שנת 2006. תודה.
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אישית נשמע לי זניח במקרה הטוב ושגוי במקרה הרע פרט אולי ל-2 השורות האחרונות אבל אני לא מומחה גדול
הודעה אחרונה מאת שבלול, -
-
- 1 תגובות
- 580 צפיות
קיבלתי במסגרת חבר מביא חבר בצמפיון מתנה טיפול חינם. מה זה כולל ? מדובר בטיפול שני. בטיפול הראשון קיבלתי 50 אחוז הנחה וזה היה על הכל כולל חלקים .
הודעה אחרונה מאת pasat04, -
- 0 תגובות
- 515 צפיות
הי חברים, למישהו יש מושג אולי היכן אני יכול למצוא מידע אודות כמה העברות בעלות רכב פרטי נעשו בשנת 2011? תודה!
הודעה אחרונה מאת zolshop, -
- 13 תגובות
- 14 אלף צפיות
היי בשבוע שעבר עשיתי במבחן רענון נהיגה. כבר השבוע עדיין לא שמעתי כל תוצאה ממבחן אם עברתי או לא. איך אדע? נאמר לי שיישלחו אלי בדואר. אך רציתי לדעת כמה זמן שאקבל מכתב בדואר? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת שומאכר, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
המחירון הוא 89 יש יותר זול ואיפה?
הודעה אחרונה מאת הונדה95, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום אני ואחי החלטנו לעשות טיול קטן בעוד כחודש על מנת לחוות קצת נהיגה על מסלול ברכב ספורטיבי, מכיוון שאנו חסרי ניסיון בתחום רציתי לשאול אם ישנו באירופה מסלול שהוא יחסית נוח לנהיגה, שלא כמו הנורבורגרינג שהבנתי שיש הרבה קטעים מסוכנים ואפשר חלילה להיכנס בבטון אז בשורה התחתונה אני מחפש מסלול "פתוח" אם אפשר לקרוא לזה כך.ואם אפשר לשמוע קצת על עלויות זה יהיה מבורך. תודה מראש רועי
הודעה אחרונה מאת roy4545, -
- 3 תגובות
- 672 צפיות
הזמנתי חומרי ניקוי מאוד יקרים מהאתר Shinearama.co.uk. המוכר רשם על החבילה Car Accessories (אביזרי רכב) ולא צירף פירוט תכולה. הפקידים במכס חשבו שמדובר בחלקים לרכב ועיקבו את החבילה. בנוסף קיבלתי מייל מהמוכר. המוכר כתב במייל שאולי נפלה טעות (מחר נגלה) נשלחה הזמנה של מישהו אחר. לקח לי שבועיים לשחרר את החבילה (מיילים, בירורים, הצהרות). בסיום התהליך המכס גבה ממני עמלות אסטרונומיות על אחסנת חבילה + עמלות מכאן ועד הודעה חדשה. לסיכום: * עיכוב שבועיים במסירה * שילמתי מיסים על חבילה שהתוכלה לא תואמת את החשבונית (מחר נגלה) * שילמתי עמלות לדרוש פיצוי מהחנות?
הודעה אחרונה מאת TheHunter88, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום רב . קיבלתי שלילת רישיון של 11 חודשים עם הפחתה של חודש על השלילה של השימוע. רציתי לדעת אם יש חברה שכן מבטחת כי "הפול" דורשים 3500 ש"ח !!! עכשיו רכשתי רכב ונתקלתי בבעיה שחברות לא מוכנות לבטח האם יש לזה פיתרון ?? ומשום מה במחשב של החברות ביטוח רשום שיש לי 2 פסילות רישיון האם מישהו יודע את פשר הדבר ? תודה ! חייב עזרה דחוף
הודעה אחרונה מאת pini5, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
החל מנובמבר 2012 יצרני רכב יחוייבו להתקין בכלי רכב חדשים מערכת בקרת לחץ אוויר, לפחות במסגרת האיחוד האירופאי. בתקווה שמשרד התחבורה הישראלי יאמץ תקנה זו גם כן. מה דעתכם? http://www.spiegel.de/auto/aktuell/0,1518,822479,00.html
הודעה אחרונה מאת nir100, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
http://www.hnn.co.il/gallery17559.html מי יכול להגיד מה הסיבה לתאונה אם לא נסיעה פרעית במיוחד? אבל העיקר יחכו לסחבק עם הממל''ז בכביש 6...
