Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן DS4 בישראל


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 4396 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

שאני רואה את המחיר של הרכב הזה, אני שואל את עצמי מה יהיה המחיר של הDS5.

אני ישבתי בה בתערוכה והDS5 מדהימה, הרכב מרגיש איכותי ברמה אחרת מכל הרכבים שהיה ניתן לשבת בהם בתערוכה, פשוט תענוג להיכנס אליו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם תג מחיר כזה הייתי כבר מוסיף את ה5K והולך על שירוקו 1.4 ידנית. ספק אם הDS4 חדה כמו השירוקו.

נתחיל מזה שגולף יותר רלוונטית כאן. מעבר לכך, שירוקו זה לא בדיוק רכב חד. בנוסף הוא גם פחות מאובזר.

 

אני לא מבין למה להוציא כזו גרסא יפה, אבל לפסול מראש קהל של משפחות.

שוב התחלנו?

מה הפעם?

 

תוסיף ולוסטר טורבו, אם תגיע :lol::wink:

אני לא בטוח שיש כאן מקום להשוואה, גם בגלל הבדלי המחירים וגם בגלל הבדל התצורה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, אם למישהו זה עושה את זה, אז יש לה הגה חשמלי - הידראולי (ולא חשמלי מכני).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב מגניב לגמרי.

טוב שהיא כאן.

חבל שגרסא הכי חזקה כל כך יקרה....

 

אכן, אך בעלות של כמה אלפים בודדים גם הגירסה ה"חלשה" תהפוף ל-200 כ"ס... :wink:

בהחלט לא שווה את התוספת לגירסה הבכירה, מה גם שמידת הגלגלים ככל הנראה תהפוך אותה לקרש גיהוץ.

 

שאני רואה את המחיר של הרכב הזה, אני שואל את עצמי מה יהיה המחיר של הDS5.

אני ישבתי בה בתערוכה והDS5 מדהימה, הרכב מרגיש איכותי ברמה אחרת מכל הרכבים שהיה ניתן לשבת בהם בתערוכה, פשוט תענוג להיכנס אליו.

 

המחיר של ה-DS5 יהיה ככל הנראה באזור ה-250K ש"ח, וזה חבל מאוד כי ממש תכננו להחליף בבוא הזמן את ה-3008 ב-DS5, אך יש גבול לכל תעלול!! :x

 

ה-DS4 ניראת מעניינת מאוד אך לצערי היא לא יכולה להוות תחליף ל-3008 מהסיבות שהיא:

א. נמוכה מידי.

ב. קטנה מידי.

ג. חלונות אחוריים לא נפתחים!? :shock: (קצת הגזימו המעצבים).

 

אגב, הגיר האוטומטי ה"רגיל" של ה-DS4 זהה לזה שיש לנו ב- 3008 והוא (בשילוב עם המנוע המעולה) לא פחות ממצויין!

ללא ספק הגיר האוט' הטוב ביותר שנתקלתי בו עד עכשיו (וכן, אני כולל גם את ה-DSG7 ברשימה).

הוא יודע בדיוק מתי להעביר את ההילוך כאילו קורא את מחשבותי (מה שמייתר את הטיפטרוניק), מוריד הילוכים בדיוק בזמן (ירידות, בלימה) ומשאיר בהילוך נמוך בסיבובים ובנהיגה שהיא קצת ספורטיבית ועושה הכל בעידון מקסימאלי וללא דרמות מיותרות.

ויש גם את מצב הספורט שגם הוא מצויין!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב התחלנו?

מה הפעם?

 

אם תשים לב, אני לא היחיד בשרשור שהצביע על כך שחלונות אחוריים שלא נפתחים, מהווים סוג של בעיה למי שמסיע ברכב עוד אנשים. לגופו של עניין, להסיע ילדים מאחור בחלון שאינו נפתח זו בעיה, משום שבחלק מהנסיעות הילדים (רחמנא ליצלן) אוהבים לפתוח את החלון.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

DS4 לעומת C4 היא כמו נעל פאשן לעומת נעל ריצה - האחת היא אביזר אופנה והשניה אביזר שמיועד לשימוש. שינוע משפחה אינו בראש מעייניה של ה DS4 אלא הצהרת אופנה, וככה צריך לראות אותה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן, אך בעלות של כמה אלפים בודדים גם הגירסה ה"חלשה" תהפוף ל-200 כ"ס... :wink:

בהחלט לא שווה את התוספת לגירסה הבכירה, מה גם שמידת הגלגלים ככל הנראה תהפוך אותה לקרש גיהוץ.

הגרסה הבכירה הינה כזו בגלל האבזור. אני מתאר לעצמי שכאשר תגיע גרסת ה200 כ"ס היא תחצה את קו ה200,000 ש"ח.

בנוגע לגלגלים גדולים, כנראה שזה נכון, שמעתי כבר מכמה מקומות שאיכות הנסיעה אינה סיטרואנית.

 

ה-DS4 ניראת מעניינת מאוד אך לצערי היא לא יכולה להוות תחליף ל-3008 מהסיבות שהיא:

א. נמוכה מידי.

ב. קטנה מידי.

...

כנראה שזה עניין של פרספקטיבה. אני דווקא הייתי מנמיך אותה ב10 ס"מ לפחות.

 

אם תשים לב, אני לא היחיד בשרשור שהצביע על כך שחלונות אחוריים שלא נפתחים, מהווים סוג של בעיה למי שמסיע ברכב עוד אנשים. לגופו של עניין, להסיע ילדים מאחור בחלון שאינו נפתח זו בעיה, משום שבחלק מהנסיעות הילדים (רחמנא ליצלן) אוהבים לפתוח את החלון.

 

נכון, זה יוצא דופן העניין עם החלונות. במידה וזו הטענה המרכזית בנוגע לשימושיות הבעייתית של הDS4 כרכב משפחתי, סיטרואן יכולים לנשום לרווחה. It ain't a deal breaker

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשבילך אולי לא. אבל בשביל BAR72 לדוגמא, זה כן.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4396 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...