רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 761 צפיות
אהלן חברים, אז בלי יותר מדי הקדמות מיותרות, כמו שכתוב בכותרת, רציתי לשאול כמה שאלות בנושא. רכב: פאביה 2002 דגם MPI, ידני (68 סוסונים). אז מה השאלות? 1. האם ניתן להתקין ברכב מערכת שכזו? 2. האם המערכת עלולה להיות מסוכנת/להתפוצץ במקרה של תאונה חס וחלילה? 3. האם יש הבדל בביצועים של הרכב או בצריכה? 4. צפי לעליית מחירי הגז? 5. מקום מומלץ להתקנת המערכת באיזור זכרון-חדרה? (אני גם אשמח למחיר אם ידוע) 6. האם נותנים אחריות על המנוע? מה המדיניות בנושא? 7. עוד דברים שכדאי לדעת לפני המבצע? טיפולים? חוץ מזה, אשמח לשמוע חוות דעת אישית ממי שהייתה/שיש לו מערכת כזו. חוץ מזה, תודה !! שיהייה לכולנו המשך שבוע מצויין וחג שמחח
הודעה אחרונה מאת oori002, -
- 0 תגובות
- 554 צפיות
אחרי שנים על אופנוע צריך גם רישיון לרכב. למישהוא יש להמליץ לי על מורה נהיגה זול בחיפה? שיהיה ידני זה חשוב. הודעות פרטיות יתקבלו בברכה.
הודעה אחרונה מאת Mr.Style, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום לכולם. היום בבוקר חזרתי משבוע נפלא עם זוגתי באי מלטה. המקום מדהים, תרבות מפתיעה ואינספור מקומות עוצרי נשימה. ביחד עם זאת, ראיתי שם כמה מכוניות שהן די מוכרות, לצד כאלו שלא. עם קצת מיתוג מוזר.. התמונות ידברו: סוזוקי אלטו בשנים מוקדמות, וגם סוג משונה של לנדקרוזר סובארו ג'סטי חדשה, כמובן: טויוטה קורסה: מיני קופר במימדי ג'יפ, עוד לא בדקתי באתר שלהם איך נקרא הדגם, אך פעם ראשונה שאני רואה אותו תחנת דלק: טויטה פאסו???! מדהים מונית מקומית: טויוטה ויטס מי שיכול לעזור ולהסביר חלק מהתמונות, אני יותר שאשמח. כל השאר תהנו
הודעה אחרונה מאת =pure=, -
-
- 1 תגובות
- 540 צפיות
שלום רב, אני מעלה את השרשור עבור חבר שאינו חבר בפורום. החבר מעוניין לברר כל פרט בכל מה שכרוך לייבא את אחד מהרכבים הבאים לארץ: 1) טויוטה סופרה 92-98 2) מיצובישי אקליפס 93-03 3)אלפא רומיאו GTV 4) פיאט X19 5) לנצ'ה בטא. אבקש כל פרט שיכול לשפוך אור בכל הקשור לייבוא אישי של רכב לארץ באופן כללי וגם ספציפית לרכבים שציינתי ( אפשרי בכלל לייבא כל רכב?, מה הפרוצדורה? מה העלויות בנוסף, כמובן, לעלות הרכב?) תודה וחג שמח!!!
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
צ'מפיון מוטורס מפרסמת הערב את המחיר הרשמי של אודי A4 המחודשת, שעברה לאחרונה מתיחת פנים. גרסת הבסיס (1.8 ליטר, 120 כוחות סוס) מוזלת בכ-7,000 ש"ח ומחיר הבסיס שלה יעמוד על כ-228,500 ש"ח. הגרסה הבכירה (2 ליטר, 211 כוחות סוס) מוזלת למחיר התחלתי של 309 אלף ש"ח. גרסת הביניים מקבלת מנוע 1.8TSI חדש, חזק וחסכוני יותר, ומחירה יעמוד על כ-255 אלף ש"ח. כל הפרטים בקישור - אודי A4 החדשה.
הודעה אחרונה מאת georgesh, -
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מתוך וואלה!רכב : "אושר ייבוא רכב בתקינה אמריקנית מכל העולם--משרד התחבורה מקדם את התחרותיות. יאפשר לייבא כלי-רכב עם תקינה אמריקנית מכל מקום בעולם, לאחר שעד כה התאפשר הייבוא רק בצורה חלקית מארה"ב, קנדה ומקסיקו.." לינק לינק מכלכליסט האם נראה פריחה בשוק? תחרותיות אמיתית? סוף למונופולים? אני בספק, אבל רק זמן יגיד.
