Jump to content

utsur

  • הודעות

    340
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של utsur

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

55

מוניטין

  1. באופן אישי זה עיקר הדגש. כי הוא מונע פעילות משפחתית והוא לא מחבר את הילד לנסיעה, לרכב וחמשפחה אלה מנתק אותו.
  2. לא יודע על איזה קבוצות אתה מדבר, בקבוצות שאני מכיר יש הסכמה כמעט גורפת שהיונדאי יותר משפחתית. יש טוענים, די בצדק, שטסלה מספקת את הצרכים של רוב המשפחות הממוצעות והתוספת משפחתית של יונדאי לא שווה לתוספת שטסלה נותנת בשאר התחומים בעיקר הדינמיים. יש לציין שהם לא המציאו את זה, הטיעון הזה קיים בפורום הזה מאז פריחת עידן הג'יפונים. תפעול לא קשור למשפחתיות, וחלק מהמשפחתיות היותר טובות בשוק הן אלה עם תפעול די זוועתי, ובעיקר הוא סובייקטיבי ודבר שמתרגלים אליו. לגבי הנוחות אני מסכים שכן אבל במקרה הנל זה מגיע על חשבון הדינמיות (ופער, כמו שציין הכתב). אז מה יותר חשוב למשפחה הנוחות או שהרכב 2 טון נחות דינמית בצורה משמעותית, שבתמרון חירום יהיה הרבה יותר קשה לשלוט בו כדי למנוע תאונה, ומבלי להזכיר שמדובר ברכב שעדיין לא עבר מבחן ריסוק לעומת רכב שקיבל את אחד הציונים הכי גבוהים. וזה לא שיש לי טענות לדינמיות של יונדאי, מדובר על קטגוריות רכב שונות. אחת מקטגוריית ספורט-סדאן והשניה מיניוון-ג'יפון זה מתבקש. יתרון המשפחתיות הגדולה יותר של יונדאי היא השימושיות הגבוהה יותר למשפחה שנוצרת מהמבנה של הרכב ובשביל זה לא צריך כתבה. הרי, אם כתב רכב היה עושה כתבה איזה רכב יותר משפחתי? במוו סידרה 3 או יונדאי פלאסייד, הייתה קורא לו משוגע או דביל. הקשר היחיד בין שני הרכבים האלה הוא המחיר וההנעה החשמלית. אם הכתב היה רוצה באמת להשוות בינהן היה יכול לעשות כתבה איזה מערך חשמלי יותר מתאים לשימוש משפחתי. אבל אז, רחמנה ליצלן, היה צריך לכתוב שהטסלה מעבר למהירות (מסכים שזה לא חשוב) גם יעילה יותר. מה שאומר שבטיול משפחתי שצריך להשלים טעינה כדי להגיע ליעד, היא תצטרך פחות זמן הטענה כדי להגיע ליעד,עם הילדים העצבניים באוטו. הוא יצטרך לספר שהטעינה האולטרא מהירה של יונדאי היא תיאורטית בלבד שכן יבואן יונדאי ושום חברת טעינה אחרת לא מתכוונת להקים עמדות כאלה (הן גם סופר יקרות להקמה מה שיהיה צורך לגלם במחיר אם יוקמו, שכבר היום מאוד יקר) ובסוף גם להזכיר שלבעלי הטסלות עומדת מערך טעינה פרטי שרק הולך וגדל ולכן יצטרך לחכות פחות בתורים לטעינה (סיכוי מאוד סביר בטיול בשיא עונת הטיולים) בעמדות הטעינה הציבוריות, שברוב המקרים מבוססות על עמדת טעינה בודדת (בניגוד למקבצים של 4 עד 6 מטענים של טסלה) או לחשוש מהסיכוי להגיע לעמדה שלא עובדת. ועוד לא הזכרנו שטסלה דאגה למערכת בידור למשפחה עם נטפליקס ומשחקי מחשב כדי להעביר את הזמן טעינה בכיף. אבל אם יכתבו את כל זה, מה יגידו באיגוד יבואני הרכב על שלל מפרסמיו. ואם הזכרנו בידור, סיפור אמיתי. לפני כמה ימים אמרתי לילדים שמחליפים את הטסלה לאיוניק כדי שישבו יותר גבוהה ויהיה להם יותר מקום (הם בכלל לא הבינו למה הם צריכים יותר מקום) השאלה הראשונה הייתה אם יש באיוניק פלוצים. ברגע שנאמר שלא, הם אמרו פה אחד "לא רוצים איוניק, זה חרא אוטו". הילדים שלי נסעו ברכבים שעולים פי שניים ושלוש מטסלה, מג'יפונים ועד רכבי פאר ואף רכב לא גרם להם חוויה גדולה כמו הטסלה. ולא רק הפלוצים, זה כם הכרכרה של סנטה, הריינבו רואד, המסך ציור התאוצות ועוד. מבחינתם כל נסיעה הפכה לכרטיס כניסה ללונה פארק. כך שלרכב משפחתי יש משמעויות רבות, אבל למה לנסות לבחון אותם אם הגביר צריך תוצאה ידועה מראש שלא דורשת אפילו מבחן.
