Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה סיוויק החדשה החל מ- 140,000


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5198 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה סבבה בזה?

 

קח לדוגמא את הפוקוס שמאובזרת ממנה ויש כאלה שיגידו גם רכב טוב יותר ועולה 108000 לדגם ידני. איפה הפער הזה של של 18000 שקל?!

 

אפילו ונניח שההונדה 5 דלתות טובה יותר מהפוקוס, האם היא טובה ממנה בהפרש מחיר שכזה?

 

אפילו אם מקבלים הנחה גדולה לא נראה לי שהמחיר שלה יתקרב לזה של הפוקוס, שלא לדבר שהפוקוס בגירסאת SPORT ידני עולה 115K, עדיין הרבה פחות מההונדה.

 

יש כאלה שיגידו שהונדה שומרת על ערכה יותר טוב, אבל היא מלכתחילה הרבה יותר יקרה

 

לא מצליח להבין את הגישה הזאת, במקום למכור מעט מכוניות ביקר היו עושים לה מחיר תחרותי היו מוכרים הרבה יותר וגם מרוויחים עליה יותר

 

פשוט חבל

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם אני חושב שהתמחור הזה קצת הזוי אבל הוא דיי מקביל לג'טה החדשה בדגם ה-1.4 שגם היא לדעתי לא מציגה עדיפות גדולה על הפוקוס (אם בכלל) ועדיין מתומחרת ב-140 אלף שקלים חדשים וחמושה בסט טאסות מעליב.

דלק מוטורס הראו לנו שמי שרוצה למכור יכול, אני בטוח שאת ההתפשרות על הרווח בתמחור של הפוקוס הם יחזירו בהיקף מכירות גדול שיגרור גם הרבה לקוחות למרכזי השירות שלהם, לקוחות חוזרים וכמובן חיזוק שם המותג.

מה שמוזר לי הוא שאלוהי המחירונים הישראלי מר לוי יצחק מתעלם מההנחות הגדולות חדשות לבקרים על שלל דגמי הונדה ושמירת הערך שלהם טובה מאוד, רק השינויים בשוק המשומשות והחדשות בעקבות כניסת רכבי המיני והסופר מיני המוזלים הרסו להם את החגיגה.

:idea: כשחושבים על זה עוד קצת, אותו מר מחירון נוהג ביצירה אחרת מבית "מאיר" :?.

פורסם

חברים

 

אתם מעמיקים בדיונים מושכלים אבל הסיבה פשוטה - מ י צ ו ב.

תמיד (מרגע נחיתתה בארץ ב- 1990) הונדה בארץ שאפה למיצוב גבוה יותר משאר היפניות (כאשר היפניות היו זולות יותר מהארופאיות).

הענין שהארופיות הוזלו (שער המרה) כאשר היפניות/קוריאניות יוקרו והפערים נסגרו.

למשל: ב-2009 קיבלנו מליסינג ג'טה 1600 - באותו מחיר יכולנו לקחת הונדה. שנה לאחר מכן הג'טה צנחה ל-120 ואז ל-110 - ההונדה נשארה 130.

עדיין הונדה מנסה להראות יותר יוקרתית (גם אם אין באמת סיבה לכך) משאר היפניות וזה עובד להם לא רע (בסופו של יום, לישראלי ההדיוט (האידיוט) יקר יותר תמיד נראה טוב יותר. אני לא בטוח שבחו"ל המצב לא דומה...

גם אתם תפעלו באופן זהה במוצרים שלא תבינו בהם יותר מידי - כך אומר השכל הישר.

אל תחפשו סיבה רציונאלית לכך....

פורסם
מה סבבה בזה?

 

קח לדוגמא את הפוקוס שמאובזרת ממנה ויש כאלה שיגידו גם רכב טוב יותר ועולה 108000 לדגם ידני. איפה הפער הזה של של 18000 שקל?!

 

אפילו ונניח שההונדה 5 דלתות טובה יותר מהפוקוס, האם היא טובה ממנה בהפרש מחיר שכזה?