הודעה אחרונה מאת alexk, -
- 18 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מסתבר שאם רוצים אפשר, וזה נעשה בלי לפגוע באף אחד. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4210456,00.html
הודעה אחרונה מאת sperial, -
טויוטה אייגו, התאומה של סיטרואן C1 ופיג'ו 107, הגיע לישראל עם מחיר בסיס של 67,900 שקל, תמחור בין C1 ל-107.
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
- 7 תגובות
- 1 אלף צפיות
מתלבט אם לחכות ל A1 ספורטבק שהתחילו לשווקה באירופה בתחילת שנה. מישהו יודע מתי אמורה להגיע לארץ ומה המחיר הצפוי? תודה
הודעה אחרונה מאת spirit69, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 26 תגובות
- 3 אלף צפיות
כמו שהבטחתי הרכבים המיוחדים שיופיעו שם הגיעו, ניתן לתמונות לדבר בעד עצמם טויוטה GT ולקסוס LFA מה שכן זה רק טעימה.
הודעה אחרונה מאת gtrs, -
-
GPS Tracker
מאת itzikc78-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני רוצה לרכוש את המוצר הזה על מנת לעקוב אחר הרכב שלי בתנועה, בעיקר במידה ויגנבו אותו, ובכלל אני חובב גאדג'טים. רוצה לדעת האם המוצר הנפוץ הזה שעולה בEBAY, כ50 דולר יעשה את העבודה. (מאחר ואין לי אפשרות לשים קישורים, פשוט תרשמו בEBAY את המילה GPS TRACKER ותמצאו את המוצר הזה סביב ה56 דולר.) האם המוצר הזה מתאים לSIM הרגיל שברשתות הסלולריות שלנו כאן בארץ? פשוט לדחוף את הכרטיס SIM שלי וזה יעבוד? תודה
הודעה אחרונה מאת nir100, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 659 צפיות
הי לכולם, כמו בכותרת, אני כבר שלושה חודשים (הרכב חדש), מתדלק מאותה תחנת דלק, זולה ואמינה (תדלקנו משם במשך 7 שנים, ללא תקלות).. היום יצא לי לתדלק פול טנק בתחנה של חברה אחרת, המיכל היה כמעט ריק כשמילאתי, אחרי ההתנעה ונהיגה של ק"מ אחד או שניים, הרגשתי שהאוטו נמרץ יותר .. עכשיו אני לא יודע, האם זה פסיכולוגי, בגלל שמילאתי מיכל מלא? או בגלל שנסעתי על שאריות ופתאום נוסע עם מיכל מלא ? או , האופציה השלישית, איכות הדלק יותר טובה? חשבתי על זה במשך הנסיעה , אך לא הגעתי למסקנה ? מה אתם חושבים?
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 27 תגובות
- 3 אלף צפיות
ה I20 של זוגתי בת שנתיים וחצי ועברה 44K, מה שאומר שהגיע העת לטיפול 45K. עד עתה הפגינה המכונית אמינות מוחלטת, למעט המערכת שחדלה לפעול עקב התקעות דיסק, ולאחר שחולץ הדיסק הסורר ואותחלה המערכת, הכל כשורה. אבל פטור בלא כלום אי אפשר הרי. אחד החוטים שמחזיקים את המדף האחורי נקרע, עקב עומס יתר ובנוסף ציפוי הניקל על ידית ההילוכים החל להראות סימני התקלפות ראשונים. שנמסר הרכב לטיפול, דיווחנו על התקלות הקטנות הללו, שלפי ההגיון לא אמורות להיות מכוסות באחריות. כשקיבלנו את המכונית לאחר הטיפול, הוחלף המדף האחורי בשלמותו וגם הציפוי שעל ידית ההילוכים הוחלף בחדש, ללא כל חיוב. סך הכל אלו פריטים לא יקרים, אבל עצם התחושה שלא מיתחשבנים עם לקוחות על זוטות כאלו נותנת הרגשה טובה. הרבה…
הודעה אחרונה מאת danniel, -
-
- 3 תגובות
- 993 צפיות
קניתי לא מזמן רכב עם סאן רוף איטי ועם גומיה טיפה יבשה (הגומי מסביב לסאן רוף) השאלות שלי : 1- מה החומר הכי ממולץ לשימון סאן רוף ? חלק אומרים גריז וחלק ספריי סיליקון מה כי ממולץ משהו עמיד ושומני שהחומר לא יתאדה מהר מידי ,ושיהיה דוחה מים. 2- האם צריך לשמן גם את המסילות?את המנועים?את גלגלי השיניים? זה פשוט הרכב הראשון שלי עם סאן רוף ואני לא מבין כ"כ. 3- כמו שאמרתי הגומי שמסביב לסאן רוף טיפה יבש איזה ספריי /חומר יתן לו הברקה ומיגון נגד מים ושמש?
