רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 971 צפיות
אהלן, לוחית הרישוי האחורית שלי מתקלפת (ככל הנראה הציפוי שמחזיר אור). היכן אני יכול לרכוש חדשה במחיר נורמלי באיזור הקריות? או שיש אפשרות לסדר זאת לבד? (צביעה הלכה?) תודה.
הודעה אחרונה מאת SaarG, -
-
- 6 תגובות
- 987 צפיות
שלום קרוב משפחה עכשיו עם הונדה סיוויק 1996 ידנית 4דלתות SR D16Y8 . הוא תמיד חלם על אלפא רומיאו ידנית עם 4/5 דלתות משנות ה90 המאוחרות / שנות ה00 המוקדמות . הקרוב משפחה הזה נהג מאוד מוכשר שעבר המון ונוהג המון, אבל עכשיו בקשיים כלכליים הוא רוצה מאוד אלפא רומיאו. מאוד . המחירון של הסיוויק שברשותו - 12,600 :cry: תייעצו - מה עושים ?
הודעה אחרונה מאת liav12, -
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
חברי פורום שלום, חיפשתי ארוכות בפורום, אך לא מצאתי תשובה לשאלה הבאה: האם ישנם הבדלים בין באימפרזה טורבו GT שנתון 95' לשנתונים 00'-98' בחתך מכאניקה, נראות, אבזור וכיוצ"ב. תודה והמשך חג שמח, דניאל
הודעה אחרונה מאת דניאל STI, -
הוצג הוייפר החדש! נתונים טכניים: מנוע שכולו אלומיניום V10 8.4 סמ"ק המפיק 640 כ"ס. http://www.netcarshow.com/dodge/2013-srt_viper_gts/
הודעה אחרונה מאת roy_balas, -
- 6 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אז ככה , חזרתי מחוף ראשון לכיוון נס ציונה (בכביש 20) הייתי צריך לקחת את הפניה ימינה לכיוון 431 באחת הפניות . ופספסתי אותה , אז עשיתי פרסה. המשכתי ישר , ובאמצע הכביש \ גשר היה רמזור (וכביש שמתחבר מצד ימין שלו כנראה היה ירוק) אני לא ראיתי את הרמזור , כי הוא היה בפינה .. עברתי , וכשקלטתי שיש רמזור , עצרתי לשניה לראות אם יש פלאש , לא היה פלאש . עכשיו , מה שמפחיד אותי זה שזה היה ב "מחלף מבוא איילון" הגיוני שלא הייתה שם מצלמה ? דבר שני , אמרו לי שכשיש תאורה בכביש , אין פלאש במצלמה . מה אתם אומרים ? ד''א- עכשיו הפלאש אמור להיות ברמזור שעברתי בו באדום , או ברמזור שמולי ? תודה .
הודעה אחרונה מאת elili, -
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אז הייתי אתמול בתערוכה, היה בסדר... אח"כ קפצתי לאוטומאניה של אלבר, מסתבר שהם עושים שם מכירה פומבית כל יום ב 13:00 על רכבים עם מעט מאוד ק"מ ומשנתונים יחסית חדשים (2010 וכד'..) היה ממש מצחיק, לצערי הגעתי כשהמכירה כמעט נגמרה, הבחור שזכה לקח טויוטה קורולה 2010 בחצי מחיר מחירון, משהו הזוי... שמעתי שהרבה חבר'ה מאוכזבים מאוטומוטור, אבל למי שמחפש לקנות רכב ורוצה גם בידור שווה להגיע למכירה הזאת הנה תמונה שצילמתי של הרכב שנלקח אתמול (הבחור שם דיי התלהב מעצמו..)
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
- 2 תגובות
- 884 צפיות
שלום חברים, אשמח לקבל פרטים של בעל מקצוע באזור נתניה. כמה זה יכול לעלות לרכב פרטי ל-2 חלונות מאחור? תודה.
הודעה אחרונה מאת NINJMNKY, -
- 8 תגובות
- 11.8 אלף צפיות
יש כזה דבר ? במיוחד היום שזה נחשב חג ? ובערך הסכומים לנהג חדש על במו X5 (אם יש לכם מושג ..)
