רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 524 צפיות
היי חברים, העלינו סקר בעמוד הפייסבוק של קארספורום אם ממשלת ישראל יכולה לבחור יצרנית רכב אחת שתקים מפעל בישראל, באיזו יצרנית הייתם בוחרים? בואו להצביע ולהשפיע! צוות קארספורום
הודעה אחרונה מאת פבל, -
- 0 תגובות
- 496 צפיות
רציתי לדעת העם מחשב רכב של רנו קליאו B דור שני מנוע 1.6 יתאים לרנו קליאו B דור ראשון 1.9 דיזל? תשובות יתקבלו בברכה. אור.
הודעה אחרונה מאת angain, -
- 2 עוקבים
- 27 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
http://cartube.co.il/car-news/67-car-news-cat/2559-%D7%A1%D7%99%D7%90%D7%98-%D7%90%D7%99%D7%91%D7%99%D7%96%D7%94-%D7%A7%D7%95%D7%A4%D7%A8%D7%94-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-%D7%AA%D7%99%D7%97%D7%A9%D7%A3-%D7%91%D7%AA%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%9B%D7%AA-%D7%91%D7%99%D7%99%D7%92-%D7%99%D7%9F.html מקס.
הודעה אחרונה מאת Yogevv, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 15 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום, יש לי איזו מחשבה שתמיד קיימת אצלי שכל הנעה מחדש של הרכב מקצרת את חיי הרכב. למשל, אם אני צריך להזיז את הרכב כמה מטרים, ב-99% מהמקרים אני פשוט דוחף אותו בניוטרל, ולא מניע. היום, הייתי במוסך באי-אלו עניינים, ולצורך התיקון והדיאגנוזה הם הניעו את הרכב, לדעתי, עשרות פעמים. כל פעם זה עיצבן אותי מחדש. השאלה - עד כמה נזק/האצת בלאי קיימת בהנעה של רכב, ובאילו חלקים מדובר? האם במנוע עצמו, או אולי רק בסטרטר? תודה!
הודעה אחרונה מאת אדיר53, -
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום האם מישהו יודע כמה אלפא 156 TS2000 ידנית נמכרו בשנים 98-2002? וכמה מהם שרדו? וכמה 156 נמכרו בסה"כ? יש פה מידע כזה על פיאט ואשמח לקבל את המידע הזה על 156 אם מישהו יודע! http://www.fiatclub.co.il/forum/showpost.php?p=106793&postcount=1 תודה מראש
הודעה אחרונה מאת A900, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 814 צפיות
לפני חצי שנה קניתי רכב ולא לקחתי מבעל הרכב את ספר הטיפולים הרכב היה יד 1, האם ניתן להשיג איכשהו את הספר? דרך טויוטה או משה? תודה
הודעה אחרונה מאת epiphone, -
- 5 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
אם אתם זקוקים להוכחה נוספת לשינוי הגדול שעברה שברולט בשנים האחרונות, אתם יכולים להסתכל על שברולט אורלנדו. מיניוואנים קודמים שמכרה שברולט בישראל, מהויואנט המיושן ועד לאפלנדר הזלזלן, לא היו מובילי הקטגוריה. עכשיו מגיע לישראל האורלנדו ומוחק את כל הזכרונות מהמיניוואנים ההם עם מנוע דיזל מודרני, מרווח פנים טוב ורמת בטיחות גבוהה. שברולט אורלנדו - מבחן דרך
הודעה אחרונה מאת mont, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום חברה, למי שנוסע בכביש 471 לכיוון פתח תקווה , בדיוק עכשיו סיימו שם מחלף עם כביש שעובר מתחת לגשר. לא מזמן נסעתי בכביש בנתיב באמצעי ופתאום שמתי לב רק ברגע האחרון לאי תנועה כשרציתי לפנות ימינה לפתח תקווה ונאלצתי לעצור באי תנועה ואז להמשיך הלאה. הסתכלי במראה האחורית לראות אם רק אני התבלבלתי ולא שמתי לב ולהפתעתי ראיתי שכל נהג שני חותך את האי תנועה. בכל מקרה נסעתי שוב אתמול באותו כביש שוב בנתיב האמצעי כאשר אני עם עירנות מירבית ומתכוון לפנות ימינה ולהפתעתי עדיין נאצלתי לפנות בשניה האחרונה וכמעט חתכתי את האי תנועה. מה שקורה שהאי תנועה וההפרדת נתיבים שנצבעו על הכביש הם בדיוק לאחר עליה קטנה ואז מיד יש סטייה ימינה , מה שנותן זמן תגובה של אולי שתי שניות…
הודעה אחרונה מאת איתמר, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 722 צפיות
שלום חברים .. רציתי לדעת אם קיים מפגשים של המועדון גם בצפון ואם כן מתי שאוכל להגיע
הודעה אחרונה מאת ירון קצין, -
-
- 12 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אהלן חבר'ה, בתור פרוייקט קטן ברכב, חשבתי להחליף את המנורות הראשיות לכאלה השאלה שלי היא: 1) האם זה חוקי בארץ? 2) האם זה חוקי לרכב כמו שלי? (C1) 2) האם זה עובד עם העברת האורות לאורות גבוהים? כי אני לא רואה שיש לזה עוד מנורה כמו למנורות הרגילות שיש בכל רכב. תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת shayBB, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
מאיפה אני מביא את הגיליון מס 11 פבוראר 2000 על שברולט קפריס?
