Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הוא פשוט לא רוצה לקחת את האוטו שלו ומחפש תירוצים :lol:

 

קשה לי להאמין, בבעלות משפחתי איביזה 2011 חדשה עם 10 K אנחנו יכולים לרדת איתה אני האמת מאוד רוצה הבעיה שהם מתלוננים שצפוף ברכב כשהאוטו מלא, מה גם שאצלי באוטו לא מעשנים אז אם באמת הוא לא היה רוצה להוציא אוטו הוא היה מתפשק על הדברים האלה

 

והאוטו לא נוסע 1000 קילומטר בשבועיים גם לא קרוב, הבן אדם קרבי עושה 17-4, האוטו עשה המון קילומטרים כל שבוע עד הצבא בשנה וחצי האחרונות האוטו דיי נח

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אי אפשר. עד באר שבע הכל בסדר, אבל רק ברגע שהוא יריח את צומת שרה, ישר הפקק של הרדיאטור קופץ, השמן נשפך על הכביש והאגזוז מוציא באקפיירים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

ורק אני אשבית קצת את החגיגה?

 

החום בדרך לאילת פשוט בלתי נסבל. עכשיו זה עוד בסדר, סביבות יולי אוגוסט זה בלתי אפשרי.

 

הרכב צריך להיות תקין ב-100% כדי לעבור נסיעה כזו עם אוטו מלא - זה אומר שכל הצנרת במצב טיפ טופ, רדיאטור במצב מעולה וכו' וכו'.

 

אם בעל הרכב לא מאמין שהרכב מסוגל, כנראה שהוא יודע מה הוא מדבר.

 

לא מבין מה הבעיה להשקיע עוד קצת כסף ולשכור רכב חדיש וליהנות מהדרך. אני בטוח שיהיה יותר כיף לנהוג לשם עם הונדה סיביק 2011.

פורסם

לפני כ 15 שנה נסעתי עם פזו 304 קבריאולט שנת 72 לדהב .

חלק מהבדוים התעניינו ברכב אבל הרבה יותר התעניינו במקרר המופעל מהמצבר שהיה לי על המושב האחורי הקטן.

פורסם
ורק אני אשבית קצת את החגיגה?

 

החום בדרך לאילת פשוט בלתי נסבל. עכשיו זה עוד בסדר, סביבות יולי אוגוסט זה בלתי אפשרי.

 

הרכב צריך להיות תקין ב-100% כדי לעבור נסיעה כזו עם אוטו מלא - זה אומר שכל הצנרת במצב טיפ טופ, רדיאטור במצב מעולה וכו' וכו'.

 

אם בעל הרכב לא מאמין שהרכב מסוגל, כנראה שהוא יודע מה הוא מדבר.

 

לא מבין מה הבעיה להשקיע עוד קצת כסף ולשכור רכב חדיש וליהנות מהדרך. אני בטוח שיהיה יותר כיף לנהוג לשם עם הונדה סיביק 2011.

 

מה הבעיה, כולנו בני 20, אין מי שישכיר את הרכב.

מדובר על ירידה ביום העצמאות עוד לא יולי אוגוסט, בנוסף לזה אנחנו יורדים אחרי החגיגות ביום חמישי והחלטנו שאנחנו רוצים לישון טוב לפני מה שאומר שאנחנוי וצאים מהבית רק בשעה 14:00, מה שאומר שהאוטו ייעשה את רוב הנסיעה אחה"צ, הוא לא יסבול מהשמש לא בהלוך לפחות.

אני טוען שאם ניתקע בחזור זה שטויות לפחות זה אחרי הטיול

פורסם

הרבה הגיבו שאין בעיה לנסוע אם הרכב תקין . אבל, זאת לא השאלה (וכמובן לא התשובה הנכונה בהתאם) !

רכב תקין זאת הגדרה עכשווית . כלומר יחל נסיעה במצב תקין ותוך כדי יעבור למצב לא תקין . זאת כוונת "המשורר" בשאלה.

 

התשובה שלי, תלוי במידת התחזוקה (היסטוריה ) של הרכב.