 

אפילו אם מקבלים הנחה גדולה לא נראה לי שהמחיר שלה יתקרב לזה של הפוקוס, שלא לדבר שהפוקוס בגירסאת SPORT ידני עולה 115K, עדיין הרבה פחות מההונדה.

 

יש כאלה שיגידו שהונדה שומרת על ערכה יותר טוב, אבל היא מלכתחילה הרבה יותר יקרה

 

לא מצליח להבין את הגישה הזאת, במקום למכור מעט מכוניות ביקר היו עושים לה מחיר תחרותי היו מוכרים הרבה יותר וגם מרוויחים עליה יותר

 

פשוט חבל

 

 

קודם כל על תעשה סלט עם מכוניות.

מאיפה אתה יודע שפוקוס ידנית מאובזרת יותר מסיוויק ידנית? אני בדקתי במפרטים וסיוויק יותר מאובזרת וגם כוללת גנטים ופוקוס מגיע עם טאסות ושכחת מנוע 1.6 של פוקוס מול 1.8 של סיוויק שעולה יותר כסף.

לא מתאים לך סיוויק על תקנה ותקנה פוקוס.

 

למי שמחיר לא סבבה שלא יקנה.בסדר?

פורסם

קודם כל לא יודע מה בדקת

 

הדגם שאנחנו מדברים עליו עוד לא משווק בארץ.

 

בנוסף בפוקוס ב 115K אתה מקבל יותר אבזור ממה שיש בהונדה, וזה שהמנוע הוא 1.8 מצדיק הפרש כזה במחיר?

 

יותר מזה הרכב הבסיסי ב108000 מאובזר יותר מההונדה ב126000

 

חוץ מזה מה שרשום הוא שזה החל מ 126K, במחיר הזה אתה לא מקבל לא מגנזיום ולא שום צעצועים חוץ מרכב בסיסי ביותר.

 

ואגב ברור שאני מעדיף את הפוקוס, גם בגלל שהיא זולה יותר וגם בגלל שהיא פשוט טובה יותר מהסיוויק בתור רכב(לדעתי)

פורסם

אני לא מבין מה זאת החזירות הזאת.

 

שמאיר יצא כבר מהסרט הזה שהונדה זה מוצר פרימיום/יוקרה.

זה קורה גם באופנועים שהוא מייבא.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
קודם כל לא יודע מה בדקת

 

הדגם שאנחנו מדברים עליו עוד לא משווק בארץ.

 

בנוסף בפוקוס ב 115K אתה מקבל יותר אבזור ממה שיש בהונדה, וזה שהמנוע הוא 1.8 מצדיק הפרש כזה במחיר?

 

יותר מזה הרכב הבסיסי ב108000 מאובזר יותר מההונדה ב126000

 

חוץ מזה מה שרשום הוא שזה החל מ 126K, במחיר הזה אתה לא מקבל לא מגנזיום ולא שום צעצועים חוץ מרכב בסיסי ביותר.

 

ואגב ברור שאני מעדיף את הפוקוס, גם בגלל שהיא זולה יותר וגם בגלל שהיא פשוט טובה יותר מהסיוויק בתור רכב(לדעתי)

 

 

עוד פעם אתה מספר מה שאתה חושב ולא מדבר על עובדות.

סיוויק משווקת מהיום בישראל וכוללת איבזור עשיר שכולל ג'נטים 16" מקוריים ללא תוספת מחיר.

בפוקוס ידנית יש טאסות, רק מרמת ספורט יש ג'נטים.

אין בפוקוס יותר איבזור מסיוויק.

אל תשווה רכב מנוע 1.6 עם 125 כ"ס, למנוע 1.8 עם 140 כ"ס.

 

 

פורסם

אם היית קורא לגבי מה השרשור הזה אז היית מבין שמדובר בסיוויק שאמורה להיות משווקת בעוד חודש בערך ולא בזאת שמשווקת כרגע.

 

זה שיש לי בתמונה פוקוס דור קודם לא אומר שזה מה שיש לי.

 

ועכשיו בוא נדבר עובדות ב 126K מה יש בהונדה שאין בפוקוס שעולה 108000, פרט לג'נטים וזה שיש לה מנוע יותר גדול?

