Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5187 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, אני לא יודע אם הנושא מתאים לפורום הזה אבל אין לי אפשרות לפתוח את הנושא בשום מקום אחר

בבעלותי פולקסווגן פולו החדשה 1.4 ובניגוד לדגם הTSI היבואן התקמצן על ניקל בהגה (החור הקטן הזה בתחתית ההגה)

אני מחפש לקנות בארץ את הניקל הזה, משהו כזה (רק החלק התחתון למרות שאין לי בעיה לרכוש את כל השלושה):

תורידו רווח בקישור

ht tp://ww w.ebay.com/itm/Chrome-Steering-Wheel-trim-For-Volkswagen-VW-GOLF-6-MK6-2009-2010-2011-POLO-2011-/300694827349

אני לא רוצה להתעסק עם כל הפרוצדורה של להזמין מחו"ל ומחפש לרכוש את זה בארץ, מישהו מכיר מקום שמוכר את זה? (ובמחיר שפוי), עדיפות לאזור המרכז

תודה

פורסם

לדעתי הניקל הזה לא יוסיף לך כלום, גם אני רציתי לקנות כזה לפולו אבל ירדתי מהרעיון.

במידה ואתה רוצה כזה ניקל אתה יכול לנסות בפירוקיות, אני לא יודע אם יש שם פולו 10-12אבל אתה יכול לבקש גם של גולף 10-12 יש להם אותו הגה.

Volkswagen POLO 6R

פורסם

אני חושב שהוא חסר, הרי על כל החלקים בדשבורד יש ניקל, ועל הTSI זה פשוט נראה טוב

יש לך מקום שאתה מכיר במרכז?

פורסם

בשביל 14.5$ עושים עניין?? תזמין מ-Ebay וסגרת עניין.

אין פה שום פרוצדורה מסובכת שבגללה צריך לוותר ולחפש את זה בארץ. זה לא אמור להיות הטריגר.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

ה14.5$ דולר הם ממש לא העניין, אין לי בעיה לשלם למישהו בארץ 20$ כדי לקחת את החלק

אני לא מתמצא בהזמנה בebay ומעדיף לקנות בארץ

פורסם
ה14.5$ דולר הם ממש לא העניין, אין לי בעיה לשלם למישהו בארץ 20$ כדי לקחת את החלק

אני לא מתמצא בהזמנה בebay ומעדיף לקנות בארץ

 

כמו שאמרתי תתקשר ל-TG ובטח גם רדיו מילאנו מחזיקים את השטויות האלה.

×
×
  • תוכן חדש...