הודעה אחרונה מאת ירון קצין, -
-
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לפני כחודש הייתי ברכב שהיה מורשה כניסה בחינם לנתיב המהיר.(נהג+3 נוסעים) אך הנהג(הייתי טרמפיסט אצלו) המשיך לנתיב ללא ידיעה שצריך לעבור בחניון ולהרשם לנסיעה בחינם. שאלותי הן: 1.האם יש קנס על הרכב שנכנס ללא הרשמה? והאם ניתן לבטלו אח"כ? 2. מדוע השילוט בכניסה לנתיב לא מספיק ברור לנהגים שעוברים שם ולא כותבים בפירוש שאין נסיעות חינם אלא אם כן עוברים בחניון? -לפחות באתר שלהם זה ברור אבל זה התברר לי רק אחרי הנסיעה. 3.מה כ"כ קשה להעביר את עמדת הבדיקה לכניסה לנתיב כמו שיש במנהרות הכרמל בחיפה שניתן לשלם בכניסה ולא צריך להתברבר בחניון ע"מ למצוא את נקודת הרישום. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Oshri, -
התרשמות מנהיגה ראשונה של ''וואלה רכב'' על הCX5 החדש של מאזדה: נשמע כמו מתחרה ראוי לכל מה שנמכר כרגע בארץ. הצריכת דלק שלו והביצועים טובים מאד לרכב בגודל כזה, הוא נוח מרווח ומהנה לנהיגה, והוא גם איכותי מבחינת איכות החומרים. יש לנו מלך מכירות חדש?
הודעה אחרונה מאת ~MeiR~, -
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
תרשו לי לשאול שאלה קטנה: אני הולך לעשות ביום ראשון הכהיית שמשות, המליצו לי על מישהו טוב באיזור המרכז, הוא עושה לי הכהיית שמשות לכל האוטו בלייזר (חוץ מהשמשה הקדמית) במחיר של 1700 שקל. מאחורה, אני רוצה ממש שחור, האם הכהייה של 80% זה מספיק כדי שאף אחד לא יראה מה הולך בפנים? (סתם ענין של פרטיות) מקדימה, אני מפחד מאוד שזה יעצבן לי את העיניים, במיוחד בלילה או ביום בלי שמש. איזה דרגה של השחמה אפשר לעשות כדי שזה גם יהיה קצת מושחם וגם לא יפריע בכלל לראיה? 40%? או 30%?