 

ואז תעשה השוואה ותגיד לי מה יש בפוקוס שאין בהונדה גם בדגם שעולה הרבה יותר מ126K.

פורסם
אם היית קורא לגבי מה השרשור הזה אז היית מבין שמדובר בסיוויק שאמורה להיות משווקת בעוד חודש בערך ולא בזאת שמשווקת כרגע.

 

זה שיש לי בתמונה פוקוס דור קודם לא אומר שזה מה שיש לי.

 

ועכשיו בוא נדבר עובדות ב 126K מה יש בהונדה שאין בפוקוס שעולה 108000, פרט לג'נטים וזה שיש לה מנוע יותר גדול?

 

ואז תעשה השוואה ותגיד לי מה יש בפוקוס שאין בהונדה גם בדגם שעולה הרבה יותר מ126K.

 

אתה לא מבין, מדברים על סיוויק החדשה שמתחילה להימכר מהיום( לא עוד חודש ) בארץ מ126 אלף ש"ח.

רוצה לדעת על איבזור של סיוויק תבדוק מפרטים ואל תדבר שטויות באוויר .

פורסם

הסתכלתי על המפרט של ה5 דלתות הנוכחית, דברים שקפצו לי לעיניים בלי להתעקש, בהתייחס לדגם הידני בלבד:

 

אכן יש חישוקי סגסוגת בדגם הידני.

אבל

הגה מצופה עור אין

מזגן בקרת אקלים מפוצל ל2 אזורים אין

פנסי ערפל אין

חיישני גשם אוטומטיים אין

חיישני אורות אוטומטיים אין

 

וזה אני מתייחס לדגם הבסיסי של הסיוויק מול הדגם הבסיסי של הפוקוס, האם שווה הפרש של 18000 על מנוע 142 כ"ס שמאיץ ב 11 שניות ל 100 בדיוק כמו הפוקוס הפחות חזקה והפחות צמאה לדלק וג'נטים מגנזיום?!

פורסם

גם אם היו משלמים לי 140 אלף שקלים לא הייתי לוקח את האוטו המכוער הזה. מזה העיצוב המגעיל הזה עם השנים הסיויק רק הלכה והתכערה.

תן חיוך, עוד יבוא היום שגם על זה יטילו מס :)

פורסם
אם אתה צודק המחיר ירד אבל לדעתי העובדה שהמחיר היה גבוה ועדיין נשאר גבוה מעידה על כך שיש לקוחות.

 

זה לא אומר שיש לקוחות זה אומר שיש רווחים וזה שונה לגמרי. תחשוב שבעולם הם מתחרים בכמות המכירות עם טויוטה, בארץ אפילו סוזוקי מוכרת יותר יחידות.

http://www.cartube.co.il/car-news/67-car-news-cat/2250-%D7%A2%D7%95%D7%93-%D7%A9%D7%A0%D7%AA-%D7%A9%D7%99%D7%90-225,949-%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%9D-%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%91-2011.html

פורסם

הונדה תמכור יפה מאוד ללקוחות פרטיים.

למה ? מאחר והונדה נתפסת ע"י קונים פרטיים כיפנית פרימיום, ואיכותית יותר מכל פורד פוקוס \ סקודה \ אופל, בדיוק כמו שפולקסווגן נתפסת כאירופית איכותית, אבל עם אמינות גבוהה יותר.

במקרה זה, מאחר והמתחרים העיקריים, פורד ופולקסווגן, מתעקשים על תיבת הילוכים בעייתית, שלא מתאימה לתנאי הארץ, הונדה הולכת למכור הרבה ללקוחות פרטים שרוצים קצת יותר מטויוטה קורולה (המשפחתית הנמכרת ביותר לפרטיים היום).

פורד תימכור הרבה לליסינג, ופולקסווגן לפרטיים מכורים, או בפיתוי מבצעים.

דגם ה 5 דלתות האירופאי במחיר 135, נשמע מפתה הרבה יותר מה 4 דלתות.


×
×
  • תוכן חדש...