Jump to content

utsur

  • פרסום הודעות

    308
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

37 נייטרלי

אודות utsur

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אכן, משונה למה. ועדיין היא עולה בגרמניה רק 20% יותר מטסלה sr+ ובארץ כמה היבואן רוצה... [תופים] ...60% יותר...[בלונים נופלים מהתקרה] כל הכבוד ליבואן הנדיב שהחליט "לזמבר" את קהל הלקוחות שלו פחות ממה שהוא רגיל 😄
  2. האמת אם רוצים דמיון, אז יש, אבל לא למאזדה. ואני לא אומר את זה לחיוב. למאזדה יש עיצוב הרבה יותר יפה מהפנרמה. רק הפופלריות שלה הופכת את עיצוב המאזדה לכל כך לא יחודי.
  3. אז אני רוצה להבין. כלכלנים נחשבים בעיתונות הכלכלית העולמית(כדרך אגב הם מרוויחים הרבה יותר וזה לפני ספרי כלכלה והרצאות שהם נותנים פינות בטלוויזיה , אבל זה לא משנה כרגע) , לא מבינים כלום בכלכלה כי הם בחרו להרוויח מעט מידי. כלכלנים שבחרו להרוויח מליוני דולרים כאנליסטים לא מבינים כלום כי הם בחרו להרוויח יותר מידי והם יודעים להשקיע בחברות buzzwords. או קי. נשמע הגיוני...🤔 כולם מסיבים מפעלים קיימים מדגמים ישנים לדגמים חדשים וקונים את רוב החלקים מספקים חיצוניים. הם לא הורסים מפעל קיים כשדגם חדש יוצא. לטסלה לא היה כלום ומנסה לא לייצר את כל החלקים בעצמה אם הייתה מבין בכלכלה, היית
  4. תצטרף לקבוצת טסלה ותגלה של 95% מהאנשים זו בדיוק הייתה ההתלבטות, יחד עם מרצדס , במוו , לקסוס ועוד. קהל היעד מגוון ביותר. חלק בחרו מתוך חיסכון בעלויות תחזוקה, חלק בגלל ביצועים, חלק בגלל יוקרה וחלק בגלל טכנולוגיה/פיצ'רים, וחלק בגלל בטיחות וכמעט כולם בגלל תמורה עדיפה על פני מכוניות ice בגלל התמחור של טסלה והתמחור הנורא של היבואנים בארץ. מעטים בחרו בגלל נטו חשמל. גילוי נאות, אני הייתי ממש לפני הזמנת גיפון מאזדה ובמקום הוזמנה טסלה
  5. אין לי כח להאריך בדברים, כי זה לא פורום כלכלי, אבל כל כך חוסר הבנה בכלכלה בפוסט אחד. אז רק אתן כמה אנקדוטות (באמת אין לי כח להאריך בדברים): - זה לא כתב אחד זה הרבה. בעיתונים כלכליים החשובים בעולם, חלק מהכתבים שם סביר להניח יעשו עבודה מאוד טובה באמת כ cfos . - טסלה חברה הפסדית כי היא צריכה לבנות הרבה מפעלים, והיא עברה לרווח בשנה האחרונה. - אמזון לא הצליחה ליצר רווח במשך 20 שנה של פעילות בלי צורך לבנות מפעלים ועם הכנסות גבוהות בהרבה מטסלה. בזוס כנראה לא יודע לנהל וצריך להיות כתב כלכלי 😄. מטומטם מי שהשקיע בחברה שלו ב 20 שנה האחרונות. - להשיג 4% תוך עשור לשוק עם חסם כני
  6. שתיהן נותנות פייט/תחרות. הן פשוט נותנות פתרון שונה מטסלה 3
  7. ברמת העיקרון כן. מכיר בעל טסלה אחד שקיבל הצעה למכור את הרכב במחיר החדש למרות שהוא קנה במחיר הישן. כלומר, יכול היה להרוויח כמעט 7 אלף. אבל לא הייתי בונה על זה. מה שכן, יש סיכוי מאוד סביר שאם תקנה את הרכב תוכל למכור אותו במחיר הקניה שלך למישהו שלא רוצה להמתין. (אני כמובן מתכוון חודש חודשיים אחרי קבלת הרכב לא בעוד שנה)
  8. utsur