הודעה אחרונה מאת loko152, -
- 0 תגובות
- 481 צפיות
אני לא ממש יודע לחפש חנויות טובות בEBAY . אני בעקרון מחפש חנות טובה לחלקים ואביזירים לאופל , בעקרון מה שעכשיו אני רוצה להזמין זה מגני רוח . בנוסף מוכר שמוכר מטר של לדים טובים בצבע יחיד תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת PaulSasoN, -
- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום רב, ברצוני ללמוד מכונאות, יש אפשרות כזו בירושלים? אני חייב לציין שמעט הידע שיש לי אינו מלימוד מסודר ואיני בעל שום תעודה, כך שאני מחפש מסגרת בסיסית ועדיף שתהיה מוכרת גם ע"י משרד התמ"ת במידה וארצה להעמיק עוד ואולי אף להרוויח את לחמי בתחום.
הודעה אחרונה מאת daniel1999, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
לא הרבה יודעים, אבל באוטו-איטליה יצטרכו לעבוד קשה מאוד כדי לשמר את ההצלחה המרשימה של פרארי בישראל. למבורגיני, המתחרה האמיתית של פרארי, כבר בישראל. רכב אספנות ראשון כבר הגיע לישראל ויהווה את הגרעין של אולם התצוגה החדש. מגזין קארספורום נהג בלמבורגיני הראשונה שהגיעה לארץ הקודש. כל התמונות, סרטון הוידיאו וכמובן חוות הדעת המלאה (ביחד עם מבחן לשברולט קרוז טורבו, מכונית גדושה) - בקרוב...
הודעה אחרונה מאת dj-jack, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
ערב טוב. החלטתי לכבוד ה1 באפריל לשים שלט למכירה על הרכב. כמובן שניסחתי נוסח די מצחיק בשלט. בהתחלה אמרתי שאני אשים גם מספר אבל לאחר לבטים אמרתי שאני מעדיף שלא, אי אפשר לדעת על איזה ישראלי אתה נופל שלא יאהב את המתיחה וסתם יהיה לא נעים. אז שמתי 2 שלטים עם נוסח מצחיק בלי מספר טלפון. מחר האוטו אמור להיות בנסיעות וזה יהיה די מצחיק. מה אתם אומרים אבל, האם הרעיון מקורי או שזה חרוש וזה לא ממש מעניין? אני מנסה לדמיין את האנשים שיתקרבו לרכב ולא יראו מספר.
הודעה אחרונה מאת אושריקו, -
-
קודם כל, אם טעיתי בפורום קבלו את התנצלותי. לא מצאתי מתאים ממנו ברשימת הפורומים ולכן אני שואל אתכם. אנו מנסים למכור שלושה רכבים. פולו אוטומטית 2009, טוסון גז, ומונדאו 2007. לא קיבלנו אפילו טלפון אחד כבר שבוע לאחר פרסום ביד 2 ובלוח מסחרי אחר. מילא אם היו מתקשרים ומתווכחים על המחיר (מחירון מינוס), או מספרים כמה קשה עכשיו וכו' וכו'. אבל לא לקבל טלפון אחד משלוש מודעות שונות זה לא קצת מוזר? גם שני חברים שלי המנסים למכור את מכוניותיהם (סוזוקי SX4 וסיטרואן C5) מדווחים על חוסר התעניינות דומה. האם אלו המודלים שאין בהם עניין כלל? או שאנשים פשוט לא קונים ? הייתי שמח להבין מה המצב כי תכננו לרכוש שתי מכוניות חדשות במקום שלושת הישנות אבל ללא מכירה לא נוכל להרשות…
הודעה אחרונה מאת davidb1121, -
- 5 תגובות
- 669 צפיות
ואיזה צליל שיש לה... האמת מתחיל למצוא חן בעיני המראה של הפרונט החדש שפרארי מיישמים ברכבים החדשים שלהם, כמו שכבר ראינו ב-FF , מרושע במובן הטוב .