  3. מבחן דבילי ביותר. היונדאי פתרון משפחתי טוב יותר גם מבמוו סידרה 3 ומפורשה פנרמה. אז מה זה אומר? וזה משהו שאפשר להבין ממפרט הרכבים באינטרנט לא צריך מבחן בשביל זה
  4. להביא 120 זינזנות ולשלוח את כולם לכלא.
  5. הדגם לא נחות פשוט התמחור מופרך. את הניסאן ליף התחילו למכור ב 135 אלף ב 0 קמ וזה גם אמור היה להיות המחיר שלי האיוניק הרגילה (לא ה 5)
  6. ועוד איך זיהום אוויר. ובכל העולם יש הנחות לרכבים היברידיים/חשמליים בגלל זה. בארץ יש דרגת זיהום לכל רכב כך שאפשר לעשות את זה יעיל יותר. שלא לדבר גם על הגבלות לרכבי דיזל בתוך העיר
  7. מסכים עם רוב הכתוב, עם 2 הע/ארות: 1. להתחיל את מס הגודש רק לאחר פתיחת הקו האדום. כדי שיהיו יותר חלופות ולתמרץ את הממשלה לסיים אותו סוף סוף. 2. להצמיד את גובה המס לדרגת זיהום הרכב, כדי לתמרץ כניסה לתוך העיר עם רכבים פחות מזהמים (טוב בעיקר לאנשים שיש יותר מרכב אחד במשפחה) ובכך לתמרץ מכוניות פחות מזהמות
  8. יש. כחלק מביטוח רכב חשמלי (בחלק מהחברות)
  9. מדובר על הקונספט באופן כללי. בצורה פרטית זה לא כלכלי ובמימון העיריות, מה שגילו, שיותר אנשים עברו למכוניות האלו מתח"צ מאשר אנשים שעברו אליהן מרכב פרטי. כלומר הן מגדילות עומס בערים ולא מקטינות אותו, כך שאין סיבה להקצות להן חניות ובטח לא לממן את הסאגה הזאת. 👇 https://www.google.com/amp/s/www.themarker.com/amp/dynamo/cars/.premium-1.6342931 מה ששלמה סיקסט מציאים זה בכלל לא רכב שיתופי. זה השכרת רכב רגילה (אתה מחוייב להחזיר את הרכב לאותו מקום) דרך אפליקציה. למה שאיזה עיר תיתן חניות של התושבים לחברת השכרת רכב פרטית?
  10. https://www.google.com/amp/s/www.themarker.com/amp/markerweek/MAGAZINE-1.5910298
  11. כנראה אתה לא ממש מכיר את הכח של האיחוד האירופי. עד היום האיחוד האירופי קנס חברות טכנולוגיה (גוגל, מיקרוסופט וכו'), בנקים (ubs וחבריו), חברות כרטיסי אשראי, חברות ליצור מסכים (סמסונג ו lg ) , חברות ליצור מעליות...ויש עוד... כל קנס שלהם היה בין מאות מיליונים ועד למיליארדי יורו לכל עברה, וכולן על נושא של פגיעה בתחרות. האיחוד האירופי לא פראייר. ביידן והאמריקאים הבינו את זה רק עכשיו ורק אתמול הם מתחילים ליישם את מה שהאירופים הבינו ממזמן, שיש לרסן את חברות הענק והקרטלים שהן בונות שפוגעות באזרחים(אולי גם אצלנו בעתיד יבינו את זה, לך תדע). אל תצפה שהחברות הנ"ל יצאו ללא פגע
  12. זה תלוי בהמון פרמטרים. העיקרי שבהם הוא האם החיבור לארון הבניין (התחשבנות חשמל מול הועד) או חיבור לדירה. אבל בגדול בין 5 אלף שקל עד 9 אלף(אפשר בפחות אם משתמשים בשקע סיקון במקום עמדת טעינה ). תלוי מרחקים ,חציבות, הרמת משתלבות ועוד. אופציה נוספת יקרה ,ארוכה ומיגעת היא הזמנת שעון חשמל ייעודי לעמדת טעינה מחברת חשמל, אז מדובר על 12 אלף ומעלה
  13. העברת תשתית (בצורה נסתרת ובטיחותית) נדרש הסכמת הועד בלבד (ולפי תקדים קיים, גם את זה לא חייבים). העמדה עצמה חייבת להיות בשטח החניה הפרטית, כי היא מהווה מכשול שגם הועד לא יכול לאשר על דעת עצמו אלא בהסכמה מלאה של הדיירים או/ו קיימת התייחסות בתקנון הבית המשותף.
  14. אתה צריך הסכמה מלאה לשימוש פרטי במרחב המשותף. לא מכיר הרבה בניינים שתצליח להשיג הסכמה של 100%
  15. אסור לו, הקיר הוא שטח משותף
×
×
  • תוכן חדש...