    בדרך: Geely Geometry C

    גם רנו הם הבעלים של דאצ'יה. זה לא ממש עוזר לדאצ'יה במבחנים. אם הרכב לא נועד לעבור מבחנים, היצרן ממש צריך לזרוק כסף לפח, כדי לבנות אותו בטיחותית בלי שאף אחד ידע
  9. אם זה היה נכון העלאת המחיר הייתה ספציפית לישראל,(או למדינה בה יש ביקוש) בפועל העלו לכל העולם, כלומר , לא בגלל ביקוש אלה בגלל עלויות יצור. העלאה שניה הייתה בגלל טעות בחישוב המיסים שהם עשו. הבדלים בינינו לגרמניה בהחלט הגיוניים בהתחשב שמדובר בשוק הרבה יותר גדול. כך שעלויות התפעול פר מכונית הם הרבה יותר קטנות, ובהתחשב ש ds3 חשמלית עולה בגרמניה 30k יורו ובארץ 200 אלף שח, ובהתחשב לביקוש בארץ לטסלה, הם די הוגנים הייתי אומר
  10. בטווח של ה 10 שנים אני מסכים איתך, בעיקר שעלויות הייצור של רכב חשמלי ירדו. בטווח הקצר , עד 2025, אני לא בטוח. התמחור של היבואנים הרגילים משאיר להם הרבה בשר, כך שבהעלאת מיסים הם יכולים לספוג חלק מהעליה. טסלה נראה כמי שמתמחרת את הרכב על המילימטר, כך שכל העלאת מס תהיה על חשבון הצרכן.
  11. utsur

    בדרך: Geely Geometry C

    לא בטוח שהמיסים זהים לרכב מסין ורכב שמגיע מארהב/איחוד אירופאי, ובאותו עיניין , לא הייתי נוגע ברכב הזה עם מקל. הוא תוכנן לשוק הסיני, וככזה סביר להניח שאין תכנון בטיחותי כמו שצריך כי הרכב לא עובר מבחן בטיחות נורמאלי. עדיף (ובהרבה) ה aiways שאומנם קיבל 3 כוכבים, אבל לפחות נבחן, ונראה לי שגם הוא יותר גדול ומפואר. אבל לא מכיר.
  12. שים לב שכבר התייחסתי למקרה המדובר. ונוסיף כדי להרגיע, זו קבלה לצורך החזר ביטוח. לי יש cx5 שעבר תאונה קלה מאחורה והיה צריך להחליף פגוש אחורי. כמה זה עלה במוסך מורשה, החלפה בפגוש משופץ?...(תופים)... 24 אלף שח לחברת הביטוח של הפוגע. לפי המחיר הזה לא כדאי להחזיק cx5 מחשש של פגיעה בפגוש. ברור לך שזה לא מחיר אמיתי לאדם פרטי. קבלות לביטוח הם תמיד מנופחות ואין להם קשר למציאות. ואפשר להגיד הרבה על טסלה ישראל. שירות לא טוב, קבלת רכב באוהל באשדוד ועוד הרבה דברים. אבל משהו אחד אי אפשר לקחת מהם, עד היום הם הוכיחו שבתמחור הם תמיד הוגנים. גם מחירי מטענים והתקנות, דאגו לביטוח הוגן, מחירי שידרוגים
  13. עכשיו הבנתי 😅 ומסכים. למי שיש רכב משומש , שהוא מרוצה ממנו, שכבר ספג את רוב ירידת הערך, אין ספק שאין סיבה כלכלית להחליף לטסלה.
  14. Wtf?! אני ממש אבל ממש לא מבין את הטבלה שלך. ירידת ערך - איך טסלה יורדת לאפס וללקסוס נשאר ערך. אם אנשים לא יקנו טסלה בגלל סוללה אף אחד גם לא ישלם ללקסוס היברידית בגלל סוללה. מעבר לכך רכב עם 300 כס, דינמי הרבה יותר מלקסוס , משומש זול יקרוץ להרבה יותר חובבי רכב תפרנים מאשר לקסוס, גם עם סוללה מוגבלת/דרוש שיפוץ. למען האמת ירידת הערך של הטסלה שנתת הוא יותר ממחיר הטסלה בסוף תקופה!!! וגם... טסלה היא היום הרכב הכי שומר ערך בארה"ב, אין סיבה שזה לא יקרה גם בארץ. מימון - איך מימון ללקסוס היקרה יותר עולה פחות מחצי! מעלות מימון טסלה זולה יותר. ביטוח - איך ביטוח של לקסוס יק
  15. יש אחריות של 8 שנים על הסוללות. מחיר הסוללות ירד ב 90% אחוז בעשור האחרון וממשיך לרדת, ולפי תחזיות ירד ב 80% בעשור הבא. ובכל מקרה סוללות אם מתקלקלות יכולות לעבור שיפוץ ולא החלפה. בדיוק כמו שיקרה אם הגיר האוטומטי ברכב ה ice שתקנה יתקלקל, ומחיר חדש שלו סביר להניח מעל 50 אלף שח
×
×
  • תוכן חדש...