הודעה אחרונה מאת LaZy, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 632 צפיות
שלום, אני זוכר לפני כמעט עשר שנים, שהייתי קונה את המגזין הזה, הייתי מקבל בתוך עטיפת הניילון שני מגזינים. למגזין אחד קראו הגה, שעוסק במכוניות "כביש", ולמגזין השני קראו הגה בשטח, והוא התעסק ברכבי שטח. נכנסתי לסטימצקי בחודש האחרון בכמה מקומות שונים וראיתי שבניגוד לעבר, לא מביאים יותר את המגזין "הגה בשטח" בנוסף ל"הגה". מישהו יודע על זה משהו? למה הפסיקו? או שאולי זה רק החודש? תודה.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 2 תגובות
- 649 צפיות
שלום חברים, בקרתי באוטומוטור ואני ממש מאוכזב. אחרי כחצי שעה עמידה בתור נכנסנו והופתעתי שלא למצוא שם את מה שחפשתי - את יצרני הרכבים הפשוטים: פורד, מזדה, אופל, סוזוקי, יונדאי, סוברו. זה תמיד ככה יבש או השנה זה באמת יבש?
הודעה אחרונה מאת nikitales, -
להיפרד מפריוס? 1 2
מאת baget- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום וחג שמח! יש לנו טויוטה פריוס מודל 2008 שעשתה רק 45000 ק"ם. אני בדרך כלל קונה מכוניות חדשות אמינות ומחזיק בהן 8-10 שנים. גם את הפריוס האהובה שלנו קניתי חדשה ורציתי לנסוע בה הרבה שנים. אבל חבר שלי - מוסכניק המליץ לי להיפטר ממנה עכשיו, כאשר יש עוד 4 שנות אחראיות על המערכת ההיברידית. "אחר כך - הוא אומר, תרצה למכור ואף אחד לא יקנה מחשש מתיקונים יקרים והחלפת סוללה יקרה" אני מאמין בפריוס ואני חושב שכל המכלולים שלו יחזיקו הרבה שנים. אבל אם באמת אצטרך למכור אותו מסיבה כלשהי בעוד 5-6 שנים? יש בכלל ביקוש לפריוס יד שניה? אשמח מאוד לשמוע, מה אנשים מנוסים חושבים בנושא. אני ממש לא יודע מה קורה בשוק. תודה מראש על חו"ד.
הודעה אחרונה מאת נר4, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אהלן, חבר טס בקרוב לטיול באיטליה של 15 יום. הוא מעוניין לשכור רכב לתקופה הזו, יש למישהו הצעות/המלצות/מחירים לגבי השכרת רכב? דבר נוסף, מישהו מכיר את האתר הזה: http://www.rentalcars.com ויצא לו להזמין משם רכב? תודה מראש,
הודעה אחרונה מאת igalr, -
-
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
האם המנוע מעלה טורים? או ששום דבר לא קורה? והאם יש שעון טורים ברכב היברידי? נושאים אלה פשוט קפצו במוחי ששאלו אותי על האוריס ההיברידית
הודעה אחרונה מאת DORONC, -
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום לכולם בעידן של היום ישנם המון מכוניות בעלות מגדש טורבו אשר מעלה את ההספק לגבהים חדשים. ולזו ניתן לתת שלל דוגמאות כגון: TSI של שירוקו עם 200 כס,קופר S עם 184 ,מיטו תלתן עם 170 כס וכדומה... האם ההספק הגבוה אשר יוצא ממנוע קטן בא על חשבון אמינות המנועים? או אולי בלאי גבוה יותר, ומן הסתם הרס המנוע לאחר תקופה קצרה יחסית? *בהתחשב בכך שהולכים לפי המלצות יצרן הרכב לגבי תכיפות טיפולים
הודעה אחרונה מאת speedsecret, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 30 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=b7AVC1YCcO0 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת AvielT, -
-
טל שביט - תערוכת צילומים - בתוך אוטומוטור
מאת Guest ורד שביט- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
היי, מי שמגיעים לאוטומוטור מוזמנים למבואה של ביתן עשר, לתערוכת צילומים נהדרים של טל על ידי רונן טופלברג ותומר פדר. מוזמנים גם לשים לב תוך כדי שיטוט ברחבי אוטומוטור לשיתוף פעולה עם עשרה יבואנים: "טל מטייל בתערוכה": תמונות שטל צילם ותמונות שטל צולם שמוצבות בביתנים השונים. זו תמונה שצילמה אתמול אחותי האמצעית ענבל בזמן שעבדנו על הקמת התערוכה. ורד
הודעה אחרונה מאת LiorMITO, -
- 4 תגובות
- 956 צפיות
מישהו יודע היכן ניתן להשיג? אני מחפש מעין שרשרת ארוכה של לדים שמתחברת למצת הרכב בשביל טיול שטח.