הודעה אחרונה מאת alexk, -
הכותרת אולי לא הכי ברורה אבל הסיפור שלי הוא כזה. לפני 4 חודשים קניתי גולף gti חדשה. לאחר מספר ימים שמתי לב לבעיה של רעש מציק בסלד שבין 2000-3000 rpm הבעיה לפי כל הפורומים בחול שהיא ידועה ולא היה לה פתרון והכרה עד לפני זמן קצר כאשר הודיעו בvw כי יש פתרון לבעיה וגם מוצר שיפתור אותה. הבעיה לא גורמת לשום דבר פרט לרעש זר שלא אמור להיות ברכב בסלד האמור, לפי הבנתי מדובר בבעיה מוכרת למנועי 2 ליטר tsi ולא היה פתרון והכרה עד עכשיו. Tsb 2024061 העניין שכיום יש פתרון ידוע ולהלן קישור לפתרון הבעיה עם המוצר הנדרש. http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=20401&highlight=wastegate אז עכשיו מה עושים מול היבואן על מנת לתקן את הבעיה, שהרי אם אני יד…
הודעה אחרונה מאת ranll, -
- 0 תגובות
- 683 צפיות
V8-powered Toyota GT 86 drift car http://www.dpccars.com/car-videos-12/03-31-12page-V8-powered-Toyota-GT-86-drift-car.htm :twisted:
הודעה אחרונה מאת tgt, -
שלום לכם, קראתי כאן לא מזמן על חרם של חברות הדלק הגדולות ושצריך לתדלק רק בתחנות קטנות כמו תן. אתמול ירדתי לתלפיות, היה לי רק שטר של מאה ש"ח עליי, נכנסתי לתחנת דלק תן ואמרתי למתדלק לשים לי דלק ב100 ש"ח. המתדלק התחיל למלאות דלק ואני הסתכלתי על המונה של המשאבה, לפתע המשאבה מגיעה ל100 ש"ח וממשיכה לרוץ, מהר צעקתי למתדלק הוא בא בריצה והפסיק את התדלוק שעצר על 120 ש"ח. המתדלק שאל אותי אם יש לי כסף להביא לו ואמרתי לו שלצערי לא, שאל אותי אם יש לי כרטיס אשראי ואמרתי לו שאין בבעלותי כרטיס אשראי. הוא הלך למנהלת התחנה שלפתע יצאה מהחדר שלה בטון מזלזל שלא נתקלתי בו בחיי והיא אומרת "תשמע, לא מעניין אותי איך, אבל או שאתה משיג את הכסף עכשיו או שאני שואבת לך את הדלק מהאוט…
הודעה אחרונה מאת _IBIZA_, -
משפחתית שעולה 140K? במה היא שונה מיונדאי i35 http://o3.watap.net/themarker?ref=mredir2&go=dynamo/test-drive/1.1672079&cr_=1
הודעה אחרונה מאת ST12345, -
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום רב, רכשתי לפני יומיים רכב חדש(איבו 2011 יפיפיה) ואני מאוד מאוד מפחד עליה מכיוון שבשכונה שלי קרו לי מקרים עם הרכב הישן ( מכה פה ושם, שריטה פה ושם, הדלתית של המיכל דלק הייתי פתוחה כמה פעמים באופן מוזר למרות שלא נגנב דלק, וכמו כם גם שברו לי מראה צד שהיית לכיוון המדרכה, כלומר זה לא היה רכב חולף) וזאת בגלל ,איך נגדיר את זה, יש לי שכנים טיפה בעייתים ונראה לי " פותחים עיניים " בכל מקרה אני גר בקומה הראשונה בבית מתוך 3 קומות והייתי רוצה למצוא מצלמה שאני יוכל להתקין אותה באיזור הקומה בה-2 וזאת על מנת שאני יוכל להשקיף על רוב החנייה מכיוון שאין באפשרותי להחנות כל פעם באותו מקום. הייתי רוצה לדעת איך מצלמה כזאת תתחבר למחשב(הרי שם כל המידע ישמר? לא?) וגם איך אני…
הודעה אחרונה מאת ליהי, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