ובפרקטיקה אני אומר :

אם הוחלפה כול צנרת המים אחת ל 100 אלף קמ' או עד 7 שנים (הקודם מבין השניים),

אם מחליף כול שנתיים שלוש נוזל הקירור לאיכותי,

אם טיימינג מבוצע בזמן כולל החלפת משאבת מים,

אם רצועות אביזרים מוחלפות כול 35 אלף או עד 3 שנים (הקודם מבין השניים),

אם אין נזילות שמן או צריכה מוגברת,

אם הגיר מחליף הילוכים חלק ללא החלקה (וגם רצוי שיהיה לו קולר בנוסף),

אם הצמיגים במצב טוב ולחץ אוויר מלא עפ"י הגדרת היצרן לעומס מלא,

אם אין אילתורי חיווט מכול מיני התקנות בארץ (סטריאו, מיגוני הביטוח וכו')

 

בקיצור, אם כול זה מתקיים, אז אפשר לנסוע דיי בבטחון ולהקפיד בעליות ארוכות על הורדת הילוכים ולא לאמץ יתר המידה את המנוע/גיר.

 

תהנו באילת

רענן

פורסם
חד משמעי, אם הרכב במצב תקין לחלוטין, אין סיבה שלא תגיעו.

האוטו אינו "מתעייף" כי הוא נוסע 500 ק"מ ברצף. כל עוד מערכת הקירור תקינה, והמנוע אינו מאבד שמן, אין סיבה לא להגיע.

 

 

 

 

או בקיצור, שמישהו יבוא דוגמה למכונית "עממית" שנסעה X קילומטרים רצוף בלי כיבוי מנוע ותדלוקים עם מנוע דלוק, בשביל לבשר את האוזן (יכול להיות גם מחו''ל)

 

במוניות עם מנועי דיזל לפעמים כשמחליפים נהגים ומתדלקים שוב, לא מכבים את בכלל את המנוע(אל תשאלו אותי למה) ככה שזה יכול להיות מסביב לשעון. (70 שעות ללא כיבוי וכמה מאות קילומטרים טובים)

אבל אולי זה לא השוואה כל כך טובה כי מנוע דיזל יותר "חסין" מהבחינה הזאת

 

ויש קשר מוחלט בין עם המערכת קירור מתפקדת ב100% והמנוע לא מאבד/שורף שמן לבין התחממות או "התעייפות" /חוסר סחיבה רגעית כלשהי

פורסם

אין שום סיבה שתקרה תקלה לרכב דווקא בדרך לאילת. רכבים נוסעים בדרום הארץ כל השנה ולאו דווקא כולם מתחממים לדעת. אם הרכב מועד לתקלה - לא הנסיעה לאילת תהיה זו שתשבור אותו.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
הרבה הגיבו שאין בעיה לנסוע אם הרכב תקין . אבל, זאת לא השאלה (וכמובן לא התשובה הנכונה בהתאם) !

רכב תקין זאת הגדרה עכשווית . כלומר יחל נסיעה במצב תקין ותוך כדי יעבור למצב לא תקין . זאת כוונת "המשורר" בשאלה.

 

התשובה שלי, תלוי במידת התחזוקה (היסטוריה ) של הרכב.

ובפרקטיקה אני אומר :

אם הוחלפה כול צנרת המים אחת ל 100 אלף קמ' או עד 7 שנים (הקודם מבין השניים),

אם מחליף כול שנתיים שלוש נוזל הקירור לאיכותי,

אם טיימינג מבוצע בזמן כולל החלפת משאבת מים,

אם רצועות אביזרים מוחלפות כול 35 אלף או עד 3 שנים (הקודם מבין השניים),

אם אין נזילות שמן או צריכה מוגברת,

אם הגיר מחליף הילוכים חלק ללא החלקה (וגם רצוי שיהיה לו קולר בנוסף),

אם הצמיגים במצב טוב ולחץ אוויר מלא עפ"י הגדרת היצרן לעומס מלא,

אם אין אילתורי חיווט מכול מיני התקנות בארץ (סטריאו, מיגוני הביטוח וכו')

 

בקיצור, אם כול זה מתקיים, אז אפשר לנסוע דיי בבטחון ולהקפיד בעליות ארוכות על הורדת הילוכים ולא לאמץ יתר המידה את המנוע/גיר.

 

תהנו באילת

רענן

 

למה צריך להחליף נוזל קרור באופן יזום ?

פורסם

הכריזמה לא תגיע לשם זה רחוק!, ועכשיו ברצינות רכב שמטופל בזמן לא אמור לעשות בעיות, הבעיות היחידות שיכולות לצוץ לכם בדרך זה מעין רעה.

אין צורך לשאול את זה לגבי אף רכב, כל רכב מטופל יגיע ויחזור ולא צריך לחשוב על זה, רק לבדוק מפלסים ולחץ אויר

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...