Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה סיוויק החדשה החל מ- 140,000


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה, אני רוצה לצנן קצת את אי-שביעות הרצון לגבי מחירי הסיוויק החדש בארץ הקודש. הפעם זה קצת שונה.

 

אם למשל ניקח את גרסת ה-Comfort הידנית, בגרמניה המחיר הוא 21350 €, וזה יוצא בממוצע כ-107 אש"ח. כזה בדיוק הוא גם המחיר בבריטניה (17795 £). הדגם האוטומטי עולה 19380 £ (בממוצע 117 אש"ח). כפי שניתן לראות בסה"כ זה לא אי-אי-אי כזה הבדל מ-125900 ו 134900 ש"ח הרשמיים של מאיר. וכאשר יבואו מבצעי המועדונים או שסתם יתחילו לגלות גמישות בשו-שו מתחת לשולחן (וזה מניסיוני עם הונדה יקרה תוך שנה מאז ההשקה), או שה-€ וה-£ ישובו לעלות - הבדלים במחירים יהיו כבר ממש זניחים. להזכירכם, בדגם הקודם (הרגיל ולא היברידי) הבדלים היו בסביבות 30%.

 

ועם כל הכבוד למנועי הטורבו ותיבות 2 מצמידים למיניהם, באו נמתין ונראה איך אלה מזדקנים עם האחזקה והאקלים שלנו. אני בכל אופן סבור שמסוכן לשים סכומים לא קטנים על דברים שאמינותם טרם הוכחה. כך או כך, מה שלא יגידו, אני מעריך שגם הרכב הבא שלי יהיה הונדה. אגב, האים מישהו יכול לספר לי על גולף או אוקטביה אשר לא דרשו שקל מעבר לטיפולים תקופתיים משך 4 שנים?

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לדעתי העיצוב של הונדה סיוויק היוצאת הוא היפה ביותר.

חיכיתי לחידוש מבחינת העיצוב, אך התאכזבתי.

פורסם
למי אכפת מה הנפח, איפה המנוע הזה ואיפה המנועים המוגדשים...

 

המנוע הזה מבלה בכביש בזמן שהמוגדשים עושים תורות על הליפט במוסכי צ׳מפיון, פעם בגלל תוכנה, פעם גיר,פעם בשביל החלפת מנוע ו\או גיר, בקרוב אולי גם טיימינג?...

 

נכון, הונדה תמיד היתה יקרות יותר מיתר היפניות, לרוב גם די בצדק- בזמן שכל רכבי ה-1.6 התגלגלו סביב 100 כ״ס הונדה היתה הראשונה שהביא מנוע באותו נפח עם 125 כ״ס (בערך מה שמאזכר הצליחה לסחוט בזמנו מנפח 1.8) ולא לדבר על פולקסוואגן שהצליחו לסחוט באותה תקופה 90 כ״ס.

גם בהמשך הונדה המשיכה לייצר מנועים שלרוב נתנו הספק גבוה משל המתחרות והציגו במקביל גם צריכת דלק טובה מהמתחרות (מאזדה 3 היא דוגמא מצויינת לכך).

 

הדור היוצא של הסיוויק הציע מרווח שאף רכב בקבוצה לא הציע או מציע כעת (תכנון מצויין של תא הנוסעים גורם לתחושת מרחב מצויינת מקדימה).

יכול להיות שהתמחור קצת גבוה מדי אבל אני כן יכול להבין את הסיבה לכך בתור אחד שעשה לפני שנתיים בדיקות מאוד מעמיקות לגבי הקטגוריה הזאת, הגעתי פשוט למסקנה שטוענים לא ממש רלוונטית, מאזדה מציעה רכב נחמד ושתיין עם סחירות עתידית בעייתית בגרסאות הנמוכות (הודות לשוק הליסינג), ניסאן לא נתנה עניין מיוחד, יונדאי דווקא הרשימה עם ה-I30, קבוצת ואג לא נכנסה אפילו לשיקול מפאת חרא יבואן והועדה הציעה רכב נחמד בסך הכל עם מנוע מספיק מתקדם ומוכח מבחינת אמינות ויחד עם זאת מספיק חזק וחסכוני, לאבא שלי זו היתה בחירה מצויינת.

 

לא לנסות לעשות הכל שחור.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אגב לבחור שהשווה את נתוני ההאצה של הסיויק לפוקוס עם המנוע החלש (החדש), אל תעשה צחוק מעצמך. הסיויק חזקה ממנה משמעותית.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

זה יופי שהסיוויק חזקה יותר מהפוקוס 1.6,אבל הפוקוס הזאת ב10 אלף ש"ח זולה יותר (ועדיין מאובזרת יותר). המחיר של הסיוויק הבסיסית ביותר הוא כמו של הפוקוס 2.0 החזקה יותר והמאובזרת ביותר.

יפנית פרימיום My Ass. זה חזירות של היבואן. תופעה נפוצה אצל כל מיני יבואנים לצערנו.