הודעה אחרונה מאת outlander, -
הוריי התחדשו בפולו TSI לפני כשנה לאחר שהייתה להם טויוטה קורולה במשך יותר מ 6 שנים (והיסטוריה של רכבים יפניים בכלל) הרכב מודל אוקטובר 2010 ולפי מה שנאמר בסוכנות המכירה כולל שנתיים אחריות מלאה ושנה שלישית של אחריות "רצון טוב" (מושג מאוד מעורפל לדעתי). הרכב נבחר אחרי מסע ארוך של התלבטות והמחיר השערורייתי של התוספות לדגם 1.4 הוחלט ללכת על הTSI, שעד היום שירת נאמנה. לעניינו - לפני כחודש פנה אליי אבי ואמר לי כי נשבר לו התפס של משענת היד שעולה בצ'מפיון כ 8K ומגיע כסטנדרט בדגם הTSI. פניתי למוסך שירות של צ'מפיון אשר פנה בשמי לחברה ובחזרה קיבלתי תשובה כי אין אחריות על החלק פניתי לשירות לקוחות של חברת צ'מפיון ושם נאמר לי שאין אחריות על חלקי פלסטיק ברכב (!?). ביקשתי ל…
הודעה אחרונה מאת yairba, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 53 תגובות
- 10.7 אלף צפיות
אוקיי, אז יצא לי לראות לפני מספר שנים ב''יד 2'' אימפלה SS משנת 1996 למכירה, האימפלה לכאורה, דומה בעיצובה לקאפריס כך שאין בדיוק לדעת אם זו אכן אימפלה מקורית. אז בכל זאת אני שואל אתכם, המומחים, אם יש אימפלה SS מקורית בארץ? למישהו יצא להיתקל באימפלה כזאת? כרגיל, אשמח מאוד לתמונות. ערב טוב...
הודעה אחרונה מאת ירון קצין, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
היום, כאשר נסעתי להנאתי בכביש בין עירוני בירידה במהירות של כ-110 קמ"ש, ולפתע ראיתי פקק והתחלתי לבלום, שמתי לב שמד הסל"ד עולה באופן מדאיג אל עד כ-4000 סל"ד - כשבדרך כלל האוטו על 2000-2500 במהירות הזו. בהתחלה נלחצתי, אבל די מהר הבחנתי שהגיר ירד מהילוך שביעי לחמישי ואף רביעי, ונזכרתי שאכן ה-dsg אמור לבלום מנוע ע"י הורדת הילוכים במדרון כשלוחצים על הברקס. עם זאת, זה בכ"ז נראה לי מוזר. כאילו, אם אני נוגע בעדינות בברקס, אז האוטו מאט טיפה, אבל בעיקר הסל"ד עולה בצורה די מלחיצה. לעומת זאת, אם אאיץ מעט, הסל"ד רק יירד, כי האוטו יעבור שוב לשביעי. לפעמים נדמה שה-dsg מתוחכם מדי. נראה לכם שמדובר בתקלה? - חשוב לציין שמעבר לסיטואציה הנ"ל, הגיר לא עושה בעיות והוא מהנה מאוד. שאלה נלווי…
הודעה אחרונה מאת Superdror, -
-
- 4 עוקבים
- 15 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
ב-20.4, יום שישי בשעה 16:00 מוזמנים להתכנס כל בעלי המוסטנגים מכל השנים במתחם החנייה של היכל נוקיה (באותו מתחם שבו מתקיים מפגש מועדון ה-5), יד אליהו. מוזמנים כל בעלי המוסטנגים מכל תצורה, שנה ומודל. במפגש שיהיה סטטי נדבר גם על הקמת מועדון והתחלת פעילויות שונות. שיירה צפונית תצא ב-15:15 מתחנת דלק פז (איפה שנמצאת מסעדת אג'נדה) בירידה ממחלף קיסריה. נא לשים לב - למיטב הבנתי הכניסה לחנייה עם רכב מותנית בתשלום 25 ש"ח. שיירה דרומית תתקיים ותעודכן כאן במידה ויהיו מספיק כלי רכב המגיעים מהדרום. נשמח מאוד לראות את כולכם שם! כתובת מייל לשאלות: [email protected] אלון.
הודעה אחרונה מאת mont, -
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
חודש ה-G הפרה היסטורי של מרצדס... גירסת AMG בעלת מנועים: הG63 ישודך למנוע 5.5 ליטר V8 ביטורבו 544 כ"ס. 0-100 ב5.4 שניות. הG65 ישודך למנוע 6.0 ליטר V12 ביטורבו בהספק של לא פחות מ612 כ"ס.
הודעה אחרונה מאת ילדון ה-5 טורבו, -
-
- 5 תגובות
- 684 צפיות
קודם כל, מתנצל אם זה לא הפורום המתאים לשאלה. השאלה היא, איך עליי להתנהל מול מוסך (שלא אציין את שמו, סה"כ עושה עבודה מעולה) שחזרתי אליו מס' פעמים ב3-4 חודשים האחרונים על אותן התקלות? אציין כי כל פעם כאשר הייתי שם שילמתי עבור התיקון, והרכב הושאר אצלם פעמיים יום שלם. איך עליי להתנהל מולם עכשיו? האם עליי לשלם (שוב) עבור התיקון? או שמא עליי לדרוש אחריות עבור העבודה? תודה.
