רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,574 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCars/262247/ תהנו
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
זה חשוב לי. אני אומר בסביבות ה9-10 הן באוטומטי והן בידני, כותבים במקומות אחרים 12 שניות. מדובר על מנוע 1.6
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 876 צפיות
הרכב מופיע מ - 00:211. שיר מעולה (לטעמי) dFVxGRekRSg דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. נראה כמו מרצדס כלשהי
הודעה אחרונה מאת ch2856, -
-
לאחר העליה האחרונה במחירי הדלק החלטתי שאני עושה מעשה, וחוץ מלחץ אויר תקין בצמיגים שתמיד דאגתי, והפחתת המטען (בכל זאת מאזדה 2, מה כבר תכניס בה...), החלטתי לנסות ולראות מה יקרה לצריכת הדלק אם אני אסע "כחוק". אחרי פעמיים של מילוי מיכל מלא, שבהם לא השתדלתי לא לעבור את ה90 קמ"ש בדרכים בין עירוניות (למעט עקיפה של משאיות ושל נהגים שחייבים להתאפר/לדבר בנייד/לפתור סודוקו באמצע הנהיגה), מצאתי שנוספו לי כ80 ק"מ למיכל, והצריכה ירדה מ13/14 לליטר, ל16 לליטר. השאלה שלי אליכם, האם באמת ניתן ליחס את הירידה הזו בצריכת הדלק להורדת המהירות (לשם השוואה, הייתי נוסע בדרך כלל בדרכים בין עירוניות ב110 עד 120 קמ"ש), או שאולי מדובר במשהו אחר?
הודעה אחרונה מאת nahum123, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
היי שאלתי בעבר במשתמש הקודם שלי פה, שאלתי על הנושא והיו חלוקי דעות שונים אז שנעבור לנושא: אם כשאתם יושבים ברכבכם הפרטי או של עבודה, אתם רואים את מכסה המנוע ומכירים טוב את כל האוטו מסביב, ויודעים בדיוק היכן הגלגלים שלכם? אני יענה ראשון לצערי כמובן ,בגלל היותי נמוך אייני רואה את מכסה המנוע כלל וגם את החלק האחורי ,ולדעתי זה קצת מסוכן לנהוג ככה ואני נזהר בחניות כמה שאפשר, אבל די יודע היכן הגלגלים נמצאים מה איתכם?
הודעה אחרונה מאת Ahbarony, -
-
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
במהלך שיטוטיי הרבים על הכביש אני נתקל בלא מעט איביזות צבעוניות ויפות. כל מי שנמצא בעניינים בשוק הרכב המקומי, בוודאי יודע על הדיל המדהים של איביזה ב-70,000 ש"ח. לאחר כניסה לאתר של סיאט והצצה במפרט הדגם המדובר, נוכחתי שלא ראיתי עדיין איביזה אחת על הכביש שנמכרה בסכום הזה. ומדוע זה? משום שהאיביזה המוצעת במחיר הזה, מוצעת גם ברמת אבזור פשוט מחפירה. וזה למי שחושב שאין פה קאץ', אז יש. כל האיביזות שאני רואה על הכביש, מצויידות למשל במראות בצבע הרכב, כולל פגושים. עדיין לא ראיתי איביזה אחת עם מראות בצבע שחור מט לא מודרני ו/או טמבונים בצבע הזה. אז מה קורה בפועל אם אתם שואלים אותי? שאדון ישראל ישראלי נכנס לסוכנות של סיאט ואומר לנציג מכירות שהוא רוצה איביזה ב-70,…
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 25 תגובות
- 2 אלף צפיות
עד כה נהגתי רק ברכבי בנזין ידניים. החלטתי שהגיע הזמן לשנות (מטעמי שינוי, לא מטעמים כלכליים, למרות שגם זה בונוס נחמד) ועברתי לפלואנס ידנית. הרכב ברשותי כשבוע ועשה כ 500 ק"מ. כשהרכב נוסע, אז הוא נוסע, עתיר מומנט, כיף. אבל בתחילת נסיעה/מהירות איטית, כאשר אני בהילוך ראשון או שני, ללא לחיצה הגונה על הגז ועבודה עם המצמד, הרכב ניכבה/כמעט ניכבה, כלומר (בהשוואה לבנזין ), אין לי את הכח והמומנט כאשר הרכב לא הגיע ל - נניח 1200/1300 סלד. לאחר מכן בבת אחת יש מלא כוח וחייבים לעבוד עם המצמד. במילים אחרות, יש "בור" של העדר כוח, בסלד נמוך. השאלה אם זה כך ברכבי דיזל ביכלל וזה תקין, או שצריך להפעיל את האחריות.
הודעה אחרונה מאת amisha, -
-
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
רציתי לדעת מה ההבדלים בדגמים הללו הן חיצונית והן פנימית.
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
אני קראתי את זה ולאורך כל הכתבה אני אומר ואיי כאילו מישהו קרא לי את המחשבות. http://news.walla.co.il/?w=/2501/2520896 תהנו
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
- 1 תגובות
- 934 צפיות
שלום לכולם וחג שמח קניתי לפני כמה ימים סיאט לאון מדגם ספורט 1800 נפח 125 כ׳ס יש לי רעש מאוד חזק מהמנוע לאחר ההנעה בבוקר וגם לאחר נסיעה של כמה דקות שוב. הרעש מתבטא כמו מאוורר שמסתובב במהירות למספר שניות משהו כמו 20-30 שניות ומפסיק ?!?!? מה זה יכול להיות ?? הרעש הזה נשמע לי ממש חריג (ממש חזק! לא נתקלתי בדבר כזה ברכבים קודמים שהיו לי). אולי ככה זה בסוג הזה? נ.ב: בזמן הרעש פתחתי מהר מכסה מנוע לראות אולי אחת המאווררים עושים זאת אבל הם לא זזו כלל והיה ניראה שזה בא מכיוון המנוע . תודה מראש למגיבים וחג שמח אוהד.
הודעה אחרונה מאת Ohadohad, -
- 6 תגובות
- 918 צפיות
אהלן, אני לא יודע אם הנושא מתאים לפורום הזה אבל אין לי אפשרות לפתוח את הנושא בשום מקום אחר בבעלותי פולקסווגן פולו החדשה 1.4 ובניגוד לדגם הTSI היבואן התקמצן על ניקל בהגה (החור הקטן הזה בתחתית ההגה) אני מחפש לקנות בארץ את הניקל הזה, משהו כזה (רק החלק התחתון למרות שאין לי בעיה לרכוש את כל השלושה): תורידו רווח בקישור ht tp://ww w.ebay.com/itm/Chrome-Steering-Wheel-trim-For-Volkswagen-VW-GOLF-6-MK6-2009-2010-2011-POLO-2011-/300694827349 אני לא רוצה להתעסק עם כל הפרוצדורה של להזמין מחו"ל ומחפש לרכוש את זה בארץ, מישהו מכיר מקום שמוכר את זה? (ובמחיר שפוי), עדיפות לאזור המרכז תודה
הודעה אחרונה מאת danielharati, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 768 צפיות
הכתבה הבאה לקוחה מYNET כמו שאתם רואים: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4214892,00.html כל הזמן אני אומר ואומר בכל מיני נושאים שצריך לחולל במדינה הזאת איזשהו שינוי,לנסות ללמוד מהאירופאים קצת(לפחות בתרבות הנהיגה והתחבורה הציבורית) אז הנה תראו מה קורה בהולנד. אפשר כמובן לעשות השוואות בין המדינה שלנו למדינה שלהם,להתעצבן ולהבין באיזה עולם (שלישי) אנחנו חיים ואיפה הם. למה שלנהג הישראלי לא תהיה בחירה במה לנסוע כל בוקר,אם זה רכב אופניים או אפילו קורקינט חשמלי. כמובן שכל אחד יכול לבחור ללא שום בעיה אבל הבעיה היחידה היא שפשוט אין לנו שבילי אופניים וכדומה.
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 28 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
לפני כשבועיים הייתי בחיפושים אחר רכב חדש, נכנסתי לאינטרנט לנתונים על כל מיני רכבים, ופשוט בכל מקום היה נתונים על האוטו תוך כמה זמן הוא עושה מ0 ל100. שהסתכלתי על הנתונים האלה, חשבתי לעצמי, למה לא עושים בדיקה הפוכה? תוך כמה זמן האוטו בולם מ100 ל0? כולם מתפעלים מההאצה של הרכב, אך הייתי שמח גם לראות מה נתוני היצרן לגבי הבלימה שלו, אז כמו שנאמר, היום כל אחד פשוט מנסה להוכיח למי יש יותר גדול לפי דעתי.
הודעה אחרונה מאת B.D.B., -
-
סיטרואן DS4 בישראל 1 2 3 4 5
מאת Cuore Sportivo-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 71 תגובות
- 7.7 אלף צפיות
סיטרואן DS4 - הגיעה לישראל תוספת מבורכת נוספת לשוק הרכב הישראלי. לדעתי יחס המחיר/תמורה צריך להעיר יבואנים כמו סמל"ת (ג'ולייטה) וצ'מפיון.
הודעה אחרונה מאת נהג מתחיל, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 797 צפיות
http://carscoop.blogspot.com/2012/04/say-ciao-to-dodge-dart-italian-cousin.html פיאט וקרייזלר בקושי מוכרים בסין שוק הרכב הגדול בעולם. אז המכונית החדשה שלהם קודם כול יוצאת בסין, גרסת הצבק כנראה תהיה המחליפה של הברבו באירופה.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 609 צפיות
שלום רב. ברשותי סוזוקי סוויפט סדאן שנת 93 אוטומטי. מישהו יודע מה אמורה להיות צריכת הדלק בממוצע של מכונית כזאת? (בהנחה שהרכב במצב טוב ואין לו שום בעיות) הגעתי למסקנה שאי אפשר לסמוך על מד הדלק כי הוא ממש ממש מזייף. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 935 צפיות
יש מצב שזו שאלה מפגרת אבל אני לא ממש מבין גדול בנושא - בחברת הביטוח אמרו לי שבמקרה של גניבה אני אמור לקבל כסף חזרה לפי מחיר מחירון יצחק לוי. א. למה שיחזירו לפי המחירון - איך הם יודעים מה השווי האמיתי של הרכב? האם עבר תאונה בעבר וכו'. ב. מה מונע מאנשים לקנות רכב במצב קטסטרופה ולדווח שנגנב ואז לקבל מחיר מחירון?
הודעה אחרונה מאת pini5, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
חברים שלום, אני גר בעפולה. נכנסתי לאתר "FullTank" הישראלי. לא מצאתי אף תחנה הקרובה אלי באיזור העמקים (עפולה, נצרת, מגדל העמק, ישובי התענך וכיוצ"ב) שיש בה בנזין 98. האם אתם מכירים תחנה באיזור הנ"ל שכן יש בה בנזין 98? מה המשמעויות של תדלוק רכב (אימפרזה GT) בבנזין 95? או תדלוק לעיתים ב-95 ולעיתים ב-98 (מאחר וכשאני נמצא במרכז הארץ יש לי את האפשרות לתדלק ב-98) תודה לעונים וחג שני שמח!
הודעה אחרונה מאת דניאל STI, -
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
2001 203,000 קילומטר קופה משופרת מעל 300 כ"ס והמון תוספות בודי נקי אשמח לעזרה
הודעה אחרונה מאת Shotdown, -
- 1 תגובות
- 585 צפיות
שלום האם משהוא יודע איפה אפשר להשיג ניקלים לסיטרואן C4 . לדוגמה : ידיות, מראות, ועוד.... תודה מראש חג שמח לכולם
הודעה אחרונה מאת gt11, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
דגם הפאביה 1.4 ליטר 85 כ"ס ידני שזכה לביקוש גבוה בשנה האחרונה ,מוצע כעת במחיר מבצע של 69,900 ש"ח במקום 76,900 ש"ח מחיר המחירון החדש . גרסת הספורט של הפאביה , המאובזרת בנוסף ב 6 כריות אוויר ( במקום 4 ) , חישוקים קלים וצמיגים רחבים , מושבי ספורט , הגה וידית הילוכים בציפוי עור , מושבי ספורט ועוד ,מוזלת ל- 88,400 מחיר המחירון החדש, ובמקביל מוצעת כעת ב- 86,400 ש"ח עד סוף מאי.