כמי שהוציא רישיון בגיל 17, תמיד חלמתי שיהיה לי רכב משלי (אפילו בסיסי, חשבתי לקנות בזמנו סקודה ניו פליסיה 1.9D) על מנת להתנייד איתו, שיהיה לי נגיש לפחות רוב הזמן או כל הזמן, ושאוכל להגיע עמו לבית הספר, לחברים וכו'. אז החלום התממש ובגיל 18 נעמדה לה בחניה יונדאי גטס 2008, גיר אוטומטי, מנוע 1.4. הרכב נמצא אצלי כשנה וחצי, אספר עליו רשמים מההיסטוריה שלי איתו: כשהרכב נרכש, חשבתי על הסטיגמה של הגטס, על בליעת הדלק שלה, אך התברר לי בשלב מאוחר יותר שבעזרת הכרת הרכב בצורה טובה ונהיגה חסכונית יותר, אפשר להניב ממנו גם תוצאות יפות מאוד. הרכב נרכש והחל לשרת אותי, לרוב התניידתי עמו בעיר, אך גם נסע מספר פעמים מחוץ לעיר, הרכב סוחב בצורה טובה בסך הכול, למנוע אין יותר מדי …
הודעה אחרונה מאת renault5, -
-
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
אסור לי לפרסם עדיין קישורים פאק. כנסו ל youtube שימו את הכותרת בחיפוש זה פרק ב איכות מעולה HD Wheeler Dealers Morgan +4 New Episode
הודעה אחרונה מאת guy858, -
- 7 תגובות
- 28.4 אלף צפיות
אתמול כשנסעתי לקריות ממש ממש בטעות עברתי באור אדום, ורציתי לדעת אם באופן כללי יש מצלמות אור אדום בצמתים באזור הקריות וקריית חיים. לצורך העניין הצומת שפניתי בה שמאלה הייתה צומת מהירה עם אפשרות להמשיך ישר על 2 נתיבים, ועם אפשרות לפנות שמאלה בנתיב אחד. כשעברתי באדום לקחתי את הפנייה שמאלה. תודה!
הודעה אחרונה מאת sperial, -
ב-1 באפריל: מחיר הדלק - יותר מ-8 שקלים האיומים על אירן נמשכים - ויש להם מחיר: אחרי הדחייה בעליית מחיר הדלק בחודש שעבר, נראה כי בראשית החודש הבא הוא יעלה ב-10 אגורות, ויחצה לראשונה את רף 8 השקלים לליטר. האוצר הזהיר בחודש שעבר: ליטר יעלה גם יותר מ-10 שקלים. שוב, עלייה במחירי הדלק: מחיר בנזין צפוי לעלות בראשית החודש הבא לפחות ב-10 אגורות נוספות, בהתאם לעליית מחירי הדלק בעולם, ולחצות לראשונה את רף שמונה השקלים, כך עולה מהערכות ראשוניות בהן דנים הערב. כבר בסוף החודש שעבר נאמור היה לחצות מחיר הדלק את רף שמונה השקלים, אך ראש הממשלה בנימין נתניהו נענה ברגע האחרון לזעם הציבורי נגד המהלך והורה להפחית את המס על הבנזין ב-10 אגורות. שר האוצר: "המחיר יכול להגיע גם ל-10 שק…
הודעה אחרונה מאת ChemGuy85, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2 אלף צפיות
אז אחרי לא פעם ולא פעמיים שאני עד לתופעה מעניין אותי לחקור אותה לעומק. סיפור טרי שהתרחש היום, כביש 4 בשעות הצהריים, שופל ענק של VOLVO נוסע לו בימני במהירות זחילה, מעכב את כל התנועה ואז עוד בשיא החוצפה חותך לשמאלי (!!), פשוט עושה שמות בכביש. יצא לי להתקל לא מעט במחפרונים, דחפורים, טרקטורים ועוד מרעין בישין שנוסעים בכבישי ארצנו, את חלקם ראיתי על כבישים בין עירוניים\מהירים ותמיד הם מפריעים לתנועה. לאף אחד מהם אין לוחית רישוי או אמצעי זיהוי ואני שואל האם הם מפירים חוק מסוים? או שלכלים הללו מותר לנוע בכבישים? כי זה פשוט נראה כמו מתכון לאסון.
הודעה אחרונה מאת הספגטי המעופף, -
-
מי מחובר 50 משתמשים רשומים, 15 אנונימיים, 243 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- mikyl
- ANUTKK
- אבי ים
- yosi554
- elibaba
- yossiaviel
- אברהם א
- meir_gi
- Avia
- `Infinity
- borsood
- mcshmupi
- yoav911gt2
- Fraysa
- Ido12
- פאר האורה
- KipodYam
- SurfHigh
- amlh
- RedLabel
- יבגניפ
- פיגו107שנת2010
- עדי-אל
- zibib
- misterb
- yuvk
- BoazB11
- eladts
- David32
- דובצע
- yoni162
- stx
- 318i
- איציק נ.
- zaf
- גולדן191
- Itzik-b
- דוד495
- פינדר
- zvit
- hondacivic02es
- Moshe c
- gadik6
- natco
- nechmya
- EliC25
- פריג'י
- Yuvalino
- yahaga
- Ash1