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אני מחפש ספר הדרכה/מאכני מלא לרכב פולקסווגן פולו 97 16V האצבק 3 דלתות . שהספר יהיה באנגלית,מצאתי אחד ברוסית כפורמט pdf ולא מבין כלום . שיהיה בתשלום או חינמכי לא מפריע לי. תודה.
הודעה אחרונה מאת Pro-extreme, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום חברים. שבת שלום. בזמנו התלבטתי איזה רכב חדש לקנות,קראתי המון שירשורים שלכם וקניתי את ההונדה סיוויק החדשה!!! זה יכל להיות ממש מדהים אך המצב ממש לא כך! היו פה כמה וכמה שירשורים שעסקו ברכבים שבהם התעניינתי ובהם גם היתה האסטרה טורבו החדשה,בשירשורים ניתן היה להסיק שלא כדי להתקרב כל כך לרכב הזה ולצערי כשמתנהל כזה דיון רציני שממש מחזיר אותנו כרגיל למגרש הביתי שלנו אנחנו המפסידים!! ואסביר,ביום חמישי האחרון הגעתי בצהריים לאולמי רובנס לאירוע משפחתי ומה יש בקומה הראשונה! סוכנות אופל. נורא עיניין אותי מה יש לרכב להציע מול היפיפיה החדשה שלי,וביקשתי נסיעת מבחן,הנסיעה האמת השאירה אותי קצת מבולבל,.הרכב הזה פשוט מטוס! והנוחות בו יואו!איך שניגמרה הברית ביקשתי מהבחורה הנחמדה אישו…
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- 2 תגובות
- 580 צפיות
שלום בירשותי פיג'ו 206 מנוע 1400 אוטומט שנת 2001 מילאתי היום פול טנק בערך 40 ליטר+- עכשיו נסעתי בדיוק 17.3 ק"מ(בין עירוני+עירוני) וחזרתי לתחנת דלק למלא שוב מילאתי בדיוק 3 ליטר אז כמה הצריכת דלק שלי בערך ? חייב לציין בזמן שמילאתי פעם ראשונה פול טנק מילאתי עד ממש עד הסוף עד שהידית קופצת כל שניה וגם במילוי השני של ה-3 ליטר מלאתי ככה
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
כחלק מסידורי הפסח מצאתי לנכון לפנות שני מכלים מהגינה- נוזל קירור שאינו מתאים למכוניות שלנו ודלק טיסנים בבקבוק אטום אני שובר את הראש לאן אני יכול לפנות את שני הדברים כי אין ברצוני לזרוק אותם לפח ולזהם את ההאדמה -אשמח לעזרה לאן אפשר לפנות את הדברים האלה -או אם מישהו רוצה,מדובר בדלק טיסנים שלא ניפתח וב2 ליטר נוזל קירור ירוק פרסטון. תודה ניצן בורק
הודעה אחרונה מאת Cerebral Cortex, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 29 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מזל טוב למשפחת VAG על החברה החדשה במשפחה; חברת דוקאטי, יצרנית האופנועים האיטלקית ! http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-28595-%D7%96%D7%94-%D7%A8%D7%A9%D7%9E%D7%99-%D7%90%D7%95%D7%93%D7%99-%D7%A7%D7%95%D7%A0%D7%94-%D7%90%D7%AA-%D7%93%D7%95%D7%A7%D7%90%D7%98%D7%99.aspx מקור: "אוטו"
הודעה אחרונה מאת Don't Shoot, -
-
כתבה מהיום מYNET: מהירות מופרזת - גורם שולי לתאונות עם נפגעים נתונים שמפרסמת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מוכיחים שוב: מהירות מופרזת הינה גורם שולי לתאונות דרכים עם נפגעים, ו-74% מהמעורבים בתאונות הם גברים. אז אילו עבירות מסוכנות במיוחד? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4217792,00.html בכל זאת הושקעו מיליארדים בהקמת מצלמות מהירות בתירוץ "מלחמה בתאונות הדרכים". בזמנו דיברתי עם דובר המשטרה (או אגף התנועה, לא זוכר) דרך הפייסבוק והוא פשוט לא הפסיק להתווכח וטען שמהירות היא הגורם העיקרי לתאונות. הוא לא הצליח להבין (כנראה רמת IQ לא בשמים) שיש הבדל בין גורם לתאונה לבין גורם מגביר פציעה לאחר שהתאונה כבר התרחשה.