הודעה אחרונה מאת ranll, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 13 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
מיומנו של סוחר חובבן. מכתב גלוי [למען הגילוי הנאות אני חבר בפורום מימיו הראשונים פחות או יותר (בדר”כ כקורא פאסיבי ולא באופן עקבי) . אני מפרסם מכתב זה תחת "שם בדוי" משתי סיבות עיקריות: הראשונה היא שאני משמש בפוזיציה ניהולית בענף הרכב והשניה היא שאני משלם מספיק מס הכנסה. תצטרכו להאמין לי] הסיפור שלי קצת ארוך, אמיתי ואולי גם מעניין והולך ככה: נולדתי חולה. מחלתי חשוכת מרפא. המחלה ליוותה אותי כל ימי חיי ומלווה אותי גם היום. האתר הזה הוא אחד מתופעות הלוואי של המחלה. אני מצטער אם אני הראשון לגלות לכם, אבל כולכם חולים בה. ואכן מגיל מילה האהבה הגדולה שלי עושה "אנ-אנ" ומיד כשחתכו כבר התחלתי לזהות דגמי מכוניות עוד לפני כל דבר אחר (אני יודע שאני לא מיוחד בעניין. חכו …
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
-
- 1 תגובות
- 740 צפיות
מדובר על הניקלים מסביב לחלונות. שמתי לב שבזמן שיש שמש חזקה כמו היום למשל הניקלים שלי לא נראים, פשוט מתכהים מדי ולא רואים, גם האוטו כסוף בצבע שלהם אז בכלל. לעומת זאת שיש מעונן חלקית או לקראת החושך רואים אותם ממש יפה ונוצצים. האמת גם בשמש מדי פעם רואים ניצוץ אבל לא רואים את הכסף, את הניקל, מאבד את הצבע בשמש. רציתי לדעת אם זה ככה לכולם?לא משנה סוג החומר? חשוב לציין שהוא לא דהה בכללי בינתיים אבל בשמש הוא פשוט דוהה וזה מבאס כי אז נראה מוזר.
הודעה אחרונה מאת vo364, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 60 תגובות
- 9 אלף צפיות
בזמן האחרון שמתי לב שהתופעה המכוערת של גזילת מקומות חניה ציבוריים על ידי התושבים הולכת ותופסת תאוצה. אז נכון, כשאין בעיות חניה אין סיבה ל"צרות עין" על השכן שפירגן לג'יפ שלו מקום חניה שמור. ככה זה מתחיל. אחרי כמה שנים מקום החניה המפרגן הופך לעובדה בשטח, בעיות החניה בשכונה מחמירות וסחבק שורף חצי שעה על חיפושי חניה בכל פעם שהוא חוזר הביתה מאוחר. הנה דוגמא טרייה שצולמה ממש לפני כמה דקות. הבעלים של הלנד-קרוזר הזה יצר פתח בגדר הבניין, יצק קצת בטון כדי ליצור רמפה קטנה ויצר לעצמו חניה טבין ותקילין. ומזווית אחרת. ניתן לראות שבמקום החניה הפרטית של הג'יפ היה יכול להיכנס בכיף רכב משפחתי סטנדרטי של תושב אחר בשכונה. כמה עשרות מטרים במורד הרחוב, עוד חניה…
הודעה אחרונה מאת asafk, -
-