V5

פורסם

מה כ"כ 'פרמיום' בהונדה? :| אותה פלסטיקה זולה שיש בטויוטה/מזדה תמצאו גם בהונדה.

זה שהיבואן מנסה למצב את המותג בארץ כפרמיום זה דבר אחד, לרכב עצמו אין כמעט שום ערך מוסף לעומת שאר היפניות, בשונה לדוגמה מאודי/במוו לעומת VW/סקודה.

מה גם שהפוקוס הרבה יותר מהנה לנהיגה הודות לכיול מתלים יותר טוב. ההגה מתקשר הרבה יותר בניגוד להגה האנמי של הסיויק, מוזר שבפורום חובבי רכב אף אחד לא הזכיר את העובדה הזו.

רק ע"פ הנתון הזה הייתי אישית הולך על הפוקוס.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם
אגב לבחור שהשווה את נתוני ההאצה של הסיויק לפוקוס עם המנוע החלש (החדש), אל תעשה צחוק מעצמך. הסיויק חזקה ממנה משמעותית.

 

המנוע על הנייר עם קג"מ גבוה יותר, לפי הנתונים באתר האוטו מאיץ ל 100 ב11 שניות,שזה גם הנתון של הפוקוס.

פורסם
המנוע על הנייר עם קג"מ גבוה יותר, לפי הנתונים באתר האוטו מאיץ ל 100 ב11 שניות,שזה גם הנתון של הפוקוס.

11.8 לעומת סיויק שעושה 10.7

 

הפורד שעושה 11 ידנית, הסיויק הידנית עושה 9.2, שזה נתון מאוד מאוד מרשים.

 

פורסם

למה בצ'מפיון כל 200 סמ"ק זה תוספת של 10,000 ש"ח?

מי שיענה ויגיד "זה TSI" שלא יטרח להגיב בכלל

 

כן, הייתה לי סיוויק

וכן, יש לי TSI

פורסם
11.8 לעומת סיויק שעושה 10.7

 

הפורד שעושה 11 ידנית, הסיויק הידנית עושה 9.2, שזה נתון מאוד מאוד מרשים.

 

אתה צודק אני כנראה הסתכלתי במפרטים של הסיוויק הקודמת.

 

אני עדיין לא חושב שההונדה שווה את האקסטרה כסף שרוצים עליה,אם אפשר לקבל אותה אחרי הנחה אפישהו קרוב במחיר לפוקוס אז שווה לשקול בין היתרונות לחסרונות, כל עוד ההפרש במחיר הוא כמעט 20K,צר לי אבל חבל על הזמן

פורסם

להשוות לגרמניה זה לא חכמה-המשכורות של גבוהות בהרבה והמכוניות(לעומת המצב בארץ) מתומחרות בהתאם לשכר.

הונדה החדירו לתודעה של הישראלים שהונדה זה יפני פרימיום וזה עובד להם יפה מאוד(בינתיים).

הבעיה היא שהיא נראת כמו איביזה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

איך אפשר להשוואת איביזה לסיוויק?

ההשוואה צריכה להיות בין הפוקוס 2.0 לסיוויק. יש בשתי המכוניות פיצ'רים שאין בשניה. צריך לעשות שיקול בין היתרונות לחסרונות בין השניים.

בהונדה סחטו יפה את המנוע, מנוע 1.8 שנותן 142 סוסים זה יפה מאוד.

דרך אגב, איפה נאמר שהונדה היא מותג פרימיום?

פורסם

היום הייתי בסוכנות הונדה וישבתי בסיוויק החדשה.

 

אז ככה - האיכות חומרים שמה מזכירה לי יונדאי מאמצע שנות ה-90. ביזיון, אפילו 125 לא הייתי משלם על דבר כזה.

פורסם
איך אפשר להשוואת איביזה לסיוויק?

ההשוואה צריכה להיות בין הפוקוס 2.0 לסיוויק. יש בשתי המכוניות פיצ'רים שאין בשניה. צריך לעשות שיקול בין היתרונות לחסרונות בין השניים.

בהונדה סחטו יפה את המנוע, מנוע 1.8 שנותן 142 סוסים זה יפה מאוד.

דרך אגב, איפה נאמר שהונדה היא מותג פרימיום?

 

אמרתי שהיא מזכירה את האיביזה מבחינת מראה חיצוני-לא השוותי בכלל.

היא לא מותג פרימיום אבל היבואן מנסה למתג אותה כך על ידי תמחור הגבוה מהמקובל.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

מנהיגה בטיוטה קורולה 2008, וכנהג קבוע של הונדה סיויק 2008, איכות הפלסטיקים בסיוויק הרבה יותר איכותית.

 

ובכלל ההרגשה שהרכב נותן היא יותר SOLID, משאר הרכבים בקבוצה.

 

וכמובן אמינות טובה מאוד. 4 שנים על הכביש ו 91K , הרכב היה במוסך רק לצורך טיפולים.

 

איך שאני רואה את זה שאם משלמים יותר יקר בהתחלה חוסכים בהמשך.

 

אבל כל אחד והדרך ראיה שלו.


×
×
  • תוכן חדש...