הודעה אחרונה מאת ARKODrama, -
-
שטיפת הרכב
מאת nori1994- 10 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני רוצה לשטוף את הרכב ואין לי סבון או ספוג כדי לנקות.האם אפשר להשתמש בשמפו? ובאיזה כלי כדאי להשתמש כדי לנקות ולא ישרוט את הצבע? אם אפשר טיפים. תודה.
הודעה אחרונה מאת papikian, -
- 2 תגובות
- 487 צפיות
מחשבון ביטוח החובה לא עובד לי דרך הדפדפן אקספלורר. ניסיתי בכרום ועובד מצוין. סתם מעניין אותי מה הבעיה, והאם יש דרך שהוא יעבוד גם דרך האקספלורר?
הודעה אחרונה מאת Yondalar, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 16 תגובות
- 2 אלף צפיות
קראדי, סבור כי מצלמות המהירות החדשות והשנויות במחלוקת גרמו למשטרה עצמה תאונה קשה. למיטב הבנתי, מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו מתכוון לעשות שינוי בנושא הזה" אומר קראדי. המצלמות האלה נכפו עליו על-ידי משרדי ."האוצר, ביטחון הפנים והתחבורה".תוך הבנת הקודים שעל בסיסם הן פועלות. http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000739632 חברים אם זו לא שחיתות לשמה ועילה להתחלת מלחמה אז אני לא יודע מה כן.
הודעה אחרונה מאת ישה, -
-
- 6 תגובות
- 847 צפיות
בריא? מותר? או שהאוטו ישן מדאי בשביל זה ...? :idea:
הודעה אחרונה מאת Michael.R, -
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
צ'מפיון יוצאים במתקפה חדשה על השוק המתפתח. נראית כמו עסקה מצויינת. http://c11.pas-rahav.com/mediacom/adler/championmotors/polo-young/?ref=ATOM&BID=18307&utm_campaign=polo_young_april_12&utm_medium=ads_banner&utm_source=atom&utm_content=ron/468/60/468x80/CT&utm_term=1st
הודעה אחרונה מאת danielfp02, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן, הרכב שלי הושבת לאחרונה ובקרוב אני צריך להחזיר את החלופי (אמצע השבוע הבא), כרגע אני עם i20 (זללנית דלק) כרכב חלופי שקיבלתי לשבועיים. אני מחפש לשכור רכב לחודש~ (עד שאתגבש על מה אני רוצה לקנות), הנסיעות שלי קצרות מאוד (מהבית לחניון הרכבת וחזור ובתוך העיר). בעיקרון אני מעוניין להוציא מינימום כסף על ההשכרה ולא אכפת לי מה אקבל (גם ידני, למרות שלא נהגתי על ידני כבר 5 שנים ככה שאני מקווה שיש להם ביטוח על הגיר ). תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת elians, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי .מצאתי שם את ה"כלה" המיועדת .על פני מדובר ברכב שמור.עכשיו ,כמו כולנו אני מכיר את הדעות הרווחות לגבי מגרשים רק שפה מדובר ברכב שהיה בליסנג של המגרש (המגרש בעצמו מפעיל שירותי ליסנינג) והמחיר ממש קורץ לי . אני מבקש תגובות רק ממישהו שיש לו ניסיון עם העסק הנ"ל.תודה.
הודעה אחרונה מאת Potato, -
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
או: התרסק עם הפרארי במחסום כדי לא להתנגש בדורבן http://www.calcalist.co.il/world/articles/0,7340,L-3568021,00.html?dcRef=ynet
הודעה אחרונה מאת Maor Bracha, -
- 17 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
האם החישוקים משומשים יעברו את המכס? מישהו ניסה/עבר את התהליך? *מנהלים אם זה לא הפורום המתאים בבקשה תעבירו.
הודעה אחרונה מאת smallars,