הודעה אחרונה מאת sh182, -
- 0 תגובות
- 458 צפיות
אז ככה , חזרתי מחוף ראשון לכיוון נס ציונה (בכביש 20) הייתי צריך לקחת את הפניה ימינה לכיוון 431 באחת הפניות . ופספסתי אותה , אז עשיתי פרסה. המשכתי ישר , ובאמצע הכביש \ גשר היה רמזור (וכביש שמתחבר מצד ימין שלו כנראה היה ירוק) אני לא ראיתי את הרמזור , כי הוא היה בפינה .. עברתי , וכשקלטתי שיש רמזור , עצרתי לשניה לראות אם יש פלאש , לא היה פלאש . גם תנועה בכביש שמתחבר לכביש שלי לא הייתה עכשיו , מה שמפחיד אותי זה שזה היה ב "מחלף מבוא איילון" הגיוני שלא הייתה שם מצלמה ? דבר שני , אמרו לי שכשיש תאורה בכביש , אין פלאש במצלמה . מה אתם אומרים ? ד''א- עכשיו הפלאש אמור להיות ברמזור שעברתי בו באדום , או ברמזור שמולי ? תודה .
הודעה אחרונה מאת ranranran12, -
- 1 תגובות
- 584 צפיות
שלום, קיבלתי תשלום לחידוש רישיון B עד 4000 ק"ג בישראל שהוצא בשנת 2005, על סך 424 ש"ח. בקריאה על גב הטופס אני רואה הערה, שכל נהג שחידוש רישיונו חל מיום 1.1.06 חייב להצטלם מחדש. האם אני צריך להצטלם? הבנתי גם שיש הטבה למילואימנקים של תשלום של 10 שקלים בלבד, אני משרת במילואים,מה נדרש ממני לקבל את ההטבה הזו? תודה
הודעה אחרונה מאת elili, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
ביום חמישי האחרון לאחר שנדלקה לי נורת בדוק מנוע בפורד שלי ניגשתי למוסך לבדיקה והסתבר שחיישן חמצן התקלקל , זה היה גם לפני חודש בסערה הגדולה והחלטתי להחליף. היה לי שתי אפשריות או מקורי שעולה 1335 ש"ח לפני מע"מ או תחליפי שעולה 860 ש"ח בקירוב לפני מע"מ ( אני לא זוכר אם הוא אמר 830 או 860 כי בחרתי במקורי בסוף תוסיפו לזה שעת עבודה ומע"מ ההבדל היה 2000 שקלים למקורי ו1500 לתחליפי לבסוף שילמתי 1900 זה מוסך מצויין ואין לי טענה אליו. אבל - למחרת הגיס אמר בוא בשביל הספורט נבדוק כמה עולה חיישן חמצן באיבי מצאנו שניים אחד שעולה 43.96 דולר ואחד בדולר פחות אחרי תחליפים לדעתי כי כתוב fits to ford focus 2002 אז בחישוב מצאתי שז…
הודעה אחרונה מאת eldad_z, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
הודעה אחרונה מאת ילדון ה-5 טורבו, -
-
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם יש כמה רכבים מוזנחים שעומדים בחניות ללא תזוזה אני צריך חלקים לרכב ואני צריך לדעת מי הבעלים של הרכבים האלה ואם הוא מוכן לימכור חלקים. הרכבים חונים בחניות רגילות ברחוב ואין אפשרות לאתר את בעליהם. איך מבררים? תודה.
הודעה אחרונה מאת carisma kfir, -
את היוקון נאלצתי להחליף, החלפתי אותה בפסאט. לא אהבתי את הרכב הזה למרות שהוא כניראה הטוב ביותר בקטגוריה שלו, מניח שזה מהתסכול שאיבדתי את היוקון. הבידוד שלו ואחיזת כביש רחוק יותר טובים מרכבים אחרים שיצא לי לנהוג משנתונים האלה, למשל C5. הרכב מאפשר להגיע מנקודה A לB בשקט, כאילו לא נסעתי ולא נהגתי ולא משנה איזו מהירות הוא תמיד עושה את זה ללא דרמות ובאותו שקט מופתי. הרכב צפצוף, נו בטח אחרי יוקון כל דבר יהיה צפוף . אבל באמת, יחסית הרכב צפוף יותר מC5 למשל. איכות הפלסטיקה לא נמצאה חן בעיני, הכל מתקלף, במיוחד הכפתורים ומה שלא מתקלף זה כבר התקלף, ציפויי כרום מתנפחים ויורדים מחלקים השונים. האבזור די עלוב, מעבר לחלונות חשמל ומראות חשמל שזה בעיני ברור מאליו היה כיסא עם כיו…
הודעה אחרונה מאת shais01, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
פרדיננד אלכסנדר פורשה הלך אתמול לעולמו בגיל 76 בעיר זלצבורג באוסטריה. פרדיננד אלכסנדר פורשה היה נכדו של פרדיננד פורשה, מעצב החיפושית. יהי זכרו ברוך. איתמר.