שבת שלום. שלשום יצאתי לדייט עם איזו בחורה, הדייט התנהל אחלה יום למחרת דברנו, בחורה אינטלגנטית ונחמדה. כשדברנו אתמול בטלפון, יצא לה לספר לי על מעלליה במהלך היום וזה משהו שישר החלטתי לשתף אתכם. זה הולך ככה: "בדרך לעבודה, חפשתי חניה ואני מסתובבת רבע שעה ולא מוצאת. פתאום ראיתי מקום די קטן והחלטתי לנסות. מעט קדימה, מעט אחורה, קצת הנדסה ונכנסתי. קצת לא נעים לי אבל שפשפתי מאחוריי את הרכב החונה. זו היתה איזו מרצדס או במוו דנדשה. הרכב שלי ישן וכולו מלא שריטות אז לא אכפת לי, שיצאתי ראיתי שהרכב הדנדש נטול שריטות ושפשופים חוץ מהנשיקה הזאת שנתתי לו. הבאתי לו שפשוף שניתן לראות בעין אבל לא דפיקה או משהו כזה, זה גם לא היה במהירות אלא שפשוף חניה אז זה שטוי…
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הערות: הנתונים הגולמיים נלקחו מאתר משרד התחבורה ועובדו על ידי. יש אי התאמות בין הדיווח של איגוד הרכב לרשימה הזאת.(יכול להיות שהרשימה לא מלאה). הנתונים מ-1 ינואר 2012 עד 2 אפריל 2012. כנראה מופיעות ברשימה גם מכוניות שהיבואנים הביאו לצורכי תקינה. (יכול להיות שלא נמכרו). ט.ל.ח.
הודעה אחרונה מאת davemustaine87, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הרכב אמור להיגרר בשעה הקרובה. האם אפשר להשאיר את כלי הנהג?
הודעה אחרונה מאת gorelshv, -
"שפשוף נעים" 1 2
מאת LaZy- 21 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
האירוניה שבמשפט .. אני חייל , אני יוצא מהבסיס וקולט שמישהו או מישהי שפשפ\ה לי את הצד התחתון הימיני של הטמבון והשאיר\ה סימן יפה וברח\ה . נשמות יקרות , מכוניות נועדו שישפשפו אותם ,שיעשו איתם תאונות ,שיגנו עלינו מבורות בכביש , כל זה טוב ויפה , אבל כאשר נעשה נזק , ואני בטוח שזה בתום לב , במקום לנצל את העובדה שהנהג שרכבו נפגע לא במקום , תשאירו פתק קטן עם סליחה ומספר טל' ותאמינו לי שתצאו עם הרבה יותר .. וכאשר המצב האידיאלי הזה לא קורה בישראל 95% מהזמן , העצבים בשמיים ,והרצון לרצוח את אוטו נהג גובר על כל דבר אחר ,ואחרי זה מתפלאים שהנהגים בכבישים עצבניים ,מקללים וחותכים כמו איזה *** ****** אנשים בכביש . ראבק .. הגיע הזמן לשנות את התופעה המגעילה הזאת . תחשבו על …
הודעה אחרונה מאת killerbinn, -
- 1 תגובות
- 761 צפיות
אהלן חברים, אז בלי יותר מדי הקדמות מיותרות, כמו שכתוב בכותרת, רציתי לשאול כמה שאלות בנושא. רכב: פאביה 2002 דגם MPI, ידני (68 סוסונים). אז מה השאלות? 1. האם ניתן להתקין ברכב מערכת שכזו? 2. האם המערכת עלולה להיות מסוכנת/להתפוצץ במקרה של תאונה חס וחלילה? 3. האם יש הבדל בביצועים של הרכב או בצריכה? 4. צפי לעליית מחירי הגז? 5. מקום מומלץ להתקנת המערכת באיזור זכרון-חדרה? (אני גם אשמח למחיר אם ידוע) 6. האם נותנים אחריות על המנוע? מה המדיניות בנושא? 7. עוד דברים שכדאי לדעת לפני המבצע? טיפולים? חוץ מזה, אשמח לשמוע חוות דעת אישית ממי שהייתה/שיש לו מערכת כזו. חוץ מזה, תודה !! שיהייה לכולנו המשך שבוע מצויין וחג שמחח
הודעה אחרונה מאת oori002,
-
מי מחובר 5 משתמשים רשומים, 2 אנונימיים, 299 אורחים (הצג רשימה מלאה)