הודעה אחרונה מאת sronis, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אנשים טובים, השבוע חזרתי לנהוג אחרי 11 שנים בהם לא נהגתי בכלל (אולי "חזרתי" זה לא הפועל הנכון, בתכלס גם ב-3 שנים שלפני כן נהגתי ממש מעט). היות והיה לי קצת זמן בזמן שחיכיתי שהכירכרה שלי תגיע מהודו (i10), ואני מכיר לעומק את פוטנציאל הנזק של כלי רכב על הגוף האנושי (ותודה למד"א על הצלקות הנפשיות), ניצלתי את החופש שהיה לי בחול המועד לקחת מספר שיעורי ריענון אצל מורה נהיגה (כ-6 שיעורים) עד שהרגשתי שהביטחון שלי חוזר וכיסיתי את כל הדברים הבסיסיים. אבל בסופו של יום אני עדיין חסר ניסיון, גם כשלמדתי נהיגה בזמנו (בסוף שנות ה-90), לא היה להורי רכב כך שניסיון הנהיגה שלי כולל בעיקר נהיגה בכבישים הריקים של ניו זילנד (כן, בצד שמאל של הכביש). רק שיש לי כמה שאלות/תהיות בתפזורת שאני…
הודעה אחרונה מאת Don't Shoot, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 681 צפיות
האם בכל רכב עם מערכת ההיבריד יש את מערכת שימור האנרגיה בבלימה?
הודעה אחרונה מאת א פ, -
- 3 עוקבים
- 14 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
למי שלא רוצה לקרוא את כל הכתבה, הנה תקציר: עם פתיחת הנתיב המהיר התברר שבנקודת היציאה ממנו הוקטן מספר הנתיבים החינמיים לתוך תל-אביב משלושה לשניים, מה שיצר עומסי תנועה גדולים מבעבר. לאחר ששר התחבורה ושלל פקידים אחרים הביעו את תרעמתם על הנושא והבטיחו לתקנו, נערכו עבודות בכדי לפתור את הבעיה. אולם גם כיום, שנה וחצי אחרי פתיחתו בעלות של 350 מיליון שקלים, הנתיב המהיר עדיין מצמצם את כמות הנתיבים החינמיים על כביש 1 למשך כמה עשרות מטרים מ-3 ל-2, כאשר שלל הפקידים טוענים ש"הדבר אינו משמעותי" השאלה הנשאלת היא: מי מרוויח מכך? ובכן, כמיטב המסורת, להלן תקציר שיחתו של שר התחבורה עם ראשי הפרויקט ושלל פקידיו בנוגע לנתיב המהיר: *כמה שבועות לפני פתיחת הנתיב המהיר* ישראל כץ: נ…
הודעה אחרונה מאת [פנדוב, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם אני חדש כאן. רכשתי השבוע סוזוקי ליאנה 2007 GLS רכשתי אותה מאלבר אך לא היה להם ספר רכב האם אולי למישהו יש פיתרון מהיכן אני יכול להשיג את ספר הרכב?
הודעה אחרונה מאת chaimeco,
-
מי מחובר 50 משתמשים רשומים, 15 אנונימיים, 243 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- mikyl
- ANUTKK
- אבי ים
- yosi554
- elibaba
- yossiaviel
- אברהם א
- meir_gi
- Avia
- `Infinity
- borsood
- mcshmupi
- yoav911gt2
- Fraysa
- Ido12
- פאר האורה
- KipodYam
- SurfHigh
- amlh
- RedLabel
- יבגניפ
- פיגו107שנת2010
- עדי-אל
- zibib
- misterb
- yuvk
- BoazB11
- eladts
- David32
- דובצע
- yoni162
- stx
- 318i
- איציק נ.
- zaf
- גולדן191
- Itzik-b
- דוד495
- פינדר
- zvit
- hondacivic02es
- Moshe c
- gadik6
- natco
- nechmya
- EliC25
- פריג'י
- Yuvalino
- yahaga
- Ash1