הודעה אחרונה מאת ג'וני בוי, -
-
- 0 תגובות
- 479 צפיות
ב18 לחודש יום רביעי אני טס לשבוע לנורברגרינג. מישהו יהיה שם גם בתאריכים האלה?
הודעה אחרונה מאת niv, -
- 4 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
ראיתי שיש בקלין קאר ציפוי ננו מיוחד לרכב. אמנם לא זול בכלל אבל אמור להחזיק כמה שנים. אני מתעתד להשקיע ורציתי לשמוע ביקורות. תודה
הודעה אחרונה מאת oranp83, -
שלום לכולם, אנחנו יורדים לאילת ביום העצמאות מהצפון כ500KM דרך כל צד אנחנו יורדים 4 אנשים מבוגרים. בבעלות חבר שלי מיצובישי כריזמה שנת 98 עם 190 אלף K השאלה שלי האם היא תעמוד בדרך במידה ונוסעים איתה 80-90 כל הדרך. הרכב אצלו כבר 4 שנים מאז שעבר טסט, עשה איתה מעל 100 K והאוטו מפגין אמינות מופלאה, חוץ מטיפולים ממש כלום! קיים בו החשש שאנחנו לא נגיע לשם אלא רק על גרר, האם כדאי לרדת עם רכב כזה או שלא שווה לקחת את הסיכון?
הודעה אחרונה מאת Arilou, -
-
- אחראי פורום
- 28 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
כמעט שבוע חלף, אך החיוך לא יורד לי מהפרצוף. כמעט שבוע של מחשבות והרהורים על נהיגה ועל מה שאהבנו בהוט האץ' של פעם וממה אנו סולדים באלו של היום. כמעט שבוע של יאוש, כשאני נוהג ברחבי הארץ בקורולה שכורה ומשמימה ומנסה לדמיין מה היתה הקורסה הכחולה עושה באותו הכביש... הקורסה הכחולה סגרה אצלי מעגל. נהגתי בדגם הזה לראשונה ב-2007, בגרמניה. המראה היה - ונותר - מדהים. הוט האץ' ללא הנחות. אלא שאותה קורסה גרמנית שחורה, הותירה אותי עם אכזבות רבות. תגובת הדוושה היתה לא אחידה, ההגה חש לא מחובר לכלום, איכות העברת ההילוכים לא הבריקה וכל החויה הותירה אותי עם טעם מר ותחושה של החמצה. קורסה OPC של פסח 2012 היא מכונית אחרת, כך קראתי, תודות למתיחת הפנים של 2010. כמה אחרת? הסקרנות הרגה א…
הודעה אחרונה מאת alexk, -
-
- 4 תגובות
- 823 צפיות
צהורים טוב וחג שמח לכל חברי הפורום, לפני כמה ימים נרשמתי לתחרות הרכב היפה של המאסטרו (חנות צמיגים וג'נטים באזור הצפון) אשמח עם תוכלו לעזור לי וכולה לתת לי לייק על התמונה, תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת Michael.R, -
- 3 תגובות
- 918 צפיות
מחפש מידע אמין על מיקומם של כל\רוב מצלמות המהירות בארץ, כולל מצלמות רמזור שכידוע משמשות כמצלמות מהירות. בנוסף, הייתי רוצה להבין מאיזה מהירות הן מצלמות בעיר ומחוצה לו? ובאם לא קיים, אולי הגיע הזמן לשתף אחד השני, ולעשות ריכוזיות של מידע כאן בפורום (כולל מארבים נפוצים של הממל"ז)? אאוץ, שנמאס לו להסתכל לצדדי הדרך.
הודעה אחרונה מאת אאוץ,
-
מי מחובר 56 משתמשים רשומים, 14 אנונימיים, 258 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- winner
- Ron Poh
- mcaspi
- גולדן191
- PASHUT
- matan_mil
- zvit
- orsh99
- SlowRide
- shlomiko
- hans
- Supertigre
- אברהם א
- פיזיקאי שימושי
- amosbmw
- Avia
- mottis
- misterb
- הרקוליטו
- יש לי סילברדו
- ניקו פ.
- אלפרד חיות
- נעם101
- סולל הדרך
- Shay Shd Dave
- יוני3227
- zaf
- natco
- DC10
- garicho
- Roy142
- tohanov
- itzik123
- davemustaine87
- fatboy1340
- arice
- Night Driver
- eliharel
- rolling_stony
- kagan217
- Be roo
- יבגניפ
- Zorly
- ברווז
- yuvk
- פריג'י
- שימי 85
- Moshe c
- פינדר
- pooh-bear
- earlofbug
- laviil
- Matan1515
- blackice
- Camaro 92
- avargel
