Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5184 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את האמת אף פעם לא נתתי לזה תשומת לב יותר מדי , כי אני כבר מכיר בדיוק את גודל האוטו ,איפה נגמר מכסה המנוע ואיפה נגמר התחת.

פורסם

ברכב הקודם, בתנוחת ישיבה גבוהה ראיתי קצת מהמכסה מנוע ובתנוחת ישיבה נמוכה לא ראיתי כלום. ברכב הנוכחי, אין אפשרות לשנות בכל מקרה את גובה המושב, ואם אתה לא יכול לראות את מכסה המנוע אותה כנראה כבר לא יכול לראות גם את הכביש.

 

בכל אופן אני לא מבין מה זה משנה. גם אם אתם לא יכולים להעריך את המרחק קדימה תדליקו אורות ותשפטו לפי האלומה על הרכב שמולכם.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

הבעיה אינה לראות את מכסה המנוע - אלא את קצה הרכב. בעבר מכסה המנוע היה כמעט אופקי ושטוח ואז לא היה קשה להעריך את התוספת שלפניו (הפגוש). כבר די הרבה שנים שמכסי המנוע בנוים בצורה משתפלת כך שאי אפשר לראות את הקצה. הבעיה קשה יותר לטעמי היא בנסיעה לאחרו, שכן עם השנים הולכים תאי המטען ונהיים גבוהיםף כך שקשה מאוד להעריך את קצהו האחורי של הרכב. אישית אני בעל גובה ממוצע ובד"כ מסתדר בתמרונים, אבל לפעמים פשוט עוצר את הרכב ויוצא לראות מה מתרחש מאחור. אשתי מליחה לחנות לא רע למרות שהיא קטנת קומה (1.50 מ' אחרי מתיחה) ותנוחת הישיבה הנמוכה במאזדה אינה מסייעת לה. מבחינה זו היא מעדיפה את ה-SX4.

לרות - שימי לב שהרעיון של כריות מסוכן ובמקרה תאונה את עלולה להחליק מתחת חגורת הבטיחות. עדיף להגביה את המושב למכסימום ולהזקיף את המשענת ותו לא. בפעם הבאה שאת רוכשת רכב הכניסי את תנוחת הישיבה כשיקול מרכזי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא רואה את מכסה המנוע בכלל, גולף פלוס

אבל מרגיש את הרכב, ויודע בחניות איפה אני נמצא בכל זמן נתון וכמה עוד סנטימטרים נשאר לי.

ולגבי הבאג'ז, הוא נגמר עם החלון האחורי :p

volkswagen

 

כי חיים רק פעם אחת.

פורסם

אני לצערי גם 1.55 בגלל זה אני מרגיש קטן עוד ברכב שאני נוהג בו בכלל אני קבעתי לעצמי שבגלל הקושי עם החניות ועם התימרונים איתו הרכב שלי היה סופר מיני או מיני כי ככה האוטו מתאים לי וברור שתנוחת הישיבה תהיה חלק לא מבוטל בבחירת הרכב

הרכב שלי: שברולט ספארק 1.0 14'

 

פורסם

שאלה מעניינת..

את מכסה המנוע שלי אני רואה למרות שהרכב שלי די נמוך אבל עדיין רואה. מה גם שאני יכול להגביה את הכיסא ולראות עוד יותר טוב.

מן הסתם עם הזמן לומדים להכיר את הרכב ויש דברים שאתה עושה כבר על עיוור עם הזמן..

 

למרות שלי ספציפית יש לפעמים בעיה קטנה עם הפגוש האחורי כי אני לא תמיד מרגיש אותו כי הוא עשוי מפלדה כ"כ חזקה ודי בולט החוצה מהאוטו כך שלעתים רחוקות קורה שאני לוקח טיפה יותר רוורס ממה שצריך ומתנגש במשהו בקטנה ולא מרגיש בכלל את המכה. למעשה אני די בטוח שהתנגשו בי בקטנה לא פעם בפקקים או ברמזור ולא ממש הרגשתי חח...

על הפגוש הקדמי בכלל אין על מה לדבר. הוא כ"כ חזק(פלדה) שגם אם אני יתנגש במשהו בקטנה אני פשוט לא ירגיש...

בד"כ יש לי את הפחד בסיבובים חדים לדפוק דווקא רכבים של אחרים ולאו דווקא שלי שעליו לא ממש רואים מכות קטנות בפגוש להבדיל מהרכבים החדשים.

חוץ מזה את הגלגלים מן הסתם אתה לומד להכיר את המיקום שלהם על הכביש למרות שלא תמיד רואים אותם... קרה רק פעם אחת שברוורס שיפשפתי את הג'אנט מסלע גדול בטעות כי לא שמתי לב. אבל זה ממש חד פעמי.

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

×
×
  • תוכן